اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Journey to the Savage Planet

راهنمای سفر مبتدیان سیاره وحشی
 
سفر به سیاره وحشی شما را به دنیایی وحشی و حواس پر از دشمنان بی شماری می برد تا سیلی بزنید و معما ها را حل کنید. در اینجا راهنمای مبتدی ما با چند نکته برای کمک به شما در اینجا آمده است.

سفر به راهنمای وحشی سیاره وحشی معرفی مقدمه ایمیل

پرتقال ها جالب هستند ، اما لازم نیست روی آنها تمرکز کنید

تقریباً در اوایل سفر به Savage Planet ، شما با Orange Goo آشنا می شوید. اینها وسایل شما برای تراز کردن است (اضافه کردن پیپ های سلامتی بیشتر و کمی استقامت). در سراسر سفر به سطح Savage Planet صدها مورد از این تعداد وجود دارد. خوب است حتی اگر همه آنها را پیدا نکردید. شما می توانید تنها با 10 پیپ سلامتی (یا 100 اسب بخار) به انتهای بازی برسید و احساس دردسر نمی کنید.

دلیل این امر به این دلیل است که بیشتر مکانهای Orange Goo قابل دستیابی نیستند (یا یافتن آنها سخت تر است) مگر اینکه شما نسخه های لازم را داشته باشید. تلاش برای جستجوی زود هنگام به دنبال آنها می تواند بسیار پریشان باشد.

سفر به راهنمای وحشی سیاره راهنمای مبتدی نارنجی Goo

جنگ در سفر به سیاره وحشی آسان است

در بررسی رسمی ما ، من ذکر کردم که سفر به سیستم جنگی FPS Savage Planet 's Savage Planet غیر منتظره و غیرقابل چالش است. شما یک اسلحه دارید (اسلحه اسمی) و به سختی می توانید از بمب های ابتدایی AoE خارج از موقعیت های خاص یا معماها استفاده کنید.

به همین ترتیب ، شما فقط باید روی چند نسخه ارتقا یافته اسلحه نامزد متمرکز شوید. بارگیری مجدد سریع ، آسیب دیدگی بهبود یافته و باتری پیشرفته بیش از حد کافی برای پایان دادن به کارفرمایان بازی و برخوردهای "شبیه به رویداد" است. اوه ، و شات فوق العاده را انتخاب نکنید. شما هرگز از آن استفاده نخواهید کرد و همان دکمه بارگیری مجدد شما نیز دارد. انیمیشن بازیگری آن هنگام فعال شدن به طور تصادفی می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

در مورد حملات اضافی ، می توانید E (کیبورد) یا X (گیم پد) را نیز بزنید تا دشمنانی را که سعی در حمله به شما دارند از بین بیاندازید. این کار برای اوباش مانند Kapyenas و Boomerbangs انجام می شود.

ارتقاء سلاح Jttsp Bg

مردن درد در باسن است

چند نکته وجود دارد که باید در هنگام مرگ شخصیت شما در سفر به Savage Planet در نظر بگیرید :

  • اگر شما به راحتی در یک صخره سقوط کردید و سلامت دیگری باقی مانده است ، به طور خودکار در آخرین مکان خود تخم ریزی می کنید.
  • اگر تمام سلامتی خود را از دست بدهید (از بین رفتن یا آسیب دیدن دشمن) ، در کشتی Javelin خود بازگردید.

خبر خوب این است که هر منابعی را که قبل از مرگ خود حمل می کنید از بین نمی رود. فقط می توانید سریع به منطقه بازگردید و جعبه غارت خود را جمع کنید تا وسایل خود را جمع کنید. حتماً به Javelin برگردید تا اطمینان حاصل کنید که منابع شما در صورت مرگ به طور دائم ذخیره می شوند.

سفر به وحشی سیاره راهنمای مبتدی Explorer Corpse

سفر به سیاره وحشی را تمام کردید؟ اکنون آن را کامل کنید

من سفر اصلی به داستان اصلی Savage Planet را در حدود شش ساعت به پایان رساندم ، و این حتی شامل زبانهبندی برای ضبط کردن یادداشت ها برای بررسی ها و راهنماها است. این یک بازی بسیار کوتاه است و می تواند برای بعضی از بازیکنان بسیار سخت تر باشد. هنوز چند هدف جانبی وجود دارد که می توانید آنها را به پایان برسانید:

  • Survey the Planet - همه گیاهان و جانوران احتمالی موجود در بازی را اسکن کنید.
  • بیگانگان ادیبلس - برداشت هر 100 غاز نارنجی.
  • متالورژیست - 32 آلیاژ Alien را بازیابی کنید.
  • معماری بیگانه - کلیه دستگاه های مخابراتی / شبکه های سریع سفر را فعال کنید. (به اندازه کافی شگفت آور ، من بازی را تمام کردم حتی اگر دو مورد از این دستگاه های مخابراتی را از دست دادم.)
  • سفر دور - 10 منبع سوخت Javelin را پیدا کنید .
  • Alien Cinema - 10 رایانه لوحی بیگانه را اسکن کنید .
  • گمشده و یافت - اسکن 8 کاوشگر اکسپلورر .

ارتقاء بازدید کنندگان Jttsp Bg Visor

برای سرعت بخشیدن به پیشرفت ، باید در صورت رایگان بودن ، اهداف Explorer Rank 2 و Explorer Rank 3 را انجام دهید. این به شما این امکان را می دهد تا به روزرسانی Alien Alloy Detector و Orange Goo Detector را باز کنید. پینگ منطقه (Z یا R3) مکانهای آنها را نشان می دهد (در شکل زیر).

من در واقع دریافتم که پس انداز کردن این اهداف جانبی پس از اتمام داستان اصلی سودمندتر بود. به من این امکان را می داد که بدون اینکه حواس پرت شود ، روی کار مورد نظر خود تمرکز کنم. سپس دوباره ، آن را نیز به دلیل طول بازی خارج از جستجوی کلکسیونر ، کمی ناامید کرد.

نقشه پینگ Jttsp Bg


سفر به Savage Planet اکنون از طریق فروشگاه بازی Epic موجود است . برای اطلاعات بیشتر می توانید به مراکز راهنمایی و ویژگی های ما مراجعه کنید.

 

مورد نیاز سیستم

     سیستم عامل: ویندوز 7 64 بیتی ، 8.1 64 بیتی یا ویندوز 10 64 بیتی
     CPU: Intel Core i5-750 ، 2.67 گیگاهرتز
     GPU: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950
     حافظه: رم 4 گیگابایتی
     DirectX: 11
     ذخیره سازی: 5 گیگابایت

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی