اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود نرم افزار پالس اکسیمتر رایگان

دانلود نرم افزار پالس اکسیمتر رایگان

دانلود نرم افزار پالس اکسیمتر رایگان

آیا من از بیماری کرونر قلب رنج می برم؟ این برنامه فقط برای استفاده از پالس اکسی متر است. پالس اکسی متر بلوتوث با استفاده از این برنامه به شما امکان می دهد اشباع اکسیژن خون (SpO2) ، ضربان نبض (PR) و شاخص پرفیوژن (PI) را برای سلامتی ، سلامتی ، ورزش ، نظارت بر خواب و استفاده از هواپیما به طور غیر تهاجمی ردیابی و پردازش کنید. .

بحران COVID ما را ملزم می کند که با کمترین مدیریت ممکن ، وجود داشته باشیم. اگر بیمار دارای مشکلات تنفسی ، از جمله اندازه گیری میزان اشباع اکسیژن خون (مخلوط SpO2) ، با استفاده از پالس اکسی متر معتبر باشد. این امر به ویژه در داروی ناخوشایند COVID-19 بسیار مهم است ، زیرا هیپوکسی یک علامت هشدار دهنده جدی برای سرطان شدید پستان است. تعداد کمی از افراد در خانه های خود چنین فناوری را دارند. شرکت های مختلف فن آوری برنامه های تلفن های هوشمند را توسعه داده اند که دقیقاً برای اندازه گیری میزان اشباع اکسیژن به بازار عرضه می شوند.

بررسی سریع قبلی تیم ما درباره تنگی نفس در مشاوره از راه دور 2 به دو مقاله دانشگاهی تبدیل شده است که ادعا می کنند فن آوری گوشی های هوشمند را برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون اجرا می کنند. 3 4 مقاله (خلاصه شده در یک مقاله) جدول پیوست) ، مقایسه یک روش مرجع (پالس اکسیمتری یا گاز خون شریانی). در حالی که مقالات حاوی ادعاهایی مبنی بر وجود رابطه خوب بین خواندن گوشی های هوشمند و استاندارد مرجع بود ، ما در مورد خطرات اتکا به این مطالعه کوچک نگران بودیم. دارای تجهیزات پزشکی تخصصی است. این مقاله به طور خلاصه توصیه های پروفسور تارسنکو را بیان می کند.

دانلود

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی