اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین و جذابترین عکس های بوراک اوزچیویت | Burak Özçivit 2020

 

شاید ما ایرانیان بوراک خود را با ایفای نقش در سریال "حریم سلطان" شناخته می شود اما بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۰۵ در ۲۱ سال سن پس از برنده جایزه بهترین مدل ترکیه با مقام دوم در رقابت های جهانی., این چهره شناخته شده در جهان است.


بیوگرافی بوراک اوزچیویت

نام: بوراک اوزچیویت ( Burak Ozcivit )
تولد: ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ ( ۳۰ سال )
محل تولد: استانبول – ترکیه
شغل: مدل / بازیگر
رنگ مو: سیاه و سفید
رنگ چشم: قهوه ای
نماد زودیاک: بز
قد: ۱۸۴ سانتی متر
وزن: ۷۶ کیلوگرم

 

 

بیوگرافی :

بوراک اوزچیویت متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ مدل و بازیگر در ترکیه دوره دبیرستان را در مدرسه سید Işmen در سال ۲۰۰۱ به پایان برساند و در رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه مرمره فارغ التحصیل شد.
بوراک اوزچیویت در اصل از استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است. در مسابقه بهترین مدل مرد ترکیه در سال ۲۰۰۳ به عنوان چهره آینده درخشان انتخاب خواهد شد. پس از مسابقه در آژانس مدلینگ Ugurkan Ajans به عنوان مدل مشغول به کار شد. او در حال حاضر یک حرفه ای مدلینگ رها به بازیگری در فیلم و مجموعه های تلویزیونی مشغول هستند.
بوراک اوزچیویت در سال ۲۰۰۵ دوباره در مسابقه بهترین مدل ترکیه شرکت کردند به عنوان بهترین مرد سال ترکیه انتخاب شد. به دنبال انتخاب شدن به عنوان بهترین مدل ترکیه در مسابقه بهترین مدل مرد جهان شرکت کردند و موفق به کسب مقام دوم در بهترین مدل جهان را به دست آورد.
اولین تجربه بازیگری خود را در سریال های منفی ۱۸ بود که در نقش یک افسر پلیس به نام مراد ایفای نقش می کرد. در نوامبر ۲۰۰۷ در یک فیلم به نام Musallat ( روان ) بازی. نقشی که باعث شد او را به شهرت بالایی دست یابد و در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی به دست آورد " نقش بالی خان (Malkoçoğlu ) در سریال حریم سلطان شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی