اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

نحوه انتخاب نام نوزادان 10 نکته برتر در مورد نامگذاری نوزاد

نحوه انتخاب نام نوزادان 10 نکته برتر در مورد نامگذاری نوزاد

در اینجا چند اصل قابل توجه برای کمک به شما در انتخاب نام برای کودک خود آورده شده است.

1. به حروف اول توجه کنید

 

اگر قصد دارید بیش از یک اسم به فرزند خود بگذارید ، به نحوه تلفظ حروف اول توجه کنید. به عنوان مثال ، ممکن است الکساندر استیون اسکات برای پسر شما چشمگیر به نظر برسد ، اما اگر او را ASS صدا کنند بدشانس خواهد بود. نمونه دیگر شارلوت اولیویا وستون است که به COW متراکم می شود. ، تمام ترکیبات نام برای اطمینان از اینکه نامگذاری نمی کنید و حروف اول را یادداشت کنید.

2. معنی را تحلیل کنید

سعی کنید نامی با معنی یا ارتباط خاص انتخاب کنید. اگرچه برخی از نام ها قوی به نظر می رسند ، اما ممکن است معنی وحشتناکی داشته باشند. برخی از آنها کالوین به معنی کچل ، سسیلیا به معنی نابینا یا نام هایی مانند آدولف است که شهرت مطلوبی ندارند. شما می توانید یک لاینر آماده کنید تا بتوانید وقتی کسی در مورد اهمیت نام فرزندتان سال می کند پاسخ دهید.

 

3. نام مستعار را در نظر بگیرید

تمام احتمالی لقب های کودک ، چه نسخه های بلند و چه کوتاه ، را در نظر داشته باشید که ممکن است افراد کودک شما را با نام خود صدا کنند. برای اطمینان از اینکه احتمال تکان دهنده ای وجود ندارد ، با شریک زندگی خود یا هر عضو دیگر خانواده یا دوست خود بنشینید. به عنوان مثال ، کتی برای کاترین ، نیت برای ناتانیل خوب به نظر می رسد ، و هیچ فرصتی برای نام مستعار تند و زننده وجود ندارد.

4. به دنبال منحصر به فرد بودن باشید

دادن یک نام منحصر به فرد به کودک اسباب بازی باعث می شود تا در میان جمعیت برجسته شوند. این نام چه در گروه و چه در کلاس به خاطر سپرده می شود. در جستجوی یک نام خلاق و متفاوت ، نام هایی را ایجاد نکنید که غیرمرتبط به نظر می رسند یا معنایی ندارند. آن نیز باید باشد تلفظ و هجی آسان تا دیگران آن را دشوار نبینند.

5- کوتاه کنید

نگه داشتن یک نام کوتاه می تواند کودک شما را از ناامیدی در آینده نجات دهد وقتی که کودک شما در شرف پر کردن همه این فرم ها و برنامه ها است. همچنین تصحیح نام آنها و هجی کردن آنها مشکلی نخواهد داشت.

6. نام خواهر و برادر را بررسی کنید

ممکن است به دنبال نام هایی باشید که دارای همان نام اولیه هستند یا نام هایی که در کنار هم خوب به نظر می رسند. این کار بار شما را راحت می کند و در شرایطی قرار نخواهید گرفت که برای آنها توضیح دهید که چرا یکی نام برتر یا منحصر به فردی دارد در حالی که دیگری نام معمولی یا سنتی دارد.

7. سنت افتخار

انتخاب نام از پیشینه فرهنگی خود راهی عالی برای بزرگداشت سنت خود است. شما ممکن است از نام دخترانه مادر خود ، نام خانوادگی منتقل شده یا نام یکی از اقوام مورد علاقه خود استفاده کنید. اگر سابقه نام خانوادگی دارید ، نگاهی بیندازید تا ببینید آیا چیزی کار می کند یا نه. انتخاب نامی که اهمیت زیادی در خانواده شما داشته باشد واقعاً ویژه است.

8. تنوع را به ارمغان بیاورید

اگر نسبت به یک نام منحصر به فرد یا یک نام سنتی اطمینان ندارید ، آن را با یک نام میانی متعادل کنید. یک نام منحصر به فرد یا سنتی انتخاب کنید و یک نام متعارف به عنوان نام میانه به آن اضافه کنید.

9. نام را با صدای بلند بگویید

بررسی کنید آیا اسامی که انتخاب می کنید ، نام ، میانه و نام خانوادگی ، هنگام گفتن آنها با صدای خوب خوب است یا خشن نیستند. مراقب ترکیبات باشید و اسامی را انتخاب نکنید که ممکن است خنده دار به نظر برسند وقتی با هم گفته می شوند .

10. از نام های مرسوم ، مد روز خودداری کنید

اگر نام محبوبی برای فرزند خود در نظر دارید ، بدانید که او آن را با بسیاری دیگر به اشتراک می گذارد. انتخاب هر شخصیت برجسته یا نام مشهور به نظر می رسد جالب باشد ، اما ممکن است چند سال پایین نباشد.

11. زبان مهم است

نام در یک زبان ممکن است کاملاً به معنی چیزهای عجیب و غریب در زبان دیگر باشد. برای بعضی از والدین ، ​​ممکن است اصلاً مهم نباشد ، اما خوب است که نام و معنی آن را به زبانهای مختلف بررسی کنید. به عنوان مثال ، گیل ، یک نام عبری ، به معنای "شادی" است در حالی که ، در لهستان ، به معنی "خرخر" است. Krysa نام مطبوعی در ایالات متحده است ، به معنی "هدیه خدا" اما در زبان روسی به "موش" اشاره دارد. بنابراین ، خوب است که قبل از این بررسی کنید تا از تعابیر نامطبوع نام جلوگیری شود.

12. انتخاب نام های خنثی جنسیتی

انتخاب نام خنثی جنسیتی یک انتخاب متمایز است که در حال محبوبیت است. به عنوان والدین ، ​​اگر فکر می کنید به جلوگیری از کلیشه بندی جنسیتی کمک می کند ، یا ممکن است فقط ایده یک اسم جنسیتی را دوست داشته باشید ، به اسم های خنثی از جنسیت که معنادار و آشنا هستند فکر کنید.

13. به دنبال نام های کلاسیک باشید

نام های کلاسیک همیشه بهتر هستند. بیشتر والدین نام های بی انتها را ترجیح می دهند تا مد روز. آنها هرگز قدیمی به نظر نمی رسند و کودک را به عنوان بخشی از یک قرن خاص شناسایی نمی کنند. تعداد مناسبی از نام های قابل توجه را برای انتخاب پیدا خواهید کرد که از چندین نسل قبل وجود داشته و نسبتاً بدون تغییر مانده اند.

14. متقاعد شوید

هر دو والدین ممکن است در هنگام علاقه و علاقه خود را داشته باشند یافتن نام ، . لازم است به یک نتیجه مشترک برسیم و سپس با هم یک نام پیدا کنیم. به این ترتیب ، اسمی را که شریک زندگی شما دوست ندارد تحمیل یا مجبور نکنید.

15-ذهن باز داشته باشید

اگر سرانجام هنگام انتخاب نام سردرگم هستید زیرا می خواهید رسم خانواده ، میراث فرهنگی یا هر آنچه که می تواند باشد ، با آن همراه باشید. می توانید با اسامی عمومی و برتر که گیجی ایجاد نمی کند بروید. اگر مجبورید اسم ها را آزمایش کنید ، یک اسم میانی اضافه کنید اما همیشه یک اسم کوچک معنی دار داشته باشید.

16- لیستی تهیه کنید

اگر در در مشکلی دارید تصمیم گیری مورد نام ، لیستی از اسامی را که توسط خود و شریک زندگی خود ترجیح داده اید تهیه کنید. می توانید آنها را دسته بندی کنید چه مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی ، الهام گرفته از شخصیت های معروف و غیره. هرکدام از شما می توانید آنها را در مقیاس یک تا پنج درجه بندی کنید و سپس برای یافتن نام مناسب دوباره سفارش دهید.

سرانجام ، وقت خود را اختصاص دهید و نامی ایده آل برای کوچولوی خود بگذارید. به این ترتیب ، خواهید فهمید که انتخاب نهایی شما بهترین اسمی است که کودک شما می تواند تا آخر عمر به همراه داشته باشد.

10 سوالی که قبل از تصمیم گیری در مورد نام از خود بپرسید

 

  1. معنی این اسم چیست؟
  2. آیا گفتن خوب است؟
  3. این اسم چقدر محبوب است؟
  4. آیا همه گفتن این اسم را دوست دارند؟
  5. به فرزند من چه لقبی داده می شود؟
  6. مرسوم ، مد روز است یا کلاسیک؟
  7. آیا این اسم ارتباط قوی دارد و معنای منفی ندارد؟
  8. آیا در زبانهای دیگر معانی یا معانی دیگری وجود دارد؟
  9. آیا خیلی کوچک است ، یا خیلی طولانی است؟
  10. آیا فرزند من می تواند با اطمینان خود را معرفی کند؟

مهم نیست که چه نامی را انتخاب می کنید ، منتظر بمانید تا بعد از تولد کودک آن را اعلام کنید. به جای یافتن هرگونه خطای احتمالی ، یاد بگیرید که در مورد نام مورد علاقه خود تمرکز کنید. کمی فکر کنید و مطمئناً با آن سرگرم خواهید شد. انتخاب نام کودک لحظات به یاد ماندنی و خاصی را به شما اضافه می کند ، پس از آن لذت ببرید

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی