Shadowgun War Games title screen

بروزرسانی ، 13 فوریه 2020 (8:59 AM ET): بازی Shadowgun War ، آخرین نسخه در فرنچایز طولانی مدت ، به طور رسمی در دسترس است تا برای همه بازی کند. این شرکت اخبار را زودتر اعلام کرد ، و تقریباً یک ماه پس از بررسی بتا بسته بسته می شود (مقاله اصلی را برای برداشت های ما بخوانید).

در صورت از دست دادن آن ، Shadowgun War Games یک تیرانداز اول آنلاین مبتنی بر تیم است که نبردهای پنج بر پنج را ارائه می دهد. بنابراین اگر شما Overwatch را دوست دارید و به کنترل های لمسی اهمیتی نمی دهید ، ممکن است این کوچه شما باشد.

به نظر می رسد که توسعه دهندگان رویکرد مرحله ای به مرحله نهایی بازی می دهند ، بنابراین اگر بازی هنوز در کشور شما در دسترس نیست ، محکم بنشینید. در غیر این صورت ، می توانید دکمه زیر را بزنید تا آن را از طریق فروشگاه Play بارگیری کنید.

بازی های جنگ Shadowgun را بارگیری کنید

مقاله اصلی ، ژانویه 18 2020 (10 صبح ET): Shadowgun یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین حق رای دادن های FPS در موبایل است. این برنامه به ساخت ژانر FPS موبایل کمک کرده است و توسعه دهنده آن ، Madfinger Games ، با بازی هایی مانند Dead Trigger 2 ، Unkilled و عناوین دیگر Shadowgun یکی از بهترین های این صنعت است. بازی بعدی Shadowgun War Games است. ما این فرصت را داشتیم که بتای بسته را کمی زود بازی کنیم و بازخورد خود را ترک کنیم تا این کاری باشد که انجام دادیم.

در اینجا اولین برداشت های ما از بازی های جنگ Shadowgun است. لطفا توجه داشته باشید ، این یک تصور بر اساس بتا بسته است. ما به هر عنصر بازی دسترسی نداشتیم و وقتی با مشکل مواجه شدیم بازخورد را پشت سر گذاشتیم. این بازی هنوز در حال توسعه فعال است.


Shadowgun War Games in game UI

کنترل و گیم پلی Shadowgun War Games

 

کنترل های بازی بازی شبیه به اکثر بازی های FPS است. در اینجا نحوه بازی Shadowgun War Games آورده شده است.

  • انگشت خود را به سمت چپ بکشید - این کاراکتر شما را به چپ ، راست ، رو به جلو و عقب حرکت می دهد. بازیکنان می توانند برای پراکنده کردن شخصیت ها ، انگشت خود را به بالا و بکشید.
  • انگشت خود را به سمت راست بکشید و به سمت راست و بالا و پایین حرکت دهید.
  • گوشه بالا سمت راست - گوشه سمت راست بالای صفحه روی اسلحه و دکمه بارگیری مجدد خود قرار دارد. برای جابجایی روی آنها ، روی سلاح ها ضربه بزنید و برای بارگیری مجدد ، روی دکمه بارگذاری مجدد ضربه بزنید. شخصیت ها پس از خالی شدن کلیپ ، بارگیری مجدد می شوند.
  • گوشه بالا سمت چپ - گوشه بالا سمت چپ دکمه ای برای دسترسی سریع به تنظیمات را نشان می دهد.
  • وسط پایین - وسط پایین صفحه توانایی های شخصیت شما را دارد. برای استفاده از توانایی ، روی نمادها ضربه بزنید. پس از هر بار ، یک تایمر cooldown وجود دارد که نشان می دهد چه زمانی این توانایی دوباره وجود دارد.

خوشبختانه ، Shadowgun War Games خیلی دور از فرمول های محاکمه شده و واقعی بازی های FPS نیست. حساسیت کمی در مقدار پیش فرض آن است ، اما می توانید آن را در تنظیمات کم کنید. در غیر این صورت ، فقط موضوع تمرین و پیشرفت است. این بازی از نظر کنترل و احساس کلی بازی تفاوت چندانی با سایر بازی های FPS محبوب ندارد .

 

تفنگ مسلح بر بازی برتری در بازی Shadowgun War تسلط دارد. تعداد کشته های سریع در اینجا وجود دارد ، مگر اینکه تیم را آتش بزنید.

 

Shadowgun War Games kill
از آنجا که بازی شروع به متفاوت می کند شخصیت ها ، شخصیت های بارشی و طول دعوا تفنگ هستند. هر شخصیت (تاکنون پنج نفر وجود دارد) مجموعه ای از توانایی های خاص خود را به همراه بارگیری اسلحه خود دارد. بازیکنان نسبت به سایر عناوین FPS مدرن از سلامتی بیشتری برخوردار هستند (یا خسارت بسیار کمتری دارند).

این منجر به دعواهای بسیار طولانی تری می شود که بر گیم پلی بازی مسلط هستند ، مانند بازی های قدیمی Halo و Overwatch به جای اینکه "شما را به محض دیدن شما بکشند" پویا از عناوین مدرن FPS مانند Call of Duty: Mobile. این شگفت آور طراوت آور بود زیرا چشم بسته بودن به معنای مرگ فوری نبود اگر بتوانید راه خود را از خطر رقص کنید.

 

در ژانری پر از کلونهای Call of Duty و PUBG ، بازی Shadowgun War بیشتر شبیه Overwatch است. ما آن را دوست داریم

 

ما دو حالت بازی را امتحان کردیم ، مسابقه مرگ تیم و گرفتن پرچم. آنها هر دو کرایه کاملاً استاندارد هستند. با این حال ، ما یک بتا بسته بسته بازی انجام دادیم تا بازی کامل احتمالاً کارهای بیشتری انجام دهد. علاوه بر این ، هیچ یک از معاملات خرد در بتا فعال نبودند ، بنابراین ما متوجه نشدیم که اینها چیست. با این حال ، بر اساس توضیحات فروشگاه Play ، به احتمال زیاد موارد سفارشی سازی مانند برچسب ، احساسات ، پوست و سایر موارد مشابه خواهد بود.


Shadowgun War Games hero select

شخصیت ها

 
 

بازی Shadowgun War در انتخاب شخصیت شما متمرکز است. در حال حاضر پنج بازی در این بازی وجود دارد و ما به شما سرعت سریع تک تک آنها را می دهیم.

  • سارا - سارا نقش پشتیبانی را بازی می کند. دو توانایی او شامل یک نارنجک انفجار شفابخش است که به احیای سلامتی متفقین و همچنین سپر حباب کلاسیک برای محافظت کمک می کند. انتخاب و سرعت اسلحه او نسبتاً از جنس سلامتی است. بازی سارا دشوار است زیرا هیچ توانایی تهاجمی ندارد. با این حال ، او می تواند مردم را در آتش نشان مدت زمان بیشتری زنده نگه دارد و هنوز هم با اسلحه های خودش همکاری می کند.
  • جت - جت نقش مهاجم تهاجمی را بازی می کند. او تفنگ اسلحه ای دارد و به راحتی سریعترین شخصیت برای کمک به بستن شکاف است. توانایی های زیاد او به او اجازه می دهد تا برای فرار یا گزیدگی نامرئی شود. هر بازیکن دیگری برای Jet نامرئی می شود و از مزایای آن جلوگیری می کند. توانایی دیگر او به او اجازه می دهد تا به صورت لحظه ای جهش کند ، که به بستن شکاف برای اسلحه او کمک می کند. با این حال ، جت از زره های کمتری نسبت به بیشتر کاراکترها برخوردار است و در صورت عدم دقت ، خیلی سریع پایین می رود.
  • Revenant - شخصیت مخزن بازی کمی ساده تر برای بازی کردن است. سرعت او پایین تر است و اسلحه هایش کاملاً پررنگ است. با این حال ، کشتن این مرد ، حتی با اسلحه جت یا تیرانداز از خفاش Willow ، برای همیشه طول می کشد. توانایی های او به او اجازه می دهد تا صدمات بیشتری وارد کند ، سریعتر حرکت کند و مبارزان در این نزدیکی را از هم گسیخته کند. کندی او برای گرفتن پرچم عالی نیست ، اما هر وقت می دیدم دو یا چند نفر از این بچه ها در کنار هم گروه بودند و من خودم بودم فرار می کردم.
  • Willow - Willow مهاجم گسترده بازی است. تیرانداز از خفاش به راحتی قدرتمندترین سلاح بازی است. با این حال ، حتی اگر از حالت آتش سوزی خودکار استفاده می کنید ، باید آن را به صورت دستی آتش بزنید. توانایی های او به او اجازه می دهد تا به عکس هایی که در حال حاضر بسیار قدرتمند است صدمه بزند و مین را مستقر کند تا هرکسی را منفجر کند و سعی کند تا شما را تا لانه تیرانداز خود دنبال کند. او یک توپ شیشه ای است ، و به سرعت در زیر آتش پایدار می میرد. او یک شخصیت بسیار پرخطر و پرخاصیت است.
  • Slade - Slade نوع سرباز استاندارد بازی است. توانایی های او یک نارنجک قدرتمند است که به مبارزان اطراف صدمه می زند ، و همچنین توانایی خود رینگ را دارد. سرعت ، زره پوش و بارگیری اسلحه او همه وسط جاده است و او را برای شخصیت های ابتدایی شخصیتی عالی می کند.

باز هم ، بتا بسته احتمالاً دامنه ما در اینجا محدود شده است و توضیحات فروشگاه Play وعده شخصیتهای بیشتری را در نسخه های بعدی می دهد. از نظر دشواری ، Willow و Jet به لطف سبکهای پر خطر ، پر درآمد و میله های سلامتی پایین ، سخت ترین بازی هستند. Revenant و Slade به لطف سلامتی بالا و توانایی های Slade ساده ترین بازی هستند. سارا در وسط به عنوان یک شخصیت پشتیبان قرار می گیرد زیرا تنها هدف او دفاع است نه جنگیدن.


Shadowgun War Games capture the flag score

سایر مشاهدات

 
 

ما هنوز درباره بازی های جنگ Shadowgun شکایات زیادی نداریم. اگر چیزی عجیب و غریب پیدا کردیم ، مانند یک مسئله شبکه ، ما آن را به توسعه دهندگان گزارش دادیم ، بنابراین امیدوارم که محصول نهایی نسبت به اکثر بازی های جدید تلفن همراه عاری از اشکالات باشد. به گفته این ، چند نکته قابل توجه وجود دارد که ما می خواهیم در مورد آنها صحبت کنیم.

اولین مورد منوی تنظیمات است. ما همه چیز را به صورت خودکار رها کردیم ، اما شما می توانید محدود کننده نرخ فریم و کیفیت گرافیک را تنظیم کنید. علاوه بر این ، سه لغزنده صوتی وجود دارد که می توانید حجم بازی را با نیاز خود تنظیم کنید. در صورت نیاز به کنترل بیشتر در کنار برخی تنظیمات مکانیکی اضافی گرافیکی و گیم پلی ، بخش کنترل تنظیمات به شما امکان می دهد حالت آتش خود را از حالت ساده (خودکار آتش) به حالت های دیگر تغییر دهید.

 

ما مجبور شدیم که یک بتا محدود بسته بازی کنیم ، بنابراین لازم نیست که همه عناصر بازی را ببینیم.

 

Shadowgun War Games emote
برای بتا بسته ، ما فکر کردیم که بازی جنگ Shadowgun خیلی خوب بازی کرد. ما هیچ گونه قطره و سکسکه در Samsung Galaxy Note 10 Plus سامسونگ خود تجربه نکردیم. گرافیک ها بسیار خوب هستند و بازی بازی روان و دلپذیر بود. البته این ممکن است زمانی تغییر کند که هزاران هزار نفر از بازیکنان شروع به زدن سرورها کنند و مردم با دستگاه های رده پایین بازی کنند.

علاوه بر این ، در چهار مسابقه من (حدود یک ساعت زمان لازم برای بازی) ، باتری من از حدود 90٪ به 71٪ تخلیه شده است. این نوت 10 پلاس تقریباً 20 درصد در ساعت است. این در مورد میزان تخلیه تخلیه شده برای تیرانداز FPS در شبکه در سال 2020 است. تخلیه باتری شما بسته به قدرت اتصال شبکه و سخت افزار تلفن شما متفاوت خواهد بود.