اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

قتل خانواده 4 نفره توسط مرد خوزستانی

مرد جوانی که به جهت اختلاف مالی خواهر و سه فرزند او را به نحوه هولناکی به قتل رسانده بود با هوشیاری کارآگاهان پلیس شهرستان مهرستان در سیستان و بلوچستان در کمتر از ۲۴ ساعت بازداشت شد.

سردار "محمد قنبری" در تشریح این خبر اذعان کرد: ساعت 19 دوم تیر ماه امسال به دنبال اعلام مرگ مشکوک 4 عضو یک خانواده و کشف اجساد آنان از باطن چاه آب منزلشان بنا شده در یکی‌از روستاهای شهرستان مهرستان، فورا کارآگاهان پلیس دانایی این شهرستان به محل اعزام شدند.

او خاطر نشان نمود: با حضور کارآگاهان در محل رخداد، جسد زنی 45 ساله به یار و همدم اجساد 3 فرزندش که یک پسر 16 ساله و 2 دختر 11 و 13 ساله بودند بوسیله ماموران حریق آدرس از باطن چاه 20 متری منزلشان خارج آورده شد.

این رده ارشد انتظامی خاطر نشان نمود: در پژوهش ها اول کارآگاهان پلیس، اخوی پهناور زن متوفی با مراجعه به مأموران اظهار داشت که یک سری ساعت قبلی از کشف اجساد، برای دیدار با خواهرش به خانه آن ها آمده بود و از غایب بودن او و کودک هایش متعجب می‌گردد که بعد از 3 ساعت پیگیری و جستجوی بی اثر، با یاری اعضای خانواده و همسایگان مبادرت به جست و جوی‌بار ظریف تمام نقاط خانه می‌نمایند که به‌دنبال آن یک کدام از برادرانش، با مشاهده اجساد خواهر و فرزنداش در داخل چاه آب فورا با حریق آدرس و پلیس 110 تماس میگیرد.

سردار قنبری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس دوراندیشی در جریان تحقیق از اعضای خانواده با گفتگوها ضد‌و‌نقیض اخوی کوچکتر متوفی، که او‌لین توشه اجساد را باطن چاه آب پیدا کرده بود مواجه گردیده و به او مشکوک می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ذکر کرد: با گردآوری سرنخ های مو جود و انجام یک‌سری اقدامات تخصصی شک و تردید کارآگاهان پلیس به باور تبدیل گردیده و بعد از هماهنگی قضائی اخوی کوچکتر این زن به اتهام قتل، بازداشت و به پلیس تدبیر انتقال می یابد.

او اظهار‌کرد: این تبهکار 28 ساله که راه‌حل ای جز بیان واقعیت نداشت در بازپرسی های تکمیلی پلیس به جنایت ارتکابی اعتراف و اقرار کرد که به جهت چندین مسائل مالی به بازه زمانی 2 سال با خواهر خویش اختلاف داشته و به همین عامل تمایل به قتل وی میگیرد.

به نقل از وبسایت پلیس، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در زمینه ی شیوه ارتکاب قتل بوسیله مجرم، ذکر کرد: او با مراجعه به خانه خواهرش مبادرت به ریختن سم باطن خوراک کرده و از خانه بیرون گردیده که پس ازگذشت 2 ساعت با مراجعه دوباره به خانه، اجساد آن‌ها‌را باطن چاه آب انداخته میباشد.

سردار قنبری در خاتمه اعلام کرد: مجرم با تشکیل پرونده برای سیر فرایند رسمی به مراجع قضائی معرفی شد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی