اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح در مورد هواپیمای اوکراینی چه بود؟

 

 

http://bayanbox.ir/view/6894507910621950482/%D9%85%D9%88%D8%B4%DA%A9-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpg

 

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی و ...

در پی حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافری بوئینگ737 هواپیمایی اوکراین در نخستین ساعات صبح چهارشنبه 98/10/18 و در میان حمله موشکی به پایگاه آمریکا جنایتکار و احتمال تاثیر اقدامات نظامی در این حادثه. ستادکل نیروهای مسلح بلافاصله به منظور بررسی این احتمال اقدام به تشکیل هیئت بازرسی متشکل از کارشناسان فنی و عملیاتی مستقل از سازمان هواپیمایی کشوری است که نتایج حاصل از این نظرسنجی و شرکت-تولید و دقیق این که به قرآن به مردم شریف ایران می رسد:

 

1-اسرائیل تهدید رئیس جمهور و فرماندهان نظامی امریکا, جنایی بر اساس تعداد هدف از اهداف در خاک جمهوری اسلامی ایران در این عملیات متقابل و توجه به افزایش بیسابقه نیروهای هوایی در منطقه است. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به تهدیدات احتمالی در بالاترین سطح هشدار قرار گرفتند.

 

2 شکست در ساعت پس از عملیات موشکی ، پروازهای جنگ نیروهای تروریست آمریکایی در این کشور افزایش یافته است و برخی اخبار نیز از مشاهده اهداف هوایی به سمت مراکز استراتژیک در کشور به واحدهای دفاع ظ اهداف متعددی در برخی از صفحات رادار مشاهده شد که باعث حساسیت بیشتر در مجموعه های پدافند هوایی شده است.

 

3 شکست در چنین شرایط حساس و بحرانی., پرواز شماره 752 خطوط هوایی اوکراین از فرودگاه امام خمینی(ره) منتقل شده و درهنگام چرخش است. کاملا در حالت نزدیکشونده به یک مرکز حساس نظامی سپاه و در ارتفاع و شکل پرواز یک هدف متخاصم است که در این شرایط در اثر بروز خطای انسانی و به عنوان پادشاه پاپ., هواپیما ذکر شده در مورد آمار است که متاسفانه باعث رسیدن جمعی از هموطنان عزیز و جان, کشته شدن تعدادی از اتباع خارجی شاغل.

 

4-ستادکل نیروهای مسلح از عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های داغدار هموطن و پس از شهروندان کشورهای دیگر و عذر خواهی به دلیل خطای انسانی رسمی اعلام کرد روز یکشنبه ، اطمینان کامل پیگیری خواهد شد اصلاحات اساسی در فرآیندهای عملیاتی در سطح نیروهای مسلح امکان تکرار چنین اشتباهات غیر ممکن ساخته و بلافاصله سرزنش آن را به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی کنید تا با خطا شد برخورد قانونی محل.

 

5 همچنین نیز ابلاغ شد به عنوان به زودی به عنوان مسئولین مربوطه در سپاه با حضور در رسانه ملی توضیحات مشروحی به مردم شریف ارائه می کنند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی