اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود جدیدترین نرم افزار سیالات Siemens Simcenter FloEFD 2019.4.0 v4836 Standalone x64

دانلود جدیدترین نرم افزار سیالات Siemens Simcenter FloEFD 2019.4.0 v4836 Standalone x64

فضای طراحی را برای اثرات جریان و انتقال حرارت به طور کامل کاوش کنید تا بهترین طراحی را با Simcenter FLOEFD برای Creo ایجاد کنید. نرم افزار شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) برنده جوایز در رابط کاربری PTC Creo کار می کند. این به شما کمک می کند هندسه های پیچیده را با لمس یک دکمه شبیه‌سازی کنید و انواع مختلف را بدون دردسر در طول چرخه طراحی تجزیه و تحلیل کنید - وقتی شناسایی و رفع مشکلات ارزانتر است.

 

 

 

به دلیل ترکیبی منحصر به فرد از رابط بصری و فناوری هوشمند ، سریع و دقیق ، می توانید Simcenter FLOEFD را بدون هیچ گونه اختلال در فرآیند طراحی فعلی مبتنی بر Creo خود وارد کنید و جریان کاری خود را بهبود بخشیده و بهره وری را بهبود بخشید. همچنین می توانید از Simcenter FLOEFD Flexx استفاده کنید ، یک پروانه صدور مجوز انعطاف پذیر به شما امکان می دهد طراحی خود را بر روی چندین سیستم عامل CAD مطابق با پروژه خود و یا برای داده های میراث شبیه سازی کنید.

Simcenter FLoEFD یک CFD در حال بارگذاری جلویی است که کاملاً در محبوب ترین برنامه های CAD مانند زیمنس NX ، PTC CREO ، CATIA V5 تعبیه شده و با هندسه CAD شما ادغام شده است. در این ویدیو به رادیاتوری خواهیم پرداخت که می تواند در بسیاری از برنامه های اتومبیل یافت شود.

نرم افزار PLM زیمنس. واحد بازرگانی بخش کارخانه دیجیتال زیمنس ، ارائه دهنده پیشرو جهانی نرم افزار مدیریت چرخه چرخه محصول (PLM) و نرم افزار ، سیستم و خدمات مدیریت تولید (MOM) با بیش از 15 میلیون صندلی مجاز و بیش از 140،000 مشتری در سراسر جهان است. دفتر مرکزی واقع در Plano ، تگزاس ، نرم افزار زیمنس PLM زیمنس با همکاری مشتریان خود برای ارائه راه حل های نرم افزاری در صنعت کمک می کند تا شرکت ها در همه جا به کمک مزیت رقابتی پایدار با واقعی کردن نوآوری های مهم باشند.

Mentor ، یک شرکت تجاری زیمنس ، یک رهبر جهانی در راه حل های سخت افزاری الکترونیکی و طراحی نرم افزار ، ارائه محصولات ، خدمات مشاوره و پشتیبانی برنده جوایز برای موفق ترین شرکت های الکترونیکی ، نیمه هادی و سیستم در جهان است. ما شرکتها را قادر می سازیم محصولات الکترونیکی بهتری را سریعتر و مقرون به صرفه تر توسعه دهند. محصولات نوآورانه ما به غلبه بر چالش های طراحی پیچیده کمک می کند. منتور رهبری فن آوری در تقلید کامل تراشه ، تأیید عملکردی ، طراحی برای تست و تأیید فیزیکی با سیستم عامل های Veloce ، Questa ، Tessent و Caliber خود است.

 

دانلود با لینک مستقیم

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی