اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکس سارا رسول زاده در نقش نجلا + بیوگرافی بازیگر

سارا رسول زاده در نجلا

 
سارا رسول زاده در سال 17 / 6 / 1368 متولد شد و آخرین فرزند یک خانواده شش نفره است. وی اصالتاً تبریزی است .

 

بازیگران فیلم نجلا

 

آقای علی سرابی کار من را در یکی از تئاترها دیده بود و آن را به آقای شعیب معرفی کرده بود. من به دفتر آقای شعیبی رفتم و جریان کار می کند و داستان سریال "پرده" قرار گرفت و معلوم شد که او برای نقش هاجر انتخاب شده است. من بخشی از فیلمنامه نوشته شده را خواندم و چون کارهای خوب آقای شعیب را قبلاً در فیلم "دهلیز" و این گروه دیده بودم ، اعتماد به نفس پیدا کردم و آنها را پذیرفتم.

 

مجموعه نجلا

 

من در زمینه اجرا نیز تجربیاتی دارم و در تلویزیون نیز برنامه اجرا می کنم ، همچنین با توجه به اینکه خانم بهبود در برنامه های زنده و زنده از شبکه 2 تجربه کرده اند. من شخصی را که اجرا می کند دوست دارم و واقعاً می خواهم آن را در این فضا تجربه کنم ، زیرا فکر می کنم سخت و جذاب است ، اما اجرا هرگز نگرانی اصلی نیست و بعداً به عنوان سکوی پرتاب برای بازیگری استفاده نمی شود و سپس برای دنیای تئاتر برگشتن.

 

بازیگر نقش نجلا

 

سارا رسول زاده از خودش و فعالیتهایش می گوید

من بازیگری را با تئاتر عروسکی شروع کردم و از بچگی در این زمینه فعال شدم. وی در دوران دانشجویی در زمینه تئاتر نیز فعالیت داشت که برای "کارگاه" دکتر رفیعی انتخاب شد و بهترین کار را برای نمایش "یارما" و همچنین کارگردانی بودجه دکتر رفیعی را انجام داد. من دو سال با دکتر رفیقیه کار کردم و به جرات می توانم بگویم که وی در حال حاضر بهترین کارگردان تئاتر در ایران است.

 

سارا رسول زاده در برنامه کودک

 

نقطه قوت من این است که پشتکار زیادی وجود دارد. من آدم مغروری نیستم. اگر کسی به من بگوید که تو در اینجا بد بودی یا بهتر بود که اینگونه باشی ، من به این تخلف گوش می دهم و این همان رودخانه ای است که در ذهن من وجود دارد و باید آن را اصلاح کنم. گاهی ممکن است لازم باشد بازی کنید زیرا فاقد خلاقیت است. اما من فقط مشکلاتی که به خودم می گویم را با تمرین و تلاش زیاد حل می کنم.

 

سارا رسول زاده در سریال نفس

 

به عنوان آخرین سوال ، از نقاط ضعف و قوت خود در بازیگری و بازیگری چه می دانید؟
بزرگترین نقطه ضعف من این است که روحیه من خیلی روی کار من تأثیر می گذارد. گاهی اوقات وقتی اتفاق بدی برای من می افتد ، نمی توانم آن را پنهان کنم.

 

سارا رسول زاده و همسرش

 

آیا شما الگویی دارید؟
من الگویی ندارم زیرا معتقدم که الگوسازی در هنر ضروری نیست ، هنر باید زنده بماند و کار جدیدی ادامه یابد. اما من بازیگران محبوب زیادی دارم. فاطمه معتمد آریا ، رویا تیموریان ، گلشیفته فراهانی ، ریما رامین فر ، مریم سعادت و همه بازیگرانی که توسط شما به تصویر کشیده نشده اند ، اما من آنها را دوست دارم. در ایران ، همه بدنبال چهره و چهره به طرز عجیبی شبیه هستند. در میان بازیگران مرد ، سیامک صفری ، فرهاد اصلانی ، حمید فرخ نژاد ، پرویز پرستویی ، علی سرابی ، احمد مهرانفر را دوست دارم.

 

سارا رسول زاده مجری

 

دوست دارید جلوی دوربین سینما نقشی بازی کنید؟
من هرگونه پیشنهاد کار در سینما را رد کرده ام. شروع تجربه سینما برای من بسیار مهم است و فعلاً قصد ندارم جلوی دوربین بروم. او قبل از اینکه به عنوان مجری به زندگی بیاید ، برای جشنواره پلیس یک تله فیلم بازی کرد. من یک نمایش با آقای حیدری برای شبکه یک به نام "چاپ" هم انجام دادم. آرزوی من این است که اگر او در سینما باشد ، من با دکتر رفیعی جلوی دوربینم بروم و سبک کار او در "ماهی عاشق شود" را دوست داشته باشم. من خیلی خوش شانس بودم که اولین تجربه یا تئاتر جدی خود را با دکتر رفیعی شروع کردم.

 

فیلم های سارا رسول زاده

 

میزبانی به دلیل دامنه وسیع یا حساسیت ، نمایش های زنده و بازیگری تئاتر را برای کمک به کارهای ویلیام افزایش می دهد. من بازیگری را قبول دارم که در نقش خوب یا بدی باشد ، اما اشتباه مجری به راحتی بخشیده نمی شود.
 

 

سارا رسول زاده ویکی پدیا

 
من می دانم که قیاس بازیگری و بازیگری قیاس درستی نیست ، اما شما به عنوان یک مجری زن دیگر که یک کارگر حرفه ای تئاتر هستید ، اگر یکی از این دو مشکل تر باشد ، می توانید تجربه کنید؟

 

شوهر سارا رسول زاده

 

 

برای اجرای باید متن را بخاطر بسپارید؟
در برنامه تولید ، که ما آن را افلاطون می نامیم ، متن داریم ، اما برنامه زنده شما مکالمه محور است. با تهیه کننده برنامه ، راجب ، یک ساعت قبل از برنامه صحبت کنید. ، حالا که یک سری سوال پیش رو دارید با من مصاحبه کنید که اصلاً به آنها نگاه نکرده اید و سوالات شما در لحظه و در طول مکالمه شکل گرفته است.

 

 

شماره سارا رسول زاده

 

خانواده بزرگ

سارا در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر است

با تشویق پدرش وارد رشته هندبال شد و مدتی در تیم نفت بازی کرد اما مادرش همیشه مخالف بود و دوست داشت او مانند خواهر و برادرش تحصیل کند.

یکی از خواهرانش برای دکترا تحصیل کرد و دیگری و برادرش مکانیک خواندند
با تئاتر عروسکی شروع کنید

به طور جدی کار خود را قبل از دانشگاه با تئاتر عروسی آغاز کرد

وی در دوران دانشجویی در زمینه تئاتر نیز فعالیت داشت تا از بین 40 نفر برای کارگاه دکتر علی رفیعی انتخاب شود و برای اولین بار با نمایش یارما به کارگردانی آنها روی صحنه رفت.

وقتی مجری شد

ورود به عرصه تصادفی بود ، روزی کسی که من هرگز نمی دانستم چگونه و از کجا من را می شناخت با من تماس گرفت و من را به یک تست عملکرد دعوت کرد

من در آزمون شرکت کردم و قبول شدم. بنابراین ، برای اولین بار در سال 2009 ، زمانی که 20 ساله بودم ، شروع به اجرا با برنامه ترمه طلایی برای گروه کودکان به کارگردانی محمدرضا حیدری کردم.
بازی در مقابل دوربین

وی پس از اولین تجربه اجرای خود در سال 2014 با سریال "پرده نشین" در نقش هاجر همسر دانشجویی به نام برتالی با بازی محسن کیایی جلوی دوربین رفت.
شهرت با عاشقانه

اما شهرت وی از مارس 2017 با سریال "عاشقانه ها" در شبکه خانگی به کارگردانی منوچهر هادی با بازیگرانی چون هومن سیدی ، محمدرضا گلزار و مهناز افشار آغاز شد.
عکس های سارا رسول زاده بازیگر

بازیگر مورد علاقه

من بازیگران محبوب زیادی دارم. فاطمه معتمد آریا ، رویا تیموریان ، گلشیفته فراهانی ، ریما رامین فر ، مریم سعادت و همه بازیگرانی که به دلیل چهره ساخته نشده اند و من آنها را دوست دارم
ازدواج

سارا رسول زاده ازدواج نکرد و می گوید هنوز جوان است

نقاط قوت و ضعف

بزرگترین نقطه ضعف من این است که روحیه من خیلی روی کار من تأثیر می گذارد

گاهی اوقات وقتی اتفاق بدی برای من می افتد نمی توانم آن را پنهان کنم ، قدرت من این است که پشتکار زیادی وجود دارد ، هیچ کس افتخار نمی کند

سریال "نجلا" از پنجشنبه 17 مهر مصادف با اربعین حسینی روی آنتن شبکه سه سیما می رود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سریال "نجلا" به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی از اربعین از شبکه سه سیما پخش می شود.

 

سوگل طهماسبی از بازیگران مجموعه های تلویزیونی نجلا

حسام منظور ، سارا رسول زاده ، ملیکا شریفی نیا ، مصطفی ساسانی ، سوگل طهماسبی ، جواد پورزند ، علی غباشی ، مرتضی شاهکرم ، وحید نفر ، بدرالسادات بارنجانی ، محسن پوشانی ، محسن سلیمانی ، سجاد دیرمینا ، ابراهیم گله درضیه آزیتا حاجیان بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

 

این سریال در سال 1358 روایت می شود و اگر به طور خاص به انقلاب اسلامی یا دفاع مقدس می پردازد ، نیازی به عشق ورزیدن نیست که در اطراف امام حسین (ع) روایت شود.

 
 

داستان سریال نجلا یادار در سال 1958 اتفاق می افتد و دختری در آن شرایط آشفته و ناامن به پسری عاشق وعده می دهد که اگر شما پسرانش از مرز عبور کنید و به اربعین بروید ، به خاطر عشقش جبران می کنید. مثبت است ، اما همه اینها در طول مسیر اتفاق می افتد.
معرفی بازیگران سریال تلویزیونی نجلا

 

 

حسام منظور در سال 1980 در تهران متولد شد. وی فعالیت خود را به طور جدی از سال 2003 و در حالی که 23 ساله بود ، از نمایش هشتمین خواننده به کارگردانی محمد مسعود طیبی در کانون رایگان آغاز کرد و با سریال بانویس عمارت به شهرت رسید. وی بازیگر نقش اصلی سریال نجلا است و در نقش عبد بازی کرده است.

 

 

ملیکا شریفی نیا بازیگر کشورمان که دختر آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا است که در آخرین تجربه هنری خود در سریال نجلا جلوی دوربین رفت و با مادرش بازی کرد. آزیتا حاجیان در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در نقش بین المللی شد.

 

 

 

سارا رسول زاده بازیگر و مجری جوانی است که در سال 1968 در تبریز متولد شد. وی برای سریال های نفس ، هیولا و عاشقانه بازی کرده و موفق ترین نقش را در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفا کرده است. او در این سریال نقش نجلا را بازی می کند.

 

 

سوگل طهماسبی ، متولد 25 فوریه 1985 در اصفهان ، بازیگر ایرانی در تئاتر ، سینما و تلویزیون است. وی در اهواز بزرگ شد و فوق لیسانس گرافیک دارد. او با سریال های کیمیا و برادر به بالای شهر رسید و در آخرین اثر خود نجله در شبکه سه سیما حضور دارد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی