اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Zombie Army 4: Dead War

معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Zombie Army 4: Dead War

وقتی Rebelion ، توسعه دهنده انگلستان بر روی فرمول موفقیت آمیز ارتش Zombie اتفاق افتاد ، این کار تا حد زیادی بصورت تصادفی انجام شد. در ابتدا یک جایزه برای طرفداران Sniper Elite V2 ، این سریال از یک طرف احمقانه به یک حق رای دادن برای خودش بزرگ شد.

اکنون در چهارمین دوره بازی هستیم ، با سه مورد قبلی در یک مجموعه سه گانه در کنسول های نسل فعلی و رایانه شخصی ، و باید گفت که این سریال کاملاً مورد توجه قرار گرفته است.

زامبی ها ، مگر اینکه زاک اسنایدر باشید ، کند و تکان دهنده باشید ، با تنگی پوسیدگی و هاله ای که باعث می شود همه اطراف خود با وحشت فرار کنند. Zombie Army 4: War Dead برعکس است.

این کار نه کند و نه تکان دهنده است ، و به شما توصیه می شود با عجله زیاد به سمت آن سوار شوید ، همانطور که در مورد تازه کردن تیرانداز همان چیزی است که اخیراً دیدیم.

 
 

نازی بزرگ

مانند پیشینیان خود ، ماجراجویی بازی های شخص ثالث خود را خیلی جدی نمی گیرد. در واقع ، این علامت تجاری را افزایش می دهد ، مزخرفات نازیبا نفیس را به یک سطح کاملاً جدید تبدیل می کند - بسیاری از تهدیدات ارواح فراوان را در جهت شما پرتاب می کند ، که هرکدام به همان اندازه کشنده هستند.

در حالی که شما برخی از stallwarts سریال ها ، مانند ناهنجاری های معمولی ، بمب گذار انتحاری و برادری عظیم با مینی اسلحه ها را بدست می آورید ، هنوز هم برخی از خلاقانه ترین دشمنان بازی را بدست آورده اید. یک مخزن زامبی وجود دارد ، برای مبتدیان ، قلب ضرب و شتم در وسط زره آن است که باید هدف قرار گیرد.

به علاوه ، کوسه های زامبی وجود دارد. زامبی کوسه ها ما آن هوای حلق آویز را برای شما هدر خواهیم کرد. و ، باید گفت ، این تنها آغاز دیوانگی عجیب است.

همچنین این بار تله های مبتنی بر مکان اضافه شده است - چیزی که کم و بیش از بازی اخیر شرکت Rebellion ، Brigade Strange برداشته شده است. آنها به همان اندازه موثر هستند که سرگرم کننده باشند و در سطح پراکنده باشند تا به شما در ارسال تعداد زیادی از دشمنان در یک جسد افتاده کمک کنند.

به عنوان مثال یک پروانه هواپیما وجود دارد که پس از فعال شدن از طریق شلیک خوب ، همه چیز را در مجاورت خود به پره های چرخان می خورد. هوم ، زامبی سبز با این وجود ، یک کلمه هشدار دهنده ، تله هایی مانند اینها به همان اندازه می تواند بازیکنان دیگر را به عنوان انبوه های فروپاشی آسیب برساند ، که می تواند بازی شما را خراب کند یا بازی شما را تقویت کند ، به هر شکلی که به آن نگاه کنید.

و شاید این چیزی باشد که ما را بیشتر به Zombie Army 4 جلب می کند و هنوز مورد علاقه ما در این سریال قرار گرفته است. بله ، این پیشرفت داستان و اهداف سطح در طول یک کمپین با اندازه شایسته است ، اما همچنین یک بازی بازی را به عنوان سرگرم کننده برای خروس به عنوان کامل ارائه می دهد.

برنامه های تبلیغاتی

عنصر اصلی بازی حالت داستان آن است که می توانید به صورت انفرادی یا با حداکثر سه دوست بازی کنید. ما هر دو مورد کاملاً کمی را انجام داده ایم که بازی تعاونی قطعاً به لطف سرسختی که اغلب به وجود می آید مطلوب مطلوب است. با این حال ، از آنجا که بازی سختی را حل می کند و در برخی موارد ، الزامات بسته به تعداد زیادی از بازی ها ، با اطمینان می توان گفت که این کار به خوبی انجام می شود.

Rebellion 1/5
معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Zombie Army 4: Dead War
معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Zombie Army 4: Dead War
معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Zombie Army 4: Dead War
 
 
 

هر بازیکن از چهار شخصیت انتخاب می کند که هر کدام شخصیت و سبک مبارزاتی خاص خود را دارند. آنها همچنین دارای قدرت پردازشی هستند که می توانند برای کمک به انتخاب های گیم پلی خود ، سفارشی شوند. توانایی به دست آوردن قدرت اضافی اضافی را اضافه کنید ، به علاوه اصلاح و بهبود سلاح ها در طول بازی ، و راه های زیادی برای متفاوت تر کردن کارنامه خود نسبت به دیگران خواهید داشت.

همچنین باید گفت که پیدا کردن یک بازی که در آن غارت ها و شخصیت های زیادی در بازی وجود دارد ، از همان ابتدا طراوت آور است. سطوح غالباً با اسرار و وانت ها همراه هستند تا بتوانند کشف کنند - نه تنها ارتقاء سلاح - بنابراین همچنین باعث افزایش اکتشاف و طول بازی می شود ، بنابراین همه برنده هستند. برخی از سلاح ها و پوسته ها نیز به عنوان مبارزات اضافی و سطوح حالت انبوهی برای خرید در دسترس خواهند بود ، اما برای برنده شدن نیازی به پرداخت آن ندارید.

داستان عمدتا هوکوم است. زامبی هیتلر اکنون مرده است ، نه فقط مرده ، بلکه برنامه های اصلی او برای بسیج یک ارتش ارواح منجر به سطح آخرالزمانی آلودگی شده است. شما یکی از معدود بازماندگان هستید که سعی می کنید به جای اینکه انبوهی از انبوه خود را بگریزید ، فرار کنید و واقعاً این همان است.

چند پیچ ​​و تاب وجود دارد ، اما بهتر است بیش از حد به آن فکر نکنید. از این گذشته ، منظور این نیست که جنگ و صلح باشد - بیشتر جنگ و قطعات. کوسه های زامبی ، به یاد دارید؟

درعوض ، این یک بازی است که در قسمت های مبتنی بر ایست بازرسی خود لذت می برد و در عملکرد وحشتناک خود جلوه می کند - به احتمال زیاد شما به اندازه کافی وقت کافی برای متوقف کردن و در نظر گرفتن جزئیات طرح ذاتی خود نخواهید داشت. به محض این که انجام دهید ، یک عامل مرتکب دیگر در چهره خود دارید که سعی دارد آن را گاز بگیرد.

امواج زامبی ، بیشتر اوقات ، بی امان - تقریباً به همان اندازه در مبارزات اصلی ، همانطور که در بازگشت فوق العاده از حالت انبوهی قرار دارند ، هستند. شما بیشتر وقت خود را در حال اجرا و سرگرمی می گذرانید ، با تلاش های گاه به گاه برای اندازه گیری خوب. و هنگامی که فرصتی برای مقابله با یک نقطه از تیراندازی می دهید ، خیلی مورد علاقه شما قرار نمی گیرید که به کمربندهای قاتل غول پیکر غول پیکر و غول پیکر بپردازد تا به چیزهای دیگر اهمیت دهد.

ترس گرافیکی

از نظر گرافیکی ، Zombie Army 4 تصمیم دارد که احساسات کمیک بوک را بخواند - شبیه به سه گانه قبلی. البته بهبود یافته است و از HDR پشتیبانی می کند. جزئیات دقیق تر نیز وجود دارد ، به علاوه استفاده بسیار خوبی از جلوه های نورپردازی به ویژه در مکان ها و سطوح تاریک تر. به عنوان مثال ، انفجارها به زیبایی در تلویزیونهای HDR سازگار پخش می شوند.

 
معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Zombie Army 4: Dead War
معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Zombie Army 4: Dead War
معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Zombie Army 4: Dead War
 
 
 

شاید جای تعجب نباشد که PS4 Pro و Xbox One X از نظر نسخه های کنسول بهترین ظاهر را دارند. ما هنوز نتوانسته ایم نسخه PC را بررسی کنیم ، اما دلیلی برای فکر کردن نداریم که به همان اندازه واضح و تعریف شده نباشد.

در هر دو Xbox One X - نسخه تست شده - و PS4 Pro ، علاوه بر حالت های عملکرد و کیفیت ، با انتخاب 4K 30fps یا 60fps 1080p نیز وجود دارد. ما تقریباً همیشه در برج های Pocket-lint از وضوح تصویر حمایت می کنیم ، اما خوب است که گزینه ای جایگزین برای کسانی که حرکت صاف را ترجیح می دهند داشته باشیم.

موسیقی متن و جلوه های صوتی عالی هستند: به طور مناسب فریبنده و مانند فیلم های خمیر مانند. شورش همواره در سبک بندی موضعی بازی های خود بسیار عالی بوده است و ZA4 فرقی ندارد.

حکم

به عنوان جانبازان سه گانه اصلی و حتی بیشتر از آن ، بازی های Sniper Elite ، Zombie Army 4: Dead War مشتاقانه پیش بینی می شدند. خوشبختانه ، آنچه را که برای آن امیدوار بودیم و بیشتر ارائه می دهد ، ارائه می دهد.

جایی که می درخشد به سادگی است. شما برای انتخاب و بازی آن ها نیازی به مدرک تسلیحات جنگ جهانی دوم ندارید ، و همچنین نیازی به یک طرفدار تیرانداز فصلی ندارید. سرگرمی Frenetic در قلب بازی بسیار مهم است ، خواه شما در یک تیم تعاونی حداکثر چهار نفر یا فقط در کودکان نوپای خود بازی کنید. و ، این یک پادزهر ایده آل برای تغییر بازی های رزمی FPS با چهره ای است که اخیراً منتشر شده است.

هیچ حالت PVP رقابتی وجود ندارد ، که ممکن است بعضی از آنها را خسته کند ، اما این امر باعث می شود تا با تعداد زیادی از نژادهای فرسوده برای شلیک در مناطق همسایه شلیک کنید. و این بیش از حد کافی برای ما است.

 

مورد نیاز سیستم

کمترین:

  • CPU: Intel Core i7-3770 @ 3.4 گیگاهرتز یا AMD FX-8350 ، 4.2 گیگاهرتز
  • سرعت پردازنده: اطلاعات
  • رم: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیتی)
  • کارت VIDEO: 3 گیگابایت Nvidia GeForce GTX 780 یا AMD Radeon HD 7950
  • سایه بان پیکسل: 5.0
  • سایه بان VERTEX: 5.0
  • اختصاصی RAM VIDEO: 3072 MB

توصیه شده:

  • CPU: Intel Core i5-8400 @ 2.8GHz یا Ryzen 5 1600
  • سرعت پردازنده: اطلاعات
  • رم: 16 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 (64 بیتی)
  • کارت VIDEO: 4 گیگابایت Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580
  • سایه بان پیکسل: 5.1
  • SHADER VERTEX: 5.1
  • اختصاصی RAM VIDEO: 4096 MB

 

روش نصب؟

  1. بر روی دکمه "دانلود بازی" کلیک کنید.
  2. بارگیری "نصب ارتش Zombie 4: War Dead " (پشتیبانی از بارگیری مجدد).
  3. نصب را باز کنید ، روی Next کلیک کنید و دایرکتوری را انتخاب کنید که در آن نصب شود.
  4. بگذارید بازی Full Version را در فهرست مشخص شده خود بارگیری کند.
  5. بازی را باز کنید و از بازی لذت ببرید.

 

 

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی