اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین نسخه نرم افزار دانلود منیجر کامپیوتر | The newest version of PC Manager Download Software

 

جدیدترین نسخه نرم افزار دانلود منیجر کامپیوتر | The newest version of PC Manager Download Software

Internet Download Manager (IDM) ابزاری است برای افزایش سرعت بارگذاری تا 5 برابر ، از سرگیری و برنامه ریزی بارگیری ها. بازیابی خطای جامع و قابلیت از سرگیری بارگیری مجدد بارگیری شده یا قطع شده به دلیل اتصالات از دست رفته ، مشکلات شبکه ، خاموش شدن رایانه یا قطع برق غیر منتظره را مجدداً آغاز می کند. رابط کاربری گرافیکی ساده ، کاربر IDM را دوستانه و آسان برای استفاده می کند. مدیر دانلود اینترنت دارای یک شتاب دهنده منطق بارگیری هوشمند است که دارای بخش بندی فایل هوشمند پویا و فناوری بارگیری چند قسمت ایمن برای تسریع در بارگیری شما است. بر خلاف سایر مدیران بارگیری و شتاب دهنده ها ، بخش های مدیریت اینترنت بارگیری فایل ها در طی فرایند بارگیری به صورت پویا بارگیری شده و از اتصالات موجود بدون استفاده از مراحل اضافی اتصال و ورود مجدد برای دستیابی به بهترین عملکرد شتاب استفاده می کنند.


 

 

مدیر بارگیری اینترنت از سرورهای پروکسی ، پروتکل های ftp و http ، فایروال ها ، تغییر مسیرها ، کوکی ها ، مجوزها ، پردازش محتوای صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. IDM یکپارچه در Microsoft Internet Explorer ، Netscape، MSN Explorer، AOL، Opera، Mozilla، Mozilla Firefox، Mozilla Firebird، Avant Browser، MyIE2 و سایر مرورگرهای محبوب دیگر ادغام می شود تا بطور خودکار بارگیری های شما را انجام دهد. همچنین می توانید فایلها را بکشید و رها کنید ، یا از Internet Download Manager استفاده کنید از خط فرمان. مدیر بارگیری اینترنت می تواند در زمان تعیین شده مودم شما را شماره گیری کند ، پرونده های مورد نظر خود را بارگیری کند ، سپس هنگام انجام کار رایانه خود را قطع یا حتی خاموش کنید.

 

سایر ویژگی ها شامل پشتیبانی چند زبانه ، پیش نمایش پستی ، دسته بندی بارگیری ، برنامه زمانبندی نرم افزار ، صداها در رویدادهای مختلف ، پشتیبانی HTTPS ، پردازنده صف ، راهنما و آموزش html ، محافظت پیشرفته از ویروس در هنگام اتمام بارگیری ، بارگیری تدریجی با سهمیه (مفید برای اتصالات استفاده شده به نوعی سیاست دسترسی عادلانه یا FAP مانند Direcway ، PC مستقیم ، هیوز و غیره) ، شتاب دهنده بارگیری داخلی و بسیاری دیگر.

نسخه 6.36 سازگاری ویندوز 10 را اضافه می کند ، پانل بارگیری IDM را برای پخش کننده های وب اضافه می کند. همچنین از پشتیبانی کامل ویندوز 8.1 (ویندوز 8 ، ویندوز 7 و ویندوز ویستا) ، گرفتن صفحه ، برنامه ریز توسعه یافته و پشتیبانی از پروتکل MMS برخوردار است.

 

دانلود با لینک مستقیم

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی