اسم نوشته مجله سرگرمی و تفریحی

عکس نوشته،عکس پروفایل،تعبیر خواب،طراحی اسم

دانلود بازی dragon hills 1 مود شده

دانلود بازی dragon hills 1 مود شده

دانلود بازی dragon hills 1 مود شده

پارافریز یک بازی محبوب، سرگرم کننده و اعتیاد آور در سبک اکشن از استودیو بازی‌سازی Rebel Twins برای دستگاه‌های اندروید است. این بازی با ده‌ها هزار دانلود از گوگل پلی، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های کم حجم اندرویدی محسوب می‌شود و با استقبال فراوانی روبه‌رو شده است. شاهدخت ماجراجوی این بازی، در برابر تصور معمول در مورد پرنسس‌های مظلوم و ضعیف بازی‌ها، بی‌ترس و قدرتمند است. او یک دختر بی باک است که بر روی یک اژدهای مخوف سوار شده و با تپه‌ها بازی می‌کند و قصد دارد به دنبال انتقام از ظلم‌هایی که به او وارد شده‌اند، زمین و زمان را به آتش بکشاند!

تنها با استفاده از یک انگشت، می‌توانید بازی Dragon Hills را تجربه کنید! در این بازی تنها کاری که باید انجام دهید، پیش‌روی به جلو و تار و مار کردن هر چه بیشتر جنبه‌هایی است که بر سر راهتان قرار می‌گیرند! هر چه بیشتر قربانی داشته باشید، امتیاز و سکه بیشتری در اختیار خواهید داشت و البته قدرت‌ها و اسلحه‌های جدیدتری را نیز خواهید داشت! شما باید با سوار شدن بر روی یک اژدهای خود را در کنترل نگه دارید و سعی کنید تا تعادل را حفظ کنید،

 

بازی دراگون هیلز به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است و عجیب نیست که تعداد دانلودهای آن به بیش از 10 میلیون بار رسیده است. اما نکته جالب این است که این بازی در فروشگاه‌های دیگر همچون آیتونز و ویندوزفون با قیمت حدود 2 دلار به فروش می‌رسد. برای این دستگاه‌ها باید هزینه کنید تا بتوانید این بازی را تجربه کنید. با این حال، این بازی امتیاز خوبی را از کاربران دریافت کرده است و میانگین رتبه‌بندی آن در فروشگاه گوگل پلی حدود 4.4 است. اگر دوست دارید این بازی را تجربه کنید و ساعت‌ها سرگرم باشید، می‌توانید آخرین نسخه‌اش را به همراه مود از سرورهای پرسرعت فارسروید دریافت کنید. فارسروید برای اولین بار در ایران، این بازی را با لینک مستقیم و به درخواست کاربران در اختیار شما قرار می‌دهد.

 


 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی