اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

واتساپ در آینده نزدیک با آیفون های قدیمی اجرا نمی شود

واتساپ در آینده نزدیک با آیفون های قدیمی اجرا نمی شود

واتساپ در آینده نزدیک با آیفون های قدیمی اجرا نمی شود

WhatsApp متعلق به فیس بوک یکی از برنامه های پیام رسان محبوب است که در سیستم عامل تلفن همراه موجود است. این سرویس چنان توانسته است به سبک زندگی ما نفوذ کند که روی آوردن به گزینه های جایگزین برای اکثر کاربران بسیار دشوار است. در حقیقت ، بحث و جدال اخیر مربوط به حریم خصوصی ، مورد قانع کننده ای را ایجاد می کند. به نظر می رسد این تنها چیزی نیست که واتس اپ برای ما در نظر گرفته است. طبق گزارش جدید ، WhatsApp ممکن است به هیچ وجه روی آیفون های قدیمی کار نکند.

WhatsApp ممکن است از آیفون هایی که روی نسخه های قدیمی iOS استفاده می کنند پشتیبانی نکند!

WhatsApp Messenger بتا 2.21.50 پشتیبانی از iOS 9 را کاهش می دهد.

س FAالات متداول هنوز به روز نشده است. https://t.co/3bpOuq0jvp https://t.co/QMM7AkVY7U

- WABetaInfo (@ WABetaInfo) 5 مارس 2021

WABetaInfo ، منبع محبوب اخبار مربوط به WhatsApp ، اکنون یک بروزرسانی مهم در مورد آینده این برنامه پیام رسانی را فاش کرده است. به نظر می رسد فیس بوک در حال کار بر روی نسخه بتا جدید 2.21.50 برای WhatsApp است. طبق WABetaInfo ، نسخه جدید بتا دیگر در iOS 9 کار نمی کند. این بدان معناست که این شرکت ممکن است قصد داشته باشد به زودی پشتیبانی خود را کنار بگذارد. در حقیقت ، ممکن است به زودی در نسخه پایدار نیز منعکس شود.

نسخه جدید WhatsApp Beta فقط در آیفونهایی که از iOS 10 به بالا استفاده می کنند قابل اجرا است. برای کسانی که بی اطلاع هستند ، آیفون 4 و 4S دستگاه هایی هستند که هنوز در iOS 9 قدیمی تر کار می کنند. برای یادآوری ، iOS 9 به سال 2015 برمی گردد که برای اولین بار عرضه شد در حالی که آخرین به روزرسانی به ژوئیه 2019 برمی گردد. .

همچنین لازم به ذکر است که WhatsApp به طور رسمی این پیشرفت جدید را اعلام نکرده است. در حقیقت ، در صفحه سQالات متداول شرکت هیچ اشاره ای به آن نشده است. اگر این شرکت واقعاً قصد دارد این کار را ادامه دهد ، بنابراین باید انتظار داشته باشیم که به زودی شاهد اعلامیه رسمی نیز باشیم.

در اینجا آنچه به روز رسانی بتا جدید به جدول آورده شده است!

WhatsApp در حال آماده سازی بروزرسانی است که تجربه جدیدی را برای بایگانی شما به ارمغان می آورد: وقتی از چت های بایگانی شده پیامی دریافت می کنید ، دیگر بایگانی نخواهند شد.
این اختیاری است

در به روزرسانی آینده برای iOS و Android در دسترس خواهد بود.
2.21.50.11: https://t.co/ULD64epEoY pic.twitter.com/5tziOefkb5

- WABetaInfo (@ WABetaInfo) 5 مارس 2021

WhatsApp Beta 2.21.50 جدا از حذف پشتیبانی از iOS 9 ، یک سری اضافات جدید هم به جدول می آورد. واتس اپ گزارش داده است که مدتی است در حال کار بر روی چت های بایگانی بهبود یافته است. خوب ، به نظر می رسد که بالاخره ممکن است در نسخه بتا آینده شاهد آن باشیم. گپ های بایگانی شده جدید رابط کاربری بهبود یافته ای به همراه خواهد داشت. چت های بایگانی شده فقط در صورت مشاهده چت در بایگانی قابل مشاهده خواهند بود. علاوه بر این ، سلول همیشه به بالا پین می شود و اعلان به صورت خودکار بی صدا می ماند.

به محض اینکه گپ را از بایگانی بردارید ، همه تنظیمات معکوس می شوند و می توانید اعلان ها را دریافت کنید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی