اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

صادق برقعی (علیار) درسریال زمین گرم

عکسهای صادق برقعی

عکسهای صادق برقعی

صادق برقعی از سال 1383 عمل ماهر خود را استارت نموده است. صادق برقعی برای بازی در اکران« تکه در بی سروصدا» اجرو پاداش شایسته ترین هنرپیشه مرد، را از فستیوال بازی زنده استانی، ١٣٨٨ اخذ کرد.
چکیده ای از بیوگرافی صادق برقعی

زادروز: ۱۷ دی ۱۳۶۶

محل معاش: تهران

پیشه: هنرپیشه

موضوع عمل: نمایش زنده، سینما، تلویزیون

سال های عمل: 1383 تا به امروز

 
بیوگرافی صادق برقعی

صادق برقعی ( زادهٔ ۱۷ دی ۱۳۶۶) بازیگر بازی زنده، سینما و تلویزیون میباشد. وی فارغ التحصیل هنرستان هنرهای خوشگل و علم آموخته کارشناسی کارگردانی بازی زنده از دانش کده سوره میباشد. از شغل های صادق برقعی میتوان به بازی در فیلم سینمایی گلدن تایم و گروهٔ تلویزیونی زمین گرم اشاره نمود. صادق برقعی از سال 1383 عمل ماهر خود را استارت کرده و بازی در اکران های گوناگون اینجانب پاراگراف همش تقصیر اروس بود ، سوغات پیکار، ننه دلاور، مرگ یزدگرد، درد خفیف، وارونه، دامپزشکی، آشپزخانه، کشیده، پاره سنگ در جیب هایش، لک لک های حقیقی وواقعی، حذف به قرینه ی معنوی و ... را در کارنامه دارااست.

 
صادق برقعی و اول تجریه بازیگری در تلویزیون

 صادق برقعی در سریال زمین گرم در نقش علیار که یک برنا روستایی میباشد برای اولی توشه در تلویزیونی حضور پیدا کرد.

صادق برقعی راجع به قصه گزینش شدنش برای نقش علیار در تیم تلویزیونی زمین گرم اعلام‌کرد:

در ماه در آغاز، اجرای این نقش برایم طاقت فرسا بود و اضطراب زیادی داشتم، زیرا بهرحال از نقش های اساسی محسوب می‌شود که در آغاز برای اینجانب پرفشار بود. اما بعد از آن آهسته آهسته صورت به صورت با آن روبرو و شل خیس شدیم. با این هم اکنون بایستی بیان‌کنم حضور در این موسسه برای اینجانب جزء وسیع ترین اتفاقات کاری ام میباشد. جریانی که به دنبال اعتماد سعید نعمت ا… صورت گرفت. روزی که می خواستم برای آزمایش به دفتر کار بیایم، هیچ امیدی نداشتم، چون دوران هاست کلیه میدانیم در مواجهه با دفتر ها سینمایی قرار میباشد چه اتفاقی بیفتد و این ذهنیت در بین تمامی وجود داراست که فقط آزمایش گرفته میگردد و آنگاه هم هیچ.»

 

این که آغاز اول نقش تلویزیونی این هنرپیشه با یک کاراکتر مثبت که طلبه میباشد، موضوعی بود که برقعی در باب اش اعلام‌کرد:« در فیلمنامه قرار بود علیار، طلبه باشد، البته در جریان عمل این رخداد کمرنگ خیس گردیده و بطور خلاصه بایستی بیان کنم وی یک پسر بی آلایش روستایی و مذهبی میباشد که اما کلاس های طلبگی را هم رفته، اما ملبس و طلبه نمی‌شود. راستش را بخواهید این نقش برای اینجانب یک نگرانی ساخت و آن هم این بود که بعداز چشم شدن فعالیت می‌ترسم در آینده همگی چیز به شکلی پیش برود که دایم در همین گوشه و کنار به اینجانب توصیه داده خواهد شد.

 

در حین این شرکت مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، کم فلاح و کامران تفتی بیش ترین تعامل را با صادق برقعی دارا‌هستند. همکاری ای که برای وی هم جذاب میباشد و در موردش میگوید: « این همیاری برای منی که هنوز در درحال حاضر تجربه هستم، خیلی تعجب آور میباشد و از کلیه همین سال هایی که فعالیت کردم، در اینجا بیشتر در حوزه تصویر خاطر گرفتم. گهگاه تاءمل می‌کنم درحال حاضر خودم در سکانس هایی که یار این اشخاص هستم، بهتر میباشد. این شعار وجود ندارد و واقعا لحظه لحظه از گسترده ترهای تیم مانند علیرضا خمسه، اصغر کوشش و….در درحال حاضر یاددادن هستم.»

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی