اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99

 

 

بیوگرافی و عکس از محمدرضا فروتن

نام : محمد رضا
نام خانوادگی : فروتن
تاریخ تولد : 1347/10/7
محل تولد :تهران
آموزش و پرورش :فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی

------------------------------------------------------------------------

آقای فروتن
زندگی شخصی آقای فروتن

آقای فروتن متولد شد و در دی ماه سال 1347 در تهران است و چهار خواهر دارد. آقای فروتن دانشجوی دکتری روانشناسی سلامت از دانشگاه.


 

بازی او در یکی از قسمت های سریال سرنخ (قسمت تماشاخانه) به طوری چشمگیر بود که چند دقیقه بعد از پخش از تلویزیون است. پیشنهاد بازی در یک فیلم به کارگردانی مسعود کیمیایی به او.∗ فروتن با بازی در مرسدس و اعتراض به شهرت رسید و سپس قرمز, دو زن, متولد شهریور ماه است ، زیر پوست شهر و شب یلدا او را به یک بازیگر مطرح در مذاکرات با ایران. او برای بازی در قرمز از هفدهمین جشنواره فیلم فجر و برای بازی در شب یلدا از پنجمین جشن خانه سینما جایزه بهترین بازیگر مرد را به دست آورد.

محمدرضا فروتن و الهام چرخنده
محمدرضا فروتن و الهام چرخنده در فیلم شب یلدا

زوج هنری فروتن و هدیه, واقع در فیلم قرمز پس از یک زن و شوهر خسرو شکیبایی و بیتا فرهی در دوم ما, ارتباط جنسی, فیلم تاریخ سینمای ایران شده است برنده سیمرغ بلورین نقش اول مرد و زن سال شده اند. در سال 1377 دو فیلم پرفروش سال برای اولین بار فیلم قرمز و دو زن با بازی فروتن بودند که هر دو فیلم در آثار نویز و جریان ساز دهه بوده است.


محمدرضا فروتن و هدیه, واقع در فیلم قرمز

بعد از اکران مرسدس در سال 1376 تا پایان دهه 70 و اوایل دهه 80 او سوپراستاری ایران نیز همراه با توجه به اینکه از مردم و البته منتقدان و تجربه خواهد بود موفق ترین بازیگر مرد اواخر این دهه بدون شک در اختیار آقای فروتن بود که مجموعه ای از بهترین و مطرح ترین فیلم های آن سال ها به عنوان یک جوان اول سینما خصوصا در نقش عاشق شورشی و یا بازی سراسر ستایش اش در جاودان فیلم شب یلدا تجربه کرده است.


بیوگرافی و عکس از محمدرضا فروتن

فروتن در سال های اخیر را تشویق جشنواره ها و جوایز نیز قرار داده شده و همچنان خودش را با وجود نزدیک شدن به سومین دهه فعالیتش در سینما به عنوان یکی از ستارگان مطرح سینمای ایران با کارنامه ای از بازی های خوب و قابل توجه است که می توانید در ادامه به درخشش نگه داشته است.


 

بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا فروتن 99

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی