اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکسهای جدید اندی و همسرش

 

نام اصلی: آندرانیک مددیان

نام مستعار: اندی

تولد: ۲ اردیبهشت ۱۳۳۷

۲۲ مارس ۱۹۵۸ تهران ،

ملیت: ایرانی ارمنیتبار

سبک : موسیقی پاپ فارسی موسیقی راک

ابزار : گیتار و پیانو

سال فعالیت : ۱۹۷۷ تا کنون

 

بیوگرافی اندی:

آندرانیک مددیان متخلص اندی در دوم مارس ۱۳۳۷ در مجیدیه تهران در یک خانواده ارمنی نسبتا فقیر متولد شد. فارغ التحصیل لیسانس موسیقی از کالج آمریکایی است ... از ارمنستان مسیحی ایرانی است و در لس آنجلس ازدواج کرده و زندگی می کند.

 

پدر خود را در ساخت و ساز کار می کرد و مادرش با وجود خانواده های کم درآمد و با برنامه ریزی و فداکاری ۶ آموزش فرزند خود و در محیطی شاد بزرگ کار می کنند. اندی در دوران نوجوانی به استعداد خود در خواندن نیز هست. اندی اولین گیتارش را در 14 سالگی با چوب ساخت .پسر عموی اندی موسیقی داده شد و از اندی هم دعوت شده بودند که با آنها همکاری آنها. اندی در آن گروه شروع به گیتار پیامبر است.

 

 

 

در برخی موارد نیز قطعاتی به زبان انگلیسی اجرا در جهان است. آنقدر در کارش پیشرفت کرده بود که قطعاتی را در حضور شاه اجرا او روزها گذشت و اندی تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل به آمریکا برود و واردکالج موسیقی بود. رشته خاصی یافت می شود. اندی به آرامی قصد بازگشت به آغاز " و اولین جایی است که او نه تنها خود را آغاز کاباره تهران لس آنجلس.

 

از فردی که در زندگی اندی تاثیر زیادی او در واقع یک راه برای اندی گفت: می توان آن را شهرام شب پره به نام. او استعداد آندرانیک (اندی) را دیده اند این از اندی دعوت از او به عنوان صدای دوم برای او بخواند. با توجه به اندی از سخت ترین دوره از زندگی خود سارا بود. تا حدی که فقط برای یک وعده غذا پول داشت اما هر چه بود گذشت او همه چیز را تحمل کرد.

اندی یک انسان دوست واقعی ، در طول مدت فعالیت در بسیاری از کنفرانس های بین المللی ظاهر و مشارکت.

اندی 38 سال یک گیاهخوار است و مدافع فعال در رفاه و سلامت حیوانات است.

 

 

 

ازدواج اندی :

اندی سال با این خواننده و مدل آمریکایی با نام شینی ریگزبی رابطه دوستی در بر داشت در بسیاری از کلیپهایش شانی به عنوان یک مدل و رقاص و همخوان آن دیده می شود می تواند در نهایت ساعت یازده و یازده دقیقه از روز یازدهم ماه یازدهم سال دو هزار و یازده ، اندی, ستاره ایران-ارمنستان و آمریکا شانی پس از هفده سال از قدمت و. ازدواج بستند. جشن عروسی اندی و شینی سه شب متوالی برنامه ریزی شده بود و پس از مراسم اداری آغاز شد.

 

در جشن شب دوم, دوشنبه بیست و یکم نوامبر., اندی و شانی پیوندشان با حضور نزدیک به ۵۰۰ مهمان در سالن در هالیوود در کالیفرنیا برگزار شد. مهمانان این شب از خوانندگان و هنرمندان و رسانه ها و چهره های آشنا در جامعه ایرانی-آمریکایی بودند. پیش از جشن., اندی و شانی برای مراسم ازدواج مسیحی در کلیسای ارمنی یوحنای قدیس در حال حاضر بودند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی