اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

ساناز سماواتی بازیگر نقش دلربا در بوم و بانو

 ساناز سماواتی در دلدادگان

ساناز سماواتی متولد فروددین ماه ۱۳۵۰ در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون میباشد.

ساناز سماواتی  فارغ‌التحصیل مترجمی گویش انگلیسی از دانشکده آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۵ میباشد، اما مدام دوست داشته که یا این که فضانورد گردد یا این که دامپزشک و به جهت اینکه در آن مقطع خانم ها نمیتوانستند این حرفه ها را تعیین نمایند حرفه  گویش انگلیسی را تعیین نموده است.

 ساناز سماواتی در لیسانسه ها

ساناز سماواتی از کودکی به بازیگری عشق داشته و توانست به خیال و خاطر استعدادش در ترم چهارم دانشکده در کلاس های حمید سمندریان کمپانی نماید و آن گاه برنده شد از به عبارتی ترم یک و دو در سال 1372 برای فیلم گراز ها گزینش گردد و جلوی دوربین رود.

ساناز سماواتی بازی در سینما را با فیلم سینمایی حمایت کننده در سال 73 ابتدا کرد. سریال نود شب ساخته مهران مدیری تیم تلویزیونی بود که ساناز سماواتی با آن بیشتر به محبوبیت و آوازه رسید.

ساناز سماواتی سال 79 در نقطع ی عطف آوازه قصد به مسافرت به مرز و بوم سوئد کرد و تا سال 89 درین مرزوبوم بود.

 

برهان معدود فعالیت شدن ساناز سماواتی:
بخش اعظمی از ما بازی‌های خوب و سرازیر ساناز سماواتی را در گروه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی به خیال داریم. البته همین سال ها ساناز سماواتی به خیال مسائل و مشکلاتی بسیار نادر فعالیت شده‌است که استدلال معدود کاری از خودشان جویا گردیده ایم:
پیش از آن اینجانب یک پیش مورد ای را بیان کنم؛ قبلی خیس ها ما در تلویزیون کد داشتیم و هنگامی کارگردان می گفتم ساناز سماواتی را برای این نقش می‌خواهم؛ طبق آن کد قرار بخشید می بستیم؛ در آن مقطع اشخاص اساسی نبودند؛ بلکه این که نقش به چه کسی می نشیند اهمیت داشت؛ بنابر این کارگردان پای گزینش خویش می ایستاد؛ ولی الآن بعضی کارگردان ها هم از تهیه و تنظیم کننده ها طبعیت می نمایند؛ زیرا وی یک سرمایه گذار آورده که گفته اینجانب n تومان پول می‌آورم درین فعالیت، بدین شرط که بعضی اشخاص را خودم وارد کنم. البته الآن برای اینجانب دیدنی میباشد که نخستین سوای هیچ اطلاعاتی میپرسند چقدر می‌گیری؟ آنگاه اینجانب به عنوان مثال میگم فلان قدر؛ می گه تماس میگیریم؛ زنگ میزند به همکار دیگر و در شرایطی که ارزش وی ذیل خیس بود؛ عمل را به وی می‌دهند؛ دقیقا مثل مسابقه؛ مقوله نو هم که اینجانب طراوت ها دیدم این میباشد که زنگ می زنند و میگویند که‌این نقش برای شما مطلوب میباشد و ما هم تو‌را می‌خواهیم؛ منتها چقدر به ما درصد می دهید؟ در صورتی ما برای شما فلان تومان قراداد ببندیم سهم ما چقدر میگردد؟ از جمله دست اندرکاران ساخت به اینجانب زنگ میزنند و این ها را میگویند.

 ساناز سماواتی و مهران مدیری

 حال یا این که کسی مثل اینجانب پیدا می‌شود و صابون خانگی  معدود کاری را به تنش می مالد؛ یا این که به خواست آن‌ها بدن در می‌دهد؛ اما رقمی که بازیگران هم می‌گویند بایستی نرمال و صحیح باشد؛ از روش نرسیده سه برابر رقم ما سفارش میدهند؛ اینجانب نام این امور را زیرمیزی می‌گذارم و کسی نبودم که در همین سال ها زیرمیزی دهم؛ اینجانب از نسلی آمدم که برای کارم من را مراد اند خیر برای هیچ چیز دیگری؛ یعنی ساناز سماواتی کات که گفتند؛گریمش را تمیز نکرده؛ می نشیند تو ماشینش و می رود منزل؛ ما هنگامی برای پشت صحنه نداشتیم و حافظه گرفتیم تنها عمل کنیم؛ الآن متاسفانه از بد شانسی اینجانب زمان هاست که چیره نشدم مجدد با یک همچین تیم هایی فعالیت کنم؛ امیدوارم مجدد با مجموعه هایی که کارشان را بلدند همیاری داشته باشم.

 ساناز سماواتی در وارش

تزویج ساناز سماواتی:
ساناز سماواتی با هومن حسین نژاد تدوین گر سینما و تلویزیون، رئیس ساخت و ساز و هماهنگی در دنیای سینما و تلویزیون، وصلت کرد و نتایج ازدواجشان یک پسر به اسم برسا است

ساناز سماواتی در یک رای زنی در رابطه طرز شناخت با همسرش اعلام کرد: ما راز عمل آشنا شدیم ، کانال استکان جم طرحی داشت به اسم لحظه دیدار که در رابطه آداب و رسوم اهل ایران و نحوه معاش ایرانیان آن سوی مرز بود اینجانب تحت عنوان مهمان به‌این اپ دعوت گردیده بودم همسرم مدیرتولید و هماهنگی اپ بود و ما با هم آشنا شدیم و زیرا به حیث فکری به هم مجاورت بودیم آخر و عاقبت تزویج کردیم.

 

 ساناز سماواتی بازیگر

 
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی