اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

چرا عکس در واتس اپ دانلود نمیشه

چرا عکس در واتس اپ دانلود نمیشه

 

 

 

دلایل اصلی این مشکل خاص عبارتند از:

فضای ذخیره سازی کمتری برای شما باقی مانده است.

اگرچه ممکن است فضای ذخیره سازی و RAM را در تلفن در نظر نگیرید ، اما پس از تمرین دوربین و همه چیز ، Storage ، Processor و RAM پیشرو هستند. نمایش بعدی است. با توجه به این نکته ، می خواهم پیشنهاد کنم که ، شما باید بررسی کنید که چه مقدار از فضای حافظه تلفن شما باقی مانده است.

اگر کارت SD دارد ، همه پرونده های رسانه WhatsApp را در یک پوشه خاص در کارت SD کپی کنید. به یاد داشته باشید ، نکنید پوشه "Database" را حذف . این شامل تمام پیام ها و داده ها است.

اگر فضای ذخیره سازی شما پر است ، هیچ چیز قابل تخلیه نیست ، سپس Dock Menu را باز کنید. از آنجا ، تنظیمات Gear را انتخاب کنید ، سپس به گزینه ذخیره سازی بروید و روی Phone Storage space ضربه بزنید. سپس داده های حافظه پنهان را جستجو کنید ، داده های ذخیره شده را پاک کنید و باید یک چهارم گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید. اکنون برای تهیه پشتیبان از همه رسانه های قدیمی ، از Photos یا هر برنامه پشتیبان استفاده کنید.

به یاد داشته باشید تصاویر و ویدیوهای مشابه را حذف کنید. داده های دریافتی و ارسالی هر دو جا می گیرند.

اتصال شبکه شما بسیار کند است.

اتصال شبکه کندتر از کرم خاکی است. تا رسیدن به مقصد مدام می خزد ، اما شبکه به مقصد نمی رسد. این ساده هر عملکرد اساسی را متوقف می کند. سعی کنید از دلایل کند بودن شبکه بدانید. بعضی مناطق سریعترین اتصال را فراهم می کنند ، بعضی مناطق نسبتاً کندتری را فراهم می کنند. به بسته های داده جدیدتر بروید.

آب و هوا و هوا مرطوب می تواند به طور ناگهانی بر سرعت انتقال داده شما تأثیر بگذارد ، زیرا امواج رادیویی برای حرکت به محیط هوا نیاز دارند و رطوبت ذرات را حل می کند. در یک منطقه خشک قرار بگیرید ، نه مستقیم زیر آفتاب. اتاق های جدا شده درد الاغ نیز هستند. سعی کنید با خدمات مشتری تماس بگیرید و با آنها مودب باشید. آنها هر روز بیشتر با شرایط آزار و اذیت روبرو می شوند ، در مقایسه با یک سال گذشته مشکل خود را مختصر و به زبان ساده بیان کنید.

اگر چیزی کمکی نکرد ، اتصال WiFi را جستجو کنید.

شما مجوزهای لازم را ارائه نداده اید.

اگر برنامه ای اجازه دسترسی به فضای ذخیره سازی شما را نداشته باشد ، حتی یک مورد قابل بارگیری نیست. نماد WhatsApp را روی داک فشار دهید و به گزینه "App Info" بکشید. سپس ببینید آیا همه گزینه ها را ارائه داده اید یا خیر. فعال کردن دوربین، اطلاعات تماس، تلفن، میکروفون، ذخیره سازی مهم تر از و سعی کنید آنها را درک کنید. کورکورانه به همه آنها دسترسی نداشته باشید.

اگر همه این موارد عیب یابی جواب نداد ، شما امی به نسخه جدیدتری نیاز دارید. یا از داده های موجود در WhatsApp پشتیبان تهیه کرده و برنامه را حذف کنید. داده ها را دوباره نصب و بازیابی کنید. باید بتوانید رسانه ها را بارگیری کنید

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی