اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین و جذابترین عکس های بوراک دنیز | Burak Deniz 2020

 

زندگی نامه و غیره. به مشخصات شخصی و روابط ، فیلم ها و سریال ها, جدیدترین تصاویر از بوراک Deniz

بوراک Deniz Burak دنیز بازیگر محبوب سریال حکایت ما و سلطان در 20 اکتبر سال 1989 متولد شد. محل تولد استانبول, ترکیه. پدر و مادر او وقتی که او خیلی کوچک بود طلاق گرفته است. او مدرسه تا دبیرستان را در استانبول گذراند.


آموزش و پرورش دانشگاه دنیز بوراک

بوراک دنیز بازیگر محبوب ترک تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تاریخ هنر در دانشگاه کنککل Onsekiz Mart Universitesi به پایان رسید و به جز آژانس استعداد درخشان PH7 – استعداد بود.


اولین تجربه بازیگری دنیز بوراک

بوراک اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در سریال خاطرات یک مدرسه به دست آورد. این سریال یک درام ترکی در مورد خاطرات سفر دانشجویی.

 

 

 

شهرت بازیگری دنیز بوراک

علاوه بر شهرت خود را مدیون بازی در سریال "عشق نامه حالیش نیست ( به ترکی بپرسید Laftan Anlamaz )" می داند. هر چند به گفته برخی از طرفداران بیشتر محبوب تر می شود با " یک کمی ، "او در این سریال نقش توپراک آرسنال.

 

مجموعه تلویزیونی "عشق نامه حالیش نیست" که بوراک در آن با هند آرچل همبازی شد و مخاطبین زیادی را به خود جلب. این سریال در 30 کشور در سراسر جهان پخش شد. بازدید از این مجموعه در یوتیوب میلیون عبور کرد. بوراک در این مجموعه نقش Murat یک نقش اصلی بازی بود.

 

 

حضور دنیز بوراک در دیگر درام ترکی

بوراک در سریال کاچاک (به ترکی Kacak – فراری ) به عنوان بوراک توپوکلو بازی. 2013 سریال جزر و مد خود را به تلویزیون برد. او در این سریال نقش ارس پیدا شد. بازیگری در نقش apex سری سلطان به جز کارنامه بوراک است.


جدیدترین نقش بوراک Deniz

سریال محبوب داستان ما ( به ترکی Bizim Hikaye ) یک درام کاملا یک خانواده است. بوراک دنیز در سریال در نقش باریس ظاهر. با توجه به برخی از اعضای خود را فوق العاده بازی می کند. این نوع از نقش بازی کردن است و یکی از دلایل جذب طرفداران است.


مشخصات و اطلاعات دیگر دنیز بوراک

بوراک Deniz بلند است. قد 185 سانتی متر است. او رفت به 84 کیلو و چشم هازل در رنگ. مو یک مشکل است و همیشه خوش تیپ می شود. کمی بد اخلاق. علاقه زیادی به بازی در نقش شخصیت منفی سری وجود دارد.

 

 

 

بوراک در سال 2017 جایزه GQ مردان از سال برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن ( افزایش بازیکن سال ) برنده شد.


صفحه Instagram دنیز بوراک

در حال حاضر Instagram بوراک Deniz 3.3 میلیون فالوور دارد. او در شبکه های اجتماعی به خصوص Instagram بسیار فعال است. در پاسخ به نظرات کمی تاخیر اما مهمتر از پاسخ است. پست های بیشتر اینساگرامش عکس ها و فیلم های شخصی است.

 

 

 

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی