اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی میراث قهرمانان لگو Lego Legacy: Heroes Unboxed برای اندروید

دانلود بازی Lego Legacy: Heroes Unboxed برای اندروید

 

 

LEGO® Legacy: Heroes Unboxed یک بازی نقش آفرینی رایگان برای بازی است که شامل بیش از 50 مینی گرافی LEGO در طی 40 سال گذشته منتشر شده است. هواداران از دیدار با نمادهایی مانند Captain Redbeard از مجموعه 6285 Black Seas Barracuda و همچنین کپی های دیجیتال برخی از مینی گرافی های جمع آوری شده اخیر ، هیجان زده می شوند. بازی نبردهای مبتنی بر نوبه خود را ارائه می دهد که نیاز به کمی برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت صحیح تیم دارد. ایجاد یک تیم قدرتمند یکی دیگر از جنبه های بازی است. قبل از اینکه بتوانید یک باند دیگر را شکست دهید ، مجبور به باز کردن و آموزش کاراکترهای جدید خواهید شد.

دانلود بازی Lego Legacy: Heroes Unboxed برای اندروید

از همین حالا ، بازی کاملاً رایگان است. با این حال ، مکانیک بازی و گیم پلی بازی نشان می دهد که بدون شک در آینده برخی از کسب درآمد حاصل می شود.

دانلود بازی Lego Legacy: Heroes Unboxed برای اندروید

 

LEGO® میراث: قهرمانان بدون جعبه ، یک ماجراجویی جدید RPG را با نقاشی های محبوب LEGO باز می کنند - اکنون در دسترس است!

از بیش از 40 سال سابقه LEGO® جمع آوری و نبرد منعکس کننده از محبوب ترین مصنوعات LEGO!

پاریس ، 27 فوریه 2020 - Gameloft ، پیشرو در توسعه و انتشار بازی ها و گروه LEGO با ابراز خرسندی از اعلام اینکه بازی موبایل LEGO® Legacy: Heroes Unboxed اکنون در فروشگاه App ، Google Play و Microsoft Store موجود است. . LEGO Legacy: Heroes Unboxed اولین بازی Role-Playing (RPG) مبتنی بر نوبت از گروه LEGO است و به بازیکنان این امکان را می دهد تا با بیش از 50 کاراکتر از بیش از 40 سال سابقه minifigure LEGO جمع آوری و بازی کنند. LEGO Legacy: Heroes Unboxed با ایجاد minifigures جدید و جدیدی را به طرفداران LEGO راهی جدید برای بازی با مینی گرافی هایی که آنها می دانند و دوست دارند ، می دهد. برای اطمینان از اینکه هرچه بیشتر ممکن است طرفداران LEGO بتوانند از این ماجراجویی RPG لذت ببرند ، بازی به صورت کراس پلتفرمی طراحی شده است ، به این معنی که بازیکنان بدون توجه به دستگاهی که در آن بازی می کنند قادر به صرفه جویی ، از سرگیری و نبرد با دوستان خود هستند.

هر minifigure در بازی با مجموعه ای از توانایی ها و مهارت های منحصر به فرد ارائه می شود ، بنابراین بازیکنان می توانند تیم های minifigure روبرو را برای مقابله با یک سری چالش های هیجان انگیز RPG مبتنی بر نوبت ایجاد کنند. بازیکنان می توانند مناطقی از این بازی را با الهام از مجموعه های LEGO نمادین و طرفداران مورد علاقه مانند مجموعه های LEGO City یا LEGO Castle کشف کنند و حتی می توانند نسخه های دیجیتالی مجموعه های دنیای واقعی را جمع آوری و باز کنند. نسخه های دیجیتالی این مجموعه های LEGO در دنیای واقعی دارای ویژگی های اصلی جعبه هنری هستند و به بازیکنان این فرصت را می دهند تا برخی از مجموعه های مورد علاقه خود را بصورت دیجیتالی پیروی از دستورالعمل های واقعی بسازند!

دانلود فایل نصبی 143 مگابایت

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی