اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین و جذابترین عکس های بنسو سورال | Bensu Soral 2020

 

بنسو سورال خواهر کوچکتر هانده سورال بازیگران جوان و مطرح در ترکیه که نقش مریم در سریال مست عشق, به کارگردانی حسن فتحی بازی های برگزار شده است.

 

بنسو سورال در سریال drunk in love با شهاب حسینی و پارسا پیروزفر و حسام منظور نیز بازی.

 

 

زندگی خانوادگی بنسو سورال

بنسو سورال متولد شد و در سال 1991 و خواهر کوچکتر از هانده سورال است. بنسو فعالیت هنری خود را در سال 2012 شروع و در چند مجموعه بازی کرد.

 

بنسو سورال در دانشگاه مرمره ترکیه در زمینه گرافیک تحصیلات خود را تکمیل و سپس وارد دنیای بازیگری شد. او هانده و اسماعیل دمیرچی بسیار نقش قوی در موفقیت او شده است.

 

بنسو در یک خانواده جمعیت متولد شده است و یک خواهر و یک برادر دارد. این خانواده هنری او نقش مهمی را در ورود به دنیای بازیگری شد اما او فردی مستقل است و این استعداد در بازیگری وجود دارد باعث خودش پله پیشرفت بیش از آن. مهم ترین بیت که بنسو بازی کرده است سریال, نفوذی که در سال 2016 شد ساخته شده اند و برای این بازیگر موفق زیادی را به همراه آورد.

 

 

بازیگر نقش مریم در سریال مست عشق

همسر بنسو سورال ، Hakan باش دیگر بازیگر است. آنها یک سال قبل ازدواج کرده بودند. ازدواج بنسو و هانده به فاصله یک سال از زمان اتفاق افتاده است.

 

جالب است بدانید که بنسو به سوفیا لورن ترکیه معروف است. میمیک و حالت چشم او به بازیگر هالیوود سوفیا لورن مشابه است.

 

او به ورزش بسیار مهم است و به مانند بسیاری از افراد مشهور ترکیه زندگی بسیار سالم است که بدن او را نگه زیبایی خود را حفظ کند. او در دو ساعت به طور کامل و حرفه ای ورزش می کند. شنا مناسب بودن از جمله ورزش که حرفه ای می توانید انجام دهید.

 

او در مورد تغذیه خود می گوید: من بیشتر میوه و سبزیجات, من استفاده از غذاهای چرب و گوشت پرهیز می کنم. دونرکباب محبوب ظرف بنسو که می گوید جشن یا مهمانی از یکی استفاده می کند و دلیل پرکالری و چرب از این مواد غذایی استفاده کند.

 

بنسو در مورد بازی در این سریال مست عشق می گوید: این یک تجربه بی نظیر برای من در حال کار با یک گروه ایرانی هرگز در تصورم نیست و من فکر نمی کنم من می توانم با کارگردانی مانند حسن فتحی است که بسیار حرفه ای کار می کنند.او برای هر لحظه از سری یک ایده است. شهاب و مومن هم از بهترین های سینما هستند. من شهاب حسینی را می شناختم او را از برندگان جایزه اسکار است که یک افتخار بزرگ برای من است که با دو هنرپیشه بزرگ سری از بازی ها من فکر می کنم. با حسام(منظور) نیز به تازگی آشنا شدم. آنها بسیار خوب است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی