اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

بیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویان

 

امیرعلی نبویان (زاده ۲ فروردین ۱۳۵۹، آمل) نویسنده و مجری و بازیگر ایرانی است.

نبویان فارغ التحصیل مهندسی برق از دانشگاه علم و فناوری مازندران و تا به حال ساخته شده است شهرت خود را از تلویزیون و رادیو هفت را بدست آورد. او علاوه بر اجرا برنامه های تلویزیون, نویسنده و همچنین چهار مجموعه کتاب شامل قصههای امیرعلی ((۱٫۲٫۳٫۴)) منتشر شده و در بازار موجود است. ژوئن سال ۱۳۹۵ در یک پست نگه داشتن اخبار ازدواج خود را نیز اعلام کرد.

 

 

فعالیت ها و کارنامه

نبویان اولین تجربه بازیگری خود را در سریال نوشدارو را بدست آورد. او در برنامه رادیو هفت نیز حضور داشتهاست.مرگ او در سن مجری در رادیو هفت ، خوشا شیراز و صد برگ در سطح جهان است. او همچنین موفق در مسابقه لباهنگ امریکا با اجراهای خود نظر بسیاری را جلب. او در این مسابقه آهنگ محسن چاوشی سنگ او بالاترین رای به مرحله نهایی لباهنگ رسید. او در پایان مسابقه لباهنگ اول شد.


 

بیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویان

بیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویانبیوگرافی و عکس های امیرعلی نبویان
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی