اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب پارک شین-هه Park Shin-hye 2020

 

نام: پارک شین هی
حرفه: بازیگر ، مدل و خواننده
تاریخ تولد: 18 فوریه 1990 (آکواریوس) در گوانجو ، کره جنوبی
آمار حیاتی: 45 کیلوگرم (وزن) ، 168 سانتی متر (قد) ، A (نوع خون)
آژانس استعدادهای درخشان: S.A.L.T سرگرمی

دختری که مجبور می شود به عنوان یک پسر لباس بکشد ، یک شیطنت موسیقی سنتی ، گزارشی است که هر وقت او دروغ می گوید ، سکسکه می کند و حالا یک پزشک معاند گانگستر - پارک شین هی این کار را کرده است! همه کاره بودن او به عنوان یک بازیگر نیرویی است که باید مورد توجه قرار گیرد و نگاه شیرین او بر قلب مخاطبان از سراسر جهان پیروز شده است.

میزان محبوبیت وی هیچ شوخی نیست - طرفداران او به قدری زیاد هستند که یک هوادار رسمی رسمی دارد و طرفداران وی خود را "فرشتگان ستاره" می نامند! او همچنین 2 تور آسیا و یک تور جهانی برگزار کرده است ، که او را فقط به نام چند کشور در کشورهایی مانند ایالات متحده ، چین و ژاپن آورده است.

جاده شهرت پارک شین هی از زمانی که او در کلاس ششم بود شروع شد ، هنگامی که معلم انگلیسی او را به شرکت در موسیقی گروه موسیقی "کارخانه رویایی" لی سونگ هوان خواننده موسیقی پاپ لی سونگ هوان تشویق کرد. پس از کارآموز شدن در کارخانه Dream ، به او آموزش رسمی در آواز ، رقص و بازیگری پرداخت. او گیتار و کیبورد را نیز برداشت.

او اولین حضور خود را در سال 2003 در سن مناقصه 13 ساله به عنوان اصلی ترین زن زن در موسیقی فیلم "گل" ساخته لی سونگ هوان انجام داد ، اما شکاف بزرگ او هنگامی رخ داد که وی به عنوان نسخه کودک شخصیت اصلی هان جونگ سو در درام کلاسیک کره ای 'Stairway to Heaven'.

او سپس نقش های مختلفی را تجربه کرد که کمتر از درام اول خود توجه کمتری را به خود جلب کرد ، اما هنگامی که در سال 2009 در فیلم 'You Beautiful' بازیگر شد ، تصویرگری از دست و پا چلفت اما دوست داشتنی Go Mi Nyu / Go Mi Nam به او شلیک کرد تا به شهرت هر دو در کره و بین المللی. پارک شین هی از زمان بازیگران در بسیاری از درام های مشهور بازی کرده است ، از جمله "وارث" و "پینوکیو" و همچنین فیلم هایی مانند "معجزه در سلول شماره 7".

با این حال ، او فقط یک بازیگر با استعداد نیست! او همچنین دارای دیسکوگرافی چشمگیر است و استعداد موسیقی خود را در موسیقی متن به نمایش می گذارد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی