اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

گرفتن کلمه عبور ایران خودرو

گرفتن کلمه عبور ایران خودرو

گرفتن کلمه عبور ایران خودرو

تنظیم رمز از یکشنبه 8 دی برای ثبت نام اینترنتی ایران خودرو الزامی می شود به صورتی که اگر قبلا در سایت پیش ثبت نام انجام داده اید لازم است شماره موبایل را تایید و یک رمز مناسب تعیین کنید ، به گفته ایران خودرو این کار برای شناسایی افراد و کم کردن تاثیر سرعت اینترنت در مراحل ثبت نام است.

آموزش تصویری ثبت نام ایران خودرو و دریافت رمز عبور را می توانید در سایت خودرو ثبت به مطابق با آخرین تغییرات سایت دنبال کنید، از همان اول باید بگوییم برای ثبت نام محصولات ایران خودرو در حال حاضر نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی های ایران خودرو نیست و کاربر می تواند این کار را انجام دهد، مراحل ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی و آنلاین می باشد.

برای اینکار شما به آدرس فروش محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir می شوید که وارد صفحه ایی مانند تصویر زیر خواهید شد. گزینه های بالای سایت انواع فروش را نشان می دهد مانند ، پیش فروش ، فروش نقدی یا فروش اعتباری گزینه دیگر ورود کاربر است چنانچه برای اولین بار است که وارد سایت می شوید و نام کاربری و رمز عبور ندارید می توانید از این گزینه استفاده کنید گزینه ورود کاربر را می زنید و وارد صفحه ایی به شکل زیر می شوید.

گزینه های بالای سایت انواع فروش را نشان می دهد مانند ، پیش فروش ، فروش نقدی یا فروش اعتباری گزینه دیگر ورود کاربر است چنانچه برای اولین بار است که وارد سایت می شوید و نام کاربری و رمز عبور ندارید می توانید از این گزینه استفاده کنید گزینه ورود کاربر را می زنید و وارد صفحه ایی به شکل زیر می شوید

چنانچه در سایت نام کاربری و رمز عبور تنظیم نکرده اید گزینه (ثبت نام یا تنظیم رمز ) را میزنیم با زدن این گزینه صفحه ایی مانند تصویر زیر باز خواهد شد.

در این مرحله شما باید کد ملی خود را وارد نمایید که دو حالت اتفاق خواهد افتاد یکی اینکه شما قبلا ثبت نام اولیه زمان خرید خودرو در سایت انجام داده اید ولی سایر اطلاعات مانند آدرس و … را وارد نکرده اید در این حالت شماره موبایلی که در ثبت نامهای قبلی وارد کرده اید نمایش داده می شود اگر این شماره برای شما بود تایید میکنید اگر نه به نمایندگی برای تغییر آن مراجعه می کنید بعد از تایید شماره موبایل درخواست میکند که رمز عبور را تنظیم کنید اما اگر برای اولین مرتبه وارد سایت فروش می شوید صفحه ایی مانند زیر خواهید دید

شما در این مرحله اطلاعات شخصی خود را وارد خواهید کرد نکات مهمی که در اینجا باید مد نظر قرار دهیم این است که

اطلاعات شخصی (اطلاعات خود را حتما به فارسی وارد نمایید).

کلمه عبور می بایست حداقل 8 کاراکتر باشد

کلمه عبور می بایست شامل حداقل یک حرف انگلیسی بزرگ باشد

کلمه عبور می بایست شامل حداقل یک عدد باشد

در کلمه عبور ورود حروف فارسی مقدور نمی باشد

بعد از وارد کردن کلمه عبور مناسب شماره شناسنامه ، نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، تحصیلات ، شغل ، تاریخ تولد تاریخ صدور ، محل صدور شناسنامه ، جنسیت ، شهر محل سکونت به پایین صفحه آمده و تصویر زیر را خواهیم دید.


در این مرحله اطلاعات تماس یا آدرس را وارد می کنیم و لازم است یک سوال امنیتی برای خود در نظر بگیریم دقت کنید اطلاعات سوال امنیتی را در محلی ذخیره کنید که فراموش نشود و از همه مهمتر اینکه تمام موارد ستاره دار که در زیر هم آمده است را باید تکمیل نمایید.

بعد از تایید ثبت نام می توانیم از گزینه های بالای سایت وارد پنل کاربری خود شویم ، خرید خودرو و مدیریت قرار داد ها بیشترین کاربرد ها را برای ما خواهند داشت، مدیریت قرار داده ها برای مشاهده قرار داد های قبلی ما می باشد.

برای خرید خودرو گزینه های بالای سایت را می زنیم مانند پیش فروش ، فروش نقدی یا .. اگر بخشنامه ایی را در سایت فعال باید در زیر لیست آن را مشاهده خواهید کرد مانند زیر که بخشنامه پیش فروش محصولات فعال است

بعد از انتخاب خودروی مورد نظر به زمان تحویل خودرو ، سود مشارکت انصراف دقت کرده و گزینه سفارش را میزنیم و وارد صفحه بعد می شویم (تصویر پایین)

شما در این صفحه اگر از قبل هم وارد پنل کاربری خود باشید لازم است مجدد این اطلاعات را تکمیل نمایید و اگر از قبل در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو ثبت نام نکرده باشید مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد می توانید با ورود به سایت و انتخاب خودرو این صفحه را تکمیل و خرید را انجام دهید و بعدا اطلاعات دیگر را تکمیل نمایید.

ولی اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید دقت نمایید اطلاعات وارد شده با اطلاعاتی که قبلا ثبت کرده ایم یکی باشد ( در گذشته در پایین این صفحه کد امنیتی وجود داشت که لازم بود برای رفتن به مرحله بعد آن را وارد نمایید با به روز رسانی سایت آن کد حذف شده است ) بعد از تکمیل فرم گزینه ورود مشتری را می زنیم و وارد مرحله بعد می شویم.

در این مرحله رنگ خودرو را انتخاب میکنیم و انتخاب خدمات مانند کارت طلایی البته اگر از طرف شرکت این گزینه فعال باشد اطلاعات خودرو انتخاب کرده نمایش داده می شود که می توانیم بررسی نماییم.

بعد از اینکه رنگ خودرو و خدمات را انتخاب کردیم می توانیم به پایین صفحه آمده یک درگاه را برای پرداخت مبلغ انتخاب کنیم.

توافق نامه و مواردی که لازم است تایید کنیم را بعد از آن انتخاب میکنیم و گزینه پرداخت را می زنیم اگر ظرفیت خودروی انتخابی تمام نشده باشد وارد درگاه بانک خواهیم شد.

دقت نمایید در هنگاه خرید اگر قصد انصراف را داشتیم و بخواهیم یک خودروی دیگر را انتخاب نماییم و بخشنامه دارای محدودیت باشد گزینه انصراف را بزنید تا به سایت فروش ارجاع داده شوید اگر پنجره بانک را ببندید با پیغام خطا موقع انتخاب خودروی دیگر مواجه خواهید شد.

بعد از تکمیل فرایند ثبت نام یک پیامک حاوی ردیف قرار داد برای ما ارسال می شود که با وارد کردن آن در پنل کاربری گزینه مدیریت قرار دادها می توانیم بفهمیم که خودروی ما در چه مرحله ایی است.

چنانچه در ثبت نام مشکل دارید و قادر به ثبت نام نمی باشد می توانید فیلم آموزش ثبت نام ایران خودرو و ترفند های ثبت نام موفق و سریع را از وب سایت خودرو ثبت تهیه کنید در زیر پیش نمایش آموزش و چند نمونه از ثبت نام های موفق در روز هایی که سایت ترافیک بالا داشته اند را مشاهده می کنید

منبع: rahbordemoaser.ir

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی