اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکس دکلمه و پیام تبریک روز بهورز 99

عکس دکلمه و پیام تبریک روز بهورز 99

عکس دکلمه و پیام تبریک روز بهورز 99

مراقبتهای بهداشتی اول از مهم ترین اقدامات در گسترش اقتصادی و اجتماعی دولت ها میباشد. توسعه کانال بهداشتی درمانی در سرزمین ضمن دسترسی بدون واسطه عموم به سرویس ها بهداشتی اول، نقش بی بدیلی را در ساخت و گسترش سالم تا به دور افتاده ترین بخشها سرزمین برعهده گرفته میباشد.

۱۲ شهریورماه سال ۱۳۶۳، با مقصود فقرزدایی از روستاها و یاری رسانی هرچه بیشتر به روستائیان، منزل‌های بهداشت احداث و نیروهایی اصیل و ساکن تحت عنوان بهورز فراگیری دیدند تا در راستای کاهش ترازو مرگ و میر در روستاها، دوری از عارضه ها حاملگی های متفاوت، واکسیانسیون خردسال ها، یادگرفتن مادرها و… سعی کنند.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

این روز را به همگی بهورزان عزیز و تلاشگران عرصه تندرست تهنیت گفته و برای آن ها آرزوی تندستی و تندرستی داریم و از آن‌ها می‌خواهم همواره به خاطر داشته باشند که تندرست اشخاص موهبتی الهی میباشد و محافظت و ارتقای آن از اهم وظایف آنها میباشد و نزد ایزدمنان اجری عظیم و معنوی دارااست.

بر دستان لبریز مهرتان که سالمی ،این موهبت الهی را به بندگان معبود عرضه می نماید بوسه زده

و از درگاه معبود متعال موفقیت روزافزونتان را خواهانم.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دوازدهم شهریور ماه روز بهورز  یادآور کارایی دلسوزانه و صادقانه اشخاصی میباشد که مجموع زمان ها خویش را وقف سرویس ها رسانی به کردار معبود می نمایند که مال این سرویس ها ارتقای تندستی ، کاهش مرگ و میر ، ارتقاء آرزو به معاش و خیلی دستاورد دیگر بوده میباشد
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بهورزان نقش ارزنده ای در ارتقاء سالم مرزو بوم ایفا کرده اند به نحوی که نتیجه ها عملکرد آن ها موجب شده‌است که اکنون این قشر تحت عنوان نشان کشور ایران در مجامع در بین المللی شناخته شوند.

بهورزان از موثرترین نیروها در ارتقای تندرست بوده و  فعالیتهای آنان در تامین، محافظت و ارتقای تندرست جامعه نقشی حیاتی دارااست، به طوریکه با کمترین هزینه و تجهیزات، با کوشش و عمل شبانه روزی خویش، نقش اصلی و تاثیرگذاری در پیشگیری از بیماریها و صیانت از تندرست عموم دارا‌هستند.

فرا وصال ۱۲ شهریور که در روز‌نگار سالم به پاس گرامیداشت کار های ارزنده سربازان خط نخستین ارائه سرویس ها بهداشتی و درمانی به آحاد عموم شریف روستایی میهن، به اسم روز بهورز نامگذاری شده‌است فرصتی برای تقدیر از زحمات این قشر سزاوار و مالامال کارایی است.
روز بهورز گرامی باد

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سرویس ها بهورزان جامع ترین سرویس ها تندستی برای بعدها متفاوت نیازهای آدم در سمت و سوی پیشگیری از مریض شدن ما‌درها، کودک ها و آحاد جامعه روستایی میباشد که‌این دستور وامدار نظام آموزشی بهورزان و کوشش مربیان دلسوز آن ها میباشد

عکس دکلمه و پیام تبریک روز بهورز 99عکس دکلمه و پیام تبریک روز بهورز 99

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی