اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود جددیترین نسخه گوگل کروم نسخه 79 | Google Chrome 79.0.3945.130

دانلود جددیترین نسخه گوگل کروم نسخه 79 | Google Chrome 79.0.3945.130

Chrome یک مرورگر وب سریع ، ساده و ایمن است که برای وب مدرن ساخته شده است. Chrome طوری طراحی شده است که به هر طریق ممکن سریع باشد. راه اندازی سریع از دسک تاپ شما ، صفحات وب را به طور لحظه ای بار می کند و برنامه های پیچیده وب را بسیار سریع اجرا می کند. پنجره مرورگر Chrome ساده ، تمیز و ساده است. به عنوان مثال ، می توانید از همان کادر جستجو و پیمایش کنید و به هر حال که می خواهید ، زبانه ها را مرتب کنید - سریع و به راحتی. Chrome به گونه‌ای طراحی شده است که با استفاده از بدافزار داخلی و محافظت از فیشینگ ، به‌روزرسانی خودکار ، امنیت و امنیت بیشتری در وب داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که آخرین اصلاحات امنیتی و موارد دیگر را دارید. Chrome ضمن محافظت از اطلاعاتی که در هنگام آنلاین بودن به شما کمک می کند شما را کنترل اطلاعات خصوصی شما می کند. چندین روش برای شخصی سازی Chrome و آن را به شما ارائه می دهد. تنظیمات و افزودن برنامه ها ، برنامه های افزودنی و مضامین از فروشگاه وب Chrome آسان است. ورود به سیستم Chrome ، نشانک ها ، سابقه و سایر تنظیمات را برای همه رایانه های شما به ارمغان می آورد. همچنین به طور خودکار شما را به کلیه خدمات مورد علاقه Google خود وارد می کند.

 

 

 

گذرواژاتی که بین رایانه های شخصی به طور پیش فرض ذخیره نشده است : Google Chrome کلمه عبور را به گونه ای ذخیره می کند که به روشی با رایانه فعلی رمزگذاری شوند. در حالی که گذرواژه‌ها در خود رایانه شخصی نگه داشته نشده یا از آنها باقی مانده است ، هنگام انتقال به رایانه جدید ، قابل بازیابی نیستند. ما قابلیت انتقال رمز عبور را به عنوان گزینه پیشرفته ای اضافه کردیم ، که می توانید با خواندن پرونده help.html آن را فعال کنید.

گواهینامه هایی که قابل حمل نیستند : Google Chrome مدیر مجوز ندارد. از مدیر مجوزهای Windows استفاده می کند. بنابراین ، هر گواهی نامه ای که از طریق رابط Google Chrome نصب می کنید در دستگاه محلی فعلی ذخیره می شود و با شما سفر نخواهد کرد. بنابراین ، شما نباید از گواهینامه های شخصی با گوگل کروم به جز در رایانه شخصی خود استفاده کنید.

برخی از تنظیمات / برنامه های افزودنی قفل شده برای هر رایانه : Google Chrome تنظیمات خاص را در رایانه شخصی قفل می کند. جزئیات در این پست گنجانده شده است . این رفتار با طراحی توسط تیم Chrome انجام شده است. اگر دوست دارید این تغییر کرده باشد ، لطفاً یک مشکل را با تیم Chrome وارد کنید. راه حل پیشنهادی برای ورود به سیستم برای بازگرداندن کلیه تنظیمات و برنامه های افزودنی و استفاده از افزونه ای مانند Session Buddy برای حفظ وضعیت جلسه در هنگام انتقال رایانه ها است. توجه داشته باشید که PortableApps.com این پسوند را ارزیابی نکرده است.

توجه داشته باشید که سایر مرورگرهای قابل حمل مانند Mozilla Firefox، Portable Edition هیچ یک از موارد ذکر شده در بالا را ندارند. این مسائل به دلیل طراحی Chrome مخصوص Chrome است و نه چیزی که می توانیم بدون استفاده از برنامه اصلی توسط برنامه نویسان Chrome ، اصلاح کنیم.

 

دانلود گوگل کروم x86

دانلود گوگل کروم x64

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی