اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

تعبیر خواب تمامی کلمات با حرف الف

تعبیر خواب تمامی کلمات با حرف الف

 

 

آ

حرف "الف" در خواب می تواند نشانگر تمایل شما برای به رسمیت شناختن و دستیابی به عنوان دریافت "A" در آزمون یا شماره یک باشد. از طرف دیگر ، این نمادی است که شبیه به یک فلش است و می تواند چیزی را نشان دهد یا شما را در یک جهت خاص مرتبط با خواب نشان دهد. "A" همراه با ورود ، می تواند پیامی در مورد راهپیمایی در یک مسیر جدید و پر تحرک تر باشد. از زمان شروع حروف الفبا ، A اغلب با آغازها همراه است. این نامه ای است که می تواند فراوانی و پر بودن را نشان دهد و چگونه با نگرش خود تجربه را جلب می کند.

 

 

آ

حرف "الف" در خواب می تواند نشانگر تمایل شما برای به رسمیت شناختن و دستیابی به عنوان دریافت "A" در آزمون یا شماره یک باشد. از طرف دیگر ، این نمادی است که شبیه به یک فلش است و می تواند چیزی را نشان دهد یا شما را در یک جهت خاص مرتبط با خواب نشان دهد. "A" همراه با ورود ، می تواند پیامی در مورد راهپیمایی در یک مسیر جدید و پر تحرک تر باشد. از زمان شروع حروف الفبا ، A اغلب با آغازها همراه است. این نامه ای است که می تواند فراوانی و پر بودن را نشان دهد و چگونه با نگرش خود تجربه را جلب می کند.

 

چرتکه

چرتکه ها ایده نگه داشتن حساب و یک روش قدیمی را برای انجام این کار پیوند می دهند. این می تواند نماد برگزاری کینه از گذشته باشد که می تواند توانایی شما برای لذت بردن از تجربه را تضعیف کند. در یک شکل انتزاعی ، چرتکه می تواند بیانگر این باشد که شما چگونه روی چیزی حساب می کنید که ممکن است یا ممکن نیست آینده باشد. ریش زدن روی گردنبند می تواند معنای مشابهی داشته باشد زیرا گردنبند با چیزی مرتبط است که به گردن شما آویزان است.

 

رها شد

رؤیای رها شدن یا پشت سر گذاشتن نشان می دهد تلاش شما برای رها کردن رفتارها یا ویژگیهای فرسوده. این می تواند منعکس کننده یک بحران هویت باشد زیرا شما با ترس از عدم قرار گرفتن در شرایط جدید ، وارد یک وضعیت جدید می شوید. اگر رویای بیشتر به سمت خود باقی مانده تمرکز دارد ، این حس وجود دارد که در کجای ارتباط با انتظارات دیگران از شما یا مراحل زندگی قرار بگیرید.

 

اختصار

هنگامی که ترکیبی از حروف یا مخفف در خواب ظاهر می شود ، پیام می تواند مربوط به شخصی باشد که شما با آن مقدمات می شناسید. برخی از جنبه ها یا ویژگی های مرتبط با آنها مورد بررسی قرار می گیرد و شاید در بیان شما مورد استفاده قرار گیرد یا کنار گذاشته شود. کاوش کنید که آیا حروف با هم صدا به یک کلمه شباهت دارند یا خیر. به عنوان مثال: IM می تواند "من هستم" یا "پیام فوری" را پیشنهاد کنم ، زیرا قبل از پاسخ دادن ، وقت فکر کردن را ندارید. DN می تواند مانند "پایان" به نظر برسد یا می تواند به اختصار آن نمایانگر پایین باشد ، بنابراین حروف را بارها و بارها بگویید تا آیا کلمه دیگری نمایان است یا خیر. B می تواند "بودن" باشد و R می تواند "باشد". حروف انفرادی را در فرهنگ لغت کشف کنید. همچنین به افراد و نام مراجعه کنید.

 

شکم

از آنجا که احساسات با "احساس روده" همراه است ، رویاهای شکم می تواند احساساتی باشد که شما آن را تصدیق نمی کنید. وضعیت شکم و این که آیا مال شماست یا خیر ، نشان می دهد که چگونه احساسات روده خود را تملک یا عمل می کنید. به عنوان نمادی از هضم غذا ، می تواند نمایانگر مسائل غیر فرآوری شده باشد. قسمتهای آناتومی و بدن را ببینید.

 

آدم ربایی

آدم ربایی نشان می دهد که چگونه شما می توانید با ترس یا فشار دیگران ، طبیعت واقعی خود را ربوده کنید. تهدید به ربوده شدن بیگانگان و بشقاب پرنده ها یک موضوع رویا متداول است که ناشی از فشار همسالان یا انجام کارهایی است که خلاف احساس شما است. با تهدید یک شخصیت شوم ، می توانید سایه را به تصویر بکشید (همچنین Shadow را تحت عناوین Archetypes و شخصیت های جهانی ببینید .) Shadow نمایانگر قسمت غیرقابل شناختن اما قدرتمندی از طبیعت شماست که شما اجازه بیان آن را ندارید. این تلاش یا تلاش برای "شکستن" در آگاهی را دنبال می کند. به یک معنا ، شما در حال "آدم ربایی" هستید و یا جنبه ای از نفس واقعی خود را سرکوب می کنید. آدم ربایی توسط هر چیزی منازعه داخلی ایجاد شده هنگامی که یک طرف شما در حال تحول است ، به وجود می آید اما طبیعت ناسازگارتر یا بحرانی تر شما را از فشار انطباق مسدود می کند. ممکن است هربار که احساس فشارهای تکاملی از این نوع کردید ، در خواب آدم ربایی کنید.

 

غیر طبیعی

هر چیزی که در خواب مشاهده می شود که به آن غیر طبیعی گفته می شود ، اشاره ای به تغییر لازم یا دیدن روش قدیمی کمی متفاوت است. کیفیت غیر طبیعی این نماد ، آن را نیز برای بررسی دقیق تر به جلو می برد. هر چیزی که خارج از تعادل باشد یا غیرقابل ارزیابی باشد ، ممکن است غیر طبیعی باشد. هرچه در مورد این نماد غیرمعمول است باید برای جهت گیری احتمالی مورد بررسی قرار گیرد. به عنوان مثال: یک ماشین غیرمعمول چیزی را به انگیزه یا ایجاد تغییر در نحوه پیشروی شما پیشنهاد می کند. یک اتاق غیر معمول در یک خانه خصوصیات ناشناخته یا مناطقی از تفکر شما را کشف می کند که ممکن است خارج از تعادل باشد. رشد غیرطبیعی در پاها می تواند در جهت گیری خود اختلال ایجاد کند. در بازوها می تواند نماد عدم توانایی در مسئولیت پذیری یا برآورده شدن نیازهای شما باشد. نمادی را که به عنوان غیر طبیعی به تصویر کشیده شده است برای بصیرت از آنچه از تعادل خارج است ، کشف کنید.

 

محل اقامت

از آنجا که نمادهای رویایی ما را در سطح خاصی به تصویر می کشند ، هر نوع مسکونی ، خانه یا ساختمان در خواب نمایانگر ایده های ما یا معماری داخلی است. محل زندگی یا خانه ایده ها و نگرش های شخصی تر را نشان می دهد ، در حالی که ساختمان های عمومی می توانند نگرش های اجتماعی و کاری را نشان دهند.

 

بومی

رویاپردازی به یک فرد بکر نشانگر جنبه طبیعی تر و غیرمترقبه شما است که جدا از محدودیت های اجتماعی به دنبال بیان است. خواب دیدن افراد خارجی می تواند راهی برای کاوش زندگی از دیدگاه خارجی باشد. بازدید از شهرهای خارجی می تواند نمادی از تغییر در چشم انداز و تغییر در ارزش ارزش شما باشد. اگر تجارت درگیر باشد ، رویا می تواند در مورد موضوعات کاری باشد که ممکن است در یک چراغ جدید مشاهده شود. اگر در یک کشور خارجی یک کافه است ، شما در حال کشف راه های جدید برای رسیدن به موفقیت هستید.

 

سقط جنین

خواب دیدن سقط جنین یا متوقف کردن برخی از روشها یا مأموریتها نشانگر عدم توانایی شما در ایجاد نوعی تغییر است. اگر کودک را درگیر کند ، این احساس وجود دارد که یک هویت جدید یا در حال ظهور رها می شود. خواب دیدن و یا مراقبت از کودک نشانگر ظهور سمت جدید شما است. اگر خواب سقط جنین داشته باشید ، عدم تمایل شما به تغییر ، باز کردن یا تغییر شکل را نشان می دهد. اگر شخص دیگری دچار سقط جنین شود ، موضوع بیشتر به طرف شما مربوط می شود که این شخص نماینده آن است. مشاهده افراد

 

درباره Dreaming

بدن انسان توانایی بهبودی و تجدید خود را دارد که نیازی به فکر و اقدام از طرف شما ندارد. مغز مهمترین ارگان زنده مانده است و تولید مثل در سطح شانه متوقف نمی شود. حتی اگر شما ممکن است رویاهای خود را به یاد نیاورید ، ایده ها و نگرش های شما به همان روش هضم و از بین رفته مواد غذایی پردازش می شوند. فرآیندهای فکر سالم شما را تغذیه می کنند و شما را برای رشد و تحول باز می دارند. از طرف دیگر ، روشهای ناکارآمد تغییر حالت مهار می تواند شما را عقب نگه دارد و از طریق رویا پردازش و از بین می رود. جنبه های اکتشاف کاملاً بیان شده یا در طی رویاپردازی از بین می روند. تحلیلگران رویایی برای درک نوع افکاری که در حال تحول هستند با تصاویر کار می کنند.

درک زبان رویاها می تواند به ابزاری قدرتمند برای دستیابی به خودشناسی ، دستیابی به سلامتی و سلامتی و واقعی کردن موفقیت پایدار تبدیل شود. با کار کردن با رویاهای خود می توانید رشد خود را سریع تر کنید. رویاها حس زمانی متفاوت دارند و می توانند هدف زندگی خود را نشان دهند زیرا ما را به سمت بیان اصیل راهنمایی می کنند. هنگامی که با یک انتقال دشوار روبرو هستیم ، نمادهای رویایی می توانند سرنخ هایی در مورد چگونگی گیر افتادن و چگونگی یافتن راهی برای عبور از بحران فراهم آورند. آنها درک درستی از اینکه ما چه کسی هستیم و به کجا می رویم ، آشکار می کنند ، گویی بخشی از روان ما را بهتر از آنچه خودمان می شناسیم ، می شناسد. از بسیاری جهات ، رویا به ما کمک می کند تا خود تحقق پیدا کنیم زیرا آنها ما را به سمت سرنوشت ما راهنمایی می کنند.

تفسیر رویاها کمی شبیه به یادگیری یک زبان جدید است زیرا چیزی که به نظر می رسد روی سطح نیست. ABC های تجزیه و تحلیل رویاها ساده است اگر این ایده های اساسی را در نزدیک شدن به رویاهای خود برای راهنمایی در نظر داشته باشید:

الف) همه نمادها ، شخصیت ها ، حتی منظره و نورپردازی در واقع آینه ای از دنیای درونی شما هستند. خواب دیدن مانند آینه ذهن است ، زیرا همه چیز بازتاب رویاپرداز است. منظره و نمادها هنگام حرکت در زندگی ، معماری داخلی یا طرز تفکر فعلی شما را منعکس می کنند. در صورت نزدیک شدن به آنها به روشی که ممکن است استعاره ها را در یک شعر تفسیر کنید ، نمادهای رویایی را می توان فهمید. در شعر ، استعاره یا زبان نمادین "عطر" یا "جوهر" عمیق تر یک ایده یا احساس ناگفته را ضبط می کند. به همین روش ، ما با استفاده از نمادهایی که به بهترین وجه آن جنبه ها را جذب می کنند ، ما رویای آنچه را که با آن روبرو نیستیم ، رویاپردازی نمی کنیم. اگر می توانید از این منظر " همه من را منعکس کند " استفاده کنید ، می توانید کشف کنید که چگونه رویاها سعی می کنند شما را به سمت پتانسیل خود بیدار کنند. به عنوان مثال ، دندانها در زمانهای مهم زندگی ما از بین می روند و همچنین با ارتباطات ، اعتبار و جویدن چیزی مرتبط هستند. اگر دندان شما در خواب فرو می رود ، از خود بپرسید: آیا من تغییر یا انتقال لازم را ایجاد نمی کنم که بهتر رشد من را منعکس کند؟ یا ، آیا اعتبار و روش من برای بیان خودم به دیگران موضوعی در حال حاضر است؟

ب) قبل از تجزیه و تحلیل هر چیزی ، مهم است که اطلاعاتی را که می توانید به خاطر بسپارید ، بنویسید. در بعضی موارد ، شما فقط ممکن است احساس خود را رها کنید. خواب دیدن ما را به همان روشی ناگفته مانند فیلم سوق می دهد ، بنابراین احساسی که از دست می دهیم در درک چگونگی ممکن است در حال حاضر بدون بیان مهم باشد. هر چقدر عجیب و غریب باشید در راه راهنمایی باشید . رویاها از نمادهای رمزپایه به عنوان راهی برای فریب آگاهی در کشف ناشناخته ها استفاده می کنند. آنها رمزنگاری هستند زیرا این تنها راهی است که می تواند اطلاعات در حال ظهور به شما برسد. غالباً ، این نمادهای عجیب و غریب می توانند بیشترین توانایی را در مورد پتانسیل ناشناخته شما بیاموزند. یادآوری همه نمادها مهم نیست زیرا پیام اغلب تکرار می شود. با استفاده از سناریوهای مختلف ، رویا اغلب وضعیت مشابه را در مناظر مختلف توصیف می کند. کاوش تنها یک دنباله رویایی می تواند به یک تصویر لحظه ای از مسیرهای ممکن از طریق درگیری و حل و فصل تبدیل شود. به این ترتیب ، رویاها مسیر پیش روی شما را روشن می کنند.

ج) سرنخ هایی در خواب مشاهده می شود که طرف های در حال ظهور شما را نشان می دهد ، اغلب از طریق شخصیت های دیگر. پس از بیدار شدن ، ممکن است تعجب کنید که چرا این شخص در خواب شما بوده است. صفتی را که بهترین توصیف شخص است ، کشف کنید و اینکه چگونه این کیفیت در حال حاضر در رویکرد شما فعال / غیرفعال است. الهام بخش رویاهای ما از یک طرف روان که پیش از زبان شکل گرفته است تجلی می یابد و به همین دلیل در سمبل ها صحبت می کند. رویاها حافظه را ترسیم می کنند بلکه رویدادهای آینده را با نوعی چشم انداز همه ساله توصیف می کنند. آنها از نمادهای رمزنگاری استفاده می کنند زیرا تنها راه ظهور یا ایده های جدید می تواند آن را از دیوارهای آگاهی بحرانی عبور دهد. ذهن در توانایی خود برای استفاده از نمادی عجیب و غریب که می تواند پیچیدگی یک ایده را که تحت اکتشاف قرار دارد ، ذاتی است. اگر پیام آن مبهم یا مستقیم بود ، ممکن است این ایده را خاموش کنیم. ما به طور خاص رویاییم تا آنچه را که با آن روبرو نیستیم یا اجازه می دهیم آگاهی آگاهانه داشته باشیم را کشف کنیم. وقتی خواب می بینیم ، همه ما قهرمان هستیم و وقتی سرنخهایی را می بینیم که سرنوشت خود را فاش می کنند ، دچار تحول عمیق می شوند.

رویاهای خود را به عنوان یک نقطه قطب نما و نقشه گرامی بدارید. اگر می توانید زمان رمزگشایی رویاهای خود را به دست آورید ، می توانید رشد خود را سریعتر انجام دهید تا به سلامتی و موفقیت پایدار برسید. همچنین به پردازش رویاها ، حقایق در مورد رویاها ، انواع رویاها ، مکانیسم های دفاعی و ناخودآگاه مراجعه کنید.

 

در بالا

دیدن چیزی بالاتر از شما در یک رویا می تواند نشانگر آرزوهای شما باشد. قسمت بالای یک خانه می تواند نمادی از وجدان یا ایده های معنوی باشد. طبقات فوقانی مربوط به یک راه پله یا آسانسور می تواند نشان دهد که چگونه شما می توانید حرکت رو به بالا در حرفه خود را کشف کنید. همچنین به مکان بندی و دیدگاه مراجعه کنید.

 

در خارج از کشور

خواب در رفتن به خارج از کشور یا به یک کشور خارجی نشان می دهد که با گسترش چشم انداز خود ، تغییراتی در درون شما رخ می دهد. گرفتن هواپیما می تواند نمادی از گسترش آرزوهای شما باشد. مکان خارجی که به آن سفر می کنید باید از نظر صفت هایی که برای توصیف این مکان استفاده می کنید در نظر گرفته شود. به عنوان نماینده ای از این خصوصیات که در شما گسترده می شود ، شهر پتانسیل های جدید و غیر قابل کشف را توصیف می کند. همچنین به خارجی ها مراجعه کنید.

 

آبسه

زخم در یک رویا می تواند مسائل صدماتی را که شما با آن روبرو نیستید به تصویر بکشد. آبسه این ایده را به وجود می آورد که چیزی در حال فروخوردن است و باید آن را تمیز کرد تا بهبودی آغاز شود. به عنوان بازی روی کلمات ، بررسی کنید که آیا ایده آبسه واقعاً نشانگر وسواس یا نگه داشتن چیزی است. همچنین به زخم و پوسیدگی مراجعه کنید .

 

جذب

رویایی که روی چیزی که جذب می شود تمرکز دارد می تواند پیامی در مورد تمرکز فعلی شما باشد. شما می توانید با هزینه دیگری چیزهای دیگری را جذب کنید. همچنین می تواند نمادی از زهکشی بودن باشد یا این حس را داشته باشید که به دلیل ارتباط آن با "خیس شدن" اجازه ابراز احساسات را ندارید.

 

پرتگاه

دیدن یک پرتگاه ، این ایده را که چگونه به اعماق ناشناخته درون خود نزدیک می شوید ، می کشاند. یک واقعه ممکن است این ایده را برانگیزد که بیشتر از آنچه متوجه شده اید ، در داخل اتفاق می افتد. پرتگاه همچنین می تواند بیانگر رسیدن به اوج و لزوم ایجاد تغییراتی باشد که باعث می شود احساس کنید ممکن است مجبور شوید برای ادامه کار به پایین بروید یا به سمت عقب بروید. این می تواند نمایشی نمادین از نداشتن همه واقعیت ها برای دیدن واضح باشد. دره و کانیون را ببینید .

 

 

لهجه

هنگامی که چیزی در خواب با لهجه و یا لهجه قابل توجه گفته می شود - آنچه را که گفته می شود و گفته می شود را بخاطر داشته باشید و اطلاعاتی راجع به آنچه توسط عادت یا روال رد می شود توسط چه کسی انجام دهید. یک پیشخدمت با لهجه خارجی می تواند اکتشاف تغذیه و تحقق را به روشی که قبلاً در نظر نگرفته اید به تصویر بکشد. چه عناصر دیگری در مورد این پیشخدمت می تواند سرنخ هایی در مورد تحقق احتمالی کار ایجاد کند؟ داشتن همسایه با لهجه خارجی یا ملاقات با یک خارجی می تواند نمایانگر جنبه عجیب و غریب تری از شما باشد که در حال توسعه است. اگر فردی به روشی غیرقابل توصیف در خواب صحبت کند ، می تواند روشی برای بیان خودتان باشد که اصیل نیست و یا حقیقت ندارد. اگر فرد دچار مسمومیت شده باشد ، ممکن است کشف کنید که نوشیدن نوعی عصاره برای بیان آزاد شما است. به الکل مراجعه کنید و افراد و اماکن خارجی را ببینید .

 

تصادف

با بزرگ شدن ، می توانید نسبت به کجا می خواهید احساس ناامنی کنید. در واقع ، شما بسیاری از تغییرات را پشت سر می گذارید زیرا شرایط شما را وادار به تغییر می کند. این تصادف روشی برای کشف ناامنی در مورد نحوه پیشروی شماست. جزئیات مربوط به این حادثه نشان دهنده این است که آیا شما در کنترل و استقلال در حرکت به جلو احساس می کنید یا خیر.

توجه به این نکته ضروری است که رویای تصادف لزوماً اخطاری برای حضور در مسیر اشتباه نیست. بدبختی صرفاً منعکس کننده جنبه های برخوردی است که در آن زندگی می کنید و جایی که احساس می کنید باید باشید. حوادث می توانند به عنوان مقابله یا برخورد با سایر نیازهای شما ، ترسهای شما را نماد کنند. جاه طلبی را می توان با ترس خنثی کرد ، یا نیاز به ایجاد تغییرات می تواند با احساس گیر افتادن اتفاق بیفتد.

از آنجا که یک قایق به جلو به عناصر فعلی ، باد و خارجی متکی است تا بتواند به جلو حرکت کند ، حوادث ناشی از آب ، روشی را برای هدایت احساسات نشان می دهد. حوادث آب می توانند ترس از اینکه شرایط فراتر از کنترل شما است به تصویر می کشند و شما را به جلو سوق می دهند. آب خرد شده می تواند پیامی در مورد احساساتی باشد که با آنها روبرو نیستید و اگر به احساس صادقانه احساس می کنید بهتر به شما خدمت می کند. آب آرام می تواند راههایی را که برای حرکت با آن حرکت می کنید برای تسلط بر حرکت رو به جلو خود به تصویر بکشد.

حوادث مربوط به وسایل نقلیه موتوری ناامنی در مورد انگیزه و جاه طلبی شما را نشان می دهد. اگر این تصادف شامل یک اتومبیل شود ، ناامنی ها را درباره انتخاباتی که انجام می دهید به تصویر می کشد. اگر حادثه هواپیما را درگیر کند ، ممکن است در هنگام سوار شدن در مسیر صعودی ، نسبت به آرزوها احساس ناامنی کنید. تصادف با قطار می تواند ناامیدی را با توجه به انتظارات دیگران از شما نشان دهد. آهنگ هایی برای شما گذاشته شده است ، اگرچه این حس را دارید که نمی توانید از آنها پیروی کنید.

اگر در حال رانندگی هستید یا مسئولیت حادثه را بر عهده دارید ، ممکن است مسیر خود را زیر سوال ببرید ، اما همچنان احساس خودمختاری و توانمندی دارید. اگر شخص دیگری رانندگی کرده یا شما را در تصادف قرار داده است ، این شخصیت دیگر را باید در رابطه با تأثیر آنها بر استقلال خود در نظر بگیرید. این خواب قدرت شما را نشان می دهد و کلید چگونگی عقب ماندن شما را نشان می دهد.

مثال: یک همسری که شما را در خواب رانندگی می کند ، قدرت شما را برای تصمیم گیری برای شما نشان می دهد. پدر و مادر شما را راهنمایی می کنند ، قدرت آنها را در اختیار شما قرار می دهند زیرا شما اجازه می دهید. هر کس شما را در خواب سوق دهد ، کلید آنچه شما را در زندگی سوق می دهد ، در اختیار دارد. اگر شخصیت در زندگی شما دخیل نیست ، در نظر بگیرید که کدام یک از آنها ممکن است نماینده باشند و چگونه این جنبه ممکن است توانایی شما در حرکت به جلو را تضعیف کند. رویاهای تصادف معمولاً وقتی اتفاق می افتد که می خواهید قدرتمند تر ، خود واقعی تر شوید و خود هدایت شوید.

اگر این حادثه حوادث طبیعی را در پی داشته باشد یا نتیجه یک فاجعه طبیعی باشد ، می تواند راهی برای حل کردن بنیاد فعلی یا ساختار اعتقادی شما باشد تا تغییرات طبیعی "بیشتری را در درون شما ایجاد کند. اگر خانه درگیر باشد ، مناطق خاصی از زندگی شما را نشان می دهد که در حال تحول هستند. خانه ها و ساختمان ها ، بلایای طبیعی ، چشم انداز و مناظر ، تصادفات زیر وسایل نقلیه و اماکن حمل و نقل را ببینید.

 

حسابدار

شخصیتی که در رویای شما در ارتباط با امور مالی ظاهر می شود ، می تواند مباحث مربوط به ارزش خود را نشان دهد. ما غالباً در مورد مسائل مربوط به پول خواب می بینیم که نسبت به امور مالی خود ناامن هستیم تا جایی که در طول روز با این احساسات روبرو نیستیم. این نوع رویا می تواند یک تماس بیدار کننده برای به دست آوردن امور مالی شما باشد تا بتوانید نسبت به آن احساس استرس کمتری داشته باشید. نمادگرایی دیگر می تواند احساساتی را که ممکن است در رابطه با ارزش خود از طریق این شخصیت به کاوش بپردازید ، روشن کند. مشاهده افراد

 

اسید

به عنوان یک ماده شیمیایی یا حلال که از بین می برد یا می سوزاند ، اسید نحوه تأثیر عناصر طبیعی یا محیط زیست بر شما را نشان می دهد. اسید با پیشنهاد نوعی کیمیاگری یا دگرگونی ، چیزی را از بین نمی برد ، بلکه آن را به عناصر پایه یا ارگانیک آن کاهش می دهد. اسید نشان می دهد که چه میزان احساسات دردناک بر روی سطح پوست فرو می رود و تهدید می شود که از بین بردن پوست یا آگاهی از سطح بدن جلوگیری می شود. از طریق تحول ، اصول اولیه آنچه را که برای شما مهم است کشف خواهید کرد. رایت را ببینید

 

 

آکنه

هر وقت رویایی روی چهره متمرکز شود - می تواند پیامی در مورد «حفظ چهره» یا اعتبار آن باشد. به طور کلی ظاهر شما در خواب روشی برای کاوش عزت نفس یا تصویر خود شما است. اگر چیزی در چهره شما (مانند جوش یا آکنه) از جذابیت شما کم می کند ، ممکن است در جستجوی این فکر باشید که در حال بیان خود واقعی نیستید و یا زیبایی خود را تصدیق نمی کنید. اگر در حال برداشتن یک جوش هستید یا سعی در رفع لکه های پوستی دارید - پیام می تواند مربوط به انتشار ایده یا احساساتی باشد که باعث تضعیف تصویر خود شما می شود.

 

نوجوان

نوجوان یا نوجوان شخصیتی در آستانه بلوغ و مسئولیت است. تعامل با شخصی در این سن می تواند ایده ها و احساسات اتخاذ شده در آن مقطع از زندگی شما را به تصویر بکشد. نوع تعامل رابطه فعلی شما با احساسات جنسی یا مسئولیت اجتماعی شما را هنگام کشف تغییرات نشان می دهد. بزرگسالی در یک رویا نیز نمادی از پیشرفت یک طرف نوظهور شما است. این موضوع به طور کلی با همراهی یک کودک ناشناس یا به دنیا آوردن یک نوزاد به عنوان نمایندگی تولد دوباره آغاز می شود. هنگامی که کودک در خواب بزرگ شد ، رشد و جذب را نشان می دهد که هنگامی که خودتان دوباره فرزندپروری می کنید اتفاق می افتد. کودک ناشناس را تحت عناوین معماری و شخصیتهای جهانی و افراد و خانواده ببینید .

 

 

تبلیغات

دیدن چیزی در یک آگهی یا یک تجارت می تواند راهی برای کشف عینی در مورد چیزی قبل از ادغام آن باشد. ایده ها یا دیدگاه های جدید گاهی اوقات "برای نمایش عموم" در آنجا ظاهر می شوند ، به عنوان روشی برای آزمایش آن. دیدن چیزی در اخبار یا یک تبلیغات معمولاً اولین قدم برای ادغام موضوعات دشوار است ، مانند صفاتی که ممکن است شما از والدین خود گرفته باشید ، اما نمی توانید "خود" داشته باشید. به روزنامه مراجعه کنید.

 

مشاوره

غالباً رویا خواهیم دید که یک شخصیت به ما توصیه هایی ارائه می دهد که حتی می تواند مانند اطلاعات bizzare به نظر برسد. ما در رؤیاهای خود راهنمایی می شویم و مهم است که هرگونه سمبل یا بیانیه مستقیمی را که بیان می شود ، کشف کنیم. شما می توانید این را به عنوان اطلاعاتی که از خود بالاتر خود دریافت می کنید ، ببینید. حتی Trickster ، که بخشی از روان است که می تواند در تلاش های جدی ما برای نگاه داشتن به یک دیدگاه مطلق گرایانه ، سرگرم کننده ما باشد ، می تواند به عنوان یک راهنمای مهم برای کمک به ما از طریق گذار مورد بررسی قرار گیرد. کلمات را با دقت بررسی کنید - ببینید اگر گفتن کلمات چندین بار پیام را واضح تر می کند. به عنوان مثال ، "این لباس اشتباه است" می تواند پیامی باشد که شخصیت شما (لباس) برای بیان اصالت شما نامناسب است. تناسب خارج نیز می تواند پیامی در مورد بزرگ کردن چیزی باشد. پیام را به ارزش اسمی دریافت نکنید. به دنبال مترادف یا روش هایی باشید که اجرای کلمات با یکدیگر معانی مختلفی را به وجود می آورد. برای جستجوی عینی ایده ها ، هر نام یا کلمه عجیب را در اینترنت کاوش کنید.

 

امور

یک سناریوی رویایی بسیار متداول شامل خواب دیدن شریک زندگی شما با شخصی غیر از شما صمیمی است. اگرچه ممکن است احساس کنید که شهود شما چیزی را به شما می گوید ، به یاد داشته باشید که رویاها از افراد و خصوصیات آنها برای به تصویر کشیدن شما استفاده می کند . ویژگی های این رابط را در نظر بگیرید و این که آیا می تواند جنبه ای از شما را که مورد بررسی قرار می گیرد ، نمایان کند یا خیر. با ایجاد تغییر ، ممکن است نسبت به تأثیراتی که بر روابط شما خواهد گذاشت ، ناامن باشید. شما ممکن است رویای شریک زندگی خود را با شخصی 'جدید' به عنوان نماینده جدید شما داشته باشید.

اگرچه ممکن است در یک رابطه برجسته قرار داشته باشید ، اما می توانید رویای صمیمیت با شرکای گذشته را ببینید. در مقطعی از زندگی ، شما قدرت عشق به خود را بر همسرتان پیش بینی کرده اید. به نظر می رسد که آنها قدرت نگه داشتن / نگه داشتن شما را در مورد احساس خوب خود دارند. به طور آگاهانه ممکن است احساس کنید که در یک رابطه فعلی به طور مستقل عمل می کنید ، اما از آنجایی که رویای آنچه را که با آن روبرو نیستید را می خوابید ، ممکن است هنگامی که احساس می کنید نسبت به ارزش خود در یک رابطه فعلی احساس اطمینان نمی کنید ، ظاهر یک شعله قدیمی فعال شود. این شرکای گذشته ایده عشق به خود را تجسم می کنند - آنها وقتی به کشف و ادغام (صمیمیت جنسی) می پردازیم با این پتانسیل برای دوست داشتن خود ظاهر می شویم. این باید به طور مستقل از بازخوردی که ما در حال حاضر دریافت می کنیم رخ دهد. همچنین به عشق نگاه کنید.

از آنجایی که رویاها امکان کشف آزادانه احساسات را فراهم می کنند ، این رویا مشترک است که محبت ، رابطه جنسی یا صمیمیت را با افرادی غیر از همسرتان به اشتراک بگذارید. همانطور که شما با تجربه کردن جنبه های مختلف خود ، نقش بازی می کنید ، می تواند توسط شخصیت های مختلف به تصویر کشیده شود ، جایی که بعضی اوقات به صورت مردانه رفتار می کنید (سوار شدن / تسلط). شما صرفاً به دنبال میل خود برای پرخاشگری هستید. شما ممکن است به عنوان روشی برای در آغوش گرفتن یا کشف ایده افزایش حساسیت به خواب غیر حساس یا محبت با یک زن دیگر یا از نظر زنانه بپردازید. سمت شما از این شخص و اینکه چگونه در خواب به آنها نزدیک می شوید ، احساس می کند "مخفیانه" ، تنها به تناسب آنچه که شما در حال حاضر نمی پذیرید "در آغوش بگیرید" یا این بخش از خود را در زندگی بیدار نمی کنید. همچنین به Anima / Animus مراجعه کنید .

 

 

می ترسم

رویاها یک محیط امن برای کشف ناامنی و ترس است. در حقیقت ، اکثر قریب به اتفاق رؤیاها مستلزم نوعی درگیری است. خواب دیدن مشکلاتی را که ما با آن روبرو هستیم از طریق نمادگرایی ممکن می شود. تغییر و تحولات درونی بسیار زیاد اتفاق می افتد حتی در حالی که ما در حال به یاد آوردن رویاهای خود نیستیم. هنگام مواجهه با بحران ، به ما گفته می شود که "روی آن بخوابید". وقتی از خواب بیدار می شویم ، شرایط همیشه متفاوت خواهد بود. این امر به این دلیل است که پردازش زیادی در حالت رویایی ادامه می یابد. ترس نیز از این طریق کم می شود.

هنگامی که از خواب بیدار می شوید و خواب را می بینید و می ترسید ، عجیب بودن خواب را به آگاهی باز می گردانید. اغلب نمادهای عجیب و غریب در هنگام جستجوی معنای احتمالی آن در کنار شما خواهند ماند. خواب به طور خاص احساسات را به عنوان یک تماس بیدار کننده (و نه لزوما بد) تحریک می کند و احساس ترس یک محرک قوی برای تغییر است. حتی ترسناک ترین رؤیاها نشانه خوبی از آن است که چیزی قدرتمند در حال تکان دهنده است و به دنبال بیان است. کابوس و سایه را ببینید .

 

در پیش

دیدن چیزی که در پیش روی شماست در یک رویا می تواند احساس شما را از جایی که مسیر شما به شما سوق می دهد به تصویر بکشد. اگر اتومبیل را دنبال می کنید ، ممکن است با پیگیری دیگران و بدون حس روشن جهت پیش بروید. دنبال کردن یک گروه از افراد همان پیام را دارند ، مخصوصاً اگر در حال حمل وسایل نقلیه عمومی باشید. نمادی را که در جلو به نظر می رسد ، به عنوان روشی برای درک چگونگی فعال شدن یا ادغام آن ، سرنخی در مورد چگونگی پیشرفت با موفقیت پیش بینی کنید. اگر خانه ای متروکه باشد ، می تواند نمادی از عقاید خارج از کشور باشد. یک درخت می تواند نمایانگر پویایی خانواده باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. اگر نماد خطرناک به نظر برسد ، رویا شما را به سمت آغاز شروع می کند - جایی که غلبه بر احساس ترس شما می تواند شما را آزاد کند. معمولاً آنچه در خواب تهدیدآمیز به نظر می رسد ، شخصیت ترس شماست. درک نماد در مثبت ترین نور آن می تواند به شما کمک کند بر ترس خود غلبه کنید. به عنوان مثال ، مار به معنای ریختن یک پوست قدیمی در آماده سازی برای تولد مجدد است. پرتگاه و یا پرتگاه نشان می دهد که شما به اوج رسیده اید و ممکن است قبل از صعود به بالا به "صعود" یا یادگیری مهارت های جدید نیاز داشته باشید. همچنین به مکان بندی و دیدگاه مراجعه کنید.

 

هوا

هنگامی که هوا موضوع خواب است ، ممکن است چیزی به شکلی شناور یا به حالت تعلیق درآید که حالت تعلیق فعلی شما را به تصویر بکشد. موضوعی که به حالت تعلیق درآمده است می تواند سرنخ هایی در مورد چگونگی حرکت به جلو ارائه دهد.

هوا می تواند روشن یا کثیف باشد به عنوان بازتابی از اینکه ممکن است شما بخواهید هوا را بیرون کنید یا "جو را پاک کنید". دمای هوا می تواند احساس خنکی یا احساس گرما را مانند خشم غیرقابل پردازش توصیف کند. پر کردن چیزی با هوا اغلب آن را بزرگتر می کند و این نشان دهنده رشد یا گسترش است. ناتوانی در تنفس به معنای احساس این است که شما به روشی سالم زندگی نمی کنید و یا احساس می کنید آنچه را که در زندگی به آن احتیاج ندارید دریافت می کنید. آسمان را ببینید.

 

حمله هوایی

هنگامی که هوا موضوع خواب است ، شرایط ممکن است باعث شود شما احساس کنید که حوادث در حالت تعلیق قرار دارند - یا اینکه از آبی به چشم شما بیاید. اگر شما بمباران می شوید ، ممکن است این مسیر را برای خود تعیین کرده باشید و نسبت به نتیجه احساس ناامنی کنید. ممکن است لازم باشد با به کار بردن بیش از حد بسیاری از پروژه ها ، موفقیت خود را تحت تأثیر قرار دهید. کاوش کنید که آیا ممکن است یک مسیر یا تعهد مسیر دیگری را تضعیف کند. یک هواپیما می تواند نمادی از آرزوها باشد ، بنابراین رویا نشان می دهد که آرزوهای شما به نوعی شما را تهدید می کنند. همچنین پوشش و هواپیما را در زیر وسایل نقلیه و اماکن حمل و نقل مشاهده کنید .

 

هواپیما و فرودگاه

این هواپیما به عنوان سمبل حمل و نقل نشان دهنده انگیزه و جهت گیری است. ارتباط آن با پرواز می تواند نشان دهنده آرزوها یا توانایی شما برای "صعود" باشد. شما معمولاً هنگام ایجاد تغییراتی در آرمانهای خود ، در تلاش برای گرفتن هواپیما خواهید بود. این نوع رویا همچنین هنگامی اتفاق می افتد که می خواهید شرط منفی را رها کنید تا احساس اطمینان بیشتری داشته باشید. گم شدن هواپیما می تواند نمادی از ترس از ناکامی باشد. هواپیمایی که سقوط را تهدید می کند یکی دیگر از روش های کاوش در نا امنی های شما با توجه به اهدافی است که برای خود تعیین کرده اید.

فرودگاه ها و ایستگاه های قطار مکان گذر هستند و در حالی که قطار نحوه جدا شدن از مسیرهایی را که انتظار شما از دیگران برای شما در نظر گرفته شده است نشان می دهد ، فرودگاه نشان دهنده جاه طلبی است و مکانی است که می توانید از طریق گسترش آگاهی پرواز کنید. و بینش. خطر و ایده سقوط می تواند ناامنی های شما را در مورد جاه طلبی های شما نشان دهد. اما لزوماً به معنای سقوط زمین نیست. این رویا فقط به شما امکان می دهد ناامنی های خود را کشف کنید تا بتوانید تغییرات لازم را ایجاد کنید. همچنین این امکان را به شما می دهد تا تعهد خود را نسبت به آنچه می خواهید به دست آورید تقویت کنید.

از خواب بیدار شدن در خواب برای تلاش برای غیر ممکن است ، مانند پرواز نیز می تواند بیانگر احساس قدرت و موفقیت باشد. این ایده ایده ارتباط نزدیک با اندیشه و عقاید را ترغیب می کند. خواب پرواز به طور کلی در دوره هایی از موفقیت موفق یا الهام بخش افزایش می یابد. وسایل نقلیه و اماکن حمل و نقل را ببینید .

 

الکل

اگر آرزوی نوشیدن الکل را دارید ، ممکن است در حال جستجوی ایده وابستگی به الکل باشید. ما معمولاً در خواب چیزی را می پذیریم که تصدیق نمی کند. مست بودن نیز می تواند "مسمومیت" یا احساس هیجان را نشان دهد که در زندگی روزمره بیان نمی کنید. الکل یک ماده تغییر دهنده خلق و خو است ، که به شما اجازه می دهد ماهیت غیرقابل توصیف خود را بیان کنید. هدف از رویاها روبرو شدن با حقیقت در مورد چیزی است که ما نمی توانیم آن را تصدیق کنیم و به ما در بیان ماهیت واقعی خود کمک کنیم. اگر الکل یا مست بودن موضوع خواب است ، ممکن است هنگام ارتباط با محیط خود احساس حساسیت خود را از دست داده باشید. اگر آرزوی مالیدن الکل را دارید ، ممکن است آگاه باشید که نوعی بهبودی نیاز به انجام مراحل دشوار یا دردناک دارد.

 

بیگانگان

رویای UFO ها یا تهدید بیگانگان چگونه اینگونه جنبه هایی را از خود کشف می کنید که تشخیص "با آنها" دشوار است. احساس متفاوت بودن شما از گروه (و اینکه در مورد آن چه احساسی دارید) به شما نشان داده می شود که چگونه شخصیت های "خارجی" در رویاهای شما ظاهر می شوند.

برخلاف دوستان خانوادگی (خود پویایی ژنتیکی یا ارثی) ، افراد بیگانه ، افراد (آشنایانی که شما را تغییر می دهند) و حتی افراد بومی (سمت ارگانیک تر شما) ، بیگانگان موجودات طبیعی محسوب می شوند ، آنها فقط از اینجا نیستند. آدم ربایی توسط بیگانگان در واقع نشان می دهد که چگونه شما با ترس از انطباق و اصیل بودن بودن ، آدم ربایی نمی شوید. متناسب بودن با گروه اغلب به قیمت ماهیت واقعی شما می آید. یک روبات همچنین به شما پیامی را می دهد که شما معتبر نیستید یا فقط حرکات لازم را برای ورود به آن انجام می دهید. همچنین به Galaxy و Flying Saucer مراجعه کنید .

 

آمبولانس

آمبولانس ایده بحران ، نیاز به پرورش و به عنوان وسیله نقلیه را در راهنمایی در انتخاب های جهت دار با هم قرار می دهد. آمبولانس مانند رویاهای فراخوانی نه نفر یک یا دیدن چیزی که با جوهر قرمز نوشته شده است ، می تواند سطح بالایی از تمرکز مورد نیاز را به این ایده منتقل کند که احساس می کنید در وضعیت اضطراری قرار دارید ، نه از نظر جسمی بلکه شاید از نظر روحی یا عاطفی. ممکن است شما از کنترل تصمیمات جهت دار خارج شوید و یا ممکن است لازم باشد که بیشتر جهت دهید.

اگر آمبولانس غیرمعمول است ، تغییر مورد نیاز شما ممکن است ایجاد شود - لزوماً چیزی نیست که قبلاً امتحان کرده باشید. جنبه های مربوط به آمبولانس برای درک بیشتر در مورد نحوه پیشروی شما در زندگی باید در نظر گرفته شود. اگر آمبولانس به وسیله نقلیه شما سقوط کند ، نشان می دهد که چگونه ترس و عدم امنیت می تواند شما را از حرکت به جلو باز دارد. اگر آمبولانس وسایل یا وسایل غیرمعمول دیگری را حمل می کند ، کشف کنید که این نمادها چه چیزی را نشان می دهند تا بفهمند چطور حمل چیزی (مانند یک ایده) مالیات بر استقلال شما است. وسایل نقلیه و اماکن حمل و نقل را ببینید .

 

 

گردنبند و گردنبند

غنی از اهمیت اساطیری ، داشتن یک آملت ، سنگ یا گردنبند می تواند بینشی باشد که می تواند بر استعدادها یا تواناییهای بی نظیر شما سایه افکنده باشد. در عین حال ، می تواند قلب شما را با این ایده یا ارزشی که در چنین نمایش عمومی قرار می دهید از آنچه که می دانید ارزشمند باشد ، مسدود کنید.

 

شهر بازی

این مکان جایی است که کودکان در ازای هیجان بر احساس ترس غلبه می کنند ، با بازگشت به وضعیت بی گناهی کودکانه ، در جستجوی خطرات در تلاش برای یافتن خوشبختی و هیجان در موقعیت های اجتماعی هستید. با حرکت رو به جلو ، اتاق خانه سرگرمی ، آینه ها و سواری های بی پروا زمین بازی را برای خود بازتاب می دهد. بودن در اتومبیل سواری که از کنترل خارج است می تواند نشانگر اعتماد به چیزی یا شخصی برای رسیدن به موفقیت باشد. این همچنین می تواند بیانگر این باشد که شما خیلی سریع در حال حرکت هستید یا خطرات غیرضروری را در کاری که انجام می دهید به شما نشان می دهد. Jalopy را در زیر وسایل نقلیه و حمل و نقل و سازه های ریکی زیر خانه ها و ساختمان ها ببینید .

 

آناتومی و قطعات بدن

قسمت های بدن معمولاً در خواب دیده می شود زیرا ما در زندگی روزمره بسیار آگاه هستیم. بعضی از قسمت ها مانند دندان ها ، ناخن ها و مو رشد می کنند و از بین می روند . آنها نمایانگر رشد هستند و جایی که شما در ارتباط با حس زمان خود و لزوم رها کردن ایده های فرسوده قرار دارید.

شما دندانهای خود را در مواقع مهم زندگی و از همین طریق از دست می دهید ، از دست دادن دندان ها آستانه یا نقطه عطف را به تصویر می کشد. افتادن دندان نیز می تواند پیامی در مورد اعتبار باشد یا گفتن چیزی که بیانگر حقیقت آنچه احساس می کنید نیست. ناخنها و موها رشد می کنند و نیاز به خرد شدن دارند و این نشان دهنده خرد و چگونگی تهیه هرس و فشردن آن در بعضی مواقع برای رشد سالم است. فارغ از اینکه در بدن ظاهر می شود ، مو می تواند غرور و تأمل خود را نشان دهد. ابروها نحوه مشاهده چیزها و "حرکت" را به عنوان روشی برای بیان چگونگی بیان یا پاسخ دادن به شما ، قاب می کنند. چیدن ، نظافت ، اصلاح و مسواک زدنموها تغییراتی در نحوه مشاهده زیبایی شما یا تصویر خود نشان می دهند. ایجاد تغییراتی در موهای شما می تواند نماد تغییر نگرش باشد. پوشیدن ابرو یا موهای شخص دیگری می تواند نشانگر پذیرش ویژگی هایی از آنچه این شخص نشان دهنده آن است ، باشد. همچنین می تواند تأثیر آنها بر شما را نشان دهد.

سر صندلی از شخصیت و طرز تفکر شما است. اگر سر شما نیست ، یا از بدن جدا است ، این نشان می دهد که بین آنچه می گویید و انجام می دهید ، قطع ارتباط است. دهان به تصویر می کشد که هر دو، مهارت های ارتباطی، و چگونه ممکن است شما به جویدن چیزهای بیش از نیاز به آنها را هضم می کنند. فک دارای بیش از تاکید بر آنچه شما می گویید، اما همچنین می تواند برگزاری شرکت را نشان دهد. شما می توانید راه خود را به چیزی که شاید " بینی " است ، ببخشد و درست نکند. شما می توانید " چهره " چیزی یا دادن گوش به حقیقت در خواب که در آن گوش ارائه یک راه هدف از دیدن شما موفق به گوش دادن.

زیبایی در است 'چشم' بیننده از نظر اعتماد به نفس. ممکن است هنگام دیدن یک چشم ، یک پیام واقعی "چشم باز" را تجربه کنید همان عدم انکار احساس "من" است ، بنابراین ، این پیام یک دید عینی از یک چشم چشمی به شما می دهد. به این ترتیب ، نمادهای حسی معمولاً پیامی در مورد مشاهده یا پاسخگو بودن بیشتر در زندگی روزمره هستند.

قفسه سینه و شکم خانه احساسات و خود را به مسائل مربوط به احساسات نشان می دهد. سلاح توانمندسازی نشان و توانایی خود را به ارائه، دادن و گرفتن، در حالی که پاها شما را در زندگی و نشان دهنده جنبش، جهت و مسیر زیر را که نشان دهنده بهتر که شما می شوند. خواب دیدن دست و پا با اختلال می تواند مواردی را به شما نشان دهد که شما را عقب نگه می دارد یا به شما اجازه نمی دهد که آزادانه حرکت کنید و آنچه را که لازم دارید بردارید. دستها و انگشتان دست دراز کردن بازوها هستند ، به معنای تلاش برای "درک" چیزی یا گرفتن آنچه شما احساس می کنید مورد نیاز شماست. به عنوان یک پسوند پا ، پاتعادل را فراهم کرده و ممکن است نماد گرفتن "پای سرد" یا گذاشتن "پا در دهان" باشد. کفش را ببینید .

پوست نمایانگر بارزترین وجهی که هستی می باشد و می تواند خود را از حس آگاهی از سطح ، همانطور که در «فقط پوست عمیق» قرار دارد ، سمبل کند. تمرکز روی چیزی روی پوست می تواند چیزی را برای شما ایجاد کند که باعث اشکالات شما شود. تماس اغلب به تصویر می کشد مسئولیت، در حالی که استخوان و خون به تصویر بکشد صفات اساسی است که در هسته اصلی که شما می شوند، و یا چه چیزی نهفته است در زیر سطح: استخوان بودن جامد و ساختار گرا، و خون ذات یا نیروی زندگی خود را. دیدن خون بر روی هر شیء یک روش عینی برای کاوش احساساتی است که در زیر سطح باقی مانده است. خون را ببینید.

دستگاه های تناسلی ارتباطاتی دارند که از ایده ساده احساسات جنسی فراتر می رود. سینه ها غالباً مربوط به چگونگی کشف ایده های خود پرورش دهنده هستند ، در حالی که دستگاه تناسلی زن برای زن نشانگر ذات یا ارتباط او با زندگی است. برای یک مرد ، قسمت های بدن زن حساسیت را نشان می دهد ، در حالی که او صفات "توسعه نیافته" مربوط به زنانگی ، مانند حساسیت یا شهود را بررسی می کند. دستگاه تناسلی مرد که توسط یک زن مشاهده می شود ، غالباً با داشتن ادعا یا تهاجمی بیشتر ارتباط دارد. برای یک مرد ، اندام تناسلی او نشان دهنده نیروی زندگی و تمایلات جنسی او است. به Anima و Animus ، Archetypes و شخصیت های جهانی مراجعه کنید .

 

کهن

هنگامی که یک نماد به نظر شما "باستانی" است ، می تواند معانی مختلفی داشته باشد. اول ، "پیر" یا "عتیقه" بودن می تواند بخشی از شما را با نمادی که از آن پیر خارج می شود نشان دهد و یا از نظر شخصی که در حال تبدیل شدن به آن هستید دیگر صدق نمی کند. ساختمانهای باستانی می توانند ایده های ساخته شده در گذشته را به تصویر بکشند که هنوز هم بر شما تأثیر می گذارد. آثار باستانی با نمادی که کشف شده است ارتباط دارد (رجوع کنید به گلدان ، سنگ ، آملت ، جواهرات و قفسه سینه . ) ثانیا ، وقتی چیزی باستانی و ژرف را به عنوان یک گنج کشف می کنید ، پیشنهاد می کند با کشف الهام یا باورهای معنوی ، ارتباط عمیق تری با تجربه پیدا کنید. بسیاری از مردم تحولات عمیق را از طریق تصاویر که با معابد (آن خانه ایمان ماست) یا مصنوعات (به عنوان بازنمایی از آنچه ما حمل می کنیم ، حتی در حالی که قدیمی است) کشف می کنند. هرچه تغییر می کنیم ، جنبه های اساسی به مرور تغییر نمی کنند. زندگی لایه هایی را که طبیعت باستانی یا تغییر ناپذیر شما را نمایان می کند ، دور می کند. این نماد "باستانی" می تواند هسته اصلی شما باشد که بی زمان و با ارزش است و سرنخ هایی را برای هویت و سرنوشت واقعی شما ارائه می دهد. کاوش کنید که آیا این رویا حاکی از رها کردن پیرزن است یا بهره برداری از بخشی از شما که با ارزش هنوز دفن شده است.

 

بی حس کننده

در جایی که الکل اجازه می دهد احساسات شما آزادانه بیان شود ، یک ماده بی حسی احساسات را فروکش می کند. بدون اینکه بتوانید احساس کنید ، شما درد را به شکلی پنهان می کنید که ممکن است شما را از درک و پردازش احساسات خود باز دارد تا بتوانید رشد کنید. خواب دیدن مواد مخدر ، خواب آلودگی یا خواب آلودگی نشان می دهد که چگونه قسمت های سرکوب شده شما به دنبال اولین مراحل بیان هستند. خواب دیدن اینکه شخص دیگری به شما موادمخدر داده است ، قدرتی را که به این شخص داده اید نشان می دهد تا بتواند بر شما کنترل داشته باشد. غالباً این شخص دیگر سایه را نشان می دهد یا اینکه چگونه یک طرف شما قدرت دیگری را تضعیف می کند ، همانطور که در پرخاشگری احساسات را تضعیف می کند ، یا ترس را تضعیف می کند.

 

فرشتگان

همانند پرندگان ، فرشتگان می توانند جنبه های بالایی از ذهن را به وجود آورند که الهام بخش یا جهت باشند. مهم نیست که چه چیزی در زندگی به وجود می آید ، شما این احساس بالاتر را در درون خود دارید که می تواند شما را با تمام دشواری هایی همراه کند. اگر فرشته پیامی را ارائه داد ، باید مورد توجه واقع شود. رویاهای فرشته غالباً با پیام هایی در مورد آینده اتفاق می افتد. رویاهای نبوی را ببینید .

 

خشم

فردی که می تواند عصبانیت را به راحتی پردازش کند ، در خواب احساس اضطراب می کند ، اما نه عصبانیت. اگر به وضوح از رویای خود عصبانی هستید ، به دنبال این باشید که چگونه ممکن است عصبانیت را در زندگی روزمره سرکوب کنید. این احساسی است که ما زودهنگام سرکوب را یاد می گیریم و هریک از ما به روش های مختلف عصبانیت را پردازش می کنیم. بنابراین ، شما ممکن است در مورد شخصیت های دیگر که با عصبانیت علیه شما رفتار می کنند ، رویایی کنید. این تنها روشی است که شخص "که هرگز عصبانی نمی شود" می تواند این احساسات "ناخوشایند" را پردازش و ادغام کند. حیوان وحشی که به شما حمله می کند نمونه بارز این است که چگونه عصبانیت در خواب به تصویر کشیده می شود. از آنجایی که نمی توانید در طول روز احساسات خود را تجربه کنید ، آن را تجربه می کنید که چیزی "وحشی و غیرقابل کنترل" است که به شما در خواب حمله می کند.

 

آنیما-انیموس

آنیما و انیموسجنبه های زن و مرد را نشان می دهد که در جنس مخالف فعال می شوند. زن و مرد از خصایص زنانه و مردانه برخوردارند و در خواب ، آنیماها ممکن است از نظر مردانه به عنوان یک چهره بسیار زنانه ظاهر شود. جنس می تواند به عنوان "محافظ" مرد یا همکار ظاهر شود که در خواب در برابر زن ظاهر می شود. مردان آرزو می کنند کارهای زنانه را انجام دهند ، مانند پوشیدن لباس ، در حالی که یک زن ممکن است کارهایی را انجام دهد که از نظر تسلط یا سوار کردن بر زن دیگری مردانه تلقی شود. هر دو در تلاش برای اتخاذ آنها ، در جستجوی صفات متضاد جنسیت خود هستند. این نوع رؤیاها ، مربیان مذکر را نسبت به حساسیت می کند ، در حالی که ممکن است زن از طریق رویای سلطه در حال کشف توانمندی باشد. این خصوصیات به عنوان یادآوری اینکه زن چگونه باید قدرت و قدرت خود را تأمین کند ، تأمین می شود ،در حالی که مرد باید در بیان و آمیختن سمت زنانه خود در مردانگی خود حساسیت یا درونگرایی ایجاد کند. هر دو ویژگی زن و مرد در توانمندسازی و تعادل معتبر ضروری است.

غالباً این معماری به عنوان شخصی در رؤیا ظاهر می شود که می خواهد صمیمی باشد - در حالی که شما این پیشرفت های ناخواسته را خنثی می کنید. از آنجا که این انرژی به دنبال ادغام و بیان است - رفتار آنها می تواند نشان دهد که چگونه این در درون شما ظهور می کند. به اشتراک گذاشتن صمیمیت با این Archetype ، چگونگی اتخاذ یا ادغام این خصوصیات را نشان می دهد. اذیت کردن یا سؤال از شما ، ضمن تأیید یا عدم تأیید پاسخ شما ، می تواند نوعی شروع به اصالت باشد. همچنین یک سمت Shadow به این Archetype وجود دارد. از آنجا که Shadow نمایانگر خصوصیاتی است که در خارج از آگاهی باقی مانده است زیرا آنها غیرقابل قبول تلقی می شوند ، اغلب وقتی اولین بار ظاهر خود را می کند در مورد این Archetype چیز عجیب و غریب وجود دارد. این می تواند به عنوان یک ترفند ارائه شودشما را برای مقابله با عدم تناقضات در اندیشه به چالش می کشد. یا این که شخصیت شما می تواند عجیب و غریب یا معلول به نظر برسد ، هنگام بررسی بیان عملکردی انرژی آن.

رویاهای از این نوع ، دنباله ای از دیدار با شخصیت غیرمعمول جنس مخالف را که می خواهد صمیمی باشد نشان می دهد. آنها ممکن است شما را آزار دهند یا شما را به چالش بکشند ، یا ممکن است در هنگام تحقق خصوصیاتی که این شخصیت نشان می دهد ، رویای یک جذابیت فوری را داشته باشید. مرحله صمیمیت همزمان با حرکت به سمت سطح بالاتری از خودشناسی ، ادغام یا پذیرش این خصوصیات را نشان می دهد. همچنین به Archetypes و شخصیت های جهانی مراجعه کنید .

 

حیوانات

سمت پستانداران مغز وقتی ما از وجود شبانه ما تکامل یافتیم تا به موجودات اجتماعی تبدیل شویم توسعه پیدا می کند. این زمانی بود که احساسات و بیان چهره شکل گرفت ، که با والدین و تبادل اجتماعی همراه است. به طور مشابه ، در خواب ، حیوانات اغلب سمبل احساسات ، بیان و پاسخ خود "وحشی" ، غیر متمایز و در عین حال طبیعی شما هستند. این بخش از ماهیت شما با منتقد درونی که شما را به سمت انطباق وادار می کند مغایرت دارد.

از آنجا که ما حیوانات را به عنوان خودبه‌خود نسبت به خواسته‌های خود بدون محدودیت اجتماعی رفتار می کنیم ، حیوانات اغلب بیانگر خواستهای عادی هستند که از طریق کنترل آگاهانه دست به گریبان هستند. اگر خواب ببینید که توسط حیوان مورد تهدید یا حمله قرار گرفته اید ، ممکن است بخشی از احساسات یا رفتار شما (معمولاً عصبانیت یا احساسات جنسی) به شکلی فوران کرده یا ظاهر شود که احساس می کند "از جنگل بیرون آمده است." شما انرژی خود را در اختیار ندارید و بنابراین شما را تهدید می کند. اگر دندانهای حیوانیک نقطه کانونی است ، این احساس وجود دارد که این احساسات یا احساسات باعث آگاهی از پوست می شوند تا بیان خود را نشان دهند. هرچه این خواب ها وحشت آور باشند ، آنها فقط روشی هستند که بیان طبیعی شما بر خلاف میل شما به "خوب بودن" یا پیروی از قوانین است. همه نمادها در یک رویا جنبه های شما و حیوان را که در خواب ظاهر می شود ، تفاوتی نمی کند.

حیوانات وحشی نیاز به بیان احساسات اصیل خود را به روشی غیرقابل توصیف به تصویر می کشند ، در حالی که حیوانات اهلی نشان می دهند که شما چگونه از آنها محافظت کرده اید.

میمون ها ، شامپانزه ها و دیگر نخبگان می توانند تقلید از رفتارهای اجتماعی یا رفتار نامشخص را به عنوان راهی برای تحریک پاسخ در دیگران پیشنهاد دهند. گوریل ها قدرتمندتر و غیرقابل پیش بینی هستند و منعکس کننده قدرت احساسات هستند و می خواهند از محدودیت های اجتماعی عبور کنند. خرس ها همچنین می توانند واکنش محافظ ناگهانی یا مکانیسم های دفاعی فعال در زندگی روزمره را نشان دهند. خرس ها با تأثیرات و ایده های کودکی و مادری مرتبط است که حول امنیت می چرخند.

گربه ها ماهیت غریزی و حساس شما را که مانع از اهلی شدن می شود ، نشان می دهند و تا حدودی دستکاری می شوند. سگها "وفادار" و دوست داشتنی هستند و بیانگر بیان آسان احساسات و عشق در رابطه شما با دیگران است.سگ های وحشی ، مانند شغال ها و کویوت ها ، راه را به درون عرصه پنهان ناخودآگاه نگه می دارند. ملاقات با دندانهای خروشان ، ترس های خود را از گودبرداری به تصویر می کشد تا حقیقت را در مورد احساس شما کشف کند. این نوع سگ ها هنگامی که یک روند تحول را پشت سر می گذارید می توانند به عنوان Archetypes ظاهر شوند. حیوانات گوشتخوار می ترسند با ترس از اجازه دادن به سلطنت عواطف خود ، می توانند نشان دهند که چگونه می توان "خورده" شد.

اجاره Elep هرگز فراموش نمی شود و موجودات عاطفی عظیمی است. آنها قدرت احساسات شما را به تصویر می کشند تا به ایده هایی که شما را عقب می اندازد پایمال شود. غالباً ، رؤیاهای فیل ها می توانند درد عاطفی طولانی مدت را که در سطح زمین است ، نشان دهد. جانوران سنگین مانندالاغ و گاو ، زین یا مسئولیت پذیر بودن از یک مسئولیت پذیری هستند ، در حالی که «حیوان» بودن این نمادگرایی نشان می دهد که این غیر طبیعی است یا بیش از حد محدود کننده است. خوک نمادی از رضایت و لذت بردن است، گاهی اوقات در هزینه از همه چیز. در بسیاری از اسطوره ها ، خوک ها مقدس هستند و نمایانگر خانواده هستند. شیرها و ببرها جنبه های مردانه و زنانه قدرت جنسی را منعکس می کنند. هر دو کورکورانه به سمت تغذیه بلعیده رانده می شوند و می توانند قدرت را درایوهای ذاتی شما که هنگام کنترل چیزی که احساس می کنید مورد نیاز شما هستند ، فراتر از کنترل شما نشان می دهند. شیر می تواند روان باهوش باشد و می گوید شخص (یا شما) در مورد چیزی دروغ می گوید.

حیوانات اهلی مانند گاوو گاو نر می تواند مسائل ارضی، که در آن گاو مادرانه و منفعل است نشان، در حالی که گاو نر است پدر مانند و تهاجمی آنها کیفیت مراقبتی از پدر و مادر خود را نشان می دهد و این که چگونه این کیفیت از طریق اهلی شما اتخاذ کرده اند. گاو گاو بینش اضافی را ارائه می دهد ، به این دلیل که وقتی می بیند "قرمز" منفجر می شود ، نمایانگر احساساتی است که در زیر سطح باقی می ماند. این می تواند سمبل بررسی این باشد که در حال حاضر چگونه عصبانیت را در حال پردازش و چه بخشی از والدین خود در "مخفی کردن" این ویژگی برای شما می دانید. علاوه بر این ، گاو نمادی کیهانی و مقدس از آگاهی و تکامل گسترده است. اسب

با "روح" و همچنین پرشوری همراه است و نشانگر اشتیاق به "پیروزی" یا مسابقه پیش رو است. از بین تمام حیوانات ، اسب گاه ارتباطی بین آنچه فکر می کنید و آنچه احساس می کنید وجود دارد ، منعکس می شود ، زیرا این عقیده وجود دارد که اسب ها "روانی" هستند یا وقتی سوار آنها می شویم ، به طور غریزی به افکار ما پاسخ می دهند. گورخر یک موجود منحصر به فرد است و گفته شده است که هیچ دو گورخر از الگوی مشابه، بنابراین منعکس کننده منحصر به فرد از روح است.

بز و قوچ درایوهای مرتبط با جنسی ، ناپاکی و کنجکاوی بازیگوش را به تصویر می کشد ، در حالی که گوسفند و بره"گله را دنبال کنید" و با هم همخوانی دارید ، به این معنی که احساس می کنید در یک شرایط بیش از حد منفعل هستید. گوزن می تواند نشانه لطافت روح و معصومیت و آسیب پذیری های شما باشد. خرگوش ها می توانند بازتولید ، شهود و احساس ایثار را منعکس کنند زیرا در زنجیره غذایی کم است.

حیوانات آروغ زنی نشان دهنده پنهان شدن و حفر زیر سطح هستند. چشم های نرم (بی گناهی) بسیاری از موجودات خزدار (محافظ) و خزنده (مخفی) ، مانند سنجاب ها ، خرگوش ها و آدمک های زمینی سرشار از نمادگرایی است که مربوط به "احساسات برآمده از سطح" است. روباهممکن است نمایانگر "حیله گری" شما در پنهان کردن احساسات واقعی یا عدم توانایی در انجام یا انتخاب باشد. موش ها و موش ها اغلب "آفات" تلقی می شوند یا با آنچه "نجس" یا ممنوع است همراه است. موشها می توانند "نگهدارنده" باشند ، یا در کشتی ها یا در سایه ها پنهان می شوند ، به معنای رها کردن چیزی ، دزدکی کردن در اطراف یا فرار مانند یک موش کثیف. خواب دیدن موش ها و نمادها می تواند نشانگر این باشد که شما به طور واضح در مورد نیازهای خود صحبت نمی کنید - احساس می کنید باید در تاریکی گنگ بزنید تا نیازهای شما برآورده شود. هر دو مورد استفاده در آزمایشگاه های علمی می توانند نماد "آزمایش" با ابراز تمایلات طبیعی باشند. کرگدن

نوعی از ترکیبی را ارائه می دهد ، به این معنی که حیوان با غواصی در زیر آب همراه است ، جایی که اندازه بزرگ آن نشانگر احساسات عظیم است که می تواند در آن غوطه ور شود. قسمت زیر را مشاهده کنید تمساح و تمساح خزندگان

 

 

مچ پا

مچ پا ، به عنوان نمادی ، ایده پا (مسیر) و پا (موضع گیری یا قدرت اراده) را با هم پیوند می دهد. این انعطاف پذیری را برای ترسیم احساس جهت شما فراهم می کند. پیچاندن مچ پا در خواب می تواند به دنبال گزینه های دیگر یا ایجاد چند تغییر در مسیر شما باشد. همچنین به آناتومی و قطعات بدن مراجعه کنید .

 

پاسخ

وقتی شخصیت ها در خواب پاسخ می دهند یا به شما پاسخ می دهند ، معمولاً به این دلیل است که شما چیز مهمی را تصدیق نمی کنید. می توانید آن را به عنوان "شما" ببینید که به خودتان می گویید. برخی از طرف شما در حال سؤال از آنچه شما انجام می دهید و پاسخ باید به عنوان نوعی جهت مورد نظر شما مورد بررسی قرار گیرد.

اگر از یک شخصیت در خواب چیزی بپرسیم و آنها جواب ندهند ، رویای کشف این ایده است که ما در نوعی تغییر از همگام سازی خارج هستیم.

اضطراب است که اغلب با خواب مرتبط رخ می دهد به خاطر اینکه شما از آنچه که شما رو به رو نیست رویا. اضطراب از آن جهت که احساساتی را برانگیخته و تغییر لازم در منظر را به سطح می آورد مهم است. در این روش ، یک پاسخ یا اظهار نظر گیج کننده ارائه می شود ، که باعث می شود احساس چیزی کنید. احساس اضطراب اولین قدم برای ایجاد تغییر لازم است.

رویاهای جواب معمولاً همزمان با مواقعی است که در مسیر اشتباه هستید یا به دنبال دیگری ترغیب می شوید. ممکن است این کلمات بی ربط به نظر برسند و ممکن است احساس کنید که از خواب رؤیایی عجیب و غریب بیدار می شوید. اکنون آبهای آگاهی هم زده شده است تا شیوه ای عینی تر برای نزدیک شدن به شرایط شما فراهم شود. همچنین ببینید ترس.

 

مورچه

مورچه یا حشره دیگر وقتی در موقعیتی قرار ندارید که با شما مشکلی ایجاد کند می تواند در خواب ظاهر شود. اندازه کوچک این حشره همچنین می تواند آسیب پذیری یا احساس ناچیز را به تصویر بکشد. دیدن مورچه هایی که به طور جدی کار می کنند می تواند پیروی از یک دوره را تجربه کند که شاید خود شما نباشد. همچنین به حشرات مراجعه کنید .

 

عتیقه

Heirlooms میراث یا خصوصیات خانوادگی شما را که از آنها محافظت می کنید ، پیشنهاد می کند. مبلمان عتیقه می تواند ایده هایی را که شما بر آن استراحت می کنید به گذشته نشان دهد. اگر چیزی در مبلمان باشد - این ایده ها دیگر نمی توانند "ذخیره شوند" یا دیگر نمی توانید به آنها استراحت دهید (مثل مبلمان ). یک قطعه جواهرات عتیقه می تواند آنچه را که احساس می کنید برای خود با ارزش و با ارزش است - و همچنین تمایل شما به فرزندان را توصیف کند. حکاکی عتیقه یا اشیاء باستانی از ایده های گذشته و آنچه را که در زیر زمین یا درون ناخودآگاه دفن شده است ، ضبط می کند. برخی از جنبه های این مصنوعات نمایشی از شما است. همچنین به باستان مراجعه کنید .

 

مقعد

رویائی که روی مقعد متمرکز است نمادی در مورد از بین بردن است. هر سمبل که با آن در ارتباط باشد ، باید به عنوان پیامی در مورد رها کردن یا در آمدن با نوع ادغام مسدود شده در نظر گرفته شود. همچنین به قسمتهای آناتومی و بدن مراجعه کنید .

 

اضطراب

انسانها سیستمهای "خود سازماندهی" هستند که مجبور به تعامل با محیطی هستند که همیشه در حال تغییر است. به نظر می رسد که از حالت رویایی به عنوان "چرخ های تمرین" در کاوش و ایجاد هرگونه تغییر استفاده می کنیم. حرکت طبیعی زندگی به سمت آنتروپی در همه جا پیرامون ما اتفاق می افتد ، حتی در حالی که سعی می کنیم به حالت ایستا و حس آشنا برسیم. در ارگانیسم های بالاتر (مانند انسان ها) این پیگیری از حالت عصبی حاصل می شود. Dreaming وسیله نقلیه حسی را برای پردازش اضطراب در یک محیط امن ارائه می دهد. اضطراب موضوعی رایج در خواب به ویژه است زیرا یکی از مهمترین دلایل رویایی است. هنگامی که اتفاقاتی مزاحم در رؤیاهای ما اتفاق می افتد ، منظور آنها این است که فقط این کار را انجام دهند: آگاهی را مختل کنند و به ما کمک کنند تا رها شویم. به کابوس ، جواب وحمله یا تعقیب .

 

میمون ها

این حیوان بیشتر شبیه یک انسان است ، اما ما از کلمه میمون برای توصیف نحوه تقلید دیگران استفاده می کنیم. این ممکن است یک سرنخ باشد که شما در حال پیروی از جمعیت هستید و به قیمت بیان اینکه واقعاً چه کسی هستید. میمون همچنین غیرقابل پیش بینی و سرگرم کننده است ، و می تواند ترفند را در درون شما توصیف کند - شما را از این که خودتان را جدی بگیرید جدی می گیرید.

وقتی Ape ترسناک به نظر می رسد ، می تواند قدرت بدن شما را که تحت کنترل شما احساس نمی کند نشان دهد. برای مثال ، معمول است که یک زن در دوران یائسگی این قدرت را به عنوان Ape ترسناک تجربه کند. از بعضی جهات ، Ape ایده شما را درباره قدرت غیرمترقبه ترین و وحشی / طبیعی شما توصیف می کند - بخشی از شما که کاملاً غریزی است. همچنین گوریل و حیوانات را مشاهده کنید .

 

آخر الزمان

مانند بسیاری از اسطوره های باستانی ما ، نبردها می توانند بین جهانها یا سطوح مختلف وجود داشته باشند تا منعکس کننده تغییرات در روان باشند. رویاهایی که بر آخرالزمان یا پایان سناریوی جهان متمرکز شده اند ، هنگامی اتفاق می افتند که "راه قدیمی" برای انجام کاری باید انجام شود تا یک "نظم جهانی جدید" در جای خود ایجاد شود. رویاها مکان امنی برای کشف تغییراتی است که ما ممکن است در دستیابی به آنها با مشکل روبرو شویم ، بنابراین رویاهای آخرالزمان اولین سرنخی است که یک تغییر لازم در آن انجام شده است. به بلایای طبیعی و منظره و مناظر مراجعه کنید .

 

سیب

سیب را می توان با ایده ی میل و چیزی که ممنوع است در ارتباط باشد. از آنجا که به ما گفته شده است که برای سلامتی یک روز یک سیب بخورید ، سیب می تواند نمادی از بهبودی لازم باشد . رویائی که روی یک سیب متمرکز شده است می تواند تصویری نمادین از چگونگی حرکت شما برای تأمین نیازهای شما برای تحقق باشد ، اما در انجام این کار تا حدودی احساس گناه کنید. غذا را ببینید .

 

Archetypes و شخصیت های جهانی

وقتی مراحل مختلف تغییر را طی می کنیم ، انواع مختلفی از رویاها خواهیم داشت. رویاهای درگیری و تعقیب در حالی اتفاق می افتد که تحول یا ادغام لازم را که باید رخ دهد کشف کنیم. بلایای طبیعی نوع خواب، کلاغ، کلاغ سیاه، ققنوس و یا آتشین رام اغلب به نظر می رسد به نماد کهن الگوهای نمایندگی به خطر انداختن پایه و اساس گذشته به منظور به حرکت به آینده است. با شروع سفر تحول آمیز یا تولد دوباره ، ممکن است خواب همراهی با کودک ناشناس را داشته باشیم، سپس خودمان را با فرزند بزرگتر به عنوان بازنمایی زایمان ، تزکیه یا فرزندآوری مجدد از جنبه های جدید پیدا می کنیم. بنابراین ممکن است درمورد مناظر طبیعی با مبلمان ساخته شده از اشیاء طبیعی خواب ببینیم زیرا بیشتر زمینی می شویم که در آن هستیم و چه چیزهایی را برای موفقیت لازم داریم. سرانجام ، ما می توانیم راهنمای حکیم را به عنوان بازنمایی از خردی که در درون توسعه یافته است ، ملاقات کنیم و از توانایی جدید ما برای الهام گرفتن در هنگام رشد توانمند شدن برای تبدیل شدن به خود هدایت شویم.

شخصیت های بسیاری که در خواب ظاهر می شوند ، هنگام تغییر و رشد شما جنبه ای از شما را نشان می دهد. هنگامی که شما کاری غیرقانونی انجام می دهید یا وقتی جنبه در حال تحول در حال عبور از نوارهای مهم و انضباطی وجدان است ، پلیس شما را در خواب متوقف می کند. پیشخدمت و پیشخدمت وقتی که شما در جستجوی شیوه ای مناسب تر برای تغذیه خود هستید ظاهر می شوید. مأموران آتش نشانی می توانند مکانیسم های دفاعی را نشان دهند که احساسات و عواطف واقعی شما را بهم می زند. در عین حال ، آتش نشان می تواند سرنخی باشد که شور و نشاط در رسیدن به بیان نیست. نوزادان یا فرزند ناشناس نشانگر تولد هویت جدید شما هستند ، در حالی که مرگکسی عناصری را پیشنهاد می کند ، که باید "منتقل شوند". شاید بدانید که با احساس قربانی یا تعقیب ، به نوعی مسئولیت این "مرگ" هستید ، اما فقط شما می توانید مرگ و تولد دوباره را مجاز کنید. شما می توانید با مسئولیت مراقبت از این "کودک ناشناس " ناگهان زین بکشید ، که نشان می دهد چگونه کاملاً مطمئن نیستید که با هویت نوظهور و هویت جدید خود چه کاری انجام دهید.

متجاوزان وقتی ظاهر می شوند که اعتقاد دارید مورد تهاجم قرار گرفته اید ، یا هنگامی که خود صمیمی خود را با کسی آشکار کرده اید و احساس ناراحتی می کنید ظاهر می شود. فرد متجاوز یا متجاوز همچنین می تواند خصوصیاتی را توصیف کند که بدون استفاده باقی می مانند اما برای تقویت توان شما مهم است. آدم ربایانی که سعی در ربودن شما دارند بخشی از شما را آشکار می کنند که در ادغام آنها مشکل دارید. شما ممکن است در یک موقعیت رقابتی گیر بیفتید که صفاتی را به وجود آورد که راحت نیستید و به یک معنا احساس می کنید آدم ربایی شده اید. (نگاه کنید به بیگانگان ) این نوع برخوردها نشان می دهد Archetypes ، مانند Animus ، Anima ، تاریک ، هیولا ، شیطان یا سایه ، که همیشه نمایانگر آن بخش از قدرت شما است که برای شما ترسناک یا ناشناخته به نظر می رسد.

زنانی که توسط یک هیولا در خواب بوسیده می شوند ، غالباً با شروع قاعدگی و یائسگی یا زمانهایی در زندگی که بدن او قدرت خود را نشان می دهد همزمان است. دیدار با این شخصیت همیشه با مراحل مهم رشد او همزمان است. به شخصیتی فکر کنید که سعی در ربودن شما یا شکستن " خانه شما" داشته است ... اگر یک زن در این راه رویای یک مرد جذاب اما ترسناک را نشان می دهد ، وی بیانگر توانایی او برای حرکت بی باک در جهان است. دستیابی به قدرتی که این شخصیت بر شما داشته باشد ، اغلب بیانگر قدرتی است که خفته باقی مانده است ، و این می تواند به ادغام و تمامیت منجر شود.

حکیم زن یا حکیم مرد اغلب بازتابی از شهود و چگونه آن را به شما می آموزد. این نوع کاراکترها معمولاً وقتی می بینید که دوره سختی از تحول را پشت سر می گذارید. آنها حس عمیقی از راهنمایی را نشان می دهند ، اما همچنین چگونه به شما دسترسی پیدا می کنید و فصلی تر می شوید.

یونگ در رؤیاهایی که دارای معنای جهانی هستند ، نمادهای رایج را کشف کرد. در حالی که نمادها می توانند مسائل شخصی را نمایان کنند ، اساطیر ما مضامین جهانی را که معمولاً در خواب مشاهده می شود ، نشان می دهد. یونگ این عناصر را Archetypes نامید:

1. Persona ماسکی است که شما به جهان می پوشید و در خواب ، طبیعت و پتانسیلهای در حال تحول شما شکل می گیرد به عنوان Persona شما توسط شخصیت های زیادی که با آنها ملاقات می کنید. همچنین پرسونا از طریق سمبلیسم لباس کاوش می شود. Persona را ببینید .

2. سایه جنبه های رد شده و سرکوب شده شماست. در بعضی از مواقع ، ممکن است تصمیم بگیرید که بخشی از شما غیرقابل قبول باشد ، زیرا این امر ضعف ، ترس از تعامل با گروه یا عصبانیت حل نشده را پیشنهاد می کند. در واقعیت ، این جنبه ها به قدرت پتانسیل استفاده نشده تبدیل می شوند. سایه اغلب توسط مزاحمان ، پورسور یا هیولا نمایش داده می شود. مشاهده سایه .

فروید سرکوب را اینگونه توصیف می کند که "سایه بر سر نفس" چگونه می افتد و توانایی درک خود را در زمان حال فلج می کند. از طریق طرح ریزی ، فرد در لحظه نمی تواند عینی را رعایت کند ، اما شاهد پوششی است که در آن گذشته به گذشته تزریق می شود. از آنجایی که نمی توانید این خصوصیات را به خود اختصاص دهید ، این جنبه ها را در دیگران به عنوان "دشمن" کشف می کنید.

او به عنوان یک نوع مکانیسم دفاعی معتقد بود که سرکوب برای دستیابی به حقیقت دست نیافتنی کار می کند . او همچنین به کاوش تثبیت و فتیش عنوان توسط ایده هایی که حس جاذبه و دافعه در همان زمان برانگیخته سازمان یافته است. در عوض ، انگیزه ای که در ابتدا به دنبال لذت بود ، نارضایتی است زیرا مسیر تحریک به رضایت را تحریف می کند.

این همگرایی احساس در ریشه واکنش شدید احساسی یا بار است که هنگام مواجهه با سایه خود در دیگری ایجاد می شود. درک سایه برای تقویت و سلامتی شما اساسی است. هنگامی که می توانید نارضایتی اولیه ناشی از این نوع برخورد را درک کرده و از آن فراتر بروید ، می توانید به حقیقت آنچه شما نمی توانید در آن بپذیرید دسترسی پیدا کنید.

در حالی که فروید به آن اشاره کرد ، یونگ پیشگام مطالعه سایه بود و از آن به عنوان جنبه های سرکوب و توسعه نیافته شخصیت یاد می کرد. ایده های واگرا آنها شکاف بین آنها ایجاد کرده و قدرت عظیمی را نشان می دهد که سایه در روابط ما بر ما حاکم است. اگرچه هر دو برای درک سرکوب ناخودآگاه اکتشاف کردند ، اما تجربیات شخصی آنها باعث شد تا مطالب آن را به گونه ای متفاوت توصیف کنند. در جایی که فروید سرخوردگی جنسی خود را در تفسیرهای خود پیش بینی کرد ، یونگ به خواسته جدی خود برای آزادی معنوی پرداخت. ممکن است فروید در مواجهه خود با احساس آزادی و تمامیت یونگ مورد تهدید قرار بگیرد ، در حالی که یونگ از ایده چنین سیستم تفسیری محدود تفسیر کرد.

یونگ پیش بینی را به عنوان تغییر جهان "در ماکت صورت ناشناخته" توصیف کرد. هرچه پیش بینی های بیشتری بین سوژه و محیط انجام شود ، تحقق نفس برای توهماتش دشوارتر خواهد بود. " او سایه را آن خصوصیات تاریک ، ناخواسته و ناشناخته نفس دانست که منفی تلقی می شوند و در نهایت سرکوب می شوند. شناختن ایجاد ، سرکوب و معاد نهایی سایه ، درک اساسی درباره چرایی خواب ما را فراهم می کند . در حالی که می خوابید ، به آن طرف از شما که خفته باقی مانده است ، بیان می شود. هنگامی که خواب ترس را ایجاد می کند ، می توانید مطمئن باشید که سمبلیسم آن با ادغام عناصر مرتبط با سایه ، سرنخ هایی را برای توانمندسازی شما ارائه می دهد.

3. Anima / Animusجنبه های زن و مرد جنس مخالف را نشان می دهد. زن و مرد ویژگی های زنانه و مردانه دارند و در خواب ، آنیماها ممکن است از نظر مردانه به عنوان یک چهره بسیار زنانه ظاهر شود. جنس مذکر "محافظ" یا همکار مردی است که به نظر خانم می رسد. مردان آرزو می کنند کارهای زنانه را انجام دهند ، مانند پوشیدن لباس ، در حالی که یک زن ممکن است کارهایی را انجام دهد که از نظر تسلط یا سوار کردن بر زن دیگری مردانه تلقی شود. این نوع رؤیاها ، مربیان مذکر را نسبت به حساسیت می کند ، در حالی که ممکن است زن از طریق رویای سلطه در حال کشف توانمندی باشد. این خصوصیات به عنوان یادآوری چگونگی رشد زن از پتانسیل ادعاگرانه یا مردانه خود ظاهر می شود ، در حالی که نر در بیان و آمیختن سمت زنانه خود در مردانگی خود باید حساس یا درونگرا باشد.هر دو ویژگی زن و مرد در توانمندسازی و تعادل معتبر ضروری است.Anima / Animus

4. کودک ناشناس نماد بی گناهی و پتانسیل شماست. مانند روح ، نشان دهنده آسیب پذیری و ناتوانی است ، بلکه آرزوها و بینش در ادغام پتانسیل است. وقتی تکامل می یابید ، گاهی اوقات خواب می بینید که کودک یا کودک خردسال را همراهی می کنید و این طرف "جدید" و ظهور پرسونا را نشان می دهد. این واقعیت که شما ممکن است نمی دانید کودک از کجا آمده است ، یا باید با آن چه کار کنید ، نشان می دهد روشی که شما امروز می شوید ، در حال رشد و یا رشد مجدد خود در هنگام رشد برای رسیدن به آینده هستید.

5- انسان خردمند در خواب به عنوان راهنما یا یاور عمل می کند. ممکن است با یک آیکون مذهبی ، پیرمرد به عنوان معلم ، پدر یا شخص دیگری از مقامات ناشناخته ملاقات کنید. غالباً آنها سخنان ویژه عقل خواهند گفت و راهنمایی می کنند. این رقم بیانگر خود بالاتر و توانایی شما برای غلبه بر دشواری است. مهم است که پیام یا نمادهای مرتبط با این شخصیت را به عنوان راهی برای درک راه خود از طریق منظر تحول گرا ضبط کنید. آنها به نمایندگی از عناصر مردانه یا سازنده ، آنها اغلب کلیدهای موفقیت اجتماعی شما را نشان می دهند.

6. مادر بزرگ می تواند به عنوان یک مادر یا مادربزرگ واقعی ظاهر شود ، و این نشانگر خصوصیات پرورش یافته فرزند شما است. یونگ همچنین با ارائه اطمینان و جهت گیری ، فکر می کرد که پیرزن جنبه های "غیر جذاب" زنانه را نشان می دهد ، به عنوان یک جادوگر یا بانوی پیر کیسه ظاهر می شود. در این حالت ، او می تواند با گناه ، اغوا ، تسلط و مرگ همراه باشد. این دوگانگی نشان می دهد که اگرچه مادر اهدا کننده زندگی است ، اما او همچنین می تواند نسبت به چگونگی خودکفایی شما حسادت کند. نمایان کردن نوارهای مهم و منتخب شما به سمت داخل ، دیدار با پیرزن به عنوان یک شخصیت منفی می تواند به شما کمک کند فراتر از سرکوب و آسودگی حرکت کنید. ملاقات با چهره مثبت معمولاً همزمان با حرکت مرد به سمت صمیمیت است ، یا زن به سوی افزایش عزت نفس حرکت می کند.

7. The Trickster لرزاننده کیهانی رویای چشم انداز است و ناخودآگاه فعال در آگاهی را به تصویر می کشد. روان در تلاش برای خفه کردن وضع موجود ، روشی شگفت انگیز و هوشمندانه برای تزریق طنز به سمبل گرایی رویایی دارد. این شخصیت طنز همان پست تجاری روانی را که در آن الهام بسته بندی شده و به عنوان معنویت فروخته می شود ، تداخل می کند. با تجلی در اشکال گوناگون ، او در چهارراه روانی ایستاده و مانند ترسو در جادوگر اوز نشان می دهد. عتیقه های او شیوه مسخره ای را نشان می دهد که شما معتقدید باید انتخاب کنید. جاده های زیادی وجود دارد و جاده صحیح گاهی اوقات فقط مسیری است که افشای تضاد ذاتی در مطلق است. در جاده میانه بین خیر و شر ، تمایل شما به ناشناخته است.

The Trickster یک معما را ارائه می دهد و از شما می خواهد تا کمی با ابهام رقصید ، تا اسرار عمیق تر زندگی آشکار شود. ترکستر که به صورت ترکیبی فروید به تصویر کشیده شده است ، کسی را که در روان قرار دارد ، کاشت می کند و وقتی می دانید که زمان مناسب نیست ، خنده برانگیخته می شود. هنگام درک ناسازگاری غالباً شوخ طبعی بوجود می آید. او که به عنوان احمق یا واگابوند پوشیده شده است ، به راه میانه بین مطلق یا عقاید متضاد که تکامل شما را خیره کرده است ، اشاره می کند.

Raven ، Crow یا Coyote در اسطوره ها ظاهر می شوند که از قهرمان می خواهند بدن را در ازای دگردیسی قربانی کند. غالباً با ارائه کارتهای وحشیانه ، ترفند روان نمی ترسد شما را در هنگام ارائه مهم هنگام حضور در "مکان اشتباه" ، با کفش های ناسازگار از شما بفرستد. با آموختن یک درس فروتنی ، این جاستر از منظر درونی را پیدا می کنید ، و باعث می شود که در تمام تلاش های جدی خود برای یقین ، خودتان را بخندید.

تریکستر بیانگر قدرت طنز است که به شما امکان می دهد تناقضات درونی خود را ببینید. شما به جای پیدا کردن خانه خود در مطلق ، شما را به دنبال یک قطار اجباری بیرون می کشید. با تحقیر و سوار شدن در صندوق عقب ، با همه چیزهایی که تصور می کردید هرگز نمی بینید روبرو می شوید. شما چاره ای ندارید که وقتی فرش را از زیر خانه داخلی کارتهای خود بیرون کشید ، سر خود را تکان دهید و بخندید. "اوه من ، این چیزی است که زندگی در اینجا در زیر رودخانه احساس می شود؟ من نمی توانم به شما بگویم چرا ، اما ناگهان دوباره احساس زنده ام. "

تریکستر الهام گرفته از کمدین دیرهنگام شب است که می گوید چیزی که دیگر کسی جرات گفتن را ندارد. او باعث می شود حقیقت طنز را هر وقت در تمام جاذبه قرار دهید ، خود را در دام عقاید غیر منطقی خود بیاندازید. تریکستر از آرزوهایی برای رفتن به مدرسه در لباس زیر خود الهام می گیرد ، هنگامی که آنچه شما بیشتر می خواهید رعایت قانون طلایی است. این تریستر است که دیوارهای حمام را در خواب می بیند و در رویاهایی که چاره ای جز "تسکین خود" در ملاء عام ندارید. "بگذارید ... صمیمی باشید ... طرف انسانی خود را پیدا کنید و زندگی کنید." او نفس هوای تازه ای است که در بالای کوه یا گاهی اوقات ، در یک گودال ، در سفر مهاجرتی شما به دور چشم انداز روانی قرار دارد.

در اسطوره ها ، کاری که تریکستر انجام می دهد ، همیشه برعکس آنچه مقدس شمرده می شود است. Trickster مانند روند رویاپردازی ، شما را در طی مراحل مرموز برای طی مراحل فریبنده به شما سوق می دهد تا شما را به رشد فریب دهد. ما این را در داستانهای هندی آمریکایی می بینیم که به طنز با ذره ها و تکه هایی از حقیقت و بینش در هم تنیده شده اند. در همین روش ، رویاها روشی غیر منطقی برای درک تجربه ، فراتر از مکانیسم های دفاعی ایجاد شده توسط شعور و عقل ارائه می دهند. ترکستر شما را از جدی گرفتن خود باز می دارد. به عنوان یک جنبه قدرتمند و تحول دهنده روان ، وقتی شخصیتی ظاهر می شود که احساس ناراحتی یا احمقانه کند ، شما به یک تغییر دهنده شکل عالی برخورد می کنید که با محدودیت هایی روبرو است تا بتوانید یک راه جدید را از طریق یک روند تحول آمیز - معمولاً با طنز - نشان دهید. مشاهده افراد حمله یا تعقیب .

 

بازو

بازو با آنچه شما در دست دارید یا احساس مسئولیت در ارتباط است. همچنین این یک نماد است یا به طور فعال کاری را انجام می دهد تا نیازهای شما برآورده شود. مچ دست برای رفع نیازهای شما انعطاف پذیری را پیشنهاد می کند. اسلحه همچنین می تواند نمایانگر مسئولیت هایی باشد که احساس می کنیم - در حالی که این رویا می تواند در جستجوی ایده آزاد کردن این احساس مسئولیت باشد. ما به طور کلی از مسئولیت های خود آگاه هستیم - بنابراین خواب دیدن اسلحه های ناکارآمد این است که چگونه هنگام آزادی باید کشف کنیم. همچنین به آناتومی و قطعات بدن مراجعه کنید .

 

زره

رویای زره ​​پوش موضع دفاعی است که شما برای محافظت از احساسات خود می گیرید. زره پوش بودن نشان می دهد که چگونه ممکن است این کودک در کودکی رفتار شود. زنان گاهی به عنوان سمبل احساسات جنسی که احساس قدرت بیش از حد دارند ، اسلحه را به خواب می برند. همچنین سلاح ها و ظروف را ببینید .

 

ارتش

خواب دیدن در ارتش بیانگر نحوه عملکرد شما با یک حس جدید از نظم و انضباط یا محدودیت است. با حمله به سربازان ، ناامنی ها را درباره انطباق و اقتدار به تصویر می کشد. بخشی از ارتش به جای مقابله با محدودیت ، سمبل نوارهای انضباطی یا انتقادی ، نشانگر نحوه تسلیم شدن در تمایلات دفاعی است.

 

رسیدن و ترک شدن

داشتن این حس که شما در خواب وارد می شوید می تواند سفر شما را به سمت دستیابی به تصویر بکشد. شما ممکن است به موقع یا دیررس وارد شوید ، در رابطه با نحوه مشاهده سفر خود در زندگی. منتظر ورود شخص دیگری ، بخشی از حال ظهور شما را توصیف می کنید که به زودی "در حال آمدن" بر صحنه خواهید بود که متحول یا متحد شود. ترک یا داشتن رویائی که روی شخص دیگری متمرکز شود ، راهی برای کاوش ایده بسته شدن و تحول است. مشاهده وسایل نقلیه و حمل و نقل اماکن .

 

فلش

خواب دیدن فلش های تیراندازی معمولاً روشی برای تمرکز روی اهداف شما یا مشخص کردن آنچه در تلاش برای دستیابی به آن هستید. به اندازه کافی جالب ، دقیقاً مانند کوپید اسطوره ای ، اگر شما با یک فلش ضربه خورده باشید ، رویای شما را به سمت صمیمیت باز می کند. هر چیزی که برای آشکار کردن خون به پوست نفوذ می کند ، نمادی از چگونگی رسیدن احساسات به سطح است. اگر یک پیکان شلیک کنید و علامت آن را از دست بدهید ، ممکن است در مسیر درست هدف قرار نگیرید. این رویا می تواند نشان دهنده تغییر لازم در تمرکز باشد که به شما امکان می دهد موفق شوید. همچنین به کمان مراجعه کنید .

 

صعودی

خواب دیدن بالا نشان می دهد که چگونه شما در حال قدم برداشتن به سمت یک روش گسترده برای دیدن تجربه مانند بیداری معنوی یا تمایل به بلند شدن از مشکل هستید. مشاهده مکان و چشم انداز و خانه ها و ساختمان ها .

 

خاکستر

دیدن خاکستر از آتش احساس این است که چیز مهمی به عناصر پایه آن کاهش می یابد. این یک نماد ارگانیک است که به گذشته اجازه می دهد تا دگرگون شود تا بتوانید رشد کنید تا آینده را برآورده کنید. غالباً بقایای سوخته می تواند نمادی از ناتوانی شما در کنار گذاشتن مسئولیت هایی باشد که مال شما نیستند و باید به عنوان بخشی از تولد مجدد شما تجزیه شوند. مانند ققنوس که از خاکستر گذشته بلند می شود ، این در واقع سمبل مثبت است. خاکستر در هوا ، مسدود کردن توانایی شما برای دیدن نشانگر عدم توانایی رها کردن گذشته یا دیدن راه خود به وضوح به آینده است.

 

الاغ

جانوران سنگین نشان می دهند که مسئولیت پذیر بودن آنهاست ، در حالی که «حیوان بودن» این موجودات نشان می دهد که طبیعی نیست. الاغ سرسخت است و می تواند چگونه به شما نشان می دهد که چگونه شما را به مسئولیت یوغ تبدیل می کند که واقعاً مال شما نیست. همچنین به مقعد و حیوانات مراجعه کنید .

 

اتمسفر

جو یا رویاپردازی یک جنبه مهم است که می تواند وضعیت منظر "درونی" شما را به تصویر بکشد. قرار گرفتن در فضا می تواند عدم اطمینان در مورد جهت شما را به تصویر بکشد - یا احساس می کنید مسیری را طی می کنید که دیگران از آن پشتیبانی نمی کنند. لزوماً منفی نیست. ممکن است در تصمیم خود احساس تنهایی کنید ، اما در صورت ایجاد تغییراتی می تواند پیش شرط لازم باشد. اگر جو تاریک است - شما در حال کاوش ایده هایی هستید که از آگاهی پنهان شده اند. اگر جو احساس سرکوب کرد ، ممکن است لازم باشد برای جاه طلبی های خود فضای بیشتری را در زندگی خود ایجاد کنید. یک فضای آتشین می تواند عصبانیت و یا نیاز به ابراز احساساتی را که در بطری وجود دارد به تصویر بکشد. یک فضای ابری یا تاریک می تواند احساس افسردگی را نشان دهد - گرچه طوفان قریب الوقوع می تواند اولین نشانه ای باشد که زندگی جدید در حال تحریک است. همچنین به هوا مراجعه کنید .

 

بمب اتمی

بمب اتمی یکی از نمادهای جستجو شده در این سایت است. ارتباط آن با خرابی یا ویرانی تجسم احساساتی است که می تواند در زیر سطح باقی بماند ، در حالی که ترس شما از مواجه شدن با حقیقت یک موقعیت را به دلیل خرابی که ممکن است به وجود بیاورد ، نشان می دهد. هرگونه انفجار دلالت بر آزادی خشم سرکوب شده یا احساساتی از نوعی دارد. انرژی طبیعی منتشر شده توسط این وسیله ساخته شده توسط انسان ، میزان سرکوب را نشان می دهد ، بلکه ضرورت رهایی از احساسات را نیز نشان می دهد تا بتوانید تجدید پذیر باشید و به دنیایی در حال تغییر باز کنید. در خواب ، دیدن انفجار یک بمب اتمی و تهدید آن از "فعالیت رادیویی" ، همچنین می تواند از ظهور روانی علائم جسمی به دلیل عدم توانایی در تشخیص و پردازش خشم هشدار دهد.

 

کفاره

دعا یا طلب آمرزش برای چیزی غالباً نشان دهنده ناتوانی شما در اعمال بخشش نسبت به دیگران و به ویژه خودتان است. وقتی می بخشید ، چیزی به شما نمی دهد که به هر حال به آن احتیاج دارید. وقتی یاد می گیرید که گذشته را رها کنید ، می توانید بار سنگینی را که با خود حمل می کنید ، رها کنید. دریافت نعمت یا نمادی مذهبی ، برانگیختن احساسات معنوی یا یافتن معنی در مصیبت است.

 

حمله یا تعقیب

همانطور که به نظر می رسد ترسناک ، رویای تعقیب برای 20 نفری است که وارد نیروی کار می شوند ، رویای متداول است. وقتی جوان هستیم ، درمورد "کد رفتار" یا رفتارهایی که از ما خواسته می شود ، اطمینان نداریم. سرعتی که ممکن است ما مجبور شویم هویت های جدیدی را در محل کار اتخاذ کنیم ، یک روش گذشته در مخالفت با روشی جدید برای بودن را به ارمغان می آورد. تعقیب منعکس کننده جنبه های غیر یکپارچه هویت در حال تحول شما در حال اختلاف است. این خواب همچنین به طور مکرر اتفاق می افتد که ما در حال حرکت ، طلاق یا ایجاد تغییرات مهمی در هویت خود هستیم.

تعقیب یا حمله "نمایشی داخلی" از یک طرف شما در هنگام ورود به موقعیت های جدید است که رفتار شما را زیر سوال می برد. مانند صدای والدین ، ​​که به شما آموختند آنچه باید یا نباید انجام دهید ، این نوارها همچنان به عنوان شخصیتهای رویایی بازی می شوند که هر بار که اوضاع جدید به وجود می آید شما را فرا می خواند تا به کاری تبدیل شوید که شاید راحت نباشید.

در طول زندگی روزمره ، سایه یا خصوصیات غیر یکپارچه در شما می تواند نقاب شود و به صورت درام شکل ببخشد "وقتی واقعاً در حال وقوع است ، نمایش" در اینجا "است. درست همانطور که این برخوردها شما را به رشد تشویق می کند ، رویاها به همان شیوه شما را به چالش می کشند. ترسناک ترین رؤیاها صرفاً فراخوانی برای تصدیق ، ادغام خصوصیات جدید و به تکامل رسیدن موارد قدیمی است. هرچه در مراحل مختلف زندگی خود را برای دیدار با شرایط جدید رشد می کنید ، این رویاهای دنباله روزی کاملاً متداول می شوند و محو می شوند زیرا احساس شخصی شما به وضوح مشخص تر می شود. به همین ترتیب ، هنگامی که شما زمین composed داخلی را به اندازه کافی برای ایجاد عزت نفس و خودشناسی به وجود آورده اید ، تعارض روشی برای از بین بردن زندگی شما دارد.

حیوانات وحشی هنگامی که احساسات شما "فراتر از کنترل شما" فوران کرده اند ، در خواب حمله خواهند کرد و در طی روز احساس وحشی و بیگانه برای شما می کنند. به خون و حیوانات مراجعه کنید .

سرانجام ، مواقعی وجود دارد که شما در خواب تعقیب یا مهاجم باشید. معمولاً ، شما آرزو خواهید کرد که به شخص دیگری حمله کنید یا شاهد کسی باشید که کشته شده و هیچ کاری در مورد آن انجام ندهید ، حتی اگر در زندگی واقعی هرگز چنین کاری نکنید. به همان روشی که کسی در حال مرگ است بیانگر گذشتن از یک روش قدیمی و فرسوده بودن بودن ، انجام دادن کاری نیست که شخصی از بین برود ، با این که چگونه شما از پیرزن فرار کنید ، صحبت نمی کند.

اگر اوضاع را بیشتر شبیه یک ترور می دانید ، ممکن است در نظر بگیرید که آیا به شما اجازه می دهید که چیزی ادامه یابد (مانند یک ماجرا) که روان شما ممکن است ترور شخصیت باشد. چگونه شما را در مورد حمله بودن احساس کردید تعیین می کند که آیا 1) "پشیمانی" وجود دارد به این معنا که به طور ناخودآگاه ، می دانید که بخش مهمی از شما را می کشید که نباید از آنها دور شود یا 2) "بی طرف" است زیرا می دانید که آنچه گذشت دیگر لازم نیست. به دشمن ، قتل ، مرگ ، کابوس و سلاح و ظروف مراجعه کنید .

 

اتاق زیر شیروانی

اتاق زیر شیروانی با گذشته و ایده هایی که ما در آن ذخیره کرده ایم همراه است. اتاق های فوقانی نشان از بالا رفتن از چیزی یا ایده های معنوی دارند. اتاق زیر شیروانی ایده هایی را نشان می دهد که ما مانند سرکوب شده اما با مسائل وجدان همراه هستیم. خانه ها و ساختمان ها را ببینید .

 

جذب و رد

غالباً خواب خواهید دید که با یک شخص مشهور یا شخصی غیر از همسرتان جذب یا صمیمی خواهید شد. ویژگی هایی را که این شخص نشان می دهد و چگونگی تحقیق درباره فعال بودن یا نبودن آنها در درون خود را در نظر بگیرید. هنگامی که در خواب یک قدرت غیرمعمول هستید که شخصی شما را در اختیار دارد ، این ایده که شما قدرت خود را به این شخص واگذار می کنید ، مورد کاوش قرار می گیرد. رویای رد شدن در محبتهای شما واقعاً می تواند نشانگر لزوم رها کردن طرف شما در ارتباط با این شخص باشد. اگر در خواب روشی غیرمعمول برای پیشروی را دارید که در حال گذر است ، در حال جستجوی روش جدیدی از احساس سبکی در رویکرد خود نسبت به آنچه در شرایط دشوار به نظر می رسید بود هستید. مغناطیس همچنین می تواند نشان دهنده چگونگی اتصال چیزها یا سفر دایره ای از زندگی است که در آن اتفاق می افتد اما هسته اصلی شما که بدون تغییر است باقی می ماند. همچنین ببینیدرد ، آنیما / انیموس ، عشق و مردم .

 

حضار

انجام جلوی دیگران یک رویا مشترک است زیرا روشی برای کار با خود قضاوت و ناامنی است. در اکثر موارد ، وقتی از شدت انتقاد درونی خود برآورده می شوید ، خجالت می کشید. هنگامی که انجام جلوی دیگران شادی را به ارمغان می آورد ، این یک سنجش از ارزش شخصی شماست و اغلب همزمان با یک دوره شدید تحول ، که در موفقیت شما به اوج رسیده است. عدم توانایی در اجرای شما به دلیل اینکه چیزی از دست داده اید ، نشان می دهد که در مسیر اشتباه هستید. هرچه گم شود سرنخ مهمی را در درک ماهیت معتبر شما و غلبه بر ناامنی ارائه می دهد. مشاهده برسس، کیف جیبی، چمدان، جواهرات و کلید.

 

قدرت

افرادی که در رؤیاهای ما به عنوان اقتدار در نظر گرفته می شوند ، مانند رئیس ، رئیس و مقامات دولتی ، حاکی از بخشی از روان هستند که جذب و ایجاد ایده های جدید را سازماندهی و کنترل می کند. غالباً وقتی در حال ایجاد تغییرات بزرگی هستیم ، رویای این چهره ها هستیم ، گویی برخی از جنبه های روان نیاز به تصویب یک روش جدید تفکر دارد. به پلیس مراجعه کنید .

 

خودرو

اتومبیل نمادی کلاسیک از انگیزه است و بیانگر این است که شما در هنگام پیشرفت در زندگی احساس خودمختاری می کنید یا خیر. اگر رانندگی می کنید و وسیله نقلیه خارج از کنترل است ، ممکن است گزینه هایی را که انتخاب می کنید زیر سوال ببرید. اگر به عنوان مسافر سوار می شوید ، ممکن است تشخیص ندهید که مسئولیت مکانی را که می خواهید بر عهده نمی گیرید ، نمی دانید. شما به کسی که وسیله نقلیه را هدایت می کند قدرت داده اید و ممکن است بی دلیل آنها را به دلیل عدم موفقیت سرزنش کند. اگر والدینی شما را راهنمایی کند ، ممکن است نگرش یا انتقادهایی ناخودآگاه وجود داشته باشد که شما را عقب نگه داشته و یا عزت نفس شما را کاهش می دهد.

این نوع رؤیاها وضعیتی را نشان می دهد که شما در حال پیشروی هستید . نوع وسیله نقلیه ، و اینکه آیا شما در حال رانندگی ، کنترل یا رانندگی هستید ، حس فعلی خودمختاری را به تصویر می کشد. مشاهده وسایل نقلیه و حمل و نقل اماکن .

 

فصل پاییز

پاییز زمان سال است که همه چیزهای زمین به عقب برگشته و دوباره تولید می شوند. محروم از رشد سال قبل ، همه موجودات زنده به ریشه خود باز می گردند تا تجدید شوند. پاییز در خواب این ایده را به تصویر می کشد که دوره ای از ساختمان بیرونی برای دستیابی به موفقیت ممکن است به یک دوره درون نگر تر نزدیک شود. احساس اینکه فصل به پاییز تغییر کرده است می تواند همزمان با بیرون رفتن بچه ها از خانه یا رفتن به بازنشستگی باشد. اگرچه زمین به سمت جوجه کشی حرکت می کند ، اما انرژی عظیمی برای بهار آمدن در حال ساخت است. رویای پاییز یا پاییز ممکن است پیامی در مورد کند شدن برای ارتباط با زندگی درونی شما باشد.

 

بهمن

عموماً برف و یخ ، بهمن هنگامی رخ می دهد که یک کوه یا ساختار اعتقاد جامد شما جای خود را بگذارد. هنگامی که برف است ، نشان می دهد که پنهان کردن در زیر قسمت بیرونی سرد دیگر به شما خدمت نمی کند. هنگامی که این خاک یک لغزش زمین است ، کوهستان را از منظره ای سخت به تصویر می کشد که باعث می شود چشم اندازی جدید در جای خود ظاهر شود. به بلایای طبیعی در زیر منظر و منظره مراجعه کنید .

 

بیدار

خواب دیدن اینکه وقتی واقعاً در خواب هستید از خواب بیدار هستید ، دوز معینی را ارائه خواهید داد که ممکن است شما چیزی را سرکوب کنید. پیام این است که شما باید از خواب بیدار شوید و با چیزی روبرو شوید. هنگامی که به طور ناگهانی بیدار شوید و متوجه شوید که هر چیزی امکان پذیر است و می توانید پرواز کنید ، این جنبه ای از روان است که محدودیت های احتمالی و خود تحمیل را کشف می کند. برای بیدار شدن از خواب و انجام کارهای روزمره ، نیاز به تماس بیدار را در آنچه که به طور عادت انجام می دهید به تصویر می کشد. مشاهده خواب و همچنین پرواز.

 

تبر

این نماد می تواند ارتباطی با داشتن "تبر برای خرد کردن" داشته باشد که هم ایده تشدید و هم نیاز به رها کردن را نشان می دهد. همچنین سلاح ها و ظروف را ببینید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی