اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکس های جدید هدیه بازوند (روژان) در سریال نون خ 2

عکس های جدید هدیه بازوند (روژان) در سریال نون خ 2

در این مطلب برای شما عکس های جدید هدیه بازوند (روژان) در سریال نون خ 2 آماده کردیم دوستان نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

بازیگر نقش روژان در نون خبازیگر نقش روژان در نون خبازیگر نقش روژان در نون خبازیگر نقش روژان در نون خبازیگر نقش روژان در نون خبازیگر نقش روژان در نون خبازیگر نقش روژان در نون خبازیگر نقش روژان در نون خبازیگر نقش روژان در نون خ

هدیه بازوند اینستاگرام

 

 

هدیه بازوند بازیگر

هدیه بازوند متولد 27 مرداد 1366 در کرمانشاه، هنرپیشه میباشد.خانم بازوند فقط دو برادر دارد

فارغ التحصیل مدرک کارشناسی مهندسی معماری است، با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و هم اکنون تجربه سینمایی نیز داراست.

سن هدیه بازوند

زمان های بازیگری را از کلاس های موسسه امین تارخ آغاز کرد آن گاه وارد موسسه نقش اول شد و در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی هم شرکت کرد.

زندگینامه هدیه بازوند

وی با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه بطور رسمی وارد دنیای بازیگری گردیده و با بازی در سریال نون خ بـه آوازه بالایی دست پیدا کرد. خانم بازوند می‌گوید: مـن از طریق موسسه نقش اول با آقای امیر معقولی آشنا شدم و از طریق ایشان کـه مدیر تصویر برداری سریال بودند، بـه سریال نون خ معرفی شدم.

فیلم های هدیه بازوند

 

هدیه بازوند در عید نوروز 98 با سریال نون خ بکارگردانی سعید آقاخانی در نقش روژان دختر نورالدین خانزاده وارد قاب تلویزیون شد که‌این سریال می تواند نقش مهمی در آینده هنری اش داشته باشد.

پاهای هدیه بازوند

مـن یک دختر شهری ام با تحصیلات دانشگاهی ولی روژان دختری روستایی با مدرک دیپلم بود، افکار مـن و روژان باهم فرق دارد ولی از دید روحی و خصوصا «کرد» بودن خودم، با نقش روژان بـه خوبی ارتباط برقرار کردم.

هدیه بازوند نون خ

ماجرا سریال نون خ یک درام طنز می‌باشد. کاراکتر اصلی قصه نورالدین خانزاده میباشد که بعدا بصورت مخفف ن.خ شناخته میگردد، وی معتمد و امین کشاوارزان میباشد که در اثر بروز اشتباهات اقتصادی دجار مشکلاتی می‌شود.

هدیه بازوند و همسرش

 

 

هدیه بازوند ویکی پدیا

 

 

هدیه بازوند در نون خ

 

 

هدیه بازوند بیوگرافی

 

هدیه بازوند اینستا

 

هدیه بازوند

 

 

هدیه بازوند اینستاگرام

 

هدیه بازوند بازیگر

 

پیج هدیه بازوند

 

همسر هدیه بازوند

 

هدیه بازوند نون خ

 

هدیه بازوند ویکی پدیا

 

هدیه بازوند اهل کجاست

 

هدیه بازوند instagram

 

هدیه بازوند و همسرش

 

هدیه بازوند اینستاگرام

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی