اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود رایگان کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود

دانلود رایگان کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود

دانلود رایگان کتاب همه چیز به نفع تو پیش می رود

«خداوند اوضاع را درست می‌کند» اسم کتابی میباشد که‌این توشه برای پیروزی و کامیابی در معاش، از درِ دیگری وارداتی میباشد. «جول اوستین» در‌این کتاب تمام امور را شل نموده است. مغایر بقیه کتاب‌های خودپروری و برد، لازم وجود ندارد خودتان در پی یافت کردن روش تغییر تحول و کشف مسیر پیروزی باشید. کافی میباشد کلیه چیز را به پروردگار بسپارید و خودتان کناره‌ای به تماشای تمام اتفاقات شگفت‌انگیزی باشید که دوروبرِتان واقعه می‌ افتد. با جول اوستین یار و همدم گردید تا ملاحظه کنید چطور میتوانید به معمولی‌ترین شیوه‌های معنوی ممکن، رویه روشن بختی و برد را پیدا نمایید.

در رابطه کتاب صوتی معبود وضع را صحیح می‌نماید

این کتابِ صوتیِ کوچک و جادویی، میتواند معاش‌تان را از این رو به آن رو نمائید، آن هم به شیرین‌ترین و معمولی‌ترین طرز ممکن. در‌این کتاب اوستین چیزی را به حافظه مخاطبان میاورد که شاید در دنیای خل وچل و آشفته‌ی آن خارج، کمتر کسی به آن اعتنا داشته باشد: خدا و توان بی‌آخر‌اش. درین کتاب حافظه میگیرید که چطور در رقابت طاقت فرسا و صبر‌فرسای پیروزی و کامیابی، لحظه‌ای آهسته بگیرید، کناره‌ای بنشینید و بگذارید دیگر افراد هر قدر که میخواهند تقلا نمایند و دست و پا بزنند. حال به‌این تصور کنید که شما با منبعی بی‌انتها و کارکشته در رابطه میباشید که خیلی‌ها از آن بی‌خبراند. عملکرد صحیح و سلامت، در کنار ایمان به خدایی که مدام و کلیه جا کنار شماست، قادر است امور را خیلی معمولی‌خیس از چیزی که فکر‌می‌کنید‌، روبه‌شیوه نماید.

ممکن میباشد در‌این مسیر، طولانی شدنِ انتظار چهت نیل به چیزی که می خواهید، شمارا آزاد دهد، البته بایستی بدانید که همگی چیز طبق اصول پیش می‌رود. شکیبا باشید. رخداد خوب در طول بد، به اندازه‌ی به عبارتی اتفاقات بد، مخرب و ناامیدکننده میباشد. هر مراد‌ی منطقی و صحت که دارید بایستی در حین و مکان صحیح واقعه بیفتد. به خیال داشته باشید که پروردگار شایسته ترین مدیریت و برنامه‌ریز برای معاش‌تان میباشد. پس به وی اعتماد فرمایید و بگذارید وی مسئول برنامه‌های معاش‌تان باشد. وی شایسته ترین نحوه‌ها و راهکارها را میداند و سوای این که حتی متوجه گردید، اتفاقات شگفت‌انگیز و فوق‌العاده‌ای در معاش‌تان خوی می‌نماید.

در‌این کتاب اوستین از تمام راز و رازهای سپردن امور به خداوند، با زبانی بی آلایش و صمیمی سخن زده میباشد. این کتاب اضافه مشابه بدین میباشد که یک دوست دلسوز و کریم ومهربان کنارتان نشسته و دارااست از چیزهایی صحبت میزند که شاید تا قبل از این کمتر به آن تاءمل کرده بودید. چیز خیره کننده و غریبی درین کتاب صوتیِ کوچک نیست، همگی چیز خیلی معمولی و مختصر، البته عمیق و تاثیر گذار میباشد. هنر اوستین در‌این میباشد که توانسته آموزه‌های معنوی و مذهبی را از قالب صحبت‌هایی کم آب و کلیشه‌ای بیرون نماید و آنها را با در لحاظ تصاحب کردن نیازِ معاش بشر امروزیِ امروز، در قالب سخن‌هایی جالب و کارآمد بیان نماید. وی یکی‌از نادر افرادی میباشد که کلام‌ها و رفتارهایش منجر گردیده خیلی از مردم جهان، توشه دیگر با معنویات صلح نمایند و از منظر عشق و علاقه و شعف خداوند را بشناسند، خیر آن طور که در کتاب‌های فقاهتی دیکته شده‌است.

به اوستین اعتماد فرمائید. وی به عبارتی کسی میباشد که خیلی از مطالب این کتاب را از ته دلش بیان کرده و از روی تجربه کلام میزند و خیر تنها شعارهایی تبلیغاتی در بازار داغ کتاب‌های سرازیر‌شناسی و خودپروری. لهجه کتاب خیلی ریلکس و محاوره ای میباشد. اوستین و مجموعه مترجمان کارایی کرده‌اند تا جای ممکن از واژه و کلمه‌ها و اصطلاحات سنگین و طاقت فرسا استعمال نکنند. لحن خوانش کتاب خیلی صمیمی و خودمان میباشد. راهکارها و سفارش‌های بی آلایش و کوچکی که درین کتاب معرفی گردیده‌اند، بسیار کارآمد میباشند. به عمل به چنگ آوردن این طرز‌ها بدین مضمون‌ میباشد که میتوانید خیلی زود تاثیر آنها را در معاش‌تان ملاحظه کنید. هر یکسری تمرین اضافه و پایداری در اجرای این طریق‌ها میتواند تاثیرات ماندگارتر و عمیق‌تری داشته باشد. پس سفارش‌های این کتاب را نباید صرفا بشنوید. بایستی آن‌ها‌را تمرین نمایید. یک دفترچه و قلم برای یادداشت نکات اصلی و کلیدی کتاب، می تواند امداد متعددی به تثبیت و تذکر مطالب کتاب نماید.

در زمینه ی جول اوستین، کشیش خنده‌رو

جول اوستین در سال 1963 در تگزاس به جهان آمده میباشد. این تالیف کننده‌ی آمریکایی، واعظ و کشیش ارشد پهناور‌ترین کلیسای عالم میباشد. وی در تلویزیون هم برنامه‌های مختلفی اجرا می نماید. اوستین یکی‌از کم فیس‌های مذهبی و معنوی میباشد که به جهت جذابیت و نفوذ ظاهری و درونی‌اش علاقه مندان متعددی در تمام عالم دارااست. مردم اورا با اسم «کشیش خنده‌رو» میشناسند و مدام در انتظار جدیدترین حرف‌رانی‌ها و کتاب‌هایش می باشند. «باربارا والترز»، ژورنالیست و اجراکننده دارای اسم و رسم تلویزیون ایالات متحده، در سال 2006 اوستین را جزو 10 شخصیت جالب عالم معرفی کرد. «بهتر تصور کنید، بهتر معاش نمایید»، «رستگاری در ظلمت»، «دنیای خدای ما»، «اقتدار ایمان» و «بالاتر از محدودیت» صرفا مثال‌هایی پررنگ از اثرها این مولف‌ و صحبت‌ران پرکار می‌باشند.
در بخشی از کتاب صوتی پروردگار اوضاع و احوال را صحیح میکند می‌شنویم

مدام مشکلاتی در مقابل ما وجود دارن. خیلی شل نگران می‌شیم و می‌پنداریم قراره چی بشه، اگه گزارش طبی خوب نباشه، چی؟ اگه وضع مالی‌م بهتر نشه، چی؟ اگه کودک‌م توی دانشکده پذیرش نشه، چی؟ عملکرد کردیم حل‌اش کنیم، تمام عملکرد‌مون رو هم کردیم، البته هیچ چیزی تغییری نمی‌کنه.

اگه مراقب نباشیم، نگران و دلسرد می‌شیم و فکر میکنیم حالت بهتر نمی‌شه. البته یه عبارت جادویی میباشد که بایستی در روح‌تون وجود داشته باشه: «خداوند درستش می‌کنه». اون بر تمامی چیز حاکمه. می‌بینه چه اتفاقی می‌افته و چاره در مشت اونه. نیاز وجود ندارد شما خط مش و چاه رو بفهمین. ممکنه جواب عقلانی وجود نداشته باشه. اگه توی دنیای طبیعی روش حلی نمی‌بینین، هیچ اشکالی نداره، زیرا ما عبد‌ی آفریدگار ماوراءالطبیعی هستیم. اون چاره‌هایی برای انجام‌اش داره که ابدا به تامل ما هم نمی‌رسه. جای این که به اجبار بخوایم انجام بدیم و مضطربش بشیم، می بایست آروم باشیم و به خداوند اذن بدیم. زمانی عمل رو می‌سپرید دست پروردگار و می‌گید خدایا می‌دونم تو خودت از پسِش برمیای، می‌دونم اداره‌ی کارها دست توئه، خیر صرفا اون سنگینی و توشه رو از روی دوشِتون برمی‌دارید، بلکه آفریدگار کارهایی رو صحیح می‌کنه که شما نمی‌تونستید از پسِش بربیاید، و تمامی‌ی چیزهایی که شما رو ناامید می‌کنن و خواب و متانت رو از شما می‌گیرن، تغییر و تحول می‌کنه. به شرطی که معتقد باشیم پروردگار درستش می‌کنه، کلیه‌ی‌ امور رو.

برخی وقتا کارایی میکنیم نقش پروردگار رو بازی کنیم؛ عملکرد می کنیم کاری کنیم رییس‌مون به ما ترفیع بده، کاری کنیم حالمون خوب بشه و تلاش می کنیم خرید و فروش‌مون رو پیش ببریم. البته تا‌هنگامیکه بخوایم تحمیل بزنیم، ناامید و نگران باشیم، پروردگار هم می‌ره عقب. البته هنگامی دستاتونو ببرید بالا و بگید خدایا می‌دونم که تو درستش می کنی، اینجانب دیگه نگران حال و روز مالی‌م نمی‌حس، به خیال و خاطر گزارش طبابت ابدا نگرانی به خودم شیوه نمی‌دم، و به خیال این که هنوز همسر قابل قبولی پیدا نکردم، ناامید نمی‌احساس، خدایا اینجانب به شیوه و وقتی که خودت صلاح می‌دونی اعتماد دارم. اون وقته که معاش‌مون در دستان خداونده.

 

دانلود کامل کتاب

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی