اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

سر بریدن دختر 13 ساله در خواب به دست پدر 99

سر بریدن دختر 13 ساله

سر بریدن دختر 13 ساله (رومینا اشرفی) در خواب به دست پدر

دانش‌آموز ۱۳ساله تالشی به جرم فرار با پسری که دوستش داشت بازداشت و علیرغم اینکه پافشاری کرده بود اورا به پدرش تحویل ندهند، به خانواده‌اش بازگردانده شد. 

 

بابای رومینا او‌را در خواب به قتل رساند / وی 13 ساله داشت

 بعدازظهر ۱ خرداد ماه شبکه های محلی تالش از یک قتل فجیع ناموسی خبر دادند. دختری 13 ساله در سفید سنگان لمیر از بخش حویق به دست پدرش در خواب سر بریده شد. رومینا دلباخته یکی‌از پسرهای همشهری گردیده بود. به گفته محلی ها مخالفت های شدید بابای دختر با ازدواج این دو به جهت تفاوت های فرهنگی، آن‌ها را به اندیشه فرار از خانه وا داشت. ولی پیگیری های خانواده ها به دستگیری آن ها بوسیله پلیس باعث می‌شود . به گفته اشخاص محلی رومینا به جهت مراقبت امنیت جانی خود و شناخت با خلقیات پدرش تصمیم به برگشت به منزل نداشته البته به مجبور و طبق قانون ها به پدر خانواده تحویل داده می شود.


عکس رومینا اشرفی

روایت عاشقانه رومینا به مرگی تلخ ختم شد

شنیده ها حاکی از آن میباشد که بعد از بازگشت رومینا به منزل، جو حکم دهنده بر خانه نه صرفا آرام نمی گیرد بلکه اختلافات و تحریکات خانوادگی بالا گرفته و آتش خشم بابا بر افروخته تر می‌گردد تا جایی که پدر در روز یک خرداد ماه با خلوت کردن منزل ، گردن رومینای ۱۴ ساله را با استفاده از داس درحالی که وی در خواب بود به نحوه فجیعی از بدن مستقل می نماید.
 

بابای سنگدل تالشی دختر 13 ساله را با داس در خواب کشت

به گفته اشخاص محلی، بابا پس از ارتکاب جرم با در چنگ داشتن داس از منزل بیرون گردیده و به قتل دخترش اعتراف میکند و به وسیله پلیس دستگیر و به مراجع قضایی سپرده می‌شود.

مطابق با ماده ۲۲۰ ضابطه مجازات اسلامی بابا در موضع البته دم در قتل فرزند، قصاص نمیشود بلکه قصاص تبدیل به دیه و تعزیر میگردد. هرچند هنوز بایستی در انتظار روند قضائی آن باشیم. در هر صورت قتل رومینا با عکس العمل های مختلفی از سوی اهل یک محل منطقه این دختر نوجوان و اذهان همگانی مواجه شده‌است. بواقع اینگونه مورد ها از جمله جرائمی میباشد که قلب اذهان همگانی را در سینه می فشارد و شاید لازم میباشد تا مجلس و قانون برای پرهیز از تکرار این مورد ها تدابیر شدیدتری را اتخاذ کنند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی