اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

معرفی بهترین بازی های رایانه ای در سال 2020

معرفی بهترین بازی های رایانه ای در سال 2020

 

در این لیست بهترین بازیهای رایانه ای را که اکنون بازی می کنیم ، می بینید - بازدیدهای اخیر از singleplayer ، اسکورت های پررونق و چند کلاسیک مدرن که باعث بهبود هر کتابخانه ای می شود. ما به عنوان نسخه بازی های جدید ، حذف موارد دلخواه قدیمی و جایگزینی آنها با آخرین وسواس های خود ، ما این لیست را به روز خواهیم کرد. ما به جای یک لیست در حال گسترش که به گذشته می رسد ، در حال پاسخگویی عملی به این سوال هستیم: "چه بازی جدید رایانه ای باید بدست آورم؟"

اگر به دنبال لیست جامع تری هستید که شامل بازی های مورد علاقه ما از چند دهه گذشته است ، لیست سالانه برتر 100 ما را بررسی کنید یا لیست مهمترین بازیهای رایانه ای شخصی ما . برای نگاه به روز در بازی های آینده ، بازی های جدید سال 2020 را جمع آوری کرده ایم. برای گزینه های بودجه ، بهترین بازی های رایگان را در Steam و بهترین بازی های رایگان مرورگر مرور کنید .

برای اجرای این بازیها به سیستم جدیدی نیاز دارید؟ شما می توانید یک کامپیوتر بازی با بودجه با قیمت تقریبی 750 دلار یا رایانه رایانه ای میان رده پیشنهادی ما با قیمت 1000 دلار بسازید . اگر می خواهید چیزی خارج از جعبه باشد ، ما همچنین رایانه های شخصی از پیش ساخته را نیز توصیه می کنیم.

بازی های مورد علاقه ما در سال گذشته

    Red Dead Redemption 2
    Destiny 2: Shadowkeep
    Disco Elysium
    What The Golf?
    Control
    Total War: Three Kingdoms
    Telling Lies
    Final Fantasy 14: Shadowbringers
    Resident Evil 2
    Outer Wilds
    Outward
    Amid Evil
    Observation
    Anno 1800
    Remnant: From the Ashes
    Afterparty
    Slay the Spire
    Apex Legends
    Session
    Man of Medan
    Metro Exodus
    Rainbow Six Siege
    Warframe

(اعتبار تصویر: CD Projekt RED)

بهترین بازی های رایانه ای رایگان
بهترین بازی های کم نظیر و لپ تاپ
بهترین بازی های آنلاین رایگان
بازی های جدید سال 2020

در بالا لیستی از برخی از بازی های مورد علاقه ما در سال 2019 پیدا خواهید کرد که همه آنها یکی از جوایز GOTY ما را دریافت نکرده اند ، اما همه آنها را توصیه می کنیم (ذکر شده به ترتیب خاصی). ما فکر می کنیم که تقریباً هر کسی می تواند چیزی از این بازی ها کسب کند - به جز شاید Final Fantasy 14: Shadowbringers ، که خارق العاده است ، اما همچنین نیاز به تعهد بازی در جهنم بسیاری از Final Fantasy 14 دارد.

ما فقط دو ماه به سال 2020 می رویم ، اما چند بازی ارزش پیشنهادی در حال حاضر منتشر شده است. نسخه های کامل Besiege و Kentucky Route Zero ارزش بررسی دارد و ما کاملا Journey را به Savage Planet و Dragon Ball Z: Kakarot دوست داشتیم. برای اطلاعات بیشتر به بخش بررسی های ما مراجعه کنید ، و در زیر برخی از توصیه های بلند مدت ما را پیدا می کنید.

بازی های آنلاین رقابتی

بهترین بازی های رایانه ای: Apex Legends

افسانه افسانه
منتشر شده: 2019 | توسعه دهنده: Respawn | منبع | بررسی ما

Apex Legends بهترین بازی رویال رویال است که هم اکنون در دسترس است. نقشه فوق العاده است ، سیستم ارتباطی "پینگ" چیزی است که هر FPS باید از اینجا به بعد داشته باشد ، اسلحه ها و حرکت بسیار سرگرم کننده است (بدون دیوار کشی ، اما تپه های کشویی بسیار عالی است) ، و این بازی رایگان است و هیچ کاری ندارد. به جز لوازم آرایشی بپردازید. این بازی مورد نظر ما از Respawn نیست ، اما خوشحالیم که اینجا است. بررسی جیمز را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید .

 

 

 

 

رنگین کمان شش محاصره
منتشر شده: 2015 | توسعه دهنده: Ubisoft Montreal | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

پسر عموی جنسی Counter-Strike. محاصره ممکن است فاقد تشخیص دقیق ضربه و پاکیزگی CS: GO باشد ، اما این یک FPS در دسترس تر و مدرن تر است که به زمان هوشمندانه و هماهنگی کار تیمی به اندازه هدف می پردازد. منحنی یادگیری Siege نتیجه تمام مطالب (شخصیت ها ، اسباب بازی ها ، نقشه های دقیق و اسلحه ها) است که از دسامبر سال 2015 اضافه شده است ، اما در نهایت خود را پیدا می کنید که در حال انتخاب اپراتورها ، نقاط نقشه و نقش هایی هستید که با آنها راحت هستید. یوبی سافت همچنان به حمایت از Siege می پردازد و چهار نسخه اصلی در سال را به همراه اصلاحات منظم کنار می گذارد.

 

 

 

 

اضافه بار
منتشر شده: 2016 | توسعه دهنده: Blizzard | Battle.net | بررسی ما

 
 

بلیزارد با شخصیت های رنگارنگ Overwatch و دنیای روشن و فراگیر ، دنیای تیراندازهای قهرمان تیم محور را به بازار کاملاً جدیدی روانه بازار کرد. تیم های شش نفره وظیفه مخزن ، DPS ، و شفا دهنده را برای نبرد بر سر اهداف دارند ، نه فقط چه کسی می تواند بیشترین کشتارها را بدست آورد. این یک بازی است که در صورت نیاز به کار تیمی ، پاداش می گیرد. با توجه به انتخاب بازیگران در حال حاضر 27 قهرمان ، شخصیتی وجود دارد که می تواند تقریباً در هر سبک بازی متناسب باشد.

 

 

 

 

Fortnite Battle Royale
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: Epic | سایت رسمی | بازی رایگان | بررسی ما

آنچه به عنوان یک تقلید PUBG استریل شروع شده است به تیرانداز عرصه نسل Minecraft تبدیل شده است. سیستم ساختمان Fortnite به اهداف مساعد و چشم انداز معماری پاداش می دهد ، شلیک گلوله های رویال جنگ از مراتع سبز تا آسمان خراشهای بدست آمده در یک دقیقه. Fortnite با به روزرسانی های مکرر مکرر از Epic Games که اسلحه ها ، تله ها ، ابزارها و پوسته های جدیدی را معرفی می کنند ، به راحتی می توانید قیمت پذیرش را داشته باشید و حتی در این صورت ، به ارزش زمان لازم برای تسلط بر چنین سیستم ساختمانی کم نظیر و نامنظم است.

 

 

 

 

PlayerUnknown's Battlegrounds
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: PUBG Corp. | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

100 فرد امیدوار قاتل به جزیره ای متروکه می پردازند و اسلحه ها و مهماتی را که می توانند پیدا کنند ، می گیرند و تا حد مرگ می جنگند. بشویید و تکرار کنید. اگرچه این مفهوم جدید نبود (PlayerUnknown خود مسئول چندین حالت و حالت های رویال رویال است) ، PUBG ژانر نبرد رویال را به پدیده ای که امروزه تبدیل کرده است تبدیل کرد. به عنوان یک تیرانداز سوم یا شخص اول ، PUBG واقع بینانه تر و کمتر از Fortnite است. خوشحالی این است که چگونه بازیکنان را وادار به حرکت می کند و خطرات خطرناکی را به عنوان یک قیف فشرده میدان که همیشه بازیکنان را به سمت یکدیگر زنده می ماند ، مجبور می کند تا یک برنده از سطح زباله خارج شود. هر لحظه از هر بازی سیل تصمیمات مهمی است که باید انجام شود و هر یک از آنها - حتی یک فرد جزئی - می تواند به عذاب شما منجر شود.

 

 

 

 

راکت لیگ
منتشر شده: 2015 | توسعه دهنده: Psyonix | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

بهترین و تنها سنتز هاکی و فوتبال از آنچه می توانید با ماشینهای جنگی موشکی بازی کنید. در جایی که اکثر اسکورت ها به جادوگری یا جادوگر از بالا به پایین کلیک می کنند ، سرعت بالایی دارد. به عبارت ساده تر ، شما سعی می کنید با یک اتومبیل توپ فوتبال غول پیکر را به گل تبدیل کنید. اما اتومبیلها می توانند پرش کنند ، بچرخند و به محض آویز شدن از آن پرواز کنند (که مدتی طول خواهد کشید). حتی بعد از گذشت سه سال ، بازیکنان Rocket League هنوز در حال ابداع حرکات و ترفندهای جدید هستند - اگر سقف مهار مهارت وجود داشته باشد ، هنوز کسی آن را ندیده است. ارعاب آور است و اولین مسابقات شما احتمالاً بسیار ناخوشایند خواهد بود زیرا یاد می گیرید که هدایت کنید و به عقب برگردید و سوار بر دیوارها شوید ، اما از آنجا که در هر زمان معین بازیکنان جدید زیادی وجود دارد و همچنین حالت های تمرینی و مسابقات رباتها ، شما هنوز هم می توانید بلند شوید. تا حتی اگر دیر وارد صحنه می شوید سرعت بگیرید. توجه داشته باشید که در حالی که می توانید Rocket League را با ماوس و صفحه کلید بازی کنید و برخی از بازیکنان خوب نیز این کار را انجام می دهند ، بیشتر یک کنترل کننده را ترجیح می دهند.

 

بهترین بازی های رایانه ای: Hearthstone

سنگ فرش
منتشر شده: 2014 | توسعه دهنده: Blizzard | سایت رسمی

علی رغم عزیمت مدیر بازی بن برود ، او از پیراهن فلانل و خنده مگاتون ، Hearthstone همچنان در سلامت نسبتاً بی ادب است. دو بسط اخیر بازی — The Boomsday Project (آگوست 2018) و Rastakhan's Rumble (Deveember 2018) - به درستی مورد انتقاد قرار نگرفتن به دلیل نرسیدن به اندازه کافی متا ، اما نادرست ساختن یک عرشه با هر کلاس و خلبانی آن با موفقیت انجام شد. نردبان. کسانی که به دنبال تلاش زیاد در بودجه هستند ، باید Spell Hunter را که ساخت آن نسبتاً ارزان است ، در نظر بگیرند ، در حالی که کسانی که به دنبال دشمنان فوری هستند ، ممکن است فرد فوق العاده تهاجمی عجیب و غریب Paladin را ترجیح دهند ، که با وجود ناراحتی های اخیر مضطرب است. برای کسانی که از اضطراب نردبان شما برخوردار هستند ، هارتستون نیز در بخش Solo Adventures شامل مجموعه ای غنی از محتوای تک نفره است. در آنجا Rumble Run ، Puzzle Lab ، Monster Hunt و Dungeon Run D سرگرمی فراوان و بدون فشار یک تایمر نوبت پیدا خواهید کرد.

 

 

 

 

لیگ افسانه ها
منتشر شده: 2009 | توسعه دهنده: Riot Games | سایت رسمی

MOBA بازی های رقابتی سخت و پر ارزش است زیرا آنها خواستار کار تیمی ، زمان واکنش سریع و دانش مراحل ابتدایی ، میانی و آخر بازی هستند که با نقشی که بازی می کنید متفاوت است. و اگر می خواهید یک بازی کنید ، بهترین مکان برای شروع LoL است. League of Legends به دلیل یکی از دلایل ساده ، قدرت ماندگاری قابل توجهی را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی ها در esports داشته است. یک ، این فقط به تعادل درست عمق و قابلیت دسترسی برای یک MOBA برخورد می کند. یک لیست از قهرمانان غارنشین به معنای این است که شما می توانید سال ها را برای یادگیری بازی های داخلی و خارجی بگذرانید ، اما از نظر مکانیکی کمتر از Dota 2 تقاضا می کند و بیشتر از Heroes of Storm درگیر است. دو ، Riot Games از ایجاد تغییرات قابل توجه در نقشه ، شخصیت ها و سایر سیستم ها در طی سالیان گذشته نمی ترسد ، بنابراین همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد.

اگر می توانید ، با تیم دوستان خود بازی کنید - هماهنگی بر روی هدست بسیار سرگرم کننده است (و مؤثرتر است) تا اینکه با عوام در چت متنی برخورد کنید. اگر شما از LoL گزاف گویی کنید ، Dota 2 نیز بسیار محبوب است ، و هر دو بازی رایگان هستند ، بنابراین به آن ضربه بزنید.

 
 

 

 

 

 
بازی های رقابتی تر

Dota 2
ضد حمله: توهین آمیز جهانی
مورهاو
مرده توسط نور روز

Battlefield 1 و Battlefield 5
منتشر شده: 2016/2018 | توسعه دهنده: DICE

در حالی که Battlefield 1 diehards اصرار دارد که این بازی برتر است ، ما BF1 و BF5 را هم توصیه می کنیم. از طرف BF5 ، EA با گذر از فصول پرداخت شده ، تمام نقشه های جدید را به صورت رایگان منتشر می کند ، به علاوه اکنون یک حالت رویال نبرد هم اکنون وجود دارد .

در همین حال ، اگرچه ، Battlefield 1 با Origin Access (هر دو Basic و Premium) گنجانده شده است و در غیر این صورت بسیار ارزان است ، بنابراین اگر تنظیم جنگ جهانی 1 برای شما جذابیت دارد ، ورود کم هزینه ای به این سریال است.

در اینجا بررسی Battlefield 1 ما و بررسی Battlefield 5 ما ارائه شده است .

تیراندازهای تک نفره و تعاونی

 

 

 

 

عذاب (2016)
منتشر شده: 2016 | توسعه دهنده: id | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

Doom اصلی - در سال 1993 - مؤثرترین تیرانداز در تمام دوران است. با شجره ای شبیه به آن ، راه اندازی مجدد Doom 2016 می توانست روی نام خانوادگی ساحل باشد ، سرگرم کننده باشد و آن را یک روز بنامد. در عوض ، Doom همه ما را با تعجب تماشایی در نوع خودش شگفت زده کرد. بیش از آن ، Doom بسیاری از کنوانسیون های داستان پردازی و برش هایی را که ما برای ارتباط با بازی های مدرن به دست آورده ایم ، رها کرد: حدود 30 ثانیه به سطح اول ، شخصیت اصلی از نظر جسمی طرح را به اتاق می اندازد و یک دیو را در چهره شلیک می کند. عذاب یک هدف واحد دارد و اگر اسلحه یا چهره دیو نیستید ، مهم نیست که شما را بشناسید.

نکته قابل توجه در مورد رستاخیز این است که تا چه اندازه مشتاقانه ایده های مسخره را در آغوش می گیرد. یک دیو را مشت کنید تا مهمات اضافی بیرون برود؟ آره. جریان نامتناهی موشک های پر انفجار؟ کاملا. کل بازی یک هلال ، یک تکنواز گیتار فلزی سنگین است که تازه بلندتر و بلندتر می شود. صحبت از فلز سنگین ، آن موسیقی متن؟ Phwoar عجب بازی ای.

 
 

 

 

 

Warhammer: Vermintide 2
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: Fatshark | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

مانند Vermintide 1 ، Vermintide 2 قالب تیرانداز کلاسیک Valve's ، Left 4 Dead را نیز انتخاب می کند. هر قهرمان به طور کلی قادر است اما به تنهایی آسیب پذیر است. در میان ازدحام موش ها دشمنان نخبه ای هستند که در کمین بازیکنان خاص تخصص دارند و آنها را نجات می دهند تا اینکه یک رفیق آنها را نجات دهد. نیاز متقابل به حفاظت باعث می شود ورمنتاید به طور غیرمعمول وابسته به کار تیمی باشد و آگاهی شدید مکانی و غرایز سخاوتمندانه برای بقا بهتر از هدف کامل است.

پنج قهرمان برای بازی وجود دارد ، و هرکدام سه زیر کلاس و یک لیست طولانی از سلاح ها و مهارت های ویژه وجود دارد. هر مأموریت موفقیت آمیز بازیکنان را با سلاح های تصادفی و غارت پاداش می دهد ، و یک سیستم دستکاری عمیق و شگفت آور ، به بازیکنان کمک می کند تا قهرمانان خود را به صورت دلخواه تنظیم کنند. خواستگاری تصادفی برای پیدا کردن گروه ها خوب است ، اما Vermintide 2 هنگام بازی با دوستان ، مانند یک تمرین تیم سازی شرکتی با شمشیر و تبر ، شادی واقعی است.

 
 

 

 

 

 
تیراندازهای بیشتر

Titanfall 2
STALKER: ندای پریپات
طعمه
کشتن طبقه 2
Wolfenstein 2: The New Colossus
لیست کامل ما از بهترین بازیهای FPS را مشاهده کنید .

غروب
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: David Szymanski | فروشگاه فروتن ، بخار

اگر دلتنگی هایی برای تیراندازان دوره DOS مانند Doom و Quake دارید ، Dusk همه این موارد را پیدا کرده است: پیدا کردن کلیدهای دارای کد رنگی و اتاقهای مخفی ، موسیقی متن فیلم فلزی و ساخت سریع با سرعت بالا با اسلحه های دستگیره در حالی که باعث انفجار چهره ها می شوند شیاطین یک راه ایده آل برای گذراندن یک بعد از ظهر. برای اطلاعات بیشتر به بررسی بررسی غروب ما بپردازید.

 

بهترین بازی های رایانه ای: Resident Evil 2 Remake

Resident Evil 2 (بازسازی)
منتشر شده: 2019 | توسعه دهنده: Capcom | بخار | بررسی ما

بازسازی فوق العاده ای از کلاسیک ترسناک بقا ، با ترکیبی از دلتنگی و تازگی که اندی در بررسی خود از "تنش ، چالش برانگیز و زیبا" نامیده است.

بازی های اکشن

 

 

 

 

Grand Theft Auto 5
منتشر شده: 2015 | توسعه دهنده: Rockstar North | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

GTA 5 به زیبایی روی رایانه شخصی اجرا می شود و دنیای آزاد آن هنوز هم بهترین بازیهاست ، یک شلوغی زیبا که هر آنچه را که ما با لس آنجلس در ارتباط داریم ، تکرار می کند: گرما صاف ، جو ، واقعیتی که شهر خیلی لعنتی دارد. این کمپین سریال "بهترین تا کنون" است که توسط مأموریت های بلند پروازانه جاه طلبی مشتمل بر هر سه شخصیت اصلی انجام می شود. گذراندن وقت در این دنیا بسیار سرگرم کننده است.

اگر می خواهید کارها را بیشتر کنید ، GTA Online در انتظار شماست که یک کار مطلوب انجام دهید. همه اینها شگفت انگیز نیست ، اما با معدود دوستان ، سرگرم کننده بودن این است که از طریق دزدگیرهای حالت آنلاین خنجر بزنید ، و داشتن یک تجارت نیز بسیار جالب است. روش های زیادی برای انجام این بازی برای همیشه وجود دارد ، از جمله همه این حالت های عالی .

 
 

 

 

 

Assassin's Creed Odyssey
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: Ubisoft Montreal | بخار | بررسی ما

یوبی سافت جدیدترین سریال Assassin's Creed را به نمایش گذاشت و کاملاً با ژانرهای نقش آفرینی روبرو شد و با استفاده از لیست کارهای عادی جهان باز خود را به یک ماجراجویی مملو از ماموریت هایی که ارزش انجام آن را دارند ، تبدیل کرد.

 

 

 

 

نامشخص 2
منتشر شده: 2016 | توسعه دهنده: Arkane Studios | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

بهترین شبیه سازی همهجانبه در اطراف ، با سطوح پر پیچ و خم و پیچیده که برای باز کردن فوق العاده است ، و همچنین دو ماموریت با ایده بالا که هرگز فراموش نخواهید کرد. مثل این است که Arkane دنباله ای مبنی بر اینکه همه دوست دارند آخرین پارتی لیدی بویل در Dishonored باشند- بیشتر سطوح در اینجا به همان خوبی هستند. گزینه بازی به عنوان دو شخصیت ، با نسخه خاص خود از داستان و مجموعه قدرتها ، ارزش پخش مجدد بیشتری را ارائه می دهد.

همچنین نکته مهمی که وجود دارد ، اگر شما یک بازیکن خلوت کامل نباشید ، Dishonored 2 روش غیر کشنده ای را برای بازی ارائه می دهد. این که بتوانید حملات شمشیر دشمن را مسدود کنید ، آنها را به داخل یک چوکولد سوار کنید ، آنها را بر روی آنها باندازید و سپس آنها را در صورت بوت کنید و آنها را بکشید ، بهترین سرگرمی است. به همین ترتیب ، با استفاده از توانایی دومینو امیلی برای دست کشیدن دشمنان چندباره به یکباره ، قدرت خارق العاده ای احساس می شود. و این فقط یکی از راه های مختلفی است که می توانید بازی کنید.

 
 

 

 

 

 
بازی های اکشن بیشتر

Far Cry 5
The Evil Within 2
بایونتا
روان ساز
لیست ما از بهترین بازیهای جهان باز را نیز ببینید.

هیتمن 2
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: IO Interactive | بخار | بررسی ما

نماینده 47 تقریبا 20 سال است که در قراردادها قرارداد می کند و اهداف را در بازی ها به زانو در می آورد ، اما آخرین سریال بهترین کار او هنوز است. نکته جالب در مورد هیتمن 2 این است که اگر نسخه قبلی را از راه اندازی مجدد Hitman (همچنین عالی) بازی نکردید ، می توانید نسخه های به روز شده از تمام سطح آن را خریداری کنید. و اگر خود هیتمن 2016 را دارید ، می توانید موارد رایگان را نیز در اختیار داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا ما عاشق آخرین تجسمات هیتمن هستیم ، به جایزه 2018 ما برای بهترین بازی Stealth Game بروید .

RPG های عملی و مبتنی بر نوبت

 

 

 

 

Nier: Automata
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: Square Enix | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

این RPG اکشن بدون حاشیه بر آندروئیدهای بسیار شیک و عاملی که به زمین فرستاده شده اند تمرکز می کند تا با پاک کردن ماشینهای خطرناک حاکم بر چشم انداز ، دوباره برای انسان ایمن شود. اما داستان به همین سادگی ساده نیست و همه ماشینهایی که با آنها روبرو می شوید ، اتوماتیکی بی مغز نیستند. برخی از آنها آرزوها ، رویاها و اوج خود را دارند (!). داستان در Automata به طرز شگفت انگیزی خارق العاده است ، با پایان های مختلفی که دیدگاه شما را در مورد شخصیت های شما تغییر می دهد ، و عناوین جانبی خوبی نوشته شده است.

این یکی از آن بازی هایی است که کمی به آن می رسد ، اما انجام این کار بهتر است. به عنوان یک بازی اکشن ، بهترین چیز پلاتینیوم نیست - آن لباس هنوز هم متعلق به Bayonetta است ، اما هنوز هم ربات های ضرب و شتم با یک شمشیر بزرگ در محیط های خارج از جهان شسته شده رضایت بخش هستند. یک فرقه شایسته شایسته ، حتی اگر بازی هنوز به درستی بر روی رایانه شخصی قرار نگرفته است (یک مود فن وجود دارد که چند مسئله عملکرد را برطرف می کند).

 
 

 

 

 

The Witcher 3: Wild Hunt
منتشر شده: 2015 | توسعه دهنده: CD Projekt RED | GOG | بررسی ما

Witcher 3 از جرالت ، زشت ترین شکارچی فضل و کشتار هیولا در جهان پیروی می کند ، زیرا او در یک دنیای خیالی قرون وسطایی می جنگد و جادو می کند. این یک داستان خوب و نوشتاری هوشمندانه را بیان می کند ، اما مهمتر از همه ، Witcher 3 بهترین RPG در دنیای آزاد است که می توانید همین حالا اکتشاف کنید (و احتمالاً بهترین آن است که قبلاً وجود داشته است).

Witcher 3 بیشتر عالی است زیرا کارهایی پر از کار است. این یک تخته بزرگ جهان با ارواح ، خون آشام ها ، و wraiths است - و مردم می توانند بسیار زننده نیز باشند. وسعت و عمق جهان به هر زمینه ای می پردازد ، یک لنگر که احساس می کند در طول تاریخ امتداد دارد. برای مثال ، تحقیق در مورد یک مزرعه خالی از سکنه ، سرنخ هایی در مورد نوع شبح درگیر پیدا می کند. انتخاب سلاح مناسب و درست کردن یک معجون خاص مانند مراسمی که در قرنهای متمادی قدم گذاشته است. Witcher 3 یک پیروزی جهانی سازی است.

علاوه بر جهان ، جرالت خودش ستاره نمایش است. او غالباً خنده دار و خنده دار و مضحک است و او شخصیتی جذاب برای گذراندن وقت با او است. برخی از داستان های داستانی بیشتر به معنی طرفداران طولانی کتاب ها و بازی های Witcher خواهد بود ، اما حتی بدون بازی کردن بازی های قبلی در سری Witcher ، The Witcher 3 ارزش چند صد ساعت از وقت شما را دارد.

 
 

 

 

 

الوهیت: گناه اصلی 2
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: Larian Studios | GOG ، بخار | بررسی ما

یک RPG ایزومتریک به سبک کلاسیک که کاملاً مدرن به نظر می رسد ، همراه با چهار نفره ، شخصیت های عالی و مبارزات مبتنی بر نوبه خود فوق العاده چالش برانگیز است که باعث می شود از تعامل های بدنی سنگین استفاده شود: مثلاً بارانی طلسم بزنید تا آتش سوزی کنید ، به عنوان مثال ، یا روغن پاشیده اطراف آنها را پخش کنید. با داشتن فضاهای بزرگ و بزرگ ، جست و جوهای در هم تنیده که به هر ترتیب می توانند به صورت کامل ، مبدل ها ، جلوه های وضعیت و آزادی ضرب و شتم هر نوع NPC که احساس می کنید ، انجام دهید ، ارزش دارد کمی پیروز شوید (که با به روزرسانی نسخه نهایی بهبود یافته است). برای تجربه چنین فعالیتهای خلاقانه و آزادانه. نوشتن و نقش آفرینی نیز از درجه یک برخوردار است و یک سرمایه گذاری احساسی واقعی را برای یک کارزار به شما می دهد که می تواند به راحتی تا 100 ساعت برسد.

OS2 همچنین شامل ابزارهای بازی داخلی ساخته شده برای اجرای ماجراهای شخصی شما و ابزارهای مجزا و مجزا برای دسترسی کامل به قابلیت های موتور و تمام دارایی های موجود است.

 
 

 

 

 

Ni no Kuni II: Kingdom Revenant
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: Level-5 | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

یکی از زیباترین و جاه طلب ترین JRPG های PC ، Ni No Kuni 2 پیرو Evan Pettiwhisker Tildrum ، پادشاه جوان نیمه گربه ای است که تصمیم می گیرد تا یک پادشاهی جدید مسالمت آمیز - و یک حلقه جدید از دوستان - پس از آنکه تاج قانونی خود را دزدید. به او. Ni No Kuni 2 کانال Suikoden و استودیو Ghibli را به هم می ریزند ، دنیای آزاد گسترده ای را با مبارزات شخص ثالث هیجان انگیز در زمان واقعی جفت می کنند و آنها را در یک سیم کارت رضایت بخش ساختمان پادشاهی قرار می دهند. شهروندان جدید با مراجعه به پادشاهی های بسیار خارق العاده خیابانی ، با مقابله با سیاه چال های مخفی و مینی بوس ، وسایل بیشتری را بدست آورید ، سپس همه چیز را به خانه برگردانید تا پادشاهی خود را بهبود بخشید. سیم کارت پادشاهی به خودی خود لذت بخش است و هر قسمت دیگر بازی از آن بهره می برد ، از اکتشاف گرفته تا جنگ. Ni No Kuni 2 یک افسانه زیبا است که در سیستم های پیچیده ای پیچیده شده است و به روش های جالب و معناداری به یکدیگر متصل می شود ، و یک اونس چربی نیز در آن وجود ندارد.

 

 

 

 

 
RPG های بیشتر

ستونهای ابدیت 2: آتش سوزی
Final Fantasy 15
Planescape Torment: نسخه پیشرفته
برادران نبرد
غرب لاتینگ
لیست کاملی از بهترین آرپیجی های ما را مشاهده کنید

Dark Souls 3
منتشر شده: 2016 | توسعه دهنده: FromSoftware | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

آنچه Dark Souls 3 فاقد اصالت است - مانند بازی Souls قبل از آن ، یک بازی RPG است که شما را از طریق یک دنیای باروک ، در حال مرگ پر از هیولا و قصه گویی های مات می گذراند. این نرم ترین سری از سری های فوق العاده ، زرق و برق دار و پایدار بر روی کامپیوتر است و به دشمنانی سریعتر و شرورتر تبدیل شده است که شما را بدون رحمت به قتل می رسانند. اما شما هم این بار کمی زیرک هستید و نگه داشتن چالش های بدنام روحانی دست نخورده اما به ندرت احساس ناعادلانه می کنید. و مانند همه بازی های Souls ، اگر در اعماق RPG غوطه ور شوید چیزهای زیادی وجود دارد: کلاس ها و سیستم های جادویی ، کلید های میانبر و گزینه های fastrun ، به روزرسانی دنده ها و داستان های NPC که اگر بتوانید انتخاب های مناسبی را انجام دهید دنبال کنید. تسخیر Dark Souls 3 یکبار 50 ساعت به راحتی شما را مشغول نگه دارد ، اما اگر قلاب آن در شما قرار بگیرد ، می توانید سالها آن را بازی کنید.

اکتشاف ، بقا و بازی های ساختمانی

 
 

 

 

 

دره استاردا
منتشر شده: 2016 | توسعه دهنده: ConcernedApe | GOG ، فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

سیم کارت های زندگی Harvest Moon قبلاً فقط کنسول بود. سپس اریک بارون ، طراح ایندی ، آمد و این ادای احترام را رقم زد تا ما نیز بتوانیم از خیال pastoral مالکیت مرغ و سودآوری مایونز لذت ببریم. در Stardew دره ، شما یک مزرعه را در حومه شهر به ارث می برید و روزهای خود را بین رشد محصولات زراعی و دوست داشتن با افراد محلی تقسیم می کنید ، یک بازیگر رنگارنگ از وسایل نقلیه ، که برخی از آنها می توانند عاشق شوند. شما یا در مورد به حداکثر رساندن درآمد خود ، ایجاد یک شبکه مناسب از محصولات سودآور برای هر فصل ، یا فقط سفالگری در مورد مسافرت ماهیگیری گاه به گاه یا گشت و گذار در معادن هیولا با خلق و خوی خود ، جدی جدی می گیرید. مجموعه ای از زیر مجموعه های سیم کارت های کشاورزی / صنایع دستی با minigames ماهیگیری اجباری در پی آن رخ داده است ، اما دره Stardew بهترین است.

 

 

 

 

(اعتبار تصویر: https://www.reddit.com/r/KerbalSpaceProgram/comments/3duql5/one_of_my_best_ksp_screenshots_decommissioning_a/)

برنامه فضایی کربال
منتشر شده: 2015 | توسعه دهنده: Squad | GOG ، فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

شما یک فضاپیما می سازید ، و آن را به فضا پرواز می کنید. درست است ، درست است؟ معمولاً اینطور نیست. بسیاری از موارد ممکن است اشتباه پیش برود زیرا شما در حال ساخت کشتی از کتابخانه گسترده برنامه های فضایی Kerbal ، تقریباً همیشه به طور انفجاری هستید. اما هنگامی که راه خود را برای رسیدن به مدار پایدار آزمایش و خطا می کنید ، شروع به باز کردن وسعت آنچه کربال ارائه می دهد ، می کنید. شما می توانید انواع مختلفی از کشتی را بسازید و از آنها برای لبه های بیشتر و بیشتر بیرون رفتن به منظومه شمسی استفاده کنید و با توجه به تنهایی وسیع فضا ، از پیشرفت خود لذت ببرید. برنامه فضایی Kerbal یک قسمت کمدی با تصاویر کمدی و اکتشاف با شکوه است - فوق العاده احمقانه ، اما جایی که حساب می کند تحریک آمیز است.

 

 

 

 

(اعتبار تصویر: Лимонная жёпа)

ساب فرعی
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: جهانی ناشناخته | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

بسته به نحوه احساس غواصی ، Subnautica می تواند فرصتی خارق العاده برای کشف یک آکواریوم بیگانه یا یک وحشت مستقیم باشد. حتی با خاموش ماندن مواد زنده مانده ، بنابراین مجبور نیستید که به طور مرتب ماهی بخورید و از آن ها بخورید ، اما در اعماق آن دارای تونل های توخالی و جانوران به اندازه کافی بزرگ برای بلعیدن کل شما هستند. نکته این است که Subnautica به عنوان یک بازی بقاء پرتنش در مورد ساختن آن روز به روز در یک اقیانوس خصمانه بیگانه و راهی برای جابجایی با ملاقات موجودات دریایی عجیب (و خوردن آنها) کار می کند.

 

 

 

 

 
بازی های بیشتر در ساخت و بقا

فاکتور
بازمانده از مریخ
زنگ
لیست کامل ما از بهترین بازی های بقا را مشاهده کنید

پروتئوس
منتشر شده: 2013 | توسعه دهنده: Ed Key و David Kanaga | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

پروتئوس طبیعت را می گیرد و آن را به شکل ها و صداهای تحریک آمیز ساده می کند. تپه های خمیده ، تنه های درخت جامد ، قورباغه هایی که منبر و گزاف گویی می کنند. سرگردان شدن در جزیره خود از گیاهان و حیوانات پاستیل باعث ایجاد صداهای متنوع و دلپذیر می شود ، سمفونی که در هنگام تعقیب پرندگان ساخته می شوید یا در میان کرم های آتش ایستاده اید. این چیزی است که هر اتاق چیلوت آرزو می کند.

بازی های استراتژی

 

 

 

 

به نقض
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: بازی های زیر مجموعه | GOG ، فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

سعی کنید نژاد بشر را از تهاجم بیگانگان ، پنج نوبت به طور هم زمان ، در بازی استراتژی roguelike با اندازه نیش نیش خورده از سازندگان FTL نجات دهید. Into the Breach تقریباً مانند یک بازی پازل است ، زیرا اطلاعات کاملی را در مورد آنچه دشمن از هر نوبت انجام می دهد به شما ارائه می دهد ، و بسیار خوب و متعادل است ، تقریباً همیشه یک راه حل وجود دارد که شما را از یک مأموریت زنده خارج کند. تیم های مختلفی از مکانیک وجود دارد که بتوانند آن ها را باز کنند و توانایی هایشان را بسیار خوب بازی کنند. به عنوان مثال ، در تیم Rusting Hulks ، زیرک جت Jet Mech می تواند بمبی را خاموش کند که در آن صدمه دیده باشد و دشمنان را با یک ابر دود احاطه کند ، در حالی که توانایی غیرفعال در Rocket Mech باعث می شود ابرهای دود به واحدهای دشمن خسارت وارد کنند. هر یک از تیم ها playstyle مخصوص به خود را دارند و شما می توانید آزادانه mech ها را مخلوط کرده و با آنها هماهنگ کنید تا تیم های خود را بسازید. پایان دادن به یک مأموریت پس از جلوگیری از صدمه دیدن ساختمانهای شکننده غیرنظامی پراکنده در اطراف نقشه ، هرگز احساس یک پیروزی را متوقف نمی کند.

 

 
 

 

 

 

XCOM 2: War of the Chosen
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: Firaxis | XCOM 2 on Humble | جنگ انتخاب شده در فروتن | بررسی ما

این بازی استراتژی بی رحمانه شما را در زمان اشغال بیگانه مسئولیت یک نیروی مقاومت قرار می دهد. فرمت XCOM ساختمان پایه ، ساخت اسکادر و فرماندهی استراتژیک را با نبردهای تاکتیکی مبتنی بر نوبت در هم آمیخته است. هنگامی که پایگاه عظیم خانه خود را بین سرزمینها خلبان می کنید ، مواد را جمع می کنید و از دشمن تحقیق می کنید تا لیزرهای خنک کننده فضا و زره های راد-جهنم را برای خدمه خود باز کنید.

Vanila XCOM 2 بازی دشوار و باریکی برای بقا بود که شما را با یک شمارش معکوس روز رستاخیز پاسخ داد. War of the Chosen مشکلات بیشتری را در قالب سه مینی بوس ایجاد می کند که شما را در طول مبارزات انتخاباتی خود گله می کنند. خوشبختانه ، شما می توانید با سه جبهه مقاومت دوست باشید - هر کدام با وسایل مخصوص خود را برای تحقیق در اختیار شما قرار دهند و از رهبری آنها برای ردیابی نمادهای خود استفاده کنید. نتیجه ، یک بازی تاکتیکی لایه بردار و جذاب است که دارای فتنه های چشمگیر زیادی است. ما با منتخب رابطه ای عاشقانه / نفرت برقرار کردیم. متنفر بودن از دیدن برنامه های ما متنفر است. دوست دارم آنها را با انتقام از اسلحه های گسترده فضایی منفجر کنید.

 
 

 

 

 

Total War: Warhammer 2
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: Creative Assembly | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

Warhammer یک محیط فانتزی تاریک است که توسط چندین بازی مشترک ، به دلیل حداکثر گرایی شدید آن (که دارای دو Mordors و حدود سه Draculas است) محبوب است. بازی های Total War یک سری محترم از بازی های استراتژی تاریخی با نبردهای متحرک و مدیریت ملت در مقیاس بزرگ است. ترکیب Total War و Warhammer یک بازی عالی است. جناح های وارامر ترکیبی از آرکیپت های فانتزی تجارت و عجیب و غریب مانند موش سوار محبوب به نام skaven است که به راحتی در نقشه بزرگ قرار می گیرند. در همین حال ، مقیاس انتزاعی Total War هنگام دور شدن از وقایع تاریخی قابل تشخیص ، عجیب تر به نظر نمی رسد. این بهترین از هر دو جهان است. کمپینی وجود دارد که هر جناح برای کنترل گرداب جادویی با انجام یک سری آیین ها مسابقه می دهد ، هر کدام در هنگام اجرای برجستگی قابل توجهی ایجاد می کنند ، اما اگر می خواهید سرعت را کم کنید می توانید بهار و این و بازی قبلی بهار شوید ، سپس نقشه های خود را ترکیب کنید. در کنار هم به یک جنگ پر جنب و جوش زندگی برای سلطه به نام Mortal Empire (امپراتوری مورتال) می پردازیم.

 

بهترین بازی های رایانه ای: Slay the Spire

Spire را بکشید
منتشر شده: 2019 | توسعه دهنده: Harebrained Schemes | بخار | بررسی ما

سازنده درخشان عرشه تک نفره ، Slay the Spire در زمان اولیه دسترسی ، تیم PC Gamer را به عقب برگرداند و اکنون حتی چیزهای بیشتری برای ارائه دارد ، از جمله چالش های روزمره و اجرای برنامه های سفارشی. خوشحالی از آن ، همانطور که اوان در بررسی خود توضیح داد ، این است که چقدر نیروئی را می توان از طریق Deckbuilding هوشمند به آن بدست آورد. از آنجا که این یک بازی با ورق تک نفره است ، هیولا لازم نیست که سرگرم کننده باشند ، و دک شما لازم نیست که با سایر موارد متعادل شود - این بدان معنی است که مملو از پوچ امکان پذیر است. اما همچنین می توانید عرشه های وحشتناک را به عنوان صعود اسپیر ، انتخاب کارت های جدید در طول مسیر و پیدا کردن یادگارهایی که باعث تشویق سازه های خاص می شوند نیز ایجاد کنید. استراتژی زیادی برای یادگیری وجود دارد که می تواند ده ها ساعت طول بکشد تا به بازی آخر برسد ، اما شروع یک اجرای جدید همیشه احساس هیجان انگیز است.

 

 

 

 

 
بازی های بیشتر استراتژی

تمدن 6: ظهور و سقوط
FTL: سریعتر از نور (پیشرو در نقض)
Stellaris: Utopia
Crusader Kings 2
لیست کامل ما از بهترین بازی های استراتژی را مشاهده کنید

BattleTech
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: Harebrained Schemes | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

در حالی که اسکورت ، ترور ، اسیر پایگاه و سایر مأموریت های مربوط به پول نقد ، نجات و شهرت جناح را انجام می دهید ، یک کمپانی مزدور سرکوب شده را در یک کمپین منفرد نیمه کاره نویسی نیمه کاره تولید کنید. به سبک XCOM ، BattleTech در مورد ارسال لیست مکانیک ها (و به میزان کمتری خلبانان) به جنگ سیاره ای ، سپس مدیریت پیامدهای پولی و فانی آن زره های خرج شده ، پاهای شکسته مکانیکی ، خلبانان مرده و قسمت های غارت شده دشمنان است. در راحتی از پایگاه سفینه فضایی خود استفاده کنید.

برخلاف XCOM ، مبارزات مبتنی بر نوبه خود یک بازی حیرت انگیز از زاویه ها و جزئیات است: مچ ها 11 بخش مختلف زره پوش دارند و اسلحه و مهمات در این مکان های جداگانه تخریب شده قرار دارند. جهت گیری ، سطح گرما ، سرعت و پایداری سازه های شما اهمیت دارد و دعوا بین مخازن پیاده روی بادوام مانند مسابقات بوکس سنگین وزن بازی می کند.

در صفحه بعد: بازی های پازل ، داستان های عالی ، شبیه سازی ها و شهرسازان ...

بازی های پازل

 
 

بهترین بازی های رایانه ای: بازگشت Obra Dinn

بازگشت اوبرا دین
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: Valve | بخار ، خارش

بازی پازل مورد علاقه ما در سال 2018 ، Return of Obra Dinn یک بازی کارآگاه است که بر روی یک کشتی که یک بار در دریا گم شده است تنظیم شده است. شما ، یک بازپرس بیمه ، باید تعیین کنید که چه اتفاقی برای خدمه افتاده است. ما مطمئن هستیم که شما هرگز چیزی کاملاً شبیه آن بازی نکرده اید (مگر اینکه آن را بازی کرده باشید).

 

 

 

 

پورتال 1 + 2
منتشر شده: 2007/2011 | توسعه دهنده: لوکاس پاپ | بخار

اگر فقط پازل های مبتکرانه داشته باشد ، پورتال عالی خواهد بود. این عالی خواهد بود اگر آن را فقط نویسنده هوشمندانه داشته است . به شکلی Valve موفق شد هر دو را به یک تجربه غیرقابل فراموش شدن ، فراموش نشدنی که با سر شما به طرز بیشتری از یک مورد اشتباه می رود ، بسته کند. مکانیک تیتراژ آن به شما می آموزد که با این کار اجازه دهید که تقریباً در همه جا مسیرهایی را ایجاد کنید ، به فکر دیگری بیاندیشید و داستان اصلی آن ، به یکباره گریم و روده-خنده دار ، بامزه است ، دائماً شما را سرگرم می کند.

در ضمن ، پورتال 2 همه چیزهایی را که پورتال را عالی ساخته است ارائه می دهد ، و علاوه بر این ، حالت تعاونی بی همتایی دارد. دنیای پورتال 2 بزرگتر است و معماهای آن پیچیده تر است ، و هیچ یک از طنزهای شوم و سریال این سری را قربانی نمی کند تا آنها را از بین ببرد. اما پیروزی واقعی دنباله این است که شما را به بازی با یک دوست دعوت می کند - نه از طریق برخی از سطوح پاداش دست یافته ، بلکه از طریق یک کمپین همکاری دست ساز که بسیار خوب است - این باعث می شود تا تک ستاره ستاره ای مانند مقدمه احساس شود.

 
 

 

 

 

Opus Magnum
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: Zachtronic | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

چالش Opus Magnum فقط برای فهمیدن چگونگی حل هر معما نیست بلکه چگونگی حل کردن آن به بهترین روش است. با استفاده از بازوهای قابل برنامه ریزی ربات ، ماشین های کیمیاگری را طراحی خواهید کرد که کم و بیش در کار انتقال موثر قبل از شما کارایی داشته باشند ، و روش های شگفت انگیزی برای موفقیت وجود دارد parts قطعات ساده و دستورالعمل های ساده می توانند برخی از ماشین های نه چندان ساده را تولید کنند. اگر شما را جذب کند ، Opus Magnum به شما اجازه نمی دهد که به راحتی بروید.

 

 

 

 

 
بازی های پازل بیشتر

SpaceChem
بی تأثیر
رول کالباس استفان (این شما را عصبانی می کند)
مثلث Yankai و قله Yankai (زیبا و آرامش بخش)
لیست کامل ما از بهترین بازی های پازل را مشاهده کنید

گوروگوآ
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: Buried Signal | GOG ، بخار | بررسی ما

Gorogoa زرق و برق دار و دست ساز یکی از بازی های محبوب پازل اخیر ما است. فرض ساده است: ترتیب کاشی های مصور "به روش های تخیلی" برای حل معماها. پیچیدگی و شاهکار آفرینش آن در چگونگی اتصال این کاشی ها با ظرافت بی عیب و نقص است. همانطور که پیپ در بررسی ما گفته است: "تکه های داخلی و خارجی کاملاً مطابقت دارند بدون اینکه در هر یک از صحنه های مربوط به آن به نظر برسند ، تصویری در حباب فکر با صحنه بالکن ردیف می شود ، یک ستاره در آسمان کاملاً مناسب قرار گرفته است. آن را از شکاف موجود در کاشی پوشانده می بیند و از یک لامپ تبدیل می شود. " بهتر است آن را در حال حرکت ببینید ، پس تریلر را از اینجا ببینید .

 

 

 

 

Lumines Remastered
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: Resonair | بخار | بررسی ما

بازی معمایی کلاسیک پازل ، که برای اولین بار در PSP منتشر شد ، به شکل برتر برمی گردد و پس از 15 سال هنوز هم عالی است. نسخه جدید به مراتب برتر از درگاه رایانه های شخصی برتر است ، و موسیقی از بین رفته افسانه ای است. Lumines کاملاً به رایانه شخصی ترجمه نشده است - این یکی از آن بازیهایی است که احساس می کند برای دستگاه های دستی منظور شده است - اما اگر بار اول آن را از دست دادید ، از فرصتی برای پخش آن استفاده کنید.

 

بهترین بازی های رایانه ای: Baba Is You

بابا تو هستی
منتشر شده: 2019 | توسعه دهنده: Hempuli Oy | بخار ، itch.io | بررسی ما

یک بازی پازل فوق العاده که در آن شما کلمات را تنظیم مجدد کنید تا قوانین جدیدی را برای جهان ایجاد کنید. فیلیپا در بابا گفت: "این بخشی از معماهای منطقی است ، بخشی عجیب وجودی ، بخشی از نامه عشق که چقدر پتانسیل موجود در بخش های کوچک ساخت و ساز زبان است."

داستانهای عالی

 
 

 

 

 

آنچه از ادیت فینچ باقی مانده است
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: Giant Sparrow | GOG ، بخار | بررسی ما

خانه کنجکاو یک خانواده محکوم را در این بازی روایت غافلگیرکننده و متنوع کشف کنید ، که در ابتدا مانند یک شبیه ساز راه رفتن آشنا احساس می شود اما بعد به چیز دیگری تبدیل می شود. هر یک از اعضای خانواده فینچ داستانی برای گفتن در مورد آنچه از آنها بدست آمده است ، دارد و هر داستان تقریباً با روشی شبیه به بازی ارائه می شود — برخی از این فصل ها هیجان هستند ، بیشتر آنها بی سر و صدا ویران کننده هستند ، و شما باید این بازی را انجام دهید بدون اینکه یک نفر خراب کند شما سزاوار هستید که اگر قبلاً این اسرار را کشف نکرده اید ، اسرار این خانه مرموز را برای خودتان کشف کنید. بیشتر از اینکه سزاوار جایزه GOTY ما برای بهترین داستان سال 2017 باشیم .

 

 

 

 

زندگی عجیب است
منتشر شده: 2015 | توسعه دهنده: Dontnod | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

شما می توانید استدلال کنید که بیشتر داستان های بازی های ویدئویی داستان های Young Adult هستند ، اما Life is Strange در واقع مانند نوع داستان در بخش YA کتابفروشی محلی شما است. این در مورد نوجوانان ، شهرهای کوچک با اسرار است و با مسئولیتهای بزرگسالان از طریق استعاره توانایی بازپس گیری زمان می رود. این Twin Peaks برای نوجوانان است.

Life Strange از انتشار اپیزودیکی بهره می برد ، می تواند با آنچه بازیکنان در ابتدای فصل از آنها لذت می برد سازگار شود و بعداً روی آن عناصر تمرکز کند. این بدان معناست که شما باید یک قسمت و نیم را برای رفتن به آن اختصاص دهید ، و بخش تقسیم نهایی نیز ، اما در وسط به همان اندازه تاثیر گذار بر یک غلتک عاطفی است و هر چیز دیگری که قرار است به یک فیلم تبدیل شود و کسی را بسیار ثروتمند کند.

 
 

 

 

 

 
داستانهای عالی

ستون های زمین
80 روز
سلطنت می کند: اعلیحضرت
سوپ پروانه ای
لیست ما از داستانهای بازی ویدیویی مورد علاقه ما را ببینید

تاکوما
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: Fullbright | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

احتمالاً فراخوانی یک بازی "شبیه ساز راه رفتن" بسیار مضر است ، اما نمی توانم به توصیف بهتری درباره آنچه از بازی هایی مانند Tacoma و Gone Home — و توسعه دهنده Fullbright - بهتر از هر بازی دیگر فکر می کنم فکر کنم: ساختن جهانی که می خواهم. راه رفتن در اطراف ، کشف و یادگیری عشق. در تاکوما ، بازیکن در یک ایستگاه فضایی متروکه و یک راز قدم می زند. کاوش در این قسمت دقیق احساس می کند که وقت خود را در یک مکان واقعی می گذرانید و ساعاتی که در آنجا می گذرد باعث می شود که خدمه مرخص شده از نزدیک آشنا شوند. ده‌ها داستان ، کمدی و درام ریز دیدم که وقتی خدمه را از طریق ضبط VR تماشا می کردم و در وسایل دور ریخته شده آنها گشودم ، گشوده شد. اگر می خواهید آینده قصه گویی را ببینید ، شخصیت ها را ترسیم کنید و به شکلی که نمی تواند در یک کتاب یا یک فیلم کپی کند ، تجربه کنید و در تاکوما قدم بزنید.

شبیه سازی ها ، بازی های ورزشی و سازندگان شهر

 
 

بهترین بازی های رایانه ای: Forza Horizon 4

Forza Horizon 4
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: بازی های زمین بازی | فروشگاه مایکروسافت | بررسی ما

Forza Horizon اگر به دنبال یک سیم کارت سخت نباشید ، بهترین سری مسابقات در اطراف است.

 

 

 

 

شبیه ساز یورو کامیون 2
منتشر شده: 2013 | توسعه دهنده: نرم افزار SCS | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

بسیاری از بازیکنان داستان مشابهی درباره Euro Truck Simulator 2 دارند. با توجه به کنجکاوی ، ما این بازی مسخره را در مورد رانندگی کامیون ها در اروپا و با کمبود بودجه امتحان می کنیم. ساعت ها بعد ، هنگام رانندگی در شب ، چراغ های جلو را بالا و پایین می ریزیم. این باران در جایی خارج از برلین باران می بارد ، صدا که هر آنچه در ایستگاه رادیویی اروپای مرکزی پخش می شود ، کوبه ای می کند. ما قلاب شده ایم و حتی نمی دانیم چرا. حتی در یک قاره متفاوت در American Truck Simulator نیز می تواند همین تأثیر را داشته باشد ، اثبات می کند که الهامات معمولی که به اندازه کافی خوب مدل شده اند می توانند برای بازی های خارق العاده ای ایجاد کنند.

 

 

 

 

نخبگان خطرناک
منتشر شده: 2014 | توسعه دهنده: Frontier Developments | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

فضا ، وام گرفتن یک عبارت ، بزرگ است. واقعاً بزرگ در Elite: Dangerous ، بازیکنان می توانند به کاوشگرهای در اعماق فضایی بپردازند که کل کهکشان راه شیری را در بر می گیرد ، یا می توانند معدنچیان سیارکی باشند که کل جهان از دو سنگ فضایی و خلاء بین آنها تشکیل شده است. هر دو روش به همان اندازه ارزش دارند که بتوانید از زمان پرواز خود در Elite استفاده کنید ، یک پرواز هوایی با فضای آزاد (کهکشان باز؟) که به طور استادانه آزادی کامل را به بازیکنان می دهد. در پایان ، شما می توانید وقت خود را برای همه چیز از یک راننده فضایی گرفته تا یک شکارچی فضل گذراند ، اما افراد تازه وارد نباید از شادی ساده بودن خلبان بودن غافل شوند ، و از روش لمسی که مهارت های پرواز با گذشت زمان رشد و تعمیق می یابد. هرکسی که وارد یک برنامه علمی تخیلی یا پرواز می شود ، خود را مدیون است که وقت خود را در یک کابین خلبان Elite بگذرانند - به خصوص اگر بتوانند این کار را در VR انجام دهند.

 

 

 

 

مدیر فوتبال 2019
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: Sports Interactive | بخار | بررسی ما

بهترین بازی هنوز در بهترین سری مدیریت فوتبال.

 

 

 

 

 
سیم ها و سازندگان بیشتر

شهرها: Skylines
Coaster سیاره
پروژه های اتومبیل 2
هواپیمای ایکس 11

یخ زدگی
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: 11 Bit Studios | GOG ، فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

Frostpunk در مورد انتخاب سخت و مقابله با عواقب آن ، بخشی از سازنده شهر ، بخش بازی برای بقا است. تلاش برای زنده نگه داشتن تعداد معدودی از شهروندان در دنیای یخ زده دائم ، فقط به معنای مدیریت منابع نیست بلکه مدیریت امید است ، و نگه داشتن افراد به سمت آینده خود به معنای متقاعد کردن آنها وجود دارد ، غالباً از طریق وحشیانه.

بر خلاف اکثر بازی های شهر سازی ، Frostpunk یک تجربه بی پایان نیست: در طی یک دوره 45 روزه اتفاق می افتد ، با وقایع روایتی به صورت دوره ای رخ می دهد که می تواند آچار را در چرخ دنده های شهر و جامعه شما پرتاب کند. این یک تجربه پرتنش و سخت است که در آن می توانید پشیمان شوید و از پشیمان شدن از بهترین لحظات خود و یا دفاع از خشن ترین انتخاب هایی که انجام داده اید ، ابراز کرد. شما برای نجات جان چه کسانی آماده هستید و هزینه نهایی چه خواهد بود؟

 
 

 

 

 

بیس بال سوپر مگا 2
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: نرم افزار Metalhead | بخار | بررسی ما

با وجود چند بازی ورزشی عالی در رایانه شخصی ، Super Mega Baseball 2 اکنون در گروه sims ما قرار می گیرد - اگرچه با بازگشت ماددن بالاخره در سال جاری به رایانه شخصی ، شاید لازم باشد یک دسته ورزشی مناسب را اضافه کنیم. سوپر مگا بیس بال 2 ممکن است کاریکاتوری به نظر برسد ، اما فراتر از آن نگاه کنید ، زیرا همانطور که در بررسی ما گفتیم ، این "بهترین سیم کارت بیس بال روی زمین در رایانه شخصی" است.

در صفحه بعد: MMOs ، بازی های چند نفره محلی و platformers ...

MMO و RPG های آنلاین

 
 

 

 

 

World of Warcraft
منتشر شده: 2004 | توسعه دهنده: Blizzard Entertainment | سایت رسمی | بررسی ما

World of Warcraft ممکن است چند موی خاکستری در اینجا و آنجا داشته باشد ، اما هنوز هم پادشاه بلامنازع MMO است. در تنظیمات خیالی بالا از بازی های معروف استراتژی در زمان واقعی Warcraft ، World of Warcraft داستان شما است ، قهرمانی که از پیاده پائین به سمت badass خدایان بالا می رود ، همانطور که می خواهید دنیای خود را از هرگونه شیفتگی نجات دهید. دشمنان با 12 کلاس و 13 مسابقه به عنوان (و یک لیست رو به رشد از Subraces) ، چه کسی و شخصیت شما تبدیل خواهد شد ، کاملاً به عهده شماست. و این که آیا شما می خواهید به مدت دو ساعت در ماه یا دو ساعت در شب بازی کنید ، تعداد مکانهایی تقریباً نامحدود برای اکتشاف ، جستجوی تکمیل ، حمله و سیاه چال های تسخیر و مواردی برای کاردستی وجود دارد. کمتر از یک بازی ویدیویی و بیشتر یک سرگرمی پاره وقت است.

آخرین گسترش World of Warcraft ، نبرد برای آزروت ، مطابق با توجه به طرفداران سرسخت خود ، کمی از نظر سری برای این سریال کم است . این بدان معنا نیست که بد باشد - کوه های سخت کولی تیراس و جنگل های سرسبز Zandalar جذاب و جالب برای کشف هستند اما ناامید کننده است زیرا World of Warcraft معمولاً نام خانوادگی ستاره ای از سیاه چال ها و حملات با سیستم دزدگیر آن است. هرچند اخبار جالبی در آن جبهه وجود دارد: بروزرسانی بعدی بسیار بزرگ خواهد بود .

World of Warcraft MMO تمام معاملات است که می تواند تقریباً هر نوع بازیکن را راضی کند. این که آیا شما می خواهید نبردهای رقابتی PvP ، حملات با گره سفید یا فقط یک داستان سرگرم کننده و رنگارنگ برای پیگیری در هنگام جمع آوری تخته ها ، World of Warcraft ارائه می دهد.

 
 

 

 

 

Warframe
منتشر شده: 2013 | توسعه دهنده: Digital Extreme | بخار | بررسی ما

Warframe که در یک دنیای عجیب و غریب علمی-تخیلی پر از اسرار باطنی قرار دارد ، خود را به یک مفهوم شگفت انگیز می فروشد: شما یک نینجا فضایی هستید. و بله ، به همان اندازه جالب است که به نظر می رسد. این تیرانداز سوم شخص آزاد با خوشحالی به خیال یک ماشین قاتل تفنگ دار و شمشیر آور از طریق سیستم حرکت همه کاره خود می پردازد. هنگامی که تعداد زیادی از دشمنان اندرویدی را در ازای عوض کردن منابع تهیه منابع ، از بین می برید ، می خواهید به هوا بزنید ، اجرای دیوار را انجام دهید و از طریق سطح با حداکثر سه هم تیمی اسلاید کنید.

اما قدرت واقعی Warframe دقیقاً چقدر پیچیده است. هر Warframe (نوعی کت و شلوار زره ای که شما می پوشید) مانند کلاس شخصیت های خاص خود بازی می کند ، کامل با توانایی های منحصر به فرد که سبک رزمی آن را تعریف می کند. ممکن است شما به عنوان کرگدن جلوی پا را بگیرید یا به سکوت اهداف خود را به عنوان Ivara ترور کنید. جهنم ، حتی یک Warframe وجود دارد که به شما امکان می دهد موسیقی خود را با استفاده از یک ترتیب سنج بازی در بازی آهنگسازی کنید تا debuff ها را به دشمنان وارد کنید. یادگیری چگونگی ساختن و تجهیزات این Warframes یک کار دلهره آور برای بازیکنان جدید است ، اما کسانی که تحمل می کنند یک RPG عمل غنی پیدا می کنند که می تواند هزاران ساعت به راحتی بخورد. علاوه بر این ، Digital Extreme دائماً Warframe را با جهات جدید و جسورانه ، مانند اضافه کردن مناطق جهان باز برای گشت و گذار با دوستان ، در حال گرفتن است. این ممکن است به معنای سنتی MMO نباشد ، اما Warframe به همان اندازه گسترده است.

 
 

 

 

 

مسیر تبعید
منتشر شده: 2013 | توسعه دهنده: Grinding Gear Games | بخار | بررسی ما

یک جانشین روحانی رایگان برای بازی Diablo 2 محبوب ، Path of Exile یک عمل RPG بسیار دلهره آور و پیچیده است که باعث می شود حتی بیشترین تئوریسراترین نویسندگان اشک های شادی را گریه کنند. پشت این حلقه آشنا غواصی و غارت سیاه چال چندین ده ویژگی وجود دارد که هرکدام مانند سنگر ماریاناس سیستم های پیشرفت - آن را عمیق می دانند. سنگهای مهارتی را می توان با هم زنجیر کرد تا بتوانید کمکی های جادویی کاملاً بی حد و حصر ایجاد کنید ، در حالی که درخت مهارت منفعل صدها گره دارد که از هر کدام شخصیت خود را به روش کوچک خود انتخاب کنید. و پس از آن ، البته ، دنده می آید ، که یک مدرسه کاملا جداگانه از یادگیری است که می تواند ماه ها طول بکشد تا به طور کامل درک شود. مسیر Exile مطمئناً دلهره آور است و برای همه جذاب نخواهد بود.

این خبر خوب است که این نیز به عنوان جهنم سرگرم کننده است. 10 عمل برای اکتشاف وجود دارد که هر یک شما را از طریق معابد بی هویت یا جنگل های خراب پر از مرده در حال پیاده روی به شما گشت می زند. مکان مهمی برای بودن است ، اما مبارزات جنبشی و جوایز جذاب ، سفر را برای آن ارزشمند می کند. هر چند ماه ، Grinding Gear Games یک لیگ چالش موقت جدید را معرفی می کند که سیستم های پیشرفت کاملاً جدید ، آرایشی و آرایشی و دشمنان را معرفی می کند اما نیاز به شروع یک شخصیت جدید دارد. به طور معمول این به نظر می رسد مانند کر ، اما مسیر Exile آنقدر قوی است که شروع تازه فقط فرصتی برای یادگیری چیز جدید است.

 
 

 

 

 

EVE آنلاین
منتشر شده: 2003 | توسعه دهنده: CCP Games | سایت رسمی | بررسی ما

وحشیانه ، سازش ناپذیر و ارعاب آور - این فرصت خوبی وجود دارد که اعتبار EVE آنلاین پیش از آن باشد. در حالی که بازیکنان آن می گویند بیشتر از همه زیاد است ، اما هیچ انکاری وجود ندارد که EVE Online MMO برای ضعف قلب نیست. اما در عوض سرمایه گذاری قابل توجه از وقت و انرژی خود ، EVE آنلاین به یک چیز قابل توجه دست می یابد: احساس زنده بودن می کند.

کهکشان New Eden دنیای مجازی همیشه در حال تحول و پر از بازرگانان و دزدان دریایی ، مزدوران و جنگ سالاران و بله جاسوس گاه به گاه است. این یک اکوسیستم پر رونق است که مبتنی بر یک اقتصاد مبتنی بر بازیکن است که در آن بازیکنان ترغیب می شوند برای دستیابی به اهداف بلند مدت مانند فتح قلمرو یا فقط تبدیل شدن به کثیف ، ثروتمند بودن ، به گروهی برسند. برای شرکت در این زمینه ، باید با یک رابط کاربری ناامید کننده ناخواسته درگیر شوید و خود را با تعداد سیستمهای هولناک آشنا کنید. اما ارزشش را دارد تمرکز بر روی تجربه های بازیکن محور داستانهایی را ایجاد می کند که فقط در هیچ نوع بازی دیگری اتفاق نمی افتد ، و جدا از آن روایت ها بسیار هیجان انگیز است. این تجربه ای است که بسیار جذاب است ، دلیل خوبی وجود دارد که بازیکنان EVE به شوخی می گویند که کنار گذاشتن خوب "پیروزی در EVE آنلاین" است.

 
 

 

 

 

 
MMO بیشتر

کویر سیاه آنلاین
جنگ های صنفی 2
Elder Scrolls آنلاین
لیست کامل ما را از بهترین MMO ها ببینید .

Final Fantasy 14: A Realm Reborn
منتشر شده: 2014 | توسعه دهنده: Square Enix | بخار | بررسی ما

Final Fantasy 14 یک رویا برای طرفداران Final Fantasy است که از ریگامارول استاندارد MMO استفاده نمی کنند. شما در دنیای فانتزی والای Eorzea قرار دارید ، شما به عنوان یکی از کلاسهای نمادین سریال ، مانند یک ماژور سیاه بازی می کنید و به محلی کمک می کنید تا افراد محلی از خود در برابر تهاجم مداوم توسط امپراتوری شر Garlean دفاع کنند. داستان Final Fantasy به همان اندازه عمومی است که می آیند ، اما FF14 با پر کردن جهان با یک مجموعه کاراکتر در حال رشد ، تا میراث سریال زندگی می کند و در طول دو گسترش آن رشد چشمگیری می کند. اگر MMO های داستان محور را دوست دارید ، حماسه حیرت انگیز Final Fantasy 14 بهترین است.

Square Enix سعی نمی کند چرخ را وقتی نوبت MMO باشد ، دوباره اختراع کند. Final Fantasy 14 در پیشرفت آن فرمولی است و سیستم تجهیزات کاملاً پررنگ است. به هر حال خسته کننده نیست. داستان به اوج شگفت انگیزی می رسد و طرفداران Final Fantasy با خوشحالی می شنوند که FF14 تقریباً تقریباً بی پایان جنگ های رئیس به یاد ماندنی را برای کار خود دارد. ممکن است به اندازه سایر MMO ها گسترده نباشد ، اما Final Fantasy 14 زیبا و جذاب است.

بازی های چند نفره محلی

 
 

 

 

 

Nidhogg 2
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: Messhof | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

بعضی ها می گویند سبک هنری هیولا-هیولا Nidhogg 2 و افزودن سلاح باعث ظرافت در ظرافت بازی اول می شود ، اما هر دو به روش های خود عالی هستند. هر کدام را انتخاب کنید ، فرمت اصلی یکسان است: دو بازیکن دوئل در یک صفحه واحد ، تلاش می کنند تا حریف یا چپ یا راست خود را به صفحه بعدی فشار دهند ، تمام راه تا انتهای نقشه. این بخش بزرگی از درخشش این سریال است: با تمام وجود به گوشه خود فشار بیاورید ، و هنوز هم می توانید یک بازگشت داشته باشید و حریف خود را تمام راه را پشت سر بگذارید تا در یک نقشه برای پیروزی کلاچ قرار بگیرید. هیجان خالص

خود جنگ نیز مانند یک تیغه فوق العاده لوحی Bushido Blade بسیار عالی است. هنگامی که می لرزید و پارس می شوید ، کشته ها با یک ضربه وارد می شوند و شمشیرهای خود را با کنترل ساده پرتاب می کنید که منجر به رقص های پیچیده موضع و پرخاشگری می شود. این هیجان انگیز ، خنده دار است و جهنم را از زمان واکنش شما و توانایی پیش بینی حرکت حریف خود آزمایش می کند. هیچ چیز کاملاً شبیه Nidhogg نیست.

 
 

 

 

 

TowerFall Ascension
منتشر شده: 2014 | توسعه دهنده: مت تورسون | GOG ، فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

همانطور که کمان ها و کمان ها در بازی هایی مانند Tomb Raider جالب هستند ، TowerFall آنها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. چه توسط چهار نفر در مقابل یکدیگر و چه دو نفر در مقابل موج های هیولا بازی می شوند ، TowerFall باعث می شود از یک طاقچه جهش کند و شخصی را با یک شوت کامل به راحتی انجام دهد. همچنین باعث می شود تیراندازی به سمت کسی بالاتر از شما ، گمشده شود ، و سپس خود را به محاصره خود بکشید زیرا پیکان به راحتی قابل انجام است. به همان اندازه که به نظر می رسد هرج و مرج است ، اما هنر پیکسل تمیز و انیمیشن بی نظیر پیروی از آن را ساده می کند و هر پیروزی و پیچ خوردگی برای همه قابل مشاهده است.

 

 

 

 

 
بازی های چند نفره محلی بیشتر

قلعه قلاب
وارد Gungeon شوید
جانوران باند
لیست کامل ما از بهترین بازی های چند نفره محلی را مشاهده کنید .

Overcooked 1 و Overcooked 2
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: Ghost Town Games | بخار | بررسی ما

ما از Overcooked متنفر هستیم. صبر کنید ، نه: ما از هرکسی که در مسیر Overcooked استفاده می کند متنفر هستیم یا اینکه گوجه های لعنتی ما را در هنگام نیاز به ما نمی دهد ، از قبل خرد شده . این شبیه ساز فاجعه آشپزخانه چهار نفره مقدماتی ساده و درخشان را تنظیم می کند - در کنار هم برای تهیه مواد اولیه ، طبخ غذاهای اصلی و قرار دادن آنها در یک جدول زمانی دقیق و محکم - و با بی رحمانه آنها را با خطرات شیطانی آشپزخانه پیچیده می کند. در یک سطح ، در عرشه کشتی دزدان دریایی ، برخی از پیشخوان های شما به جلو و عقب می کشند و شما را مجبور می کنند تا وظایف خود را در پرواز تغییر دهید. در یک آشپزخانه متلاشی دیگر ، فضای کافی برای دو شخصیت وجود ندارد که بتوانند بر روی یکدیگر فشار بیاورند ، وادار می شود که تمام حرکات خود را هماهنگ کنید یا به مسابقات فریاد بزنید که مسیر را برای رفتن دنبال کنید.

در Overcooked فریادهای زیادی وجود دارد ، اما دستورات پارس کردن ، تقسیم کار به درستی ، و تعیین یک امتیاز عالی جدید بسیار خوب است . کنترل ها به اندازه کافی شهودی هستند که گیمرهای نادر بتوانند از آن سوار شوند. فقط از بازی با هر کسی که دارای خلق و خوی واقعاً انفجاری است ، مراقب باشید. در حالی که هر دو عالی هستند ، اگر بازی نکرده اید ، توصیه می کنیم Overcooked 2 ، که بازی آنلاین را اضافه می کند.

platformers 2D

 
 

 

 

 

اسپلونکی
منتشر شده: 2013 | توسعه دهنده: Mossmouth | GOG ، بخار | بررسی ما

Spelunky سزاوار اعتبار زیادی (یا سرزنش) برای رونق roguelikes در سال 2010 است ، اما هیچکدام تعامل غنی این بازی را به دست نیاوردند ، که شما را در جستجوی ثروت و معدن ، جنگل ، غار و حتی جهنم می بینید. در رفتن. شما بارها و بارها خواهید مرد ، در بعضی مواقع - گاهی ناگهان ، گاهی با خنده دار ، و اغلب به دلیل حماقت خود. اما این به شما دانش می دهد که چه کاری نباید انجام شود و چگونه از بازی استفاده کنید. آیا می توانید دو NPC را برای نبرد با یکدیگر فریب دهید؟ آیا می توانید از داملی که باید نجات دهید استفاده کنید تا در عوض با خیال راحت تله ای را برای خود رقم بزنید؟ به هر حال چه ارتباطی با آنخان دارد؟

اینها همه چیزهایی است که هنگام بازی بیشتر Spelunky کشف خواهید کرد. نیمی از بازی platformer 2D است. نیمه دیگر یک شبیه سازی غنی است که با اسرار و قطعات در هم پیوسته پر شده است و باعث می شود کل بازی مانند یک ارگانیسم زنده با هدف صریح کشتن شما احساس شود. این همان چیزی است که باعث می شود آن قطعات را از هم جدا کرده و از آنها به نفع خود استفاده کنید تا بی نهایت رضایت بخش باشد.

 
 

 

 

 

سلست
منتشر شده: 2018 | توسعه دهنده: Matt Makes Games | بخار | بررسی ما

در این عصر صرفه جویی سریع و زندگی بیکران ، پلتفرم های عمل گرا باید مشکل باشند. و این دشواری تقریباً همیشه به عنوان صحبت تبدیل می شود ، حتی برای بازی هایی که به نظر می رسد چیزی عمیق تر را در زیر تپه های مردگان بی شماری پنهان می کنند (به بخش زیر نگاه کنید: پایان نزدیک است). اما هیچ کس در مورد چقدر سخت Celeste یا حداقل صحبت نمی کند ، به همین دلیل ما در مورد آن صحبت می کنیم. حتی اگر چشمتان را به جذابیت سوپر Meat Boy یا N ++ بیندازید ، ممکن است خودتان را تا پایان Celeste ببینید. Celeste با به اشتراک گذاشتن هنر پیکسل پر جنب و جوش و پرتحرک از Matt Makes Games Inc's TowerFall ، نقشه شخصیت اصلی مادلین خود را برای مقیاس یک کوه غول پیکر ترسیم می کند. او برای نجات جهان به آنجا نمی رود ، او برای نجات خودش به آنجا می رود. این به سختی یک رمان بصری است ، اما آواتارهای سبک روایت پیشرفت را از معنی "ساده تر برای انجام این کار" معنا می بخشد و لحظات قطعه آن واقعاً تماشایی است. احساس بسیار خوبی نیز دارد: مدلین می تواند بر روی دیوارها چنگ بزند و سریع از هوا عبور کند ، و هیچ وقت فقدان چالش های زیست محیطی جدید برای جلوگیری از یکنواختی وجود ندارد.

 

 

 

 
بیشتر platformers و Metroidvanias

N ++
اوری و جنگل کور
پسر فوق العاده گوشت
ماجراجویی آبزی آخرین انسان

شوالیه توخالی
منتشر شده: 2017 | توسعه دهنده: Team Cherry | فروشگاه فروتن ، بخار | بررسی ما

Hollow Knight هنوز کمی جدید است تا به عنوان Super Metroid با تعریف ژانر نینتندو در نظر گرفته شود ، اما در واقع این ممکن است بازی بهتری باشد (واضح ! ). حداقل بهترین بازی برای پیگیری پله های Metroid در یک دهه است (اگر می خواهید بازی های بیشتری در این زمینه انجام دهید ، حتماً Cave Story را انجام دهید ). شما به عنوان یک اکتشاف کوچک با بقایای Hallownest ، یک تمدن اشکال زیرزمینی بازی می کنید ، و دستی که بسیار چشمگیر است به شما نشان می دهد که کجا بروید. سرنخ های ظریف محیطی و پاورپوینت های هوشمندانه به شما کمک می کنند تا مسیر خود را در جهان پیدا کنید و از اولین لحظه ها 2D ملزومات پریدن و حمله یک وزن کاملاً تنظیم شده و snappiness برای آنها دارد. این همان چیزی است که باعث می شود شما بازی Hollow Knight را به اندازه کافی طولانی کنید تا به دنیای آن کشیده شوید ، و دیگر هیچ برگشتی وجود ندارد.

اگر از طریق یکی از لینک های ما چیزی بخرید ، برخی فروشگاه های آنلاین برش کوچکی به ما می دهند. برای اطلاعات بیشتر خط مشی وابسته ما را بخوانید .

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی