اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب سونگ هی-کیو Song Hye-kyo 2020

نام :سونگ هی-کیو

تولد: 22 نوامبر 1981

ملیت: کره جنوبی

مشهور: بازیگران زن کره جنوبی

سن: 38 سال ، زنان 38 ساله

خورشید نشانه: عقرب

متولد: منطقه دالسئو ، دائگو ، کره جنوبی

مشهور به عنوان: بازیگر

قد: 5'3 "(160 سانتی متر) ، 5'3" ماده
خانواده:

همسر / سابق: آهنگ جونگ کی

پدر: آهنگ Dae-seob

شهر: دائگو ، کره جنوبی

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب سونگ هی-کیو

 

Song Hye-kyo بازیگر محبوب کره جنوبی است. او پس از بازی در فیلم تلویزیونی "پاییز در قلب من" در کره جنوبی برجسته شد. این سریال به کارگردانی یون یون سوک هو موفقیت بزرگی داشت و پیشگام در سریال ملودرامی کره ای محسوب می شود. عملکرد سونگ جوایز متعدد او را بدست آورد و به او کمک کرد محبوبیت خود را پیدا کند. با گذشت سالها ، او در سریال های تلویزیونی دیگری مانند "خانه کامل" ، "جهانی در درون" و "آن زمستان ، باد می وزد" ظاهر می شد. او در چندین فیلم نیز ظاهر شده است. او اولین حضور خود را در پرده بزرگ با نقش اصلی فیلم "دختر من و من" به نمایش گذاشت. این فیلم که توسط جیون یون سو کارگردانی شده بود براساس رمانی به نام "سقراط در عشق" ساخته شده است. آخرین آثار فیلم او شامل نقش اصلی در فیلم عاشقانه چینی "The Queens" است. به کارگردانی آنی یی ، این فیلم براساس رمانی به همین نام ساخته شده است. او به غیر از بازیگری ، با سازمان "مدافعان حقوق حیوانات کره" نیز درگیر است. سونگ همچنین به عنوان یک نیکوکار به چندین دلیل اجتماعی اهدا می کند

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب سونگ هی-کیو

 

کودکی و زندگی اولیه

     سونگ هی-کیو در 22 نوامبر 1981 در کره جنوبی متولد شد ، اگرچه والدینش تاریخ تولد وی را به عنوان 26 فوریه 1982 به ثبت رساندند. وی بیمار شد ، و پدر و مادرش و پزشکان انتظار نداشتند که او زنده بماند. پدر و مادرش هنگام جوانی طلاق گرفتند و او بیشتر توسط مادرش بزرگ شده بود.
     او می خواست از سنین جوانی بازیگر شود. وی در چهارده سالگی در مسابقات مدل هوشمند Sunkyung مقام اول را کسب کرد. این به او کمک کرد تا الگویی برای شرکت لباس مدرسه شود.
     او تحصیلات دانشگاهی خود را از دانشگاه Sejong به اتمام رساند ، و دارای مدرک دانشگاهی در فیلم های هنری ، پس از آن او حرفه بازیگری تمام وقت خود را آغاز کرد.

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب سونگ هی-کیو

 

حرفه

    هنگامی که Song Hye-kyo به الگویی برای شرکت لباس مدرسه تبدیل شد ، به او کمک کرد تا در سریال تلویزیونی 1996 "عشق اول" که اولین نقش در حرفه بازیگری او بود ، نقشی جزئی را کسب کند. با گذشت سالها ، وی در چندین برنامه تلویزیونی مانند "شش خواهر و برادر" ، "کلینیک Soonpoong" و "عروس شیرین" در نقش های جزئی ظاهر شد.
    او پس از ایفای یکی از نقش های اصلی در سریال تلویزیونی "پاییز در قلب من" ، برجسته شد. این نمایش که به کارگردانی یون سوک هو ساخته شده ، محبوبیت زیادی در این کشور به دست آورد. این سریال از سپتامبر 2000 تا نوامبر 2000 اجرا شد و شانزده قسمت را شامل شد.
    وی بعداً در سریال تلویزیونی "Hotelier" که توسط ژان یونگ وو کارگردانی شده است ، نقش اصلی را بازی کرد. عملکرد او قدردانی شد و جایزه "درام MBC" را برای "بهترین بازیگر زن" به دست آورد. این سریال از آوریل 2001 تا ژوئن 2001 اجرا شد و شامل 20 قسمت است.
    در همان سال ، او نقش اصلی را در مجموعه تلویزیونی "فرشته نگهبان" بازی کرد. این نمایش به کارگردانی کیم یانگ سوپ ، از اوت 2001 تا سپتامبر 2001 پخش شد و شانزده قسمت را پوشش داد. در سال های بعد ، Song در چندین برنامه تلویزیونی از جمله "Sunlight Pours Down" (2004) ، "Full Down" (2004) و "Worlds Within" (2008) ظاهر شد.
    او اولین فیلم خود را در سال 2005 با نقش اصلی فیلم "دختر من و من" آغاز کرد. این فیلم به کارگردانی جئون یون-سان ساخته شده و بر اساس رمانی به نام "سقراط در عشق" ساخته شده است

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب سونگ هی-کیو

 

آثار مهم

    نخستین اثر قابل توجه Song Hye-kyo در تلویزیون ، مجموعه تلویزیونی درام عاشقانه 2000 کره جنوبی با عنوان "پاییز در قلب من" بود. این سریال به کارگردانی Yoon-Seok هو ساخته شده است. با بازی یکی از نقشهای اصلی سونگ ، این نمایش چندین بازیگر دیگر از جمله سونگ سونگ هون ، وون بن ، هان چای جوان و هان سدیم را بازی کرد. نه تنها این نمایش محبوبیت زیادی کسب کرد بلکه در سریال ملودرامی کره ای نیز پیشگام محسوب می شود. سونگ به دلیل عملکردش در این سریال سه جایزه کسب کرد.
    او این فیلم را در فیلم درام زندگینامه 2007 "هوانگ جین یی" به کارگردانی چانگ یون یون-هیون بازی کرد ، این فیلم بر اساس یک رمان برنده جوایز سال 2002 "Hwangjini" ساخته شده بود که درباره یک صحن مشهور به نام هوانگ جین-یی بود. سایر بازیگران این فیلم شامل یو جی تائه ، ریو سونگ-ریونگ و یون یون یونگ بودند. این فیلم برنده چندین جایزه و نامزدی شد.
    "فرزندان خورشید" ، مجموعه تلویزیونی محبوب کره جنوبی 2016 است که در آن سونگ یکی از نقش های اصلی را بازی کرده است. این نمایش به کارگردانی لی یونگ بوک و بائک سانگ هون ، نه تنها در کره جنوبی ، بلکه در سطح بین المللی نیز محبوبیت زیادی کسب کرد. این نمایش جوایز بی شماری از جمله پنج مورد در 52مین دوره جوایز هنری Baeksang ، سه مورد در یازدهمین جوایز بین المللی درام سئول و هشتمین در سی امین جوایز درام KBS کسب کرد.

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب سونگ هی-کیو

 

 

جوایز و دستاوردها

     استعدادهای بازیگری درخشان Song Hye-kyo جوایز و نامزدهای بیشماری را به دست آورد. وی در 37مین دوره جوایز هنری Baeksang در سال 2001 برنده جایزه محبوب ترین بازیگر زن (تلویزیون) شد.
     در سال 2003 ، او برای بازی در فیلم "همه در" جایزه درام عالی SBS (بازیگر نقش اول زن) را دریافت کرد. سال بعد وی برای اجرای خود در "خانه کامل" سه جایزه درام KBS دریافت کرد.
     در سال 2016 ، او در جوایز درام KBS در کنار همراه با همتای خود ، Song Joong-ki موفق به دریافت جایزه (بالاترین جایزه) Daesang (جایزه بزرگ) شد.

 

 

بیوگرافی و عکسهای جدید و جذاب سونگ هی-کیو

 

 

زندگی شخصی

     در سال 2003 ، سونگ هی-کیو تأیید شد که در رابطه با بازیگر لی بیونگ هون است. با این حال ، آنها سال بعد شکستند.
     در سال 2009 ، گفته شد که وی با هیون بین بازیگر نقش اول را ملاقات کرده است. این زوج در اوایل سال 2011 شکسته شدند.
     در ژوئیه سال 2017 ، اعلام شد که Song Hye-kyo در حال ملاقات با Song Joong-ki بازیگر بود ، که با او در سریال های تلویزیونی "فرزندان خورشید" همبازی شده بود. این زوج قرار است در تاریخ 31 اکتبر 2017 ازدواج کنند.
     سونگ به غیر از بازیگری ، به دلیل درگیری با "مدافعان حقوق حیوانات کره" ، یک سازمان رفاه حیوانات مستقر در کره جنوبی نیز شناخته شده است. او همچنین یک نیکوکار است و اهدافی بزرگ به اهداف اجتماعی اهدا کرده است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی