اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Mega Man Zero/ZX Legacy Collection

کسانی از شما که با پشت پرده توسعه مداوم سری Mega Man X آشنا هستند ، ممکن است بدانند که Zero - شخصیت اصلی ثانویه دارای موهای بلند - در واقع طراحی اصلی Keiji Inafune بود که می خواست برای Mega Man استفاده کند. . این ایده به دلیل متفاوت بودن ظاهر Zero از طراحی Mega Man کلاسیک ، از بین رفت ، اما Inafune هرگز به طور کامل از ایده ساخت صفر سری منجر نشد. سال 2002 اتفاق افتاد و Zero سرانجام به دلیل حضور در Mega Man Zero در بازی Boy Advance ، سریال های کوتاهی را انتخاب کرد که در ادامه سریال های خاص خود را با Mega Man ZX ایجاد کرد . اکنون ، کپکام به نظر می رسد که بتواند کل حماسه شش بازی را دوباره برای Switch as Mega Man Zero / ZX Legacy Collection دوباره منتشر کند ، و ما خوشحالیم که گزارش می دهیم که این همه آنچه را که احتمالاً می توان برایش امیدوار بودید است.

Mega Man Zero حدود صد سال پس از وقایع سری Mega Man X ، در یک جامعه آرمانشهر به نام Neo Arcadia ، که توسط خود X ساخته شده است ، انتخاب می شود. اگرچه در ابتدا خوب به نظر می رسید ، جامعه بدتر از این در چگونگی آزار و شکار و بازپرداخت بی گناهانی که بازنشسته می شوند (می خواند: به قتل رسیده است) تعداد بیشتری بدل شده است. صفر از خواب ناشی از زایمان به نام سیل از خواب بیدار می شود که به عنوان یک عضو اصلی در یک گروه مقاومت در برابر نئو آرکادیا عمل می کند و به زودی درگیر مبارزه با رژیم ستمگری X می شود. اگرچه داستان پردازی کار چندان مهمی ندارد ، اما با ادامه وجود سنگین تر سری های Mega Man X ، ضمن معرفی ثروتی از شخصیت ها و درگیری های جدید ، می تواند کار دیگری را انجام دهد.

بلوغ مشخصی برای گیم پلی بازی سری Mega Man Zero وجود دارد که به دلیل دشواری حیرت انگیز درهم شکستگی نام خود را برای خودش رقم زده است. اگرچه همه این نسخه های عالی هستند ، اما اولین بار از این سریال اثبات می کند یک برش نسبتاً خشن و نامشخص از فرمول بی نظیر سری تعریف شده است. بنابراین ، با هر بار ورود جدید ، مشخص است که توسعه دهندگان ایده کاملاً واضحی از آنچه در تلاش بودند با گیم پلی و طراحی سطح آن انجام دهند ، داشتند. هر مرحله که در بازی Mega Man Zero می روید ، این است که همه راه دشمنان و موانع را طی می کنید و راه خود را کاهش می دهید ، در یک مبارزه سخت رئیس با اوج می گیرید که گاها می تواند برای شما امتیازهای اضافی کسب کند تا سطح بعدی آسانتر شود. نکته مهم در اینجا این است که عملکرد شما در هر مرحله بر اساس آسیب ، سرعت و کشته شدن درجه بندی می شود. حاشیه رسیدن به بالاترین رتبه برای یک مرحله کم است ، و با توجه به اینکه شما نمی توانید یک مرحله را دوباره پس از اتمام آن دوباره تغییر دهید ، مواردی با قیمتی کمتر پیش می روند.

با توجه به این سریال ، سیستم رده بندی بیش از یک نشان افتخار نیز شد ، در رده های بالای بازی های بعدی نیز سلاح و زره های اختصاصی از کارفرمایانی که شکست می دهید به شما اعطا می کنند. این سیستم رده بندی در قلب بازی های Zero نشان می دهد که هم قدرت و ضعف خود را دارد. از یک طرف ، بخش عظیمی از اعتیاد آور بودن گیم پلی از پخش مجدد سطح و یادگیری آنها توسط حافظه ماهیچه ها ناشی می شود. هیچ چیز رضایت بخش تر از احساس کسب درجه S در مرحله Mega Man Zero نیست ، بدانید که مهارت و دانش خام شما در مورد مکانیک شما را به آن پیروزی رسانده است. از طرف دیگر ، سیستم رتبه بندی تقریباً جایی برای خطا باقی نمی گذارد و شما را به طور فعال از استفاده از برخی از مکانیک های بازی منصرف می کند. سیستم موردنظر "Cyber ​​Elf" مجموعه ای از کالاهای قابل جمع آوری است که می تواند مخلوطی از مزایای کوتاه مدت و بلند مدت را به شما اعطا کند ، اما استفاده از Elf Elber در یک مرحله بلافاصله شما را از کسب رتبه های برتر سلب می کند.

حتی اگر به دنبال رتبه های برتر نباشید ، سری Mega Man Zero یک تجربه شگفت آور و لذت بخش از ساقه تا سخت است. کنترل ها محکم هستند ، طراحی سطح متنوع و جالب است و برخوردهای رئیس با برخی از به یاد ماندنی ترین سری های Mega Man اثبات می شود. این یک مورد نادر از یک سری فرعی مگا من است که در طول اجرای آن از نظر کیفیت در آن پایدار مانده است و اگرچه ممکن است که هر کسی به دلایل خاص خود دارای یک ورودی محبوب باشد ، اما به طور عینی استدلال کردن این که هر یک از این چهار نسخه منتشر شده دشوار است. کمتر از بالابرهای با کیفیت. این مجموعه می تواند به صرف هزینه خود فقط بر اساس اینها باشد ، اما در ادامه دو ورودی ZX از DS نیز وجود دارد.

با داستانی که دویست سال پس از سری Mega Man Zero اتفاق می افتد ، Mega Man ZX تا حد زیادی به کار قبلی خود می پردازد ، اما با اضافه شدن عناصر Metroidvania برای گسترش گزینه های گیم پلی. کنترل های سخت و گیم پلی متمرکز بر اکشن هنوز هم وجود دارند ، اگرچه سیستم رتبه بندی به نفع طراحی جدید باز تمام شده است. متأسفانه ، اولین Mega Man ZX این جهان فراگیر را حل می کند. پیمایش کار دشوار است و نقشه ای که به شما داده می شود کاملاً حس ندارد. این امر تا حدود زیادی در Mega Man ZX Advent ثابت شده بود ، که سیستم نقشه را مجدداً در حالی که کمی بیشتر در عناصر جهان باز می پیچید ، مجدداً طراحی کرد. در کل ، دوتایی ZX تقریباً به خوبی سری Zero را حفظ نمی کند ، اما این دو بازی هنوز ایده های عالی و گیم پلی سرگرم کننده ای دارند.

کسانی از شما که در هنگام صحبت با طرفین کنار هم می جنگید خوشحال می شویم بدانید که گزینه های مختلفی در مجموعه وجود دارد تا این نسخه ها خوشایند تر شوند. یک حالت "سناریوی گاه به گاه" وجود دارد که شما را با ویژگی های تهاجمی و دفاعی بهتر می کند تا بتوانید به راحتی از طریق بازی ها بخار شوید و داستان را تجربه کنید. مهمتر از این ، ویژگی "ذخیره Assist" جدید وجود دارد که معمولاً قبل از بخش های سکوهای نرم افزاری و دعوا با رئیس ، چند پاسگاه را به سطح می رساند. از نظر انتقادی ، این حالتهایی صرفه جویی در مواردی نیست که بتوانید به خواست خود اقدام کنید. شما هنوز هم باید بر دعواهای رئیس و موانع موجود بر روی بخار خود غلبه کنید. در عوض ، آنها را به عنوان ابزاری برای کاهش سطح خسته کننده از طراحی مدرسه قدیمی فکر کنید. اگر باختید ، دیگر لازم نیست که در کل سطح فقط به دنبال یک شکاف دیگر در رئیس باشید که شما را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. هر دو ویژگی جدید را می توان به طور کامل نادیده گرفت ، البته اگر می خواهید تجربه "خالص" باشید ، اما ما شما را ترغیب می کنیم حداقل به آنچه می افزاید اضافه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های ایجاد شده با این مجموعه ، حالت جدید "Z-Chaser" است که در واقع یک حمله زمانی است. شما می توانید با دوستان یا در برابر ارواح آنلاین بصورت محلی به رقابت بپردازید ، و هدف این است که هر یک از شش بازی را در سریع ترین زمان ممکن یک قسمت انتخاب شده تکمیل کنید. گرچه مسافت پیموده شده ممکن است با این تفاوت باشد ، این یک روش خوب برای افزودن ارزش بیشتر به بسته بندی کلی است ، و داشتن توانایی داشتن صفحه نمایش دوم نمایش عملکرد رقیب شما یک روش خوب برای اضافه کردن به سهام ها در ضمن آموزش مواردی است که شما ممکن نیست فکر کرده اند پس از اتمام اجرای این حالت ، داده های شما در صفحه جهانی بارگذاری می شوند ، بنابراین اگر تعقیب نمره چیز شما باشد ، ساعات بالقوه لذت بردن وجود دارد.

این واقعا بسته کاملی است که از این نسخه ها استفاده می شود ، زیرا کپکام به نظر می رسد که همه چیز را به غیر از سینک آشپزخانه پرتاب می کند. یک گالری قابل توجه با انواع هنر و موسیقی از سراسر بازی ها می تواند در لذت شما قرار بگیرد و بینش جالب توجهی در پشت صحنه توسعه هر بازی ارائه دهد. شما می توانید تمام بازی ها را در نسخه های غربی یا ژاپنی خود انجام دهید و چند فیلتر را می توان اضافه کرد تا ظاهر تجربیات خود را تغییر دهد.

ما وضوح پایین وضوح پایه را ترجیح می دهیم ، اما شما همچنین می توانید یک فیلتر صاف کننده پیکسل یا یک فیلتر یکپارچهسازی با سیستمعامل بیشتر را فعال کنید که با ایجاد یک استاتیک جزئی یادآور صفحه های دستی قدیمی می شود. مهمتر از همه این ، تمام کارتهای الکترونیکی فقط ژاپنی برای بازی های Zero دوم در اینجا قرار دارند ، در کنار دسته ای از دستاوردها برای ضربه زدن به نقاط عطف مختلف در بازیها. همچنین با تنظیم صفحه نمایش دوگانه از بازی های ZX با قرار دادن صفحه نمایش دوم به عنوان بخش کوچکتر و پنجره ای از صفحه نمایش ، می توانید با استفاده از چوب مناسب حرکت کنید. در طول تجربه کاملاً مشخص است که توسعه دهندگان وقت و عشق زیادی را برای ساخت این مجموعه کامل می گذارند ، و مایل اضافی که با تمام گزینه های شخصی سازی و محتوای تکمیلی رفتند چیزی نیست که از آن غافل شوید.

نتیجه

Mega Man Zero / ZX Legacy Collection هر آنچه را می توان امیدوار بود باشد باشد. این در نهایت شش بازی عالی Mega Man است که دارای ویژگی های قابل تنظیم ، محتوای اضافی و کیفیت زندگی به روز شده است. اگر طرفدار Mega Man هستید یا به طور کلی بازی های اکشن sidecrolling ، به خودتان مدیون هستید که این نسخه را واگذار کنید و ببینید که همه هیاهو چیست. این بازی های سخت و گاها ناامیدکننده هستند ، اما برخی از بازی های گرانقیمت و اکشن را ارائه می دهند که حتی امروزه در بین بهترین های کلاس خود قرار دارد. این یکی را قبول نکنید ، مطمئناً ارزش این کار را دارد.

 



دانلود پارت 1
 

دانلود پارت 2
 

دانلود پارت 3

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی