اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

عکس حسام منظور در نقش عبد دشتی + بیوگرافی بازیگر

بیو گرافی حسام منظور

 

زمینه فعالیت: سینما ، تئاتر ، تلویزیون
متولد 9 دسامبر 1980 (39 ساله)
تهران
ملیت ایران
حرفه بازیگر و کارگردان
سالها فعالیت 1382 - اکنون
کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس
 

بازیگران فیلم نجلا
حسام منظور (زاده 9 9 دسامبر 1980 در تهران) بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون ایران است.
زندگی هنری ویرایش

حسام منظور در 18 آذر 1359 در تهران متولد شد. مادر وی اهل ارومیه است ، بنابراین وی دوران کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان گذراند.   وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی فعالیت هنری خود را از سال 2003 آغاز کرد. بیش از 40 نمایشنامه ساخته شده است. 2 وی در سالن های تئاتر اروپا از جمله پیکولو در ایتالیا 3 و جشنواره شکسپیر در لهستان بازی کرده است. 4 او همچنین از سال 2016 در دانشگاه آزاد مشغول بازی های دانشگاهی است. 
وی در سال 2009 برای بازی "مکبث" به کارگردانی رضا ثروتی  نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر دانشگاه شد و برای بازی "مکبث" به کارگردانی "رضا ثروتی" نامزد بهترین جایزه شد. بازیگر سال بازیگر جشن شد. 8 وی همچنین در سال 2016 جایزه بهترین بازیگر سال را از سیزدهمین جشنواره بازیگر برای بازی در نمایش "ادیسه" به کارگردانی "آرش دادگر" دریافت کرد. 


مجموعه نجلا
وی در سال 1397 به عنوان بازیگر تلویزیون ملزم به ایفای نقش "شاهزاده ارسلان میرزا قانع قاجار" در مجموعه تلویزیونی "بانوی عمارت" شد و در پنجمین جشنواره جام تندیس بهترین بازیگر تلویزیون سال را از آن خود کرد.  

حسام منظور بازیگر ادیسه منتخب جشن سیزدهم بازیگر دوازدهم اردیبهشت

 

زندگینامه حسام منظور

 

حسام منظور بازیگر تئاتر و تلویزیون در رشته کارگردانی تحصیل کرد و فعالیت هنری خود را از سال 2003 در سن 23 سالگی با اجرای خواننده هشتم توسط محمد مسعود طیبی آغاز کرد. وی در تئاترهای بزرگ از جمله مکبث ، هملت و ادیسه بازی کرد و برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. این بازیگر م موسسه ای به نام باشگاه بازیگری تأسیس کرد و در آنجا به دانشجویان بازیگری آموزش می دهد.

حسام منظور در بانوی عمارت

در این کلاس هنر مقدماتی ، پیشرفته و بدن بیان می شود. وی در سال 1390 با فیلم "تلفن همراه" وارد سینما شد و در سال 1396 در فیلم "ساخته" بیژن میر باقری بازی کرد. حسام منظور همچنین در موزیک ویدئو محسن چاوسی به نام "زندان" ایفای نقش کرد. وی در سریال بانوی عمارت یکی از نقش های اصلی را بازی می کند و مورد استقبال بسیار خوب تماشاگران قرار گرفت.

 

قد حسام منظور

 
نظر حسام منظور درباره تئاتر:

وضعیت امروز تئاتر در ایران فاجعه بار است و من همه آن را به دلیل مدیریت می بینم. هنرمندان تئاتر در همه دنیا کار می کنند و درآمد کسب می کنند ، اما در ایران ، برعکس ، ما به دولت پول می دهیم. این به افتخار کشور ما نیست ، ما به دولت امید رأی دادیم ، اما متأسفانه همان سیاست های دولت قبل را در تئاتر ادامه می دهد.

 

حسام منظور در دورهمی

 
دلیل کم کاری بازیگر نقش ارسلان میرزا در بانوی عمارت:

وی در این باره گفت: یکی از دلایلی که او در این سالها کمتر در تلویزیون حضور داشت ، به خودم برمی گردم و اگر گزینه دیگری برای سریال داشته باشم. من یک فرد دماغ سخت هستم و این پیشنهاد من بود ، اما چندان مورد توجه من نیست و من در مکانهایی که دوست داشتم پذیرفتم و بازی کردم ، که دوست ندارم از آنها بگیرم.

 

حسام منظور شوهر مریم مومن

 
من هم می خواستم در این سالها به بلوغ و بلوغ برسم و نمی خواستم صد سال را یک شبه بگذرانم. بعضی از این تجربیات خوب هستند و برخی دیگر نه. سیستم انتخاب بازیگر در کشور ما هنوز سازنده و روشن نیست و بعضی اوقات دانشجویان از من سوالات کرده اند که به طور طبیعی وارد دنیای بازیگری می شوند و من هیچ جواب روشنی و هیچ مسیر روشنی برای آنها ندارم. بخشی از این مسیر به شانس و ارتباط مردم برمی گرد

 

حسام منظور اهل کدام شهر است

 
من از اصول استفاده از خودم در فضاهای شخصی خودم ، مطالعه و یادگیری بیشتر پشتیبانی می کنم. من هرگز از تجربه نمی ترسیدم و همیشه از این تجربه استقبال می کردم و حداقل در تئاتر ثابت کردم که هر یک از نقش های من متفاوت است و این ممکن است دلیل دیگری باشد که او کمتر در تلویزیون کار می کند.

 

شباهت حسام منظور با گوکبرک دمیرچی

 

 

حسام منظور سن

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی