اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی کال آف دیوتی Call of Duty: Mobile برای اندروید

دانلود بازی کال آف دیوتی  Call of Duty: Mobile برای اندروید

یک مسابقه از ندای وظیفه: موبایل مانند داشتن سرنگ Call of Duty خالص ، تصفیه شده و بدون فیلتر است که مستقیماً درون کاسه شما قرار گرفته است. TiMi Studios ، بخشی از Tencent برای توسعه بازی برای اکتیویژن ، می تواند تا زمانی که غیرقابل تشخیص باشد ، آن را سیراب کند ، اما در عوض ، نسخه موبایل مانند یک برش استاد از هر بازی CoD ساخته شده احساس می کند.

ظاهری تمیز و گاه رنگارنگ آن ، یادآور Advanced Warfare و Black Ops 4 است ، اما اکثر سلاح های واقع گرایانه و سیستم کلاس کلاس Reeled در کلاس ارتباط بیشتری با Call of Duty: Modern Warfare ، بازی اصلی اصلی که اخیراً منتشر شده است برای کامپیوتر و کنسول است.

بزرگترین مانع پیش روی یک بازی موبایل کنترل ها است و البته تیراندازها از جمله چالش برانگیزترین ژانرها هستند. Call of Duty: موبایل دو طرح کنترلی ارائه می دهد و من هر دو را امتحان کردم.

 

 

 

ندای خالص و تصفیه شده از وظیفه

بارگیری یک مسابقه از ندای وظیفه: موبایل مانند داشتن سرنگ Call of Duty خالص ، تصفیه شده و بدون فیلتر است که مستقیماً درون کاسه شما قرار گرفته است. TiMi Studios ، بخشی از Tencent برای توسعه بازی برای اکتیویژن ، می تواند تا زمانی که غیرقابل تشخیص باشد ، آن را سیراب کند ، اما در عوض ، نسخه موبایل مانند یک برش استاد از هر بازی CoD ساخته شده احساس می کند.

ظاهری تمیز و گاه رنگارنگ آن ، یادآور Advanced Warfare و Black Ops 4 است ، اما اکثر سلاح های واقع گرایانه و سیستم کلاس کلاس Reeled در کلاس ارتباط بیشتری با Call of Duty: Modern Warfare ، بازی اصلی اصلی که اخیراً منتشر شده است برای کامپیوتر و کنسول است.

بزرگترین مانع پیش روی یک بازی موبایل کنترل ها است و البته تیراندازها از جمله چالش برانگیزترین ژانرها هستند. Call of Duty: موبایل دو طرح کنترلی ارائه می دهد و من هر دو را امتحان کردم.

 
 

کنترل های ساده انگشت شست چپ شما را بر عهده حرکت می گذارد و سمت راست شما را هدف قرار می دهد. دکمه آتش وجود ندارد. درعوض ، شما به محض پیدا کردن رتیکول شما دشمن را آتش می گیرید.

 

می دانم عجیب به نظر می رسد ، اما کار می کند. این واقعیت که اسلحه شما در حال شلیک است به معنای پیروزی در نبرد نخواهد بود. دقت ، دامنه و حتی هدف هنوز اهمیت دارد. اگر سعی کنید با یک اسلحه شلیک کنید به کسی که از روی نقشه شلیک می کند صدمه ای وارد نخواهید کرد ، و هدف گرفتن از هدف مهم است. من چندین دشمن را کشتم که ابتدا به سمت من شلیک کردند و بله ، من متعلق به چندین نفر بودم که تعجب کردم.

کنترل پیشرفته دکمه ای را اضافه می کند که به شما امکان می دهد تا مناظر را هدف گذاری کنید. شما فقط هنگام هدف قرار می دهید. این کنترل دقیق تری به شما می دهد و باعث می شود تا عکس های سردر راحت تر شود ، اما برای استفاده بیشتر از آن ، هدف تیز لازم است.

من کنترل های پیشرفته را ترجیح دادم. هدف از دیدن مناظر برای عکس در دامنه وسیع احساس پاداش می کند. برای 360 کشته بدون دامنه عالی نیست ، اما من هرگز احساس نکردم موفقیت یا پیروزی من ناشی از چربی زدن دکمه آتش است.

 

تیراندازی با احمق ها فعالیت اصلی در Call of Duty: Mobile است ، اما سایر موارد مورد علاقه این کار را انجام می دهند. می توانید نارنجک و فلاش باند پرتاب کنید ، از killstreaks استفاده کنید و اسلحه را که توسط دشمنان رها شده اند ، انتخاب کنید. همه اینها در فشار دکمه های روی صفحه اتفاق می افتد. من در آیفون XS بازی کردم که فقط به اندازه کافی بزرگ بود تا بتواند بسیاری از کنترل ها را در خود جای دهد. بازیکنان تلفن های هوشمند کوچک ممکن است برای مدت زمان ناچیز در کنار هم باشند.

نبرد رویال اینجاست ، اما تکنفره پرواز نمی کند

Battle royale راه خود را به Call of Duty: Mobile می دهد ، اگرچه این حالت بازی من سعی کردم نیست. در عوض ، من نمایشی مختصر از رویال جنگ را نشان دادم. هرکسی که از حالت Blackout در Black Ops 4 لذت می برد باید خوشحال شود. رویال نبرد موبایل نسخه ای از آن نیست ، اما مشابه آن است. حتی نقشه به نظر می رسد مانند چرخش Black Ops 4 .

 

وقت من صرف بازی دو مسابقه از حالت کلاسیک 5 در 5 بازی شد. برخلاف نبرد رویال ، که می تواند یک تجربه طولانی باشد ، این حالت برای انفجار کوتاه بازی مناسب است. بیشتر مسابقات 5 بر 5 بین 5 تا 10 دقیقه طول می کشد.

 

این نقشه ها ، یک بار دیگر ، تماس های برگشتی به موارد دلخواه Call of Duty هستند. به نظر می رسید آنها کوچکتر از آنچه که من به یاد می آورم ، و جزئیات کمتری دارند. این منجر به یک سرعت ناامید کننده از جنگ می شود. هر دو مسابقه در حالت اعدام تیمی با هدف 50 کشته بودند. بازی اول یک پیروزی منفجر کننده برای طرف من بود (نه ممنون از من) ، اما بازی دوم یک ناخن واقعی بود. تیم من با نتیجه 50 بر 48 به پیروزی رسید. من حتی تریبون های سومی را هم ساختم.

 

همه خواهان رویال نبرد هستند ، اما من گمان می کنم بازی های 5 بر 5 در طولانی مدت به تساوی می رسد ، اگر نه بیشتر. من در Black Ops 4 همان تجربه را داشتم. من آن را برای نبرد رویال خریداری کردم ، اما من چند نفره کلاسیک بازی کردم. مسابقات سریع و بی رحمانه حتی در صفحه نمایش 6 اینچی تلفن های هوشمند یک عجله است.

 

همه سفارشی سازی ها ، بهتر یا بدتر

شخصی سازی یکی از ویژگی های اصلی Call of Duty است و موبایل هر آنچه را که انتظار دارید را حمل می کند. بارهای سفارشی ، پوسته های اسلحه ، پوسته های پخش کننده ، تردیدها و نشان ها همه به نظر می رسند. گرچه از نظر بصری یک قدم عقب تر از Call of Duty: Black Ops 4 است ، اما این گرافیک ها حداقل با بازی های Xbox 360 یا PlayStation 3 در اواخر نسل هم یکسان هستند. زره پوش ، سلاح و سایر موارد سفارشی نرم به نظر می رسد.

این یک نگرانی را ایجاد می کند: معاملات خرد . آنها قطعاً در بازی هستند. نمایندگان اکتیویژن مایل نبودند به موارد خاصی درباره چگونگی شروع به کار بپردازند ، اما لازم نیست حدس بزنم ، زیرا Call of Duty: Mobile در حال حاضر در کشورهای دیگر موجود است. نسخه بازی راه اندازی شده در استرالیا ترکیبی از معاملات خرد و پاس های نبرد برای پشتیبانی از بازی است. جوایز آرایشی فریب اصلی است ، و یک جایزه قوی است. بسیاری از اسلحه های برتر ، نارنجک و سایر پوست های بازی خارق العاده به نظر می رسند ، در حالی که پوست بازیکن پیش فرض نمی تواند کسل کننده تر باشد.

 

من همچنین متوجه شدم که پوسته های مختلف سلاح به آمار و قدرت بسته می شود. متأسفانه ، من فرصتی برای ورود به سیستم به خودم نداشتم ، اما ظاهراً نسخه استرالیا ظاهراً قدرت و مزایای بالقوه را به پوست اسلحه پیوند می دهد. همانطور که من آن را درک می کنم ، شما می توانید از طریق گیم پلی تکنیکی های مختلف را از بین ببرید - اما این کار بسیار طولانی است. Drift0r ، یک پخش کننده تیرانداز با تجربه ، در کانال YouTube خود اطلاعات کاملی از این قدرتها را دارد .

Call of Duty: موبایل تحت وزن ریز انتقال ها سنگین است.

مشخصات فنی هر چه که باشد ، Call of Duty: Mobile تحت وزن ریزگردها سنگین است. اسلحه هایی را برای شخصی سازی در همه جا پیدا خواهید کرد ، صفحه را به هم ریخته و قدرت حمله خود را با حمله بی امان فرصت ها تضعیف می کنید.

 

این ندای وظیفه است. موبایل است و توسط بخش Tencent ، TiMi Studios ساخته شده است. وجود ریزگردها حتی آنهایی که مزیت بازی را ارائه می دهند جای تعجب ندارد. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می توانید با آن زندگی کنید.

 

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی