اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود ترینر بازی Satisfactory Trainer

دانلود ترینر بازی Satisfactory Trainer

 

یک بازی شبیه سازی است که توسط Cafe Stain Studios ساخته شده است. این یک بازی اکتشافی و ساخت و ساز در کارخانه های جهان 3D اول شخص است. به عنوان یک مهندس ، بازیکن با تعداد انگشت شماری از ابزار بر روی یک سیاره بیگانه رها می شود و باید منابع طبیعی این سیاره را برای ساخت کارخانه های بطور فزاینده پیچیده برای اتوماسیون تمام نیازهای منابع برداشت کند. هدف اصلی ساخت آسانسور فضایی و شروع به تهیه شرکتی است که بازیکن در آن کار می کند (Ficsit) با اجزای فزاینده و پیچیده ای برای اهداف ناشناخته خود. جنبه کارخانه ای از رضایت بخش به عنوان یک نسخه اول از Factorio توصیف شده است. [1] بر خلاف برخی دیگر از بازی های دنیای آزاد مانند Factorio ، دنیای رضایت بخش از قبل تولید شده است ، یعنی به صورت رویه تولید نمی شود. جهان 30 کیلومتر مربع است

 

ویژگی ها: تسمه های نوار نقاله ، از جمله تقسیم کننده و ادغام ، برای حمل و نقل منابع ، قطعات و خودتان. انواع جانوران بومی ، از جمله مارمولک مورد علاقه جامعه ، مارمولک.
یک حالت خلاق آینده برای ایجاد کارخانه رویاهای شما بدون نگرانی از هزینه. وسایل نقلیه ، از جمله کامیون و قطار برای حمل و نقل خود و منابع زیادی در مسافت های زیاد. Arachnophobia Mode ، عنکبوت های ترسناک را به فحاشی های گربه به همان اندازه وحشتناک تبدیل کنید.

 

دانلود

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی