اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400

زندگینامه سولماز غنی و شوهرش علی رحیمی

 

سولماز غنی بازیگر زن ایرانی متولد ۱۳۵۶ در تهران است. وی در سال 1380 با فیلم اتانازی به کارگردانی رحمان رضایی وارد دنیای بازیگری شد. سولماز غنی و همسرش علی رحیمی زوج جوانی هستند که رابطه خود را از همان ابتدا بر اساس عشق و احساس خوبشان نسبت به یکدیگر بنا کرده اند.

خلاصه بیوگرافی سولماز غنی:
نام اصلی: سولماز غنی
تولد: 1977
تهران
ملیت ایرانی
حرفه: بازیگر
سالهای فعالیت: 2001 - اکنون
همسر: علی رحیمی

سولماز غنی و سحر قریشی

بیوگرافی سولماز غنی:
سولماز غنی (متولد 1977 در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

سولماز غنی در سال 2001 به عنوان بیمار قلبی در فیلم اتانازی وارد سینما شد و سپس تیک آف (2002). وی بازیگری در تلویزیون را با مجموعه تلویزیونی تب سرد (2003) شروع کرد و در سریال های پنج کیلومتر تا بهشت ​​(2011) و سرنوشت (2007) به خوبی شناخته شد.

فیلمبرداری سولماز غنی:
سینمایی:
- مرگ آسان
- در آوردن

سریال تلویزیونی:
- پنچر شدن
- دیوار شیشه ای - بازیگر مهمان
- درد بزرگ 2
- درد بزرگ
- پنج کیلومتر تا بهشت
- سقوط آزاد
- خونریزی
- سرنوشت
- هزاران چشم
- تب سرد

جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400جدیدترین عکس های سولماز غنی 1400

مصاحبه با سولماز غنی و همسرش علی رحیمی:
سولماز غنی و همسرش علی رحیمی درباره درک و دوستی خود در زندگی مشترک صحبت می کنند. در مرحله بعدی ، ما با زوج جوان صحبت کردیم و از آنها در مورد رازهای رابطه خوب و موفقیت آمیز آنها س askedال کردیم و در مورد خاطرات مشترک آنها ، مشاغل مهیج و برنامه های آینده صحبت کردیم.

نحوه دیدار سولماز غنی و همسرش:
سولماز غنی: شقایق فراهانی در فیلمی به نام "تجریش ناتمام" بازی کرد که فرصتی برای نمایش پیدا نکرد اما شقایق می خواست این فیلم دیده شود ؛ بنابراین او یک نمایش خصوصی در خانه خود برگزار کرد و فیلم را به دوستان و همکاران نشان داد. علی مثل من دوست شقایق بود و ما ابتدا در آنجا ملاقات کردیم و یکدیگر را شناختیم. خلاصه اینکه آشنایی ما از همان شب آغاز شد و حدود سه چهار ماه بعد از ملاقات ، یکدیگر را دیدیم و معاشرت کردیم. بعد از این مدت ، ما به هم علاقه مند شدیم و شکل روابط ما جدی تر شد و اکنون که اینجا هستیم.

من از همسرم خوشحالم
سولماز غنی: ازدواج ما عاشقانه و عاقلانه بود. شاید قسمت عاشقانه داستان جسورانه تر هم باشد ، زیرا من هرگز کاملاً منطقی و منطقی در قضاوت درباره چنین روابطی مهارت ندارم. در چنین روابطی بهتر است به احساسات و قلب شخص اعتماد کرد و من هم همین کار را کردم. نحوه ورود و موقعیت افراد در زندگی شما متفاوت است و احساسات شما نیز متفاوت است. به عنوان مثال ، در زندگی شما افرادی هستند که دوستان یا آشنایان شما هستند ، اما وقتی شخصی وارد زندگی شما می شود که قصد ازدواج با آن را دارید ، همه چیز بسیار احساسی می شود.

به احساس خوبی که از علی گرفتم اعتماد کردم. علی مجموعه چیزهایی بود که من خیلی دوستش داشتم و با او خوب بودم و هستم و فهمیدم که با او سرگرم شده ام و خوشحالم و او را دوست دارم. در بسیاری از مسائل زندگی ما شبیه هم هستیم. اگرچه اختلاف نظر وجود دارد ، بخش درک دیدگاه ما از زندگی و مسائل مختلف همیشه سنگین تر است.

علی رحیمی: همانطور که سولماز اشاره کرد ، افکار و احساسات ما به هم نزدیک بودند و پس از کمی معاشرت به این نتیجه رسیدیم که نحوه زندگی و نگاه ما به جهان بسیار شبیه است و می توانیم یک چیز خوب داشته باشیم زندگی مشترک

به حس خوبم اعتماد کردم
سولماز غنی: شما ممکن است همیشه قبل از شروع زندگی مشترک عواملی را در ذهن داشته باشید ، اما وقتی با شخصی روبرو می شوید که مجموعه ای از اخلاق و رفتارهایی است که دوست دارید ، می توانید برخی از عوامل خود را نادیده بگیرید. فکر می کنم این برای همه اتفاق می افتد. شاید به دلیل شغل خودم ، خیلی مراقب مردم باشم و خیلی دقیق به جزئیات رفتار آنها نگاه کنم و همه چیز را در ذهنم بارها اندازه بگیرم. رابطه من با علی هم همین طور بود و همه چیز را خوب سنجیدم. وقتی با علی بودم ، احساس خیلی خوب و شادی داشتم و همین کافی بود تا به این احساس اعتماد کنم و زندگی خود را با او شروع کنم.

 
 

دوستی و مشارکت از جذابیت های زندگی مشترک است
سولماز غنی: اتصال ما به هیئت مدیره بسیار خوب است. (می خندد) من روش برقراری ارتباط را دوست دارم. البته ممکن است در مورد یک سری مسائل اختلاف نظر داشته باشیم اما نکته مهم این است که خیلی زود می توانیم این مسائل را بین خود حل کنیم و ناراحت نشویم. من فکر می کنم مهم است که شما به خاطر رقیب خود یک سری کارها انجام دهید یا یک سری کارها انجام ندهید. علی در این کار از من خیلی بهتر است و من سعی می کنم در این کارها مثل همسرم باشم. علی از من انعطاف پذیرتر است و نگاه بسیار ساده و راحتی به زندگی دارد؛ در حالی که او در برخورد با ماجراهای مختلف نگاهی طنز آمیز به مسائل دارد و این نگاه قطعاً دوست داشتنی تر است.

علی رحیمی: رابطه ما بیشتر یک رابطه دوستانه است و قسمت دوستی در آن بسیار مهمتر از نقش یک زن و شوهر است. ارتباط دوستانه به ادامه زندگی و رابطه کمک می کند زیرا به راحتی می توانید در مورد تفاوت صحبت کنید

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی