اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکس سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا + بیوگرافی

عکس سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا

عکس سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا + بیوگرافی

این شب های سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی در اکنون پخش میباشد . سریالی در استان های شمالی تصویربرداری گردیده است و در آن از بازیگران مستقر نیز مصرف شده میباشد . در کنار بازیگران ساکن و مهم نیز یک سری فیس نو که کمتر شاهد حضورشان در تلویزیون بوده ایم حضور دارا‌هستند .

یکی بازیگران تازه و معرفی گردیده درین سریال سارا باقری است که نقش مائده دختر حاج محمود را در سریال جاری ساختن میکند . دختری که یک دانشجو میباشد و در دانشگاهش با پسری به اسم عهد و پیمان با بازی محمد صادقی آشنا می‌شود و شیفته هم می گردند

سارا باقری متولد سال 1374 میباشد و 26 سال سن داراست . او به گفته خودش ۱۴ سال در صداوسیما راس گیلان (رشت) شغل بازیگری در رادیو، تئاتر و تلویزیون جاری ساختن داده میباشد از ۱۸ سالگی به طهران آمدم و در تعدادی سریال بازی کرده. در رادیو تئاتر گیلان هم عمل داشته و برای بازیگری نقش نخستین برنده به اخذ دو پاداش از سیمای استان ها گردیده‌است.

طریق گزینش برای بازی در سریال افرا

از پیشین هیچ شناخت با مجموعه ساخت و ساز افرا نداشتم و از طرف یکی‌از دوستان معرفی شدم و آزمایش دادم و بعداز تائید آقای توفیقی و دارابی تفاهم نامه بستم.

عکس سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا

خودتان در صورتی مکان مائده بودید چه راهی را گزینش می کردید؟

شاید اختلاف سنی ام با مائده زیاد نباشد البته زیرا بشر ها مبتلا تغییر تحول میگردند ولی در صورتیکه اینجانب دختری ۲۰ ساله بودم و در شرایط وی قرار می گرفتم دقیقا کاری که وی جاری ساختن میدهد را اعمال می دادم. حتی تاءمل می‌کنم تا نقطه پایان سریال کلیه گزینش هایی که می نماید برای شخصیت خویش مائده صحت دارد. یکی‌از برهان هایش هم این میباشد که هرگز نمی‌بینیم بابت عشقی که قسم داراست به خانواده خودش بی احترامی نماید.

شما اصالتا گیلانی میباشید؟

آری. فضای شمال برای اینجانب به هیچ وجه به دور نبود و تا ۱۸ سالگی در آنجا گران قدر شدم و خانواده ام در رشت معاش می نمایند. اینجانب فعالیت بازیگری را با بابا و مادرم آغاز کردم. در تمامی سریال ها هم با هم عمل می کردیم.

برای خیلی ها پرسش میباشد که چرا دختر خانواده در‌این سریال گویش ندارد؟

اکثر زمان ها دخترهایی که در شهرهای شمال معاش می نمایند به جهت علم آموزی در دانش گاه، زبان شمالی ندارند و بیشتر آنهایی که گویش دارا‌هستند در روستا می باشند. بابا مائده که تهرانی میباشد و زبان ندارد و در صحبتی که با آقای توفیقی داشتیم خودشان موافق این بودند. مائده هم خیلی فارسی تهرانی کلام نمی نماید و یک جاهایی آهنگی ته حرف هایش می‌باشد و فعل و فاعل را هم عوض می نماید.

فیلم و سریالهای سارا باقری

سارا باقری در سریالهای ملکاوان و هیولا دارنده نقش های کوتاهی بوده میباشد

سارا باقری در کنار مهران مدیری

عکس سارا باقری بازیگر نقش مائده در سریال افرا
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی