اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

نحوه مصرف پودر سفیده تخمه مرغ در بدنسازی

نحوه مصرف پودر سفیده تخمه مرغ در بدنسازی

تخم‌مرغ‌ها دهه‌هاست که مورد توجه قرار گرفته‌اند، در حالی که در واقع یکی از سالم‌ترین غذاهایی هستند که می‌توانید بخورید. اما پروتئین تخم مرغ چگونه به عنوان مکمل عمل می کند؟ آیا این راهی برای ایجاد رشد جدید است یا فیزیک شما را ترک می‌کند؟

جای تعجب نیست که با توجه به جایگاه تخم مرغ به عنوان یک غذای تناسب اندام، پروتئین تخم مرغ به عنوان مکمل می تواند توسط هر کسی که به پروتئین با کیفیت بالا نیاز دارد برای رفع نیازهای روزانه و غاز در طول رشد ماهیچه ها استفاده کند. پروتئین تخم مرغ همچنین برای کسانی که به سویا یا لبنیات حساسیت دارند کار می کند. در واقع، همانطور که در حال یادگیری هستید، پروتئین تخم مرغ ممکن است همان چیزی باشد که برای رسیدن به اهداف بدن خود به آن نیاز دارید. با این حال، ابتدا باید نکات و نکات استفاده از مکمل را بدانید.

"پروتئین تخم مرغ به عنوان مکمل می تواند توسط هر کسی که به پروتئین با کیفیت بالا نیاز دارد برای رفع نیازهای روزانه و غاز در طول رشد عضلانی استفاده کند."

 

جداسازی سفیده تخم مرغ ، پودر کردن آن و خشک کردن باقی مانده به پودر، روش معمولی برای تهیه مکمل پروتئین تخم مرغ است . گاهی اوقات زرده تخم‌مرغ نیز گنجانده می‌شود، اگرچه بیشتر مکمل‌های پروتئین تخم‌مرغ فقط به سفیده تخم‌مرغ (که به آن آلبومن تخم‌مرغ نیز گفته می‌شود) متکی هستند. وقتی اصطلاح "آلبومن" را می بینید، از نظر فنی، اکثر چربی ها باید از طریق فیلتراسیون حذف شوند.

فرآیند پاستوریزه کردن سفیده تخم مرغ یک حمله جراحی است. مانند لبنیات، این یک فرآیند حرارتی بسیار بالا با مدت زمان کوتاه است که موجودات میکروبیولوژیکی را از بین می برد. با این حال پروتئین، مهمات عضله ساز شما را دست نخورده باقی می گذارد.

بدنسازان تنها کسانی نیستند که به پروتئین تخم مرغ توجه دارند. پودر پروتئین جامد تخم مرغ در پخت و شیرینی‌پزی نیز استفاده می‌شود و سفیده تخم‌مرغ در هر جایی که نیاز به اثر شلاق بالا در غذا دارید استفاده می‌شود. یکی از راه‌هایی که می‌توان متوجه شد پودر پروتئین سرشار از سفیده تخم‌مرغ است و کربوهیدرات، چربی و عوامل ژل‌کننده (مثلا لثه‌ها) کم است، این است که چقدر کف ایجاد می‌شود – و مدت زمانی که به اطراف می‌چسبد.

تخم مرغ به پروتئین تخم مرغ کمک می کند

پروتئین تخم مرغ رشد عضلانی را تحریک می کند و در مطالعات دانشگاهی ثابت شده است که سنتز پروتئین عضلانی را افزایش می دهد. این اثرات احتمالاً ناشی از غلظت بالای آمینو اسید لوسین است - تقریباً 9٪. لوسین اسید آمینه اصلی است که مسئول تحریک سنتز پروتئین ماهیچه بعد از غذا است. تنها منبع پروتئینی که حاوی لوسین بیشتری نسبت به تخم مرغ است، آب پنیر قوی است .

تخم مرغ 10 تا 20 درصد بیشتر از سایر منابع پروتئینی لوسین دارد. تحقیقات دکترای من (لین) نشان داد که پروتئین تخم مرغ نسبت به پروتئین سویا و گندم آنابولیک تر است . علاوه بر این، توده لاغر بدن را بیش از هر دوی این منابع پروتئینی افزایش داد - حتی با مصرف مساوی!

نحوه مصرف پودر سفیده تخمه مرغ در بدنسازی
نحوه مصرف پودر سفیده تخمه مرغ در بدنسازی

"بدن پروتئین تخم مرغ را با سرعتی شبیه به پروتئین آب پنیر شیطانی سرعت عضله سازی هضم می کند."

بدن پروتئین تخم‌مرغ را با سرعتی مشابه پروتئین آب پنیر شیطان با سرعت عضله‌سازی هضم می‌کند. پس از مصرف، این هضم سریع منجر به افزایش زیادی در اسیدهای آمینه پلاسما پس از آن می شود. سلول های عضلانی به تغییرات در سطح اسید آمینه خون حساس هستند و این افزایش سریع باعث ایجاد یک واکنش عضلانی بزرگ می شود.

تحقیقات در دانشگاه سنت لوئیس نشان داد که مصرف پروتئین تخم مرغ باعث سیری می شود و در عین حال مصرف غذای کوتاه مدت را نیز کاهش می دهد. بنابراین تخم مرغ ممکن است برای افرادی که به دنبال کاهش چربی هستند مفید باشد - اما کسانی که نمی خواهند احساس کنند که در این فرآیند گرسنه می شوند. با این حال، مزایا به رشد عضلات ختم نمی شود. پروتئین تخم مرغ همچنین مملو از ویتامین ها، مواد معدنی و ریز مغذی های مهم است. مزایای دیگری برای مصرف تخم مرغ فراتر از اثرات حمایتی عضلانی آن وجود دارد - که قابل توجه است.

 

پروتئین تخم مرغ منبع غنی لوسین است، اما پروتئین آب پنیر چگالی لوسین بیشتری دارد (9% در مقابل 11%). با این حال، WHO گزارش می دهد که آلرژی به لبنیات در 1٪ تا 4٪ از بزرگسالان وجود دارد. حساسیت به لبنیات، که حساسیتی به لبنیات نیست، تقریباً به همین میزان است. این افراد می توانند با انتخاب پروتئین تخم مرغ از مشکلات جلوگیری کنند. ما می گوییم که تفاوت جزئی در چگالی لوسین هزینه کمی است. کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند نیز ممکن است بخواهند پروتئین تخم مرغ را انتخاب کنند. اگرچه بعید است (به غیر از اثر دارونما) آنها با آب پنیر مشکل داشته باشند زیرا مقدار کمی از آب پنیر حاوی کربوهیدرات است که از فرم بسیار فیلتر شده است.

پروتئین تخم مرغ - نه فقط برای صبحانه

اینکه چقدر پروتئین تخم مرغ باید مصرف کنید به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله وزن بدن، کل پروتئین دریافتی و اینکه آیا آن را به تنهایی یا با سایر منابع پروتئینی مصرف می کنید. از آنجایی که پروتئین تخم مرغ در مقایسه با سایر منابع پروتئینی بسیار غنی از لوسین است، برای به حداکثر رساندن رشد عضلانی نیازی به مصرف آن ندارید.

فرض کنید شما یک فرد 200 پوندی هستید که فقط پروتئین تخم مرغ مصرف می کند. برای به حداکثر رساندن پاسخ رشد عضلانی و دستاوردهای ناشی از آن، 30 تا 40 گرم مصرف کنید. برای رسیدن به همان اثر با سویا، احتمالاً باید 50 گرم مصرف کنید.

پروتئین تخم مرغ را می توان در هر زمانی از روز مصرف کرد تا تاثیر زیادی داشته باشد. البته بسیاری از افراد قبل و بعد از تمرین، پروتئین تخم مرغ را ترجیح می دهند. آزمایشگاه دکتر استوارت فیلیپس در دانشگاه مک مستر نشان داد که مصرف پروتئین تخم مرغ حتی با دوز کوچک به اندازه 5 گرم بعد از تمرین باعث بهبود سنتز پروتئین و ریکاوری می شود. با این حال، بهترین پاسخ در دوزهای 20 تا 40 گرم مشاهده شد.

از آنجایی که تخم‌مرغ نسبتاً سریع هضم می‌شود، بسیاری از شرکت‌های مکمل، تخم‌مرغ و آب پنیر را با یک پروتئین دیرهضم‌تر مانند کازئین ترکیب کرده‌اند. هدف ایجاد ترکیبی از پروتئین است که آزادسازی پایدارتر و پایدار اسیدهای آمینه را در جریان خون ارائه می دهد. این که آیا این مزیت اضافی ارائه می دهد یا نه قابل بحث است.

نحوه مصرف پودر سفیده تخمه مرغ در بدنسازی
نحوه مصرف پودر سفیده تخمه مرغ در بدنسازی

 

داستان اثرات جانبی

مانند تقریباً هر مکمل پروتئینی، تخم مرغ نیز در برخی افراد واکنش های آلرژیک ایجاد می کند. به زودی متوجه خواهید شد، زیرا عوارض جانبی شامل گاز، نفخ، اسهال و ناراحتی عمومی دستگاه گوارش است. پروتئین تخم مرغ همچنین ممکن است گاز شما را مضرتر از حد معمول کند. این به دلیل محتوای گوگرد بالای پروتئین تخم مرغ است. بنابراین قبل از قرار ملاقات، دوز دوز مصرف نکنید.

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی