اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود جدیدترین اینستاگرام برای نسخه 10 ویندوز

 دانلود جدیدترین اینستاگرام برای نسخه 10 ویندوز

خوشحال شوید ، اینستاگرام اکنون برای ویندوز 10 در دسترس است. ما یک راهنمای اساسی در مورد نحوه دانلود و نصب برنامه Instagram Windows 10 برای شما جمع آوری کرده ایم. ما همچنین نحوه بارگذاری ، ویرایش و ارسال عکسها را مستقیماً از طریق ویندوز 10 به اینستاگرام بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر فقط کسانی که از آخرین سیستم عامل استفاده می کنند به این برنامه دسترسی دارند که شامل کاربران Xbox یا Hololens نیز نمی شود - اما شایعاتی وجود دارد که ممکن است تغییر کند

نحوه دانلود و نصب ویندوز 10 اینستاگرام:

  1. برنامه Microsoft Store را باز کنید
    ارسال از طریق ویندوز 10 به اینستاگرام
  2. برنامه Instagram را جستجو کنید
    ارسال از طریق ویندوز 10 به اینستاگرام
  3. روی «دریافت» کلیک کنید و دانلود کنید
    ارسال از طریق ویندوز 10 به اینستاگرام
  4. پس از نصب ، برنامه را باز کرده و وارد سیستم شوید
    ارسال از طریق ویندوز 10 به اینستاگرام
  5. و شما در! از اینستاگرام در دسک تاپ ویندوز 10 خود لذت ببرید
    ارسال از طریق ویندوز 10 به اینستاگرام

نحوه بارگذاری و ارسال عکس با استفاده از Windows 10 PC Instagram App.

در حال حاضر فقط کاربرانی که دارای صفحه نمایش لمسی هستند می توانند عکس ها را در Instagram Windows 10 بارگذاری ، ویرایش و ارسال کنند . کاربران بدون کامپیوتر صفحه لمسی می توانند از همان ویژگی های موجود در برنامه مرورگر Instagram (مشاهده عکس ها ، ارسال پیام و غیره) استفاده کنند. کسانی که از کامپیوتر صفحه لمسی برخوردار نیستند می توانند از یک ابزار زمان بندی مانند Hopper HQ برای ارسال مستقیم به اینستاگرام از ویندوز 10 استفاده کنند.

برای کاربران دارای صفحه نمایش لمسی ویندوز 10 کامپیوتر ، می توانید عکس ها را به همان روشی که در برنامه تلفن همراه اینستاگرام بارگذاری می کنید ، ویرایش و ارسال کنید. به سادگی بر روی نماد 'دوربین' از فهرست کلیک کنید ، سپس انتخاب کنید آیا از گالری خود پست ارسال می کنید یا عکس یا فیلم جدید می گیرید. پس از آن ، روی "بعدی" کلیک کنید تا به مجموعه ویرایش بروید ، جادوگری خود را تغییر دهید و پست خود را با جهان به اشتراک بگذارید!

کاربر صفحه لمسی ویندوز 10 نیستید؟ جای نگرانی نیست ، در اینجا نحوه برنامه ریزی و ارسال عکس ها مستقیم از دسک تاپ خود - با استفاده از Hopper HQ آمده است :

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی