اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

روش کار هسته لینوکس در بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 10

روش کار هسته لینوکس در بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 10Save

 

 

مایکروسافت روز جمعه تأیید کرد که ویندوز 10 زیر سیستم را برای لینوکس 2 در نسخه ویندوز 10 ویندوز 10 20H1 (2004) عرضه خواهد کرد ، اگرچه به روزرسانی ها هر چند ویندوز و نه برنامه کاربردی باشند.

همانطور که در بررسی ما درباره ویندوز 10 20H1 خاطرنشان کردیم ، ویندوز زیر سیستم برای لینوکس 2 (WSL2) یک ویژگی اختیاری است که می توانید به ویندوز اضافه کنید یا به طور کامل نادیده بگیرید. در واقع ، این یک نسخه متنی مبتنی بر لینوکس است که هم اکنون در بالای هسته لینوکس خود اجرا می شود ، یکی از مهمترین نسخه های ارتقا یافته WSL1 است. در نتیجه عملکرد باید افزایش یابد.

پیش از این ، هسته به عنوان بخشی از ویندوز ارسال می شد ، در ویندوز خودی ساخته شده است که ما برای ساخت بررسی خود استفاده می کردیم. اکنون ، در نسخه 2004 ، مایکروسافت می گوید هسته هسته لینوکس - مجدداً یک ویژگی اختیاری - جدا خواهد بود و در صورت فعال کردن WSL2 ، از طریق Windows Update به رایانه شخصی شما ارسال می شود. به روزرسانی های بعدی توسط Windows Update نیز کنترل خواهد شد.

کریگ لوون ، مدیر برنامه در مایکروسافت مسئول WSL ، در یک پست وبلاگ گفت: "این تغییر چابکی و انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به به روزرسانی های هسته لینوکس در WSL2 به شما می دهد." Windows Update ، مکانیزم مایکروسافت برای به روزرسانی ویندوز ، از قبل دارای ویژگی ای است که به شما امکان می دهد در صورت پشتیبانی از درایورهای سیستم عامل و برخی از درایورهای جانبی استفاده کنید. اکنون ، مایکروسافت از Windows Update نیز برای بروزرسانی لینوکس نیز استفاده خواهد کرد.

در اصل ، این یک استراتژی مشابه کاری است که مایکروسافت با هر تعداد برنامه در فروشگاه مایکروسافت انجام داده است: اگر بتوانید آنها را از ویندوز جدا کنید ، می توانید با سرعت خود آنها را توسعه داده و به روز کنید.

ایده این است که با فعال کردن هسته لینوکس از طریق WSL ، همه به روزرسانی های لازم برای هسته لینوکس در پشت صحنه اتفاق می افتند. لوون نوشت: "هدف نهایی ما این است که این تغییر یکپارچه باشد ، جایی که هسته Linux شما به روز می شود بدون اینکه نیازی به فکر کردن در مورد آن باشید." "به طور پیش فرض ، این کار به طور کامل توسط ویندوز انجام خواهد شد ، دقیقاً مانند به روزرسانی های منظم روی دستگاه شما."

توجه داشته باشید که فقط هسته لینوکس است که مایکروسافت از طریق Windows Update به روز می کند. لوئن از طریق توییتر تأیید کرد: آپدیت سریع یا به روزرسانی مناسب ، راهی برای واگذاری بسته های جدید ، تحت تأثیر قرار نمی گیرد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی