اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود رایگان نرم افزار ساخت شماره مجازی اندروید

نرم افزار ESIAtalk یک اپلیکیشن مسنجر و تماس صوتی و تصویری برای محیط کاری و تجاری است که به صورت خصوصی و امن برای گفتگو و اشتراک گذاری اطلاعات بین کاربران در شرکت‌ها، موسسات، سازمان‌ها و دفاتر کار استفاده می‌شود.

با استفاده از ESIAtalk می توانید با دوستان و همکاران خود به صورت صوتی، تصویری و متنی در ارتباط باشید و تمامی ارتباطات را در یک جایی مرتب کنید. این نرم افزار با ارائه امکانات مانند ساخت گروه چت، ارسال فایل، تماس تصویری و صوتی، ویدئو کنفرانس، ثبت سوابق چت و مانیتورینگ برای مدیران، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا برای انجام کارهایشان از چندین برنامه و ابزار استفاده نکنند و کارهایشان را در یک نرم‌افزار انجام دهند.

امکانات و ویژگی‌های ESIAtalk شامل:

  • گفتگوی صوتی، تصویری و متنی درون سازمانی و بین شرکت‌ها
  • ساخت گروه‌های چت برای بحث و تبادل اطلاعات مشابه
  • ارسال فایل و اسناد به صورت امن
  • تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا
  • ویدئو کنفرانس با چندین شخص به صورت همزمان
  • مانیتورینگ برای مدیران به منظور کنترل برنامه و تعیین سطح دسترسی کاربران
  • ثبت و مدیریت تمامی سوابق چت
  • قابلیت پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌ها، از جمله ویندوز، iOS و اندروید

برای استفاده از نرم‌افزار ESIAtalk، بهتر است ابتدا آن را از منبع معتبری مانند سایت رسمی شرکت ESIATECH دریافت و نصب کنید. پس از نصب، می‌توانید به راحتی با استفاده از مراحل زیر با نرم‌افزار ESIAtalk آشنا شوید:

  1. ورود به نرم‌افزار: پس از نصب و راه‌اندازی، وارد نرم‌افزار شوید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود، وارد شوید.

  2. ایجاد اتاق گفتگو: پس از ورود به نرم‌افزار، می‌توانید با استفاده از گزینه "Create a New Room" یک اتاق گفتگوی جدید ایجاد کنید.

  3. اضافه کردن کاربران به اتاق: پس از ایجاد اتاق، می‌توانید با استفاده از گزینه "Invite People" کاربران دیگر را به اتاق دعوت کنید و با آن‌ها گفتگو کنید.

  4. ارسال پیام: پس از افزودن کاربران به اتاق، می‌توانید با استفاده از قابلیت ارسال پیام، با آن‌ها گفتگو کنید و فایل‌ها و تصاویر را به اشتراک بگذارید.

  5. استفاده از قابلیت‌های دیگر: ESIAtalk دارای قابلیت‌های متنوعی مانند ارسال فایل، صدا و تصویر می‌باشد. همچنین این نرم‌افزار قابلیت‌های امنیتی مانند رمزگذاری ارتباط و ورود به نرم‌افزار با نام کاربری و رمز عبور را داراست.

در کل، نرم‌افزار ESIAtalk یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای گفتگو و اشتراک‌گذاری فایل است.

 

دانلود نرم افزار 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی