اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود نسخه جدید نرم افزار شاد برای اندروید و کامپیوتر

دانلود نرم افزار شاد برای اندروید و کامپیوتر

 

برنامه "شاد"، یک برنامه بومی و ایرانی است که به منظور ارتباط بین معلمان و دانش آموزان طراحی شده است. با استفاده از این برنامه، دانش آموزان دبستانی می توانند دروس خود را به صورت آنلاین دنبال کنند. با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از این برنامه بیشتر شده و در حال حاضر به عنوان یکی از برنامه های رسمی برای ارتباط دانش آموزان و معلمان شناخته می شود. برنامه "شاد" با پشتیبانی همراه اول و با همکاری وزارت آموزش و پرورش توسعه یافته است. به طور کلی، این برنامه به معلمان و دانش آموزان امکان می دهد تا به صورت آسان و سریع با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و دروس خود را بهبود بخشند.

 

ویژگی های نرم افزار شاد 

 

این برنامه در حال حاضر به صورت آزمایشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی فعال است و در صورت بازخورد مثبت، انتظار می رود که برای رده های دیگر نیز فعال شود. برنامه "شاد" طراحی شده است تا دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس های مجازی شرکت کنند. نصب و راه اندازی برنامه کار ساده ای است که در عرض چند دقیقه انجام می شود.

نرم افزار شاد ویژگی های بسیاری دارد که آن را به یک برنامه آموزشی جذاب و مفید تبدیل کرده است. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

منبع مستقیم: نرم افزار شاد به شکل مستقیم از وزارت آموزش و پرورش ارائه شده است. این به معنای این است که شما می توانید به اطمینان کاملی از این برنامه استفاده کنید.

نصب و راه اندازی آسان: نرم افزار شاد برای نصب و راه اندازی بسیار ساده است. کافیست به صفحه اصلی این برنامه رفته و طبق دستورالعمل های نمایش داده شده، برنامه را راه اندازی کنید.

محیط آموزشی مناسب: شاد محیطی کاملا مناسب برای آموزش دانش آموزان فراهم می کند. این برنامه به صورتی طراحی شده است که در کلاس های مجازی بتوانید به صورت ساده و راحت درس بخوانید و به پرسش های مطرح شده پاسخ دهید.

کلاس های مجازی با امکانات مختلف: نرم افزار شاد به شما امکان می دهد تا در کلاس های مجازی شرکت کنید و از امکانات مختلف آن استفاده کنید. این امکانات شامل امکان چت کردن با دیگر دانش آموزان و همچنین استفاده از تابلو سیاه مجازی است.

پشتیبانی از پلتفرم های مختلف: در حال حاضر نرم افزار شاد برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، اما به زودی نسخه های دیگری نیز برای سیستم عامل های دیگر منتشر خواهد شد.

رابط کاربری ساده: شاد یک رابط کاربری ساده و قابل فهم تر

 

دانلود

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی