اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای جدید بری لارسون Brie Larson 2020

 

تولد: 1 اکتبر 1989

ملیت: آمریکایی

مشهور: بازیگران خواننده

سن: 30 سال ، زنان 30 ساله

خورشید نشانه: ترازو

همچنین به عنوان شناخته شده است: برایان Sidonie Desaulniers

متولد: ساکرامنتو ، کالیفرنیا

مشهور به عنوان: بازیگر

ایالت ایالات متحده: کالیفرنیا

شهر: ساکرامنتو

 

بیوگرافی و عکسهای جدید بری لارسون Brie Larson 2020

بری لارسون بازیگر ، خواننده و فیلمساز آمریکایی است. وی چندین شخصیت برجسته را در تلویزیون و فیلم ها به تصویر کشیده است. لارسون همچنین جوایز مختلفی از جمله "جایزه اسکار" را دریافت کرده است. او بازیگری را در سنین بسیار جوانی آغاز کرد. در سن 6 سالگی ، لارسون جوانترین دانشجویی بود که در یک برنامه بازیگری که توسط "تئاتر هنرستان آمریکایی" اجرا شد ، ثبت نام کرد. لارسون به عنوان یک نوجوان در سریال های تلویزیونی مانند "بزرگ کردن بابا" در اوایل دوران بازیگری بازیگری کرد. او در فیلم هایی مانند "هووت" و "21 پرش استریت" نقش های حمایتی را بازی کرد. "لارسون وقتی که انتخاب شد برای بازی در نقش اصلی در فیلم" کوتاه مدت 12 "انتخاب شد ، اولین شکست بزرگ زندگی خود را بدست آورد. او در فیلم "اتاق" شخصیت قدرتمندی بازی کرد. لارسون به دلیل عملکرد ستارگان خود در این فیلم جوایز زیادی کسب کرد. او همچنین چندین فیلم کوتاه را کارگردانی کرده است. اولین کارگردانی او ، "بازو" ، با دریافت یک جایزه ویژه هیئت داوران در "جشنواره فیلم ساندنس" برگزار شد. "لارسون یک خواننده با استعداد است و یک آلبوم موسیقی نیز منتشر کرده است. او همچنین طرفدار محکم فمینیسم و ​​برابری جنسیتی است. او یکی از بنیانگذاران جنبش "Time 'Up Up" است ، که هدف آن از بین بردن سوءاستفاده جنسی در صنعت سرگرمی است.

 

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید بری لارسون Brie Larson 2020

 

 

کودکی و زندگی اولیه

     بری لارسون متولد برایان Sidonie Desaulniers ، در اول اکتبر 1989 ، در ساکرامنتو ، کالیفرنیا بود. والدین او ، هدر و سیلوین دسولنرز ، کایروپراکتورهای هومیوپاتی بودند و با هم کار می کردند. او یک خواهر کوچکتر به نام میلین دارد. پدرش اصالتاً فرانسوی-کانادایی بود. لارسون تحصیلات رسمی در مدرسه را دریافت نکرد و در خانه مدرسه شد. زبان اول او فرانسه بود.
     در سن 6 سالگی ، لارسون آرزوی بازیگر شدن را ابراز کرد. پدر و مادرش او را به حضور در "تئاتر هنرستان آمریکایی" بردند و در آنجا برای حضور در برنامه آموزشی استماع کرد. لارسون جوانترین دانشجویی بود که برای این برنامه انتخاب شد.
     وقتی لارسون 7 ساله بود ، والدینش طلاق گرفتند. این باعث شد او دچار بحران عاطفی شود. مادرش به همراه دو دخترش به لس آنجلس نقل مکان کرد. در آنجا ، لارسون آرزوهای خود را برای بازیگر شدن دنبال کرد. خانواده در یک آپارتمان یک اتاق زندگی می کردند و از منابع ناچیزی جان سالم به در می بردند

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید بری لارسون Brie Larson 2020

 

 

حرفه

    لارسون فعالیت بازیگری خود را از 8 سالگی با نمایش گفتگو "The Tonight Show with Jay Leno آغاز کرد." این نمایش را لارسون در یک تبلیغ تقلیدی برای "Malibu Mudslide باربی" اجرا کرد. " sitcom 'Raising Dad' که از شبکه "WB" پخش شد. این سریال داستان یک بیوه را روایت می کند که سعی در بالا بردن دو دخترش دارد. لارسون نقش یکی از دختران را بازی کرد. این نمایش پس از 22 قسمت لغو شد.
    در سال 2003 ، لارسون در فیلم "کانال دیزنی" درست در مسیر "بازی کرد. در همان سال ، او مهارت های موسیقی خود را برجسته کرد. او چندین آهنگ را در وب سایت شخصی خود منتشر کرد. در سال 2004 ، لارسون با بازی در فیلم نوجوان "خواب" در سال 2006 بازی کرد ، وی در فیلم "هووت" با بازیگران Logan Lerman و کودی لینلی ظاهر شد. در سال 2007 ، لارسون صدایش را به شخصیت پنگوئن در فیلم انیمیشن "Farce of Penguins" وام داد. "او در فیلم هایی مانند" 13 رفتن به 30 سالگی "و" به یاد داشته باشید "در نقش های کوچک ظاهر شد.
    در سال 2005 ، لارسون آلبوم موسیقی خود را با نام "نهایتا از P.E" منتشر کرد. این آلبوم روی مخاطبان نوجوان متمرکز شد. پیش از انتشار این آلبوم ، لارسون دی وی دی را منتشر کرد که در آن موزیک ویدئوی یکی از آهنگ هایش "او گفت". این آلبوم کمی بیش از سه هزار نسخه در ایالات متحده به فروش رساند.
    در سال 2009 ، لارسون در فیلم درام "تالر تانر" ایفای نقش کرد. این فیلم داستانی بود در سنین چهار دختر نوجوان در یک مدرسه شبانه روزی. اگرچه این فیلم موفقیت بزرگی نبود ، اما شخصیت لارسون مورد توجه قرار گرفت. در همان سال ، او به نقش "کیت گرگسون" در سریال کمدی "Showtime" "ایالات متحده از تارا" ارائه شد. نقش او این بود که یک نوجوان مشکل دار مقابله با اختلال هویت جداکننده مادرش را انجام داد.
    در سال 2010 ، لارسون با اقتباس صحنه ای از نمایش "شهر ما" در "جشنواره تئاتر ویلیام تاون" بازی کرد. این نمایشنامه او را به عنوان یک دختر جوان زودرس ، به نام "امیلی وب" بازی می کرد. در سال 2011 ، لارسون s

 

بیوگرافی و عکسهای جدید بری لارسون Brie Larson 2020

 

زندگی شخصی

     لارسون با الکس گرین ووالد نوازنده رابطه دارد. این زوج در سال 2016 درگیر شدند.
     لارسون طرفدار فمینیسم است. وی اعتراضات شدیدی را علیه استثمار جنسی زنان ابراز کرد و یکی از بنیانگذاران "Time Up Up" است که ابتکاری برای جلوگیری از سوءاستفاده جنسی در صنعت سرگرمی است. در مراسم 88 سالگی جوایز اسکار ، وقتی تعدادی از قربانیان سوء استفاده جنسی به صحنه آمدند ، لارسون هرکدام از آنها را بغل کرد.

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید بری لارسون Brie Larson 2020

 

چیزهای بی اهمیت

     لارسون تصمیم گرفت نام خود را تغییر دهد ، زیرا از نام خانوادگی خود "Desaulniers" ناامید شده بود که توسط مردم اشتباه گرفته شد. او نام "لارسون" را از نام مادربزرگ مادربزرگ خود ، "الوا جوزفین لارسون" پذیرفت. "لارسون همچنین از نام" کیرستن لارسون "الهام گرفته شده بود ، نام عروسکی که قبلاً به عنوان هدیه دریافت کرده بود.
     در مراسم 89 89 جایزه آکادمی ، لارسون جایزه ‘بهترین بازیگر نقش اول را به کیسی افلک اهدا کرد. با این حال ، به دلیل ادعاهای جنسی علیه وی ، لارسون تصمیم گرفت که او را تشویق نکنید ، حتی وقتی که تماشاگران او را به حالت تعویض ایستادند.

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی