اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین و جذابترین عکس های مورات ییلدیریم | Murat Yıldırım 2020

 

بیوگرافی Murat Yıldırım Murat Yıldırım, بازیگر ترک

Murat Yıldırım متولد 13 مارس 1979 بازیگر است. پدر لطفا کمک کنید و سوریه هستند. او به زبان ترکی و کردی مسلط است. او فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه ییلدیز استانبول. او در قونیه ترکیه به دنیا آمد و در حال حاضر نیز در قونیه زندگی می کند. یکی از سال 1999 وارد دنیای بازیگری شد. از بهترین کارهای او می توان به گناهکار در پاییز عشق و جزا به عنوان فاکتور., ملکه شب و ایسلا اشاره کرد.

 

قد : 182 سانتی متر

وزن : 72 کیلوگرم

لیست علاقه مندی های : تئاتر و موسیقی

 

 

روابط و ازدواج

Murat Yıldırım با بورچین ترزی اوغلو 2008 ازدواج که در سال 2014 به جدایی منجر شده است. در سال 2016 با ایمان از آلبانی ، ایمان آلبانی ملکه زیبایی مراکش است.

 

او دو خواهر و معلم ادبیات بود. پدر و مادر این بازیگر در اصل از ماردین هستند. Murat فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی ییلدیز ترکیه است.Murat Yildirim, تئاتر و موسیقی علاقه مند بود در اولین قدم به مدرسه بازیگری رفت و سپس وارد تئاتر شد و سه سال به عنوان یک آماتور در تئاتر مشغول بود.

 

یکی از طریق همکاران خود در تئاتر خیلی سریع به تلویزیون رفت و برای اولین بار در فیلم "Ayrılsak da Beraberiz" پدیدار شد. این مجموعه در 11 قسمت نوشته و منتشر شد و چهار سال بعد در "عشق ابدی" از این بازی این است که شخصیتی که در فیلم "سادات" بود. بعدها در سال 2004 در سریال "همه فرزندان من" با نام "مسعود" نقش در افغانستان است. در سال 2006 نیز با بازی در مجموعه "طوفان" که مخاطبان گسترده تر شد و بر محبوبیت خود افزود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی