اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود pes 2021 برای اندروید کم حجم

دانلود pes 2021 برای اندروید کم حجم

دانلود pes 2021 برای اندروید کم حجم

 

PES 2021 یکی از بهترین بازی های حال حاضر در دنیای مجازی می باشد که توسط استودیو بازی سازی مطرح First Touch بصورت آفلاین منتشر گردیده است تا کاربران را با دنیای واقعی فوتبال آشنا نماید. هر چند این نسخه نسبت به نسخه های قبلی خود تغییر زیادی نداشته است؛ اما توانسته است کاربران بسیاری را پیدا کند.

این بازی که با نام PES 2021 به بازار ارائه شده است نسبت به نسخه های قبلی از گرافیک بالاتری نیز برخوردار می باشد. از دیگر قابلیت های بازی می توان به حضور 10000 تیم از سرتاسر جهان اشاره نمود که در 30 استادیوم بزرگ دنیا به رقابت خواهند پرداخت. با دارک روید همراه باشید .. 

 

eFootball PES 2021 همانند نسخه های قبلی گیم تمامی تیم ها بصورت کاملا حرفه ای طراحی شده اند شما قادر هستید با انجام دادن تورنمت ها امتیاز ها و دستاوردهای مختلفی را بدست آورید. هر گونه تغییراتی که امروز اتفاق افتاده در این بازی لحاظ شده تا شما نیز از این تغییرات و جابه جایی ها لذت کافی را ببرید حال وقت آن رسیده تا با انتخاب کردن تیم محبوب خود در جدید ترین عنوان پی اس به بازی های مختلف بپردازید پیروزی های منحصر به فردی را کسب کنید. در نظر داشته باشید این بازی با حجم کمی که دارد دارای گرافیک قابل قبول و مناسبی می باشد.

همانطور که گفته شد ویژگی های زیادی در این بازی اعمال شده تا شما بتوانید از تمامی آنها در طول بازی برخوردار شوید. هر بخشی که در نسخه های قبلی وجود داشت در این نسخه از بازی نیز وجود دارد میتوانید از تمامی آنها بهره مند شوید. بیشتر از 30 استادیوم برتر جهان در این بازی شبیه سازی شده تا در صورت نیاز بتوانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب کرده به بازی کردن مشغول شوید. به جزء بازیکنان میتوان گفت زمین بازی و محیط نیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده تا شما هیچ گونه مشکلی را در طول بازی احساس نکنید از آن لذت کافی را ببرید.

» برخی از ویژگی‌های جذاب بازی eFootball Pes 2021 :

⚽ وجود نقل و انتقالات نیم فصل اول سال 2020

⚽ امکان افزودن بازیکنان به تیم خود

⚽ وجود بیش از 500 لیگ در سطح جهانی

⚽ وجود چرخش شب و روز با تغییرات آب و هوایی

⚽ دارای بیش از 30 استادیوم برای مسابقات بزرگ

⚽ وجود بیش از هزار تیم برتر جهان با ویژگی خاص

⚽ شبیه سازی شده بر اساس فوتبال واقعی

⚽ دارای جلوه ها صوتی عالی همراه با وضوح با کیفیت

⚽ کسب پاداش و امکان خرید بازیکن جدید برای تیم

⚽ دارای گرافیک فوق العاده عالی نسبت به سری قبل

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی