اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکس های مصطفی ساسانی بازیگر مجموعه نجلا + بیوگرافی

مصطفی ساسانی نجلا

 

مصطفی ساسانی ، کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر ، متولد سال 1359 در کرج است.

وی در سال 2004 در رشته بازیگری با گرایش بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شد.
مصطفی ساسانی ، اولین تندیس بازیگر جشنواره استانی دفاع مقدس برای نمایش "سایه سکوت" ، اولین تندیس بازیگر جشنواره منطقه ای اردبیل برای نمایش "دعوت به تشییع" ، تندیس دوم بازیگر جشنواره یک بازی برای نمایش های "بی خانمان" و "مصاحبه" ، سومین تندیس بازیگر جشنواره تک نمایش کرج برای نمایش "سبز سرخ" و سومین تندیس بازیگر جشنواره استانی لرستان برای نمایش "دعوت به مراسم تشییع" ، سومین تندیس کارگردانی از جشنواره یک صفحه برای نمایش "سبز سرخ" و تندیس سوم مدیر اولین جشنواره تک نمایشنامه "چنگر" است.
 

مصطفی ساسانی بازیگر
مصطفی ساسانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او متولد 1980 است. مصطفی ساسانی از مهمترین کارهای اخیر خود به عنوان بازیگر در سریالهای "قهوه تلخ" ، فیلم "دهلیز" و سریال "شرایط ویژه" نام برد.
مصطفی ساسانی همسرش
مصطفی ساسانی بارها در تلویزیون ظاهر شده و در سال 2006 ، در 26 سالگی ، در سریال مردم ما به کارگردانی سید فیاض موسوی بازی کرد. اگرچه موفقیت این کار بیش از کارهای قابل توجه دیگری مانند سریال "قهوه تلخ" نبود ، اما تجربه خوبی برای مصطفی ساسانی وجود دارد و باعث می شود او با هنرمندانی مانند مهدی سلوکی ، شبنم قلی خانی ، برزو ارجمند و اسماعیل تجربه کند. شانگله
مصطفی ساسانی عکس
مصطفی ساسانی در سال 2010 یک دوره سخت کوشی را در زمینه سینما و تلویزیون گذرانده و در یک اثر مهم بازی کرده است. کار مهم مصطفی ساسانی در سال جاری ، بازی در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری ادامه دارد.
مصطفی ساسانی حسام منظور
شاید یکی از مهمترین قسمت های زندگی نامه مصطفی ساسانی بازی در سریال قهوه تلخ باشد. مصطفی ساسانی در سال 1389 در سن 30 سالگی در سریال قدرت تلخ نقش مهمی را ایفا کرده است که می تواند مهارت های او را داشته باشد ، آن را بازی کند و همچنین می تواند خودش از طریق مخاطبان تلویزیون باشد. او کارگردان این سریال با مهران است. مصطفی ساسانی با بازی در سریال "قهوه تلخ" تجربه موفقیت آمیز بازیگری را کسب کرد و در کنار بازیگرانی چون مهران مدیری ، سیامک انصاری ، محمدرضا هدایتی و سحر جعفری جوزانی به تجربیات خود افزود.
مصطفی ساسانی سارا رسول زاده
مصطفی ساسانی ، تنها سریال قهوه تلخ ، در سال 2012 در سن 32 سالگی در فیلم دهلیز بازی کرد. این بار مصطفی ساسانی با بهروز شعیبی ، کارگردان فیلم و هنرمندانی مانند رضا عطاران ، هانیه توسلی ، دهلیز کرد ، شاهرخ فروتنیان و سعید چنگیزیانکیما.
مصطفی ساسانی آزیتا حاجیان
در این سال ها مصطفی ساسانی تجربه کار با هنرمندان را دارد اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مهدی باطبی 3 بار ، مژگان غلامی 2 بار ، ابراهیم شجاعی 2 بار ، آرش نوذری 2 بار و جواد عزتی با 2 بار او بیشترین ایتالیایی را با مصطفی ساسانی داشته است.
مصطفی ساسانی هدایت هاشمی
یکی از ویژگی های حرفه ای بیوگرافی مصطفی ساسانی این است که وی در دوران بازیگری خود در تلویزیون و سینما بازی کرده است. مصطفی ساسانی را باید بیشتر یک بازیگر تلویزیون دانست زیرا 58٪ آثارش تلویزیون و 42٪ آثارش سینمایی است. در واقع ، از مجموع 7 اثر مصطفی ساسانی ، در 4 کار در تلویزیون ، این مجموعه سریال شرایط خاص، سریال قرعه، سریال قهوه تلخدارد و سریال ما چند نفر نام‌های و در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم قندون جهیزیه، فیلم دهلیز و فیلم میان ماندن و رفتن بازی کرده است.
مصطفی ساسانی سید مهرداد ضیایی
در مجموع ، در پرونده و زندگینامه مصطفی ساسانی آثار مهمی وجود دارد. اگر علاقه مندید با بیوگرافی مصطفی ساسانی و زندگی حرفه ای و کارهای دیگر او آشنا شوید ، حتماً از صفحه هر یک از آثار مصطفی ساسانی در شعر دیدن کنید. هر 7 اثر مهم مصطفی ساسانی در سیستم مشخصات ویژه ای دارند ، اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. نکاتی که هر یک از آثار مصطفی ساسانی در سیستم دارد نمره و امتیازاتی است که مردم از یک تا ده به آنها داده اند. در واقع ، هرچه مصطفی ساسانی در کارهای ارزشمند بیشتری بازی کرده باشد ، توانسته امتیاز بیشتری از افراد دیگر کسب کند ، در نتیجه تاریخ کار و زندگی نامه مصطفی ساسانی درخشان خواهد بود. به عنوان مثال ، اثری که بیشترین امتیاز را در زندگی نامه مصطفی ساسانی از مردم کسب کرده است ، از سریال "قهوه تلخ" استفاده می کند و ثابت می کند که در بیوگرافی مصطفی ساسانی کمترین امتیاز را کسب کرده است ، این فیلم بین ماندگاری و استمرار استفاده می شود.
مصطفی ساسانی ملیکا شریفی نیا
 
 
مصطفی ساسانی سوگل طهماسبی
 
 

مصطفی ساسانی جواد پورزند

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی