اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

زندگینامه گلاره ناظمی داور فوتسال


گلاره ناظمی دیلمی زادهٔ ۱۳۶۱ در دیلمان سیاهکل گیلان داور اهل ایران فوتسال بانوان و آقایان میباشد. او از سال ۲۰۱۴ تحت عنوان داور فی مابین‌المللی گزینش شد.

چکیده ای از بیوگرافی گلاره ناظمی

اسم بدون نقص:گلاره ناظمی دیلمی

متولد: آبان ۱۳۶۱

زادگاه: دیلمان، سیاهکل، گیلان، کشور ایران

شغل: داور فوتسال

گلاره ناظمی داوری را در آغاز با فوتبال و آن‌گاه با قضاوت در لیگ یک فوتسال بانوان ابتدا کرد. او در رقابت های فوتسال استکان باشگاه های دنیا مردان ۲۰۱۹ در تایلند تحت عنوان داور اولیه مسابقه مجموعه‌های بارسلونا برابر شنزن چین، نماینده تایلند در قبال گروه بوکاجونیورز آرژانتین، شنزن چین در قبال منگوس برزیل و دیدار آخرین مسابقات را قضاوت کرد.

 

او پیش از ورود به‌این رشته، بازیکن فوتبال بوده میباشد و در سن ۱۷ سالگی با حمایت خانواده و به توصیه برادرش کوپال ناظمی که از داوران فوتبال میباشد، در کلاس های داوری نام نویسی می‌نماید. گلاره ناظمی از برادرش یک و نیم سال کوچک خیس میباشد. کوپال ناظمی از سال ۱۳۷۹ در عرصه داوری فعالیت می کند.

 

گلاره ناظمی داوری را در آغاز با فوتبال و آنگاه با قضاوت در لیگ دست یک فوتسال بانوان ابتدا کرد و در بازی های متفاوت قضاوت های نیکی داشت، به همین خیال و خاطر برای قضاوت بازی ها در سطوح بین المللی نیز تعیین شد و در سال ۲۰۰۱، بازی های جنوب شرقی آسیا را سوت زد.

 

گلاره ناظمی داور شناخته‌گردیده‌ای میباشد؛ داوری که دلداده کارش میباشد و دشوار کارایی میکند تا مدام شایسته ترین باشد. گلاره که خواهر کوپال ناظمی داور لیگ دست یک میباشد،

 
گلاره ناظمی, بیوگرافی گلاره ناظمی, گلاره ناظمی داور فوتسال

بیوگرافی گلاره ناظمی

 

از سال ۱۳۸۰ داوری را آغاز کرد و از سال ۲۰۱۴ داور در بین‌المللی فوتسال و از ۲۰۱۵ هم به لیست الیت طولانی تر شد. گلاره ناظمی این روز‌ها مشقت بار در همت میباشد تا تحت عنوان نماینده داوری کشور ایران در المپیک بوینس‌آیرس , شایسته ترین قضاوت‌ها را داشته باشد و مثل علیرضا فغانی برای کشورمان افتخار کسب نماید.

 

خیلی سال میباشد که قضاوت می کند، ولی اکنون طولانی تر از هر وقتی به دیده می آید. شاید به خیال این‌که چندین روز قبل, تحت عنوان داور زن محجبه توانست قضاوت مسابقات فوتسال مردان را به عهده داشته باشد.

 

شاید هم به خیال و خاطر این‌که جزو ۲ داور زن آسیا میباشد که برای مسابقات المپیک جوان ها گزینش گردیده.

 

در هر چهره درحال حاضر دیگر گلاره ناظمی داور شناخته‌گردیده‌ای میباشد؛ داوری که شیفته کارش میباشد و دشوار عملکرد می نماید, تا مدام شایسته ترین باشد. گلاره که خواهر کوپال ناظمی داور لیگ دست یک میباشد،

 

از سال ۱۳۸۰ داوری را آغاز کرد و از سال ۲۰۱۴ داور میان‌المللی فوتسال و از ۲۰۱۵ هم به لیست الیت طولانی تر شد. گلاره ناظمی این روز‌ها طاقت فرسا در سعی میباشد تا تحت عنوان نماینده داوری کشور‌ایران در المپیک بوینس‌آیرس, شایسته ترین قضاوت‌ها را داشته باشد و مثل علیرضا فغانی برای کشورمان افتخار کسب نماید.

 

در مهر ۹۷، گلاره ناظمی تحت عنوان داور فینال المپیک جوان ها تعیین شد. این بازی در بین گروه های ملی فوتسال پرتقال و ژاپن برگزار شوید.

 

وی تحت عنوان اولی زن اهل ایران میباشد، که بازی های فوتسال دانشجوها را در مجموعه آقایان سوت زده میباشد و در دو بازی روسیه – نیوزیلند و کرواسی – چین به ترتیب تحت عنوان داور دوم و رمز داور گزینش شد.

 
گلاره ناظمی, بیوگرافی گلاره ناظمی, گلاره ناظمی داور فوتسال

گلاره ناظمی داور فوتسال

 

تزویج گلاره ناظمی

گلاره ناظمی موقتی مجرد میباشد.

 

تجربیات داوری گلاره ناظمی

- قضاوت در لیگ دست یک فوتسال بانوان

- بازی های جنوب شرقی آسیا در سال ۲۰۰۱

- داور بازی فینال فوتسال دختران در المپیک جوان ها در مهر ۹۷

- قضاوت فوتسال زنان در بازی‌های آسیایی درون تالار و هنرهای رزمی ۲۰۱۷

قضاوت در بازی های فوتسال دانشجوها مردان

- قضاوت در بازی های فوتسال استکان باشگاه های دنیا مردان ۲۰۱۹ در تایلند

- قضاوت در اولی زمان لیوان ملتهای فوتسال زنان اروپا در سال ۲۰۱۹ در پرتغال

- تعیین دربین ۱۰ داور برتر (زنان و مردان) فوتسال جهان در سال

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی