اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

معرفی و دانلود بازی کامپیوتری Dreams

http://uupload.ir/files/rnny_dreams-ps4-review-500.jpg

 

اگرچه این آخرین پلی استیشن اختصاصی در واقع هنوز در مراحل ابتدایی خود است ، ما قبلاً شاهد هجوم خلاقیت های وحشی ، عجیب و چشمگیر بودیم. و همه آنها بازی نیستند: رویاها می توانند به عنوان بوم برای کارهای هنری ، مجسمه ها ، موسیقی و انیمیشن نیز استفاده شوند.

این یک تجربه یک نوع برای کنسول خانگی سونی است ، اما همچنین تجربه ای است که بیشتر گیمرها برای پیچیدن سر خود به سختی می کنند. هنگامی که Dreams یک سال پیش با دسترسی اولیه راه اندازی شد ، رمزگشایی آن حتی سخت تر نیز می شد ، بدون آنکه واقعاً ببینیم ابزارهای آن چه پتانسیلهایی دارند که بتوانند فراتر از یک مینی بازیهای از پیش ساخته کوچک ایجاد کنند.

Art's Dream در نسخه کامل بازی معرفی شده است و دقیقاً آنچه را می توان در Dreams انجام داد نشان می دهد. ماجرایی فوق العاده شیک و ژانر که در آن می بیند یک نوازنده جاز در یک کولاژ از خاطرات گم می شود در حالی که در جاده ای برای رستگاری و پذیرش خود قرار دارد ، گم می شود. یک لحظه در حال پخش یک platformer 3D سنتی هستید ، در مرحله بعد بیشتر به یک نکته & ماجراجویی کلیک می کند ، سپس یک شلیک کنید ، زیرا از یک ژانر و مجموعه کاراکترها به دیگری پرش می کند.

Art's Dream با تولید بی عیب و نقصی توسط استادان دامنه خود ، آنقدر بی نظیر از Molecule Media را درمورد آن صحبت می کند و اگرچه تنها در چند ساعت ساعت می گذرد ، این یک نمایش پیروز از آنچه می توان با استفاده از ابزارهای بازی انجام داد ، است. مطمئناً دیگران را به انجام پروژه های مشابه جاه طلب الهام می دهد.

ایجاد یا "Dreamshaping" ممکن است به عنوان یک سرمایه گذاری هولناک به نظر برسد ، اگرچه Dreams با یک سری آموزش های بتدریج پیچیده ، شما را سهولت می بخشد و قبل از شاخه شدن در رشته های مختلف ، از همان مقدمات (مانند قرار دادن ، حرکت و اندازه دادن اشیاء) شروع می کند. ساعت ها مطالب یادگیری به راحتی در بازی وجود دارد ، اما همچنین می توانید نکات کاربر زیادی و فیلم های چگونه به اشتراک گذاشته شده توسط انجمن را بیابید.

خود این آموزش ها بسیار آموزنده بوده و از ساختار بازی مانند آنها استفاده می کنند که قطعاً به جذابیت و درک آنها کمک می کند. شما تعداد زیادی ابزار برای کمک به کونی در هر سناریو از سیستم عامل مجسمه سازی و شخصیت های متحرک گرفته تا رنگ آمیزی صحنه ها و اضافه کردن شعله ور شدن خود استفاده خواهید کرد. یک راهنمای ویدیویی در هر درس دست شما را نگه خواهد داشت ، که به راحتی بصری ترین راه هضم هر وسیله جدید است زیرا آنچه را که در زمان واقعی آموخته اید استفاده می کنید. با این حال ، آموزش های پیشرفته تر می توانند بسیار خواستار باشند و مگر اینکه قصد داشته باشید خود را درگیر Dreams کنید ، ممکن است برخی از این دانش ها از بین بروند. حتی اگر شما یک دانش آموز کوشا باشید ، ممکن است به شما کمک کند وقتی به یک بوم خالی خیره می شوید - خلاصه این ، خلاقیت از درون به وجود می آید.

خوشبختانه ، لازم نیست از ابتدا شروع کنید. یکی از نکات برجسته بازی امکان اشتراک گذاری دارایی ها از طریق Dreamiverse است - بلوک های ساختمانی شامل محیط ها ، آهنگ های موسیقی و شخصیت ها هستند - برخی از آنها کارهای گسترده ای را برای آنها انجام داده اند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک بازی مسابقه ای ایجاد کنید ، اما عجیب ترین ایده را به دست نیاورده اید (یا ، صادقانه بگوییم ، زمان آن است) که بفهمید فیزیک و نحوه اداره یک وسیله نقلیه است ، می توانید به یک لژیون غریبه های خلاق اعتماد کنید. برای کمک به شما علاوه بر این ، می توانید قبل از ارسال نسخه ریمیکس شده به استری ، این خلاقیت ها را انجام داده و ترفندهایی ایجاد کنید.

اگرچه مورد بحث بازی است ، اما اگر نمی خواهید ، به هیچ وجه لازم نیست ابزارهای ایجاد را لمس کنید ، و ما شما را سرزنش نمی کنیم. درک این که چگونه Dreams کار می کند بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز است ، اما در عین حال نسبتاً پر مصرف است ، به خصوص اگر اجازه دهید تصورات شما آزاد شود.

این جایی است که DreamSurfing وارد می شود. خوشبختانه ، آنقدر مطالب ایجاد شده توسط کاربر در آنجا (از طریق دسترسی اولیه جدید یا به روز شده) در آنجا وجود دارد که می توانید ساعت ها از دست بدهید. از آنجا که دسترسی اولیه در سال 2019 آغاز شد ، روش ارجح من برای تعامل با Dreams استفاده از آن به عنوان نوعی YouTube برای نیش بازی های ویدیویی است. حتی یک ویژگی خودکار مانند وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون نیاز به حفر منوها ، از یک رویا به حالت دیگر تغییر دهید.

با گذشت زمان ، Media Molecule در تهیه این محتوای گسترده وب بسیار بهتر شده است. گذشته از نکات برجسته در انتخاب جامعه آلبالو ، لیست های پخش وجود دارد که با استفاده از ابزارهای جستجوی ساده در دسترس ، سطح ایجاد خلاقیت سطح را برای یافتن کاربران خاص یا پروژه هایی که ممکن است در جایی دیگر مشاهده کرده باشید ، پیدا کنید. این به وب می پیوندد - به indreams.me بروید تا صفحات خلاقیت را جستجو کرده و صف کنید و این بدان معنی است که حتی در صورت عدم بازی می توانید به روز باشید.

 

برای دانلود کلیک کنید

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی