اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی تور ماریو کارت mario kart tour برای اندروید

دانلود بازی mario kart tour برای اندروید

 

بهترین پاسخ: اگر تلفن Android شما KitKat 4.4 یا بالاتر را اجرا کرده است ، پس بله ، سازگار است. این مورد 4.4 را که در فروشگاه Google Play ذکر شده است ، پیدا خواهید کرد. این بازی همچنین با رایانه های لوحی و Chromebook که 4.4 یا بالاتر از آن اجرا می شوند ، سازگار است ، هرچند که بازی دوم آن هم خوب نیست.

  • من برنده خواهم شد! Mario Kat Tour برای Android (رایگان در فروشگاه Google Play)

تور Kart Mario چیست؟

این نسخه موبایل از بازی های معروف Mario Kart است که قبلاً در کنسول های نینتندو یافت می شد. این برنامه به رانندگان امکان می دهد آهنگ های آشنا و همچنین دوره های جدید را با الهام از شهرهای دنیای واقعی مانند نیویورک تجربه کنند. یکی از مواردی که باعث جذابیت این بازی می شود این است که آهنگ ها هر دو هفته یکبار از چرخش خارج می شوند ، که دوره های جدید زیادی را برای امتحان کردن به شما می دهد.

کسانی که در حال حاضر با بازی های Mario Kart آشنا هستند ، بسیاری از شخصیت های بازگشتی را در نسخه موبایل مشاهده خواهند کرد. در حال حاضر 35 شخصیت در این بازی وجود دارد ، از جمله موارد مورد علاقه سریال هایی مانند ماریو ، هلو ، یوشی و لوئیجی. علاوه بر این ، شخصیت های جدیدی وجود دارد که ما در بازی های قبلی ماریو کارت مانند پائولین از بازی Nintendo Switch Super Mario Odyssey ندیدیم . بازیکنان در یک آموزش فقط با یک کاراکتر شروع می شوند ، اما می توانند شخصیت های اضافی را در هنگام ادامه بازی باز کنند.

آیا برای بازی باید پول خرج کنید؟

Nope، Mario Kart Tour یک بازی آزاد برای شروع است که در فروشگاه Google Play یافت می شود. با این وجود گزینه ای برای خرید درون برنامه ای برای جمع آوری کارت ها ، موارد و درایورها وجود دارد. چیزی که ما واقعاً در مورد این بازی دوست داریم این است که شما برای لذت بردن از آن نیازی به هزینه کردن پول ندارید. برای پیشرفت در بازی هیچ دیوار استقامت و الزامی برای هزینه کردن شما وجود ندارد.

اگر می توانید KitKat 4.4 یا بالاتر را اجرا کنید ، می توانید بازی را انجام دهید

هرکسی که دارای یک دستگاه Android باشد ، چه تلفن ، رایانه لوحی و چه حتی Chromebook ، مادامی که دستگاه KitKat 4.4 یا بالاتر را اجرا کند ، می تواند Mario Kart Tour را بازی کند. ما توصیه می کنیم به جای Chromebook خود از طریق تلفن یا رایانه لوحی بازی کنید ، زیرا این تجربه چندان خوبی نیست. علاوه بر این ، وب سایت Mario Kart Tour پیشنهاد می کند از دستگاهی با 1.5 گیگابایت رم یا بیشتر استفاده کنید.

 

 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی